Jump to content

Audi A6 C5 3.0 quattro


Recommended Posts

Здравейте какво ще кажете конкретно за тази обява http://www.cars.bg/c1885460 понеже от доста време автомобил но не попадам на нещо което да ми хване окото. Всякаква информация ще ми бъде полезна. Благодаря 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази ми изглежда в доста окаяно състояние така по снимки. Не блести с богат набор от екстри...

Не бих си правил труда да я гледам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи за каква цена го дават този автомобил, но ако търсят цена над 6000 лв, е прекалено много. Първоначалното обслужване само е 2000 лв., а ако има и нещо за ремонт, се нагласи за още 2000 лв., и това е само за начало. След тези цифри, си направи сметка, дали си заслужава да притежаваш този автомобил, с точно този мотор и ако все още го искаш, ще ти изброя и недостатъците на модела, както и какво струва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че преди всичко разхода на ГАЗ ще се хареса на собственика..тая кола от обявата с абсолютно нищо не впечатлява и самия факт, че търговеца не е постнал никакво описание за колата, състояние, внос как и къде, че е и по договаряне..за мен означава само едно "Хич не ми се занимава с тоя котурник"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"разхода" може би си имал предвид, щото под 20 градско си е някакъв огромен мираж. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек ако ви слуша трябва да ходи пеша...чуждите са все коптори вашите са най хубави...Обслужване на 3.0  ASN  е точно 600-800 лева части+труд и това без отстъпка за частите!!!Преди някой гадател да започне да спори с мен да споделя че карах 3.0  ASN  почти три години и мога да напиша роман!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какви са частите? Щото сигурно си пропуснал доста от тях, за да се впишеш в тая цена. Само маслото на двигателя е 200 лв., a най-евтиния вариант на ангренажен комплект започва от 550 лв, без водна помпа и свещи. Отделно ангренажа на тоя двигател се зацепва супер пипкаво, защото половин зъб разлика в напасването на ремъка и колата спира да пали, т.е. трябва да се сменя само с нужните за целта комплект инструменти и от някой който го е правил поне веднъж - сиреч поне 200 лв. труд. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали помолих да не ми се обяснява за този двигател...със сигурност не съм купувал "евтинджоси" защото беше кола която карах всеки ден.Въпреки всичките проблеми които имах с този двигател пак бих карал Ауди с този мотор :hilezh:.Философията в зацепването на ангренажа са скобите за заключване на валовете които повечето мАстори ги нямат.Sweetlioo  ти караш ли кола с този мотор или само си чувал че обслужването е скъпо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, sweetlioo написа:

Само маслото на двигателя е 200 лв.

 

Две 4 литрови туби кастрол 5в40 са общо 100 лева.

Две 5 литрови туби тотал 5в30 са 110 лева.  

Пак 10 литра Мотул 5в30 излиза 140.

 

Мотора събира 6.3 литра

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, sunshai написа:

Човек ако ви слуша трябва да ходи пеша...чуждите са все коптори вашите са най хубави...Обслужване на 3.0  ASN  е точно 600-800 лева части+труд и това без отстъпка за частите!!!Преди някой гадател да започне да спори с мен да споделя че карах 3.0  ASN  почти три години и мога да напиша роман!

Колега...нещо ти е прилошало :D...първо ние коментираме, че тази е коптор и заставам зад думите си пък каквото щеш ми обяснявай...второ ДА..колата харчи колкото 4.2 ,a пък като вървеж и нищо кой знае какво. Това за частите хич няма какво да обсъждаме, защото звучиш малко смешно..сякаш ние части не сме купували досега..или майстора ти те сапунисва или ти сапунисваш нас..на мен смяната на масло с всички филтри на 1.8Т ми е 120 лв., като маслото е Репсол и това е с отстъпката...ролките и ремъците на тръца са 280 лв...и познай какво..отново с отстъпка..свещите NGK са ти 100 лв., течности хидравлична, спирачна, водна помпа, термостат..мога да се съглася че частита за АСН-а са 800 лв...ама да се мотаем тука да се лъжем че за 6-800 лв. правиш обслужване с НЕевтинджос части и е включена и труда :D

Редактирано от bonevstiliyan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не споря че не е коптор...ама човек като ви чете глупостите във всяка тема  то не остана читава кола :nixweiss:.Прочети мнението над твоето за маслото и пий една водичка :stupid:.Свещи  NGK  100 лева...Приказвай си  :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Audi_FeN_1 написа:

 

Две 4 литрови туби кастрол 5в40 са общо 100 лева.

Две 5 литрови туби тотал 5в30 са 110 лева.  

Пак 10 литра Мотул 5в30 излиза 140.

 

Мотора събира 6.3 литр

То има масло и за 8 лв литър, и пак може да му го сложиш на тоя двигател, ама тва не значи, че това е маслото за този мотор. Капризен е от към масло, повече и от 2.0 бензин ALT. Но както и да е, и колкото и да го смятаме, под 1500 лв за обслужване няма как да паднеш, но частите ще са от най-евтиното на пазара и ще трябва да се направи компромис с нещо. А при такава кола, няма как да няма и още нещо скъпо за ремонт, като носачи, спирачки и т.н. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, sunshai said:

Обслужване на 3.0  ASN  е точно 600-800 лева части+труд и това без отстъпка за частите!!!

Потвърждавам всичко написано от sunshai. 

Моторът не изисква никакво специално масло, свещи или каквито и да било други консумативи.

Трудът по смяна на ангренаж е малко по-скъп заради специфичната (не особено трудна) процедура и инструмент.

Масло от от 12-15лв/л е повече от добро за мотора.

Задължителна диагностика, заради специфични (и скъпи) регулатори на валовете.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, sunshai написа:

Преди някой гадател да започне да спори с мен да споделя че карах 3.0  ASN  почти три години и мога да напиша роман!

Това прозвуча като много добра антиреклама . :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не ми е виновен че не гледам като купувам...ама как да видя че има добавка в маслото ,въпреки това пак бих си купил 3.0  фен съм си...

Редактирано от sunshai
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мой приятел си взе а4 b6 3.0 автомат / не е куатро / и масла, филтри, ангренажен комплект, ремъци и водна помпа му излезе с нормална отстъпка 820 лв. 

По принцип тоя мотор трябва да се кара с 5w-40 обаче той взе 10w-40 защото колата сигурно е с 100-200 000 км повече, проблем ли е ако се кара с 10w-40 или не ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като почнат гаражните майстори да ми обясняват как след еди си колко км. трябвало да се слага по-гъсто масло почвам да им се смея с глас, много ме забавляват.

Слагайте масла с визкозитет предписан от инженери (но не от ТУ), няма значение на колко км. е колата.

Sent From My NOKIA 3310 без фенерче

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък умирам от кеф като дойде клиент при мен (гаражния майстор) с блокирала кормилна конзола и му я оправя за 150 лева а час преди това от Порше България са му поискали 2000++ лева...

Мойта 4-ка 3.0 бензин я карах с 10/40 и нямаше проблем :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам я с вода :stupid: това ми е 7-мо Ауди и досега колкото и да съм невеж(тъп) все щях да разбера че се сипва червен :flehan:,мисля че е безмисленно да спамим в темата.

Извинявам се на човека пуснал темата,моето мнение че трябва задължително по някакъв начин да се разбере състоянието на разпр. валове,след като страдах няколко  месеца и куп пари за ремонти това вече ми е до болка познато...

Ето за това трябва да се внимава!

20170227_113022.jpg

20170227_113017.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека да хвърля моите пет стотинки за този двигател,

Лично за мен това е чудесен двигател, който има прилична динамика и нисък разход на гориво в комбинация с куатро задвижване.

По отношение на консумативи за подръжка е чудесен V-образен шестак, поддръжката му струва малко по-скъпо от поддръжката на редови четири-цилиндров двигател. Лесен за подмяна и евтин задвижващ ремък на ГРМ. Скъпи са аспирационните клапи и вакумните ѝ регулатори. Трябва да се ползва читаво масло, 0/5W30, 0/5W40, с други масла ще се създават повече проблеми. Лесен за конвертиране на LPG, но създава повече проблеми отколкото пари се спестяват от иконимията. 

 

Всички ASN се продават заради завишен разход на масло, а това по същество не е проблем, който може да извади от равновесие двигателя, но обикновенно се занемерява решението на проблема поради незнанието на разни регулярни майстори и в последствие се късат джобовете и нервите на собственика. 

Проблема с разхода на масло в началото не е проблем от железата на двигателя, но при дълго занемераяване (разбирайте след 50 хил.км.) води до прблем в двигателя, износва се специфичното обработване на цилиндровата стена и започва регулярен разход на масло, което влошава работата на ДВГ. Този проблем се решва само чрез подмяна на цилиндровият блок (има вариант с престъргване и хонинговане и търсене на аналогични размери ремонтни комплекти, но е за хора с прилично ниво на познания по ДВГ и с достатъчно свободно време);

Друг сериозен проблем, който се явява поради специфичният дизайн на лагеруването в цилиндровата глава и който проблем e пораден от използване на непревилно масло, е че се износват лагерите на валовете, което води до износване на самите валове и проблеми в работата на мотора. Този проблем няма как да се реши, освен с подмяна с нови части.

 

Спред мен, ако има оферта за кола с такъв двигател на доказани до 150хил.км и някой има резонното желание да си инвестира спестяванията, би било добра инвестиция, но е факт, че повечето ASN-и са изживяли безгрижните си времена и понастоящем се намират в състояние за ремонт и възстановяване, така че трябва да се подхожда внимателно или със съзнание за ремонтиране. 

 

Редактирано от Nikosaul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.0 е всичко друго ма не и двигател с прилична динамика и нисък разход. Гори кажи-речи колкото s4-ка. 

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата част от мнението на Nikosaul изобщо не е вярна, особено ако някога си КАРАЛ ASN, а не да си се возил. За втората част мога да се съглася, същите наблюдения върху проблемите на този двигател имам и аз. Като колата започва да харчи масло около първата смяна на заводския си ремък. От къде знам ли? В Америка имах такава, на реални 60 хил. мили, щото там на такива интервали сменят този консуматив, тъкмо пред разпад, която реставрирахме и имаше същите ядове с масло и вървеж. 

А колегата sunshai да не се чуди що са му се изяли валовете, ако кара с M10D следващият път ще ги намери като солети :D

Аз лично не намирам никакви плюсове в тази кола. 

Редактирано от sweetlioo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата sunshai  купи колата в това състояние  с добавка от един "честен" Англичанин !Не ме мисли мен,така като чета че караш 2.0 ....май на теб ще ти трябва повечко масло м10д :hilezh:

Редактирано от sunshai
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...