kazichene Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 Идва време за смяната на консумативите и изникват няколко въпроса. Първо - кочината има ДПФ, който изглежда, че не е първа хубост и като извадя пръчката на маслото леко понамирисва на нафта. Филтърът най-вероятно ще се маха, но на по-късен етап. Напоследък много хвалят т. нар. "декарбонизиране", има ли файда да се направи тази процедура преди смяната на маслото и филтрите пък току виж, че малко се подобри ДПФ-а и всичко останало, знам ли... Второ - има ли някаква полза от т.нар. ENGINE FLUSH добавка преди да се смени маслото? Ако да, просто се изсипва въпросната добавка в маслото и после всичко се източва, или има нещо по-специфично? Също така ми се върти идеята с ВАГ КОМ да пусна принудителна регенерация на ДПФ. Четох, че така в маслото ще влезе още повече нафта, но идеята е веднага след това да се смени маслото с ново. Заслужава ли тази рискована процедура, както и другите две, или направо да се смени маслото с филтрите без излишни гимнастики, как мислите ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 kazichene доколкото си спомням май нямаш ДПФ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 Имам, даже като идвах при тебе каза, че не е препоръчително да се чипосва 2,7 тди с ДПФ и трябва първо да се махне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 30 Април 2017 Доклад Share Публикувано 30 Април 2017 Колеги някой да е слагал Планфони под седалките ? Аз си взех оригинални сложих ги Ама не тръгват ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 30 Април 2017 Доклад Share Публикувано 30 Април 2017 Колеги при стоково окачване има ли вариант за снижаване на колата без сменяне на амортисьори и пружини? И ако да каква е схемата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 1 Май 2017 Доклад Share Публикувано 1 Май 2017 On 4/6/2017 at 4:12 PM, kainy said: Ще питам и тук, че е вероятно някой да знае: Каква е процедурата за настройка на шибедаха да се отваря правилно спрямо въртенето на врътката? - след като е сменян, разглобяван и прочие. Днес най-сетне намерих време да седна и да го оправя шибедаха. Процедурата се оказа доста проста, стига шибедаха да може да се затвори правилно преди да се калибрира мотора. Та веднъж като е затворен коректно шибедаха (ръчно, или както при мен мотора си го затваряше, но с грешна позиция на врътката): 1. Сваля се мотора (остава си закачен) 2. Цъка се врътката нагоре за накланяне на шибедаха и се чака моторчето да се навърти докрая 3. Цъка се обратно врътката за прибиране на накланянето 4. Инсталира се обратно мотора и всичко е точно Втория вариант е да се врътне врътката до отворено и после до затворено, но при мен не проработи. Сега едно бързо въпросче Тази седмица идва ред да вържа соларния шибедах и подгряването с климатроника, който обаче естествено е с компонент протекшън. Има ли някой из София който вероятно да е по-удобен за ползване от Порше Запад, че не ми се занимава с тях Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefk0 Публикувано 1 Май 2017 Доклад Share Публикувано 1 Май 2017 Здравейте колеги наскоро се сдобих с а6 2010 продавача твърди че се води Sline plus? Има ли такова животно и каква е разликата с Sline? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 1 Май 2017 Доклад Share Публикувано 1 Май 2017 Има. Ако е така трябва да си с външен, вътрешен Ес лайн, окачване и спирачки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 1 Май 2017 Доклад Share Публикувано 1 Май 2017 (Редактирано) Здравей колега, аз съм с вътрешен и външен s-line, окачване и спирачки, ама никъде не пише s-line plus, а само s-line. Трябва ли да го пише plus някъде? Редактирано 2 Май 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 1 Май 2017 Доклад Share Публикувано 1 Май 2017 Мисля че не. Освен може би при проверка по рама Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefk0 Публикувано 2 Май 2017 Доклад Share Публикувано 2 Май 2017 Вътре и вън съм Ес лайн окачването е въздух ,а за спирачките не съм сигурен дали пише Ес лайн.Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Май 2017 Доклад Share Публикувано 2 Май 2017 Резания волан към кой с-лайн спада? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 2 Май 2017 Доклад Share Публикувано 2 Май 2017 Май към плюса. И аз съм виждал такава 2010-та, въздух, слайн вътре, слайн спирачки, скосен волан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 4 Май 2017 Доклад Share Публикувано 4 Май 2017 (Редактирано) Сложихме Bardahl 5L 10W60 след флъш и доооста добре се държи миксера Редактирано 4 Май 2017 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 4 Май 2017 Доклад Share Публикувано 4 Май 2017 По-тихо ли работи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Май 2017 Доклад Share Публикувано 4 Май 2017 За кола с турбо долната граница трябва да е 5, освен, ако няма да караш миксера в Африка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 4 Май 2017 Доклад Share Публикувано 4 Май 2017 (Редактирано) Двигателя работи осезаемо по-тихо и спокойно. Колкото за температурата от -15 работи великолепно така, че не е баш като за Африка само, иначе за дълъг път, високо натоварване постоянно е по-добре, а си почвам годишната обиколка на Европа другата седмица Новото 10w60, което сме сложили - е с пъти по-добри характеристики от 5w40, и двигателят, особено на дълъг път - ще гаси много по-добре ситните вибрации и ще работи по-равномерно. Това масло е по-ефективно при смазване на места, където 5w30 и 5w40 въобще не достигат и се разчита на добавките. Редактирано 4 Май 2017 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko1962 Публикувано 4 Май 2017 Доклад Share Публикувано 4 Май 2017 Колеги, може ли дифузьора на задната броня да се сваля самостоятелно, или трябва първо да се свали цялата броня. С щипки ли е захващането към бронята? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 4 Май 2017 Доклад Share Публикувано 4 Май 2017 Сваля се дидузьора само, към резервоара имаш щипки или винтове не помня отзад до изхода на гърнето пак имаш винтчета и горе към бронята е на канал дърпаш и излиза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
balu Публикувано 4 Май 2017 Доклад Share Публикувано 4 Май 2017 На 4/28/2017 at 11:24, kainy написа: Колеги, правилно ли си спомням че фейслифтовите дифюзъри не стават на пре-фейсова броня? Или беше някъв частен случай... Въпроса е че нещо съм хвърлил око на този дифюзор и се чудя дали не беше директен swap Нестава,дифузьора е по голям от префейсовия,лично пробвано Kainy да попитам имаш ли представа пръскалките за фаровете стават ли от префейс на фейс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 4 Май 2017 Доклад Share Публикувано 4 Май 2017 Не мога да ти потвърдя със сигурност, понеже първата броня я взех с пръскалките, но мисля че самите пръскалки са същите. Капачките са си различни обаче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 4 Май 2017 Доклад Share Публикувано 4 Май 2017 Пръскалките са еднакви, капаците на фейса са по-тесни и по-дълги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
balu Публикувано 4 Май 2017 Доклад Share Публикувано 4 Май 2017 Благодаря ви,да се заема с намирането на капачките тогава Бронята я отнасяй,стой перфе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 4 Май 2017 Доклад Share Публикувано 4 Май 2017 Виж Нагоре коментарите, кайни е дал номерата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 4 Май 2017 Доклад Share Публикувано 4 Май 2017 Колеги някой може ли да ми даде парт номер на инсталацията за радиатора за подгряването? Поръчах си радиатор но ще се радвам някой да даде малко инфо как се връзва всичко на букси ли е и т.н че зимата няма пак кой да чака да загрее колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts