Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 11


petio_venkov

Recommended Posts

Идва време за смяната на консумативите и изникват няколко въпроса. Първо - кочината има ДПФ, който изглежда, че не е първа хубост и като извадя пръчката на маслото леко понамирисва на нафта. Филтърът най-вероятно ще се маха, но на по-късен етап. Напоследък много хвалят т. нар. "декарбонизиране", има ли файда да се направи тази процедура преди смяната на маслото и филтрите пък току виж, че малко се подобри ДПФ-а и всичко останало, знам ли... Второ - има ли някаква полза от т.нар. ENGINE FLUSH добавка преди да се смени маслото? Ако да, просто се изсипва въпросната добавка в маслото и после всичко се източва, или има нещо по-специфично? Също така ми се върти идеята с ВАГ КОМ да пусна принудителна регенерация на ДПФ. Четох, че така в маслото ще влезе още повече нафта, но идеята е веднага след това да се смени маслото с ново. Заслужава ли тази рискована процедура, както и другите две, или направо да се смени маслото с филтрите без излишни гимнастики, как мислите ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,1k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Имам, даже като идвах при тебе каза, че не е препоръчително да се чипосва 2,7 тди с ДПФ и трябва първо да се махне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги при стоково окачване има ли вариант за снижаване на колата без сменяне на амортисьори и пружини? И ако да каква е схемата? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 4/6/2017 at 4:12 PM, kainy said:

Ще питам и тук, че е вероятно някой да знае:

 

Каква е процедурата за настройка на шибедаха да се отваря правилно спрямо въртенето на врътката? - след като е сменян, разглобяван и прочие.

 

 

 

Днес най-сетне намерих време да седна и да го оправя шибедаха. Процедурата се оказа доста проста, стига шибедаха да може да се затвори правилно преди да се калибрира мотора. Та веднъж като е затворен коректно шибедаха (ръчно, или както при мен мотора си го затваряше, но с грешна позиция на врътката):

 

1. Сваля се мотора (остава си закачен)

2. Цъка се врътката нагоре за накланяне на шибедаха и се чака моторчето да се навърти докрая

3. Цъка се обратно врътката за прибиране на накланянето

4. Инсталира се обратно мотора и всичко е точно

 

Втория вариант е да се врътне врътката до отворено и после до затворено, но при мен не проработи.

 

Сега едно бързо въпросче :) Тази седмица идва ред да вържа соларния шибедах и подгряването с климатроника, който обаче естествено е с компонент протекшън. Има ли някой из София който вероятно да е по-удобен за ползване от Порше Запад, че не ми се занимава с тях :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги наскоро се сдобих с а6 2010 продавача твърди че се води Sline plus? Има ли такова животно и каква е разликата с Sline?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

аз съм с вътрешен и външен s-line, окачване и спирачки, ама никъде не пише s-line plus, а само s-line.

Трябва ли да го пише plus някъде?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя работи осезаемо по-тихо и спокойно. Колкото за температурата от -15 работи великолепно така, че не е баш като за Африка само, иначе за дълъг път, високо натоварване постоянно е по-добре, а си почвам годишната обиколка на Европа другата седмица :) 

 

Новото 10w60, което сме сложили - е с пъти по-добри характеристики от 5w40, и двигателят, особено на дълъг път - ще гаси много по-добре ситните вибрации и ще работи по-равномерно. Това масло е по-ефективно при смазване на места, където 5w30 и 5w40 въобще не достигат и се разчита на добавките.

 

 

 

IMG_0203.jpg

 

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, може ли дифузьора на задната броня да се сваля самостоятелно, или трябва първо да се свали цялата броня. С щипки ли е захващането към бронята?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваля се дидузьора само, към резервоара имаш щипки или винтове не помня отзад до изхода на гърнето пак имаш винтчета и горе към бронята е на канал дърпаш и излиза 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4/28/2017 at 11:24, kainy написа:

Колеги, правилно ли си спомням че фейслифтовите дифюзъри не стават на пре-фейсова броня? Или беше някъв частен случай...

 

Въпроса е че нещо съм хвърлил око на този дифюзор и се чудя дали не беше директен swap :)

49987b9b43d09f5dbbc0c3cb9b4f.jpg

Нестава,дифузьора е по голям от префейсовия,лично пробвано

Kainy да попитам имаш ли представа пръскалките за фаровете стават ли от префейс на фейс

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да ти потвърдя със сигурност, понеже първата броня я взех с пръскалките, но мисля че самите пръскалки са същите. Капачките са си различни обаче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой може ли да ми даде парт номер на инсталацията за радиатора за подгряването? Поръчах си радиатор но ще се радвам някой да даде малко инфо как се връзва всичко на букси ли е и т.н :) че зимата няма пак кой да чака да загрее колата :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...