Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 11


petio_venkov

Recommended Posts

Ако е решил да мапва повечко, има смисъл. Има си готови кулери с по-голям дебит за монтаж, само се преработват леко съществуващите тръби, за да се захване и всичко е точно. При слагането на хибридно турбо, увеличаване на дебита на кулера си е хубаво подобрение. Някъде по-назад из темата бях питал за същото и трябва да изровя какъв кулер бях намерил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,1k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Това, че са встрани кулерите ли имаш предвид? Ако да, аз точно затова искам да сложа трети посредата. Ако не, какво точно искаш да кажеш:)? Много благодаря за бързите отговори!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, преди имаше тема с цените при изкупуване на катализаторите, но не мога да я намеря. Та, предстои ми махане на ДПФ-а и катализаторите, искат ми 230лв за работата по софтуера. Въпроса ми е за колко пари изкупуват ДПФ-а и катализаторите. Как вървят цените при този мотор (233кс.)  ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Papi123 написа:

Колеги, преди имаше тема с цените при изкупуване на катализаторите, но не мога да я намеря. Та, предстои ми махане на ДПФ-а и катализаторите, искат ми 230лв за работата по софтуера. Въпроса ми е за колко пари изкупуват ДПФ-а и катализаторите. Как вървят цените при този мотор (233кс.)  ? 

 

Хубаво си тръгнал да махаш ДПФ-а и катализатора, ама слуша ли новините днес какво са решили нашите управляващи? Има предложение да започнат проверки за премахнати катализатори, и да спират от движение автомобилите. Не знам дали може да се получи на практика това при нас, но явно някой големец ще открива завод за катализатори в България.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То затова курубата на катализатора си остава и да ходят да разбират... А и както става ясно дори с всичко махнато пак се покриват стандартите по нашите ГТП-та :) Всъщност утре ще минавам през ГТП-то и дано не забравя да взема резултатите да видя, какво показва газ анализатора :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 19.06.2017 г. at 9:32, Fr0sT написа:

Смени си стоп машинката (20-30лв е) че като се прецака прави големи магарии тази кола, изчисти всички грешки и тогава виж ще останат ли другите проблеми.

Да споделя и крайният резултат от всичко! Така, без смяна на стоп машинката не можеше да мине, смених я, струва 30 лева, оригинална! Но се наложи и клапаните на турбото (пак някаква машинка, която то работеше, ту не и ту се отваря клапана, ту не) да се рециклират и да се направи ъпдейт, всичко с труд, излезна 310 лева! Сега няма повече грешки, като че ли свали и разхода малко, и във вървенето сякаш е по-добре. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, kpematop said:

Гаси колата като влезнеш в пункта да не ги удушиш с миризмата на Чавдарка :hilezh:

 

Е споко де, сега с новите дюзи се диша... малко по-дълго :D 

 

Иначе остава за утре, че естествено си забравих талона :)

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...