Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 11


petio_venkov

Recommended Posts

Здравейте!

Има ли решение следният досаден проблем: фаровете са в режим "Auto" и когато се изисква, се палят късите светлини. Обаче, при запалени къси, ако искам да пръсна леко върху предното стъкло, за да почистя нещо от него, винаги при първото дърпане на лостчето се задействат и фаромиещите устройства. Съответно колата става на трътка. Търсих в нета, но не намирам никаква подходяща информация. 

Струва ми се тъпо всеки път да спирам късите, за да измия стъклото. Би трябвало да може да се прекодира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,1k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

П.п.: Чета по западните форуми, че префейса го няма този проблем и трябва да си задържиш лостчето 2 секунди, за да пръсне и фаровете, но за съжаление след фейслифта доста хора се оплакват и не виждам някой да е посочил решение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, AALEXANDROV написа:

Струва ми се тъпо всеки път да спирам късите, за да измия стъклото. Би трябвало да може да се прекодира.

Може да се прекодира, че няма миещи устройства на фаровете, но тогава няма въобще да работят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм ги спрял софтуерно,това е най малоумното нещо измислено,пръскалка без чистачка е като да лиснеш кофа вода на джама и да искаш да виждаш :) ладите от 80-те имаха чистачки на фаровете и със сигурност вършеше работа.тук освен да хаби течност,да цапа колата и да замръзват машинките зимата,друга файда не виждам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е да се пръсне под високо налягане, за да разкара кал или друга мърсотия най-вече през зимните месеци. Никой не е казал, че фара ще стане като нов след като се пръсне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да изключвам пръскалките съвсем, а просто да ги включвам, когато ми потрябват, а не някакъв тъп алгоритъм да решава, че след като искам да си пръсна стъклото, трябва първо да измие фаровете. Би трябвало да има начин да се направи, след като назад в годините модулът си работи точно по този начин: задържаш малко по-дълго - измива фаровете.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си кодирах колата, така че да си мисля че нямам пръскалки. Имам опция Xenon без пръскалки. И без това само цапат.

 

 

Някой знае ли колко струва кабела за ръчната спирачка? Има ли афтърмаркет такива?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 5.09.2017 г. at 16:37, StanTanev написа:

 

И аз съм с версия 50, мотора ми е BSG , 2.7tdi quattro.

 

 

Имаше ли голяма разлика след ъпдейта ?

Аз съм с ASB,но мисля, че са направили каквото трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам дали задавам въпроса си на правилното място, за което моля за извинение предварително. Отскоро карам Ауди А6 Allroad 4F 2011г. с въздушно окачване.Интересува ме, и искам да попитам, какъв режим да избера от настройките, dinamic, automatik или comfort? Кой от трите варианта ще ми е най-оптимален за леко агресивно каране, предимно в градска среда? В момента съм на режим automatik и на моменти имам усещането за доста твърда возия.

Благодаря Ви за съветите предварително, и пак се извинявам ако не задавам въпроса си на правилното място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избираш или да ти вози меко или да ти е твърдо окачването, но по-стабилна колата. Няма как хем агресивно, хем комфорт.

Тия 300 лв за кабел за ръчната нещо ми се свидят. Имам 250 вата поялник ама нещо не става. Запоявал съм доста, но тънки кабелчета. Някакви съвети?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи лоста на неутрална зада ти е по удобно издърпваш копчето което освобождава скоростният лост към теб,слагаш една клечка за зъби да го държи издадено,вдигаш маншона,не помня само дали имаше скобичка от долу,ако има е махаш и дърпаш на горе,после в обратният ред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, sugar82 написа:

Незнам дали задавам въпроса си на правилното място, за което моля за извинение предварително. Отскоро карам Ауди А6 Allroad 4F 2011г. с въздушно окачване.Интересува ме, и искам да попитам, какъв режим да избера от настройките, dinamic, automatik или comfort? Кой от трите варианта ще ми е най-оптимален за леко агресивно каране, предимно в градска среда? В момента съм на режим automatik и на моменти имам усещането за доста твърда возия.

Благодаря Ви за съветите предварително, и пак се извинявам ако не задавам въпроса си на правилното място.

Аз лично бих избрал комфорт. При нашите пътища и дупки е по-добре да изпитваш кеф от возията на колата. За агресия си трябва RS6 :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, balu said:

Сложи лоста на неутрална зада ти е по удобно издърпваш копчето което освобождава скоростният лост към теб,слагаш една клечка за зъби да го държи издадено,вдигаш маншона,не помня само дали имаше скобичка от долу,ако има е махаш и дърпаш на горе,после в обратният ред.

 

Мерси, стана номера, но на новата топка е потънало копчето за освобождаване, ще видя зор с ваденето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги може ли някой да каже колко по-голям е кмета са на Олролда ? От а6 авант с въздушно пак ? 

Редактирано от trapera94
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ,съмнявам се за заминали амортисьори за въздушно окачване,нови са доста скъпи рециклирани стават ли и къде да ги проверя.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9/9/2017 at 21:40, didotemida написа:

 

Smatic :) мисла,че ще ти свършат работа.Защо се съмняваш колега

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9/9/2017 at 21:48, trapera94 написа:

 

Нямам грешки,при смяна на режимите колата се вдига и смъква ,втвърдява и омеква но при напречни фуги най вече в завои се усеща нестабилност и изместване.

Мерси.

 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MMI 2G High и нагоре го има само.

Редактирано от kpematop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...