StanTanev Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 (Редактирано) Да най вероятно ще е от тях, доста време се чудих защо ми тресе.. явно вече е почнало по сериозно да задържа и съответно по се усеща тресенето, утре сменям дискове да видим каква ще е белята.. Редактирано 25 Септември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 (Редактирано) Да при мене, първо тресеше само при набиране и аз доста се чудих по въпроса, но явно като се поизкривят повече започват и при спиране и тогава вече става ясно. Като слагате новите дискове, накарай майстора да почисти добре главината от ръжда, за да легне добре диска, че някои си го спестяват. Редактирано 25 Септември 2017 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 оригинални дискове понякога има на тънка цена в ибей. АТЕ-тата са пълен ташак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 Моите оригиналните дискове бяха АТЕ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 ATE OEM не е ATE aftermarket. Както е TRW и TRW Cotec. Аз си бях земАл преди време 350мм АТЕ и се кривнаха за нула време. Нямах никаква ръжда на главините и ги бях зачистил добре. Ако не бързаш с дисковете има оригинални на оферта в ибей, но трябва да се дебне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 (Редактирано) Колега, колко излизат оригинални предни дискове (не-АТЕ или АТЕ, все тая)? Редактирано 25 Септември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 1 hour ago, mili 75 said: От криви дискове може да тресе и при набиране и при спиране. Аз го ядох такъв с едни ментета и си върнах старите дискове. Но трябва да си видиш и спирачните апарати, защото ако задържат може да греят и от това да криви дисковете. Да най вероятно ще е от тях, доста време се чудих защо ми тресе.. явно вече е почнало по сериозно да задържа и съответно по се усеща тресенето, утре сменям дискове да видим каква ще е белята.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 (Редактирано) Колеги, автомата изключи в движение и се чу едно стържене. В момента не включва на нито една предавка даже и паркинг няма. Какво може да се е случило? Като включа на Д и не захапва въобще все едно е на свободна. Редактирано 25 Септември 2017 от Papi123 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 (Редактирано) Колега, може би скъсан първичен вал? във форума имаше някъде коментирано за подобни случаи... Редактирано 25 Септември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 Около 600лв комплект големите дискове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 От известно време забелязвам, че дистанционното не хваща всеки път, без значение дали съм близо или далеч от колата. Смених му батерията, но няма подобрение. При натискане на който и да е бутон доста често нищо не се случва, червения диод на дистанционното не светва. Ако натисна и задържа бутона за няколко секунди, след малко мигва червеното диодче и се отключва или заключва колата. Това го прави и с двете дистанционни, което ме навежда на мисълта, че проблема не е в тях. Има ли някакви антени или нещо, което да влошава приемането на радиосигнала от дистанционните? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 Мойта антена на 4Ф-ката от 2004та година беше едно кабелче под задната броня от дясната страна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 Т.е. трябва да се свали бронята за да се види, има ли куплунг някъде по пътя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 Преди 1 час, Papi123 написа: Колеги, автомата изключи в движение и се чу едно стържене. В момента не включва на нито една предавка даже и паркинг няма. Какво може да се е случило? Като включа на Д и не захапва въобще все едно е на свободна. Колеги някой още едно мнение да даде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 дистанционното трябва да му мига диода винаги, независимо дали колата е в обсег. Даже ако не е мигаше по определен начин ако последно е била заключена или отключена. пишеше го в опътването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 (Редактирано) 2 hours ago, kpematop said: ATE OEM не е ATE aftermarket. Както е TRW и TRW Cotec. Аз си бях земАл преди време 350мм АТЕ и се кривнаха за нула време. Нямах никаква ръжда на главините и ги бях зачистил добре. Ако не бързаш с дисковете има оригинални на оферта в ибей, но трябва да се дебне. Какво ще кажеш за Zimmermann или Textar ? Редактирано 25 Септември 2017 от StanTanev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 Нищо, на същия хал е. Само ОЕМ за агресивно каране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 (Редактирано) 21 hours ago, OvivO said: Сигурен съм, че не съм първият, няма и да съм последния, но и аз да им е*а м***** на Ауди как са направили да се сменят крушките при този модел отпред!!! Смених си DRL с такава на IPAA и свети бяло, не съм кодирал още да свети с ксенона, за да видя колко е близко или далеч, но не е жълта като стоковата. Смених отдясно отпред след сваляне на кутията на въздушния филтър. Сега отляво съм с жълта и ще се види много ясно разликата между двете, което е добре. Зле е, че трябва да сменя и ляво, но след бутане надолу на казанчето за хидравликата, пак не успях да видя нищо или да бръкна. А, всъщност успях да изкарам габарита и да не мога да го вкарам после :))) Би ли дал линк за крушките. Набиват ли грешки? Премигвания? С външно съпротивление ли са? Иначе само първия път е трудна смяната на крушки на голям мотор. После като знаеш къде са е лесно. препоръка към всеки който сменя крушки - проверете си кабелите във фара. Най-вероятно са със паднала изолация. Ще го поятарям постоянно, за да не остане някой без фарове в неподходящ момент като мен. За дистанционните - трябва да мига винаги ако работи. Ако колата не е в обсег диода мига бързо 10 пъти. Редактирано 25 Септември 2017 от zafirovp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 (Редактирано) Възможно ли е да съм скъсал каре, защото дори на P колата тръгва все едно е на свободна? Не е влизала в авариен режим и грешка не се появи, а и се случи баш на шипченския проход след няколко по агресивни завивания. Редактирано 25 Септември 2017 от Papi123 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 Ще дам линк и снимки, моля за помощ как да си кодирам DRL да свети заедно с ксенона. в момента ми е 0012121 имам и миене на фаровете, но не държа на него, би-ксенон сега ми е 2, май трябва сложа 5? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2017 Точно така, трябва да сложиш "5" Преди 16 часа, Manniakk написа: дистанционното трябва да му мига диода винаги, независимо дали колата е в обсег. Даже ако не е мигаше по определен начин ако последно е била заключена или отключена. пишеше го в опътването. При мен не светва диодчето или е за толкова кратко, че не успявам да го видя. При теб хубаво ли се вижда как свети? Аз го виждам само като задържа бутона за повече от секунда. Странното е, че и на двете дистанционни е едно и също и на всички бутони - отключване, заключване и багажник . Освен да опитам да сменя някое от бутончетата вътре, но да са се развалили всички едновременно ми се вижда малко вероятно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 26 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2017 а може и да не прави хубав контакт с батерията отзад. Дори и на кратко натискане диода се вижда ясно как мигва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2017 Ще отворя дистанционното за да му проверя контактите, дано да е от това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 26 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2017 Ъъъ...дръпнах леко едната лайсна и тя ми остана в ръцете. Как се закрепя това чудо. Последните години никой не ми е работил по колата, така че това е от бая време. Как да я закача здраво? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 26 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2017 Сложи й някакво хубаво лепило или силикон и я нанижи, че иначе си е сумати разглобяване, а и на тебе са ти счупени ушите за закрепване. Явно на някой не му се е разглобявало при боядисването на детайла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts