Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 11


petio_venkov

Recommended Posts

Да най вероятно ще е от тях, доста време се чудих защо ми тресе.. явно вече е почнало по сериозно да задържа и съответно по се усеща тресенето, утре сменям дискове да видим каква ще е белята..

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,1k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да при мене, първо тресеше само при набиране и аз доста се чудих по въпроса, но явно като се поизкривят повече започват и при спиране и тогава вече става ясно. Като слагате новите дискове, накарай майстора да почисти добре главината от ръжда, за да легне добре диска, че някои си го спестяват.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оригинални дискове понякога има на тънка цена в ибей. АТЕ-тата са пълен ташак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ATE OEM не е ATE aftermarket. Както е TRW и TRW Cotec. Аз си бях земАл преди време 350мм АТЕ и се кривнаха за нула време. Нямах никаква ръжда на главините и ги бях зачистил добре. Ако не бързаш с дисковете има оригинални на оферта в ибей, но трябва да се дебне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, колко излизат оригинални предни дискове (не-АТЕ или АТЕ, все тая)?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, mili 75 said:

От криви дискове може да тресе и при набиране и при спиране. Аз го ядох такъв с едни ментета и си върнах старите дискове. Но трябва да си видиш и спирачните апарати, защото ако задържат може да греят и от това да криви дисковете.

Да най вероятно ще е от тях, доста време се чудих защо ми тресе.. явно вече е почнало по сериозно да задържа и съответно по се усеща тресенето, утре сменям дискове да видим каква ще е белята..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, автомата изключи в движение и се чу едно стържене. В момента не включва на нито една предавка даже и паркинг няма. Какво може да се е случило? Като включа на Д и не захапва въобще все едно е на свободна.

Редактирано от Papi123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, може би скъсан първичен вал? във форума имаше някъде коментирано за подобни случаи...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От известно  време забелязвам, че дистанционното не хваща всеки път, без значение дали съм близо или далеч от колата. Смених му батерията, но няма подобрение. При натискане на който и да е бутон доста често нищо не се случва, червения диод на дистанционното не светва. Ако натисна и задържа бутона за няколко секунди, след малко мигва червеното диодче и се отключва или заключва колата. Това го прави и с двете дистанционни, което ме навежда на мисълта, че проблема не е в тях. Има ли някакви антени или нещо, което да влошава приемането на радиосигнала от дистанционните?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта антена на 4Ф-ката от 2004та година беше едно кабелче под задната броня от дясната страна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. трябва да се свали бронята за да се види, има ли куплунг някъде по пътя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Papi123 написа:

Колеги, автомата изключи в движение и се чу едно стържене. В момента не включва на нито една предавка даже и паркинг няма. Какво може да се е случило? Като включа на Д и не захапва въобще все едно е на свободна.

Колеги някой още едно мнение да даде?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дистанционното трябва да му мига диода винаги, независимо дали колата е в обсег. Даже ако не е мигаше по определен начин ако последно е била заключена или отключена. пишеше го в опътването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, kpematop said:

ATE OEM не е ATE aftermarket. Както е TRW и TRW Cotec. Аз си бях земАл преди време 350мм АТЕ и се кривнаха за нула време. Нямах никаква ръжда на главините и ги бях зачистил добре. Ако не бързаш с дисковете има оригинални на оферта в ибей, но трябва да се дебне.

 

Какво ще кажеш за Zimmermann или Textar ?

Редактирано от StanTanev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

21 hours ago, OvivO said:

Сигурен съм, че не съм първият, няма и да съм последния, но и аз да им е*а м***** на Ауди как са направили да се сменят крушките при този модел отпред!!!

Смених си DRL с такава на IPAA и свети бяло, не съм кодирал още да свети с ксенона, за да видя колко е близко или далеч, но не е жълта като стоковата.

Смених отдясно отпред след сваляне на кутията на въздушния филтър. 

Сега отляво съм с жълта и ще се види много ясно разликата между двете, което е добре. Зле е, че трябва да сменя и ляво, но след бутане надолу на казанчето за хидравликата, пак не успях да видя нищо или да бръкна. А, всъщност успях да изкарам габарита и да не мога да го вкарам после :)))

 

 

Би ли дал линк за крушките. Набиват ли грешки? Премигвания? С външно съпротивление ли са?

 

 

 

Иначе само първия път е трудна смяната на крушки на голям мотор. После като знаеш къде са е лесно.

 

препоръка към всеки който сменя крушки - проверете си кабелите във фара. Най-вероятно са със паднала изолация.

 

Ще го поятарям постоянно, за да не остане някой без фарове в неподходящ момент като мен.

 

 

За дистанционните - трябва да мига винаги ако работи. Ако колата не е в обсег диода мига бързо 10 пъти.

Редактирано от zafirovp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е да съм скъсал каре, защото дори на P колата тръгва все едно е на свободна? Не е влизала в авариен режим и грешка не се появи, а и се случи баш на шипченския проход след няколко по агресивни завивания.

Редактирано от Papi123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще дам линк и снимки, моля за помощ как да си кодирам DRL да свети заедно с ксенона.

в момента ми е 0012121

имам и миене на фаровете, но не държа на него, би-ксенон

сега ми е 2, май трябва сложа 5?

 

IMG_3639.PNG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, трябва да сложиш "5"

 

Преди 16 часа, Manniakk написа:

дистанционното трябва да му мига диода винаги, независимо дали колата е в обсег. Даже ако не е мигаше по определен начин ако последно е била заключена или отключена. пишеше го в опътването.

При мен не светва диодчето или е за толкова кратко, че не успявам да го видя. При теб хубаво ли се вижда как свети? Аз го виждам само като задържа бутона за повече от секунда. Странното е, че и на двете дистанционни е едно и също и на всички бутони - отключване, заключване и багажник :nixweiss: . Освен да опитам да сменя някое от бутончетата вътре, но да са се развалили всички едновременно ми се вижда малко вероятно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще отворя дистанционното за да му проверя контактите, дано да е от това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъъъ...дръпнах леко едната лайсна и тя ми остана в ръцете. Как се закрепя това чудо. Последните години никой не ми е работил по колата, така че това е от бая време. Как да я закача здраво?

 

 

IMG_0244.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи й някакво хубаво лепило или силикон и я нанижи, че иначе си е сумати разглобяване, а и на тебе са ти счупени ушите за закрепване. Явно на някой не му се е разглобявало при боядисването на детайла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...