AALEXANDROV Публикувано 5 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2017 Здравейте! Има ли решение следният досаден проблем: фаровете са в режим "Auto" и когато се изисква, се палят късите светлини. Обаче, при запалени къси, ако искам да пръсна леко върху предното стъкло, за да почистя нещо от него, винаги при първото дърпане на лостчето се задействат и фаромиещите устройства. Съответно колата става на трътка. Търсих в нета, но не намирам никаква подходяща информация. Струва ми се тъпо всеки път да спирам късите, за да измия стъклото. Би трябвало да може да се прекодира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 5 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2017 П.п.: Чета по западните форуми, че префейса го няма този проблем и трябва да си задържиш лостчето 2 секунди, за да пръсне и фаровете, но за съжаление след фейслифта доста хора се оплакват и не виждам някой да е посочил решение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 5 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2017 Да и моята беше така задържаш 2сек и тогава пръска Ама след ъпдейт на модули вече не е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 5 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2017 Преди 5 часа, AALEXANDROV написа: Струва ми се тъпо всеки път да спирам късите, за да измия стъклото. Би трябвало да може да се прекодира. Може да се прекодира, че няма миещи устройства на фаровете, но тогава няма въобще да работят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 5 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2017 Аз съм ги спрял софтуерно,това е най малоумното нещо измислено,пръскалка без чистачка е като да лиснеш кофа вода на джама и да искаш да виждаш ладите от 80-те имаха чистачки на фаровете и със сигурност вършеше работа.тук освен да хаби течност,да цапа колата и да замръзват машинките зимата,друга файда не виждам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 5 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2017 Идеята е да се пръсне под високо налягане, за да разкара кал или друга мърсотия най-вече през зимните месеци. Никой не е казал, че фара ще стане като нов след като се пръсне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 6 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2017 Не искам да изключвам пръскалките съвсем, а просто да ги включвам, когато ми потрябват, а не някакъв тъп алгоритъм да решава, че след като искам да си пръсна стъклото, трябва първо да измие фаровете. Би трябвало да има начин да се направи, след като назад в годините модулът си работи точно по този начин: задържаш малко по-дълго - измива фаровете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 6 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2017 Аз си кодирах колата, така че да си мисля че нямам пръскалки. Имам опция Xenon без пръскалки. И без това само цапат. Някой знае ли колко струва кабела за ръчната спирачка? Има ли афтърмаркет такива? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maisuda Публикувано 7 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2017 На 5.09.2017 г. at 16:37, StanTanev написа: И аз съм с версия 50, мотора ми е BSG , 2.7tdi quattro. Имаше ли голяма разлика след ъпдейта ? Аз съм с ASB,но мисля, че са направили каквото трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sugar82 Публикувано 7 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2017 Незнам дали задавам въпроса си на правилното място, за което моля за извинение предварително. Отскоро карам Ауди А6 Allroad 4F 2011г. с въздушно окачване.Интересува ме, и искам да попитам, какъв режим да избера от настройките, dinamic, automatik или comfort? Кой от трите варианта ще ми е най-оптимален за леко агресивно каране, предимно в градска среда? В момента съм на режим automatik и на моменти имам усещането за доста твърда возия. Благодаря Ви за съветите предварително, и пак се извинявам ако не задавам въпроса си на правилното място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 7 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2017 Избираш или да ти вози меко или да ти е твърдо окачването, но по-стабилна колата. Няма как хем агресивно, хем комфорт. Тия 300 лв за кабел за ръчната нещо ми се свидят. Имам 250 вата поялник ама нещо не става. Запоявал съм доста, но тънки кабелчета. Някакви съвети? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 8 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2017 Колеги, някой сменял ли е топката на скоростите ? Днес си взех от S-line, но малко ми се вижа трудничко смяната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
balu Публикувано 8 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2017 Сложи лоста на неутрална зада ти е по удобно издърпваш копчето което освобождава скоростният лост към теб,слагаш една клечка за зъби да го държи издадено,вдигаш маншона,не помня само дали имаше скобичка от долу,ако има е махаш и дърпаш на горе,после в обратният ред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maisuda Публикувано 8 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2017 Преди 17 часа, sugar82 написа: Незнам дали задавам въпроса си на правилното място, за което моля за извинение предварително. Отскоро карам Ауди А6 Allroad 4F 2011г. с въздушно окачване.Интересува ме, и искам да попитам, какъв режим да избера от настройките, dinamic, automatik или comfort? Кой от трите варианта ще ми е най-оптимален за леко агресивно каране, предимно в градска среда? В момента съм на режим automatik и на моменти имам усещането за доста твърда возия. Благодаря Ви за съветите предварително, и пак се извинявам ако не задавам въпроса си на правилното място. Аз лично бих избрал комфорт. При нашите пътища и дупки е по-добре да изпитваш кеф от возията на колата. За агресия си трябва RS6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 8 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2017 4 hours ago, balu said: Сложи лоста на неутрална зада ти е по удобно издърпваш копчето което освобождава скоростният лост към теб,слагаш една клечка за зъби да го държи издадено,вдигаш маншона,не помня само дали имаше скобичка от долу,ако има е махаш и дърпаш на горе,после в обратният ред. Мерси, стана номера, но на новата топка е потънало копчето за освобождаване, ще видя зор с ваденето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 8 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2017 С хубаво хартиено тиксо облепи копчето и го издърпай Да не взе онзи лост с цветния шев на маншона ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 9 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2017 (Редактирано) Колеги може ли някой да каже колко по-голям е кмета са на Олролда ? От а6 авант с въздушно пак ? Редактирано 9 Септември 2017 от trapera94 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 9 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2017 Клеранса." Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotemida Публикувано 9 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2017 Здравейте колеги ,съмнявам се за заминали амортисьори за въздушно окачване,нови са доста скъпи рециклирани стават ли и къде да ги проверя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 9 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2017 (Редактирано) На 9/9/2017 at 21:40, didotemida написа: Smatic мисла,че ще ти свършат работа.Защо се съмняваш колега Редактирано 12 Септември 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotemida Публикувано 9 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2017 (Редактирано) На 9/9/2017 at 21:48, trapera94 написа: Нямам грешки,при смяна на режимите колата се вдига и смъква ,втвърдява и омеква но при напречни фуги най вече в завои се усеща нестабилност и изместване. Мерси. Редактирано 12 Септември 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 9 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2017 провери ли първо носачи, тампони магаре ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Acmilan Публикувано 10 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2017 Здравейте, на всички ли коли /ауди а6 4ф 2005г/ има зеленото /скрито/ меню или не всички го имат??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 11 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2017 Мисля, че всички го имат, но може да не ти е активирано, прави се с VAG-COM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2017 (Редактирано) MMI 2G High и нагоре го има само. Редактирано 11 Септември 2017 от kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts