Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 11


petio_venkov

Recommended Posts

 

Kpematop  ,  като експерт  какво ми е правено на бараката  в ауди няма данни да е флашвана :) или просто някой е качил по нов софт. 

 

                Address 01: Engine
Control Module Part Number: 4F0 910 402 E
  Component and/or Version: 3.0L V6TDI   000AG  0030
           Software Coding: 0011372
            Work Shop Code: WSC 66565
                      VCID: 1F092F0F3BB5848A0D-804A

Advanced Identification
     Serial number:               
     Identification: BPG-810
     Revision: --H03---
     Date: 11.11.06
     Test stand number: 1884
     Manufacturer number: 0437
Flash Status
     Programming Attempts: 4
     Successful Attempts: 4
     Programming Status: 00000000
     Required Conditions: 00000000
     Flash Tool Code: 00032 257 66565
     Flash Date: 13.09.14
Software
          
     A 4.7.7

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,1k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Твоя софт не е последен, доста често напоследък виждам спряни грешки за тампони, за затлачен ДПФ, за счупен дросел. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря :)  може да е за тампоните , защото в ауди ми препоръчаха да ги сменя .. За дросела видимо го виждам , че е сменян около 2013 ,  има го и в историята  и физически го виждам , че не е оригиналния с който е излязла .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-фрапантния случай съм виждал всички регистрации на грешки спрени на БМК. Сензора за температурата на нафтата е давал отворена верига и колата показваше 72 градуса. От 224кс бяха останали макс 190кс, заради ограничението на количеството гориво по температура на нафтата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Луда работа :) , да се надявам покрай флашване на  клъстера  , връткането на километрите  да са флашнали и двигателя хаха...  Но само на двигателя излиза такава дата.... иначе за 10к  навъртени километри съм доволен :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

гледам че на повечето коли капачето на предната запалка(пред подлакътника) се отваря изцяло до вертикално положение. При мен не е така - остава една идея притворено и реално на мястото на запалката не мога да пъхна нищо (искам да сложа фм трансмитер там). Дали фабрично е така, или нещо е паднало вътре и пречи ? Как мога да го "отремонтирам"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е фабрично така трябва да си се отвори до край моето се отваряше когато я взех сега и на мен ми седи притворено едно листче ми се завре и не ми се разглабя да го чистя не съм сигурен но май цялата конзола се сваля..... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, Satori написа:

Здравейте колеги,

гледам че на повечето коли капачето на предната запалка(пред подлакътника) се отваря изцяло до вертикално положение. При мен не е така - остава една идея притворено и реално на мястото на запалката не мога да пъхна нищо (искам да сложа фм трансмитер там). Дали фабрично е така, или нещо е паднало вътре и пречи ? Как мога да го "отремонтирам"?

Докрай трябва да се отваря.Вероятно нещо е паднало отдолу и не му позволява да се отвори докрай.Пробвай да светнеш  през отвора ,ако можеш да видиш и евентуално да го извадиш с нещо от там защото иначе се маха цялата конзола и филма е голям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, eltan написа:

Добре още повече се обърках вече значи 4 нови 

Най-добре. Старите ги продай да си върнеш част от парите.

Преди 18 часа, OvivO написа:

На колко км сменяте маслото на 3.0 дизеляк? В момента съм почти на 10к - 0w30 или 5w30 507.01 мисля беше за дпф

в MMI ми показва още 5600км, т.е. на 15к?

Препоръчително е на 10км. 5w30 по спецификация, стандарта беше 504.00 и 507.00. Аз като го сменях го ресетнах следваща смяна на 10х км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стар диаметър: 678 mm

Нов диаметър: 687 mm

Разлика в диаметрите на двете гуми: +9 - съвместими

Показание на скоростомера при движение на автомобила със скорост 100 км/ч: 99 км/ч

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 2 часа, maisuda написа:

Най-добре. Старите ги продай да си върнеш част от парите.

Препоръчително е на 10км. 5w30 по спецификация, стандарта беше 504.00 и 507.00. Аз като го сменях го ресетнах следваща смяна на 10х км.

 

Моята от както е станала кола е карана на 30к смяна    има и такъв интервал в мми .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@shavo, @maisuda малко ги бъркате тези размери на гумите. 245/40/18 е оригиналния размер на 4F. На 4G e 245/45/18, т.е. :

Стар диаметър: 653 mm
Нов диаметър: 678 mm
Разлика в диаметрите на двете гуми: +25 - несъвместими
Показание на скоростомера при движение на автомобила със скорост 100 км/ч: 96 км/ч

Та при 255/45/18:

Стар диаметър: 653 mm
Нов диаметър: 687 mm
Разлика в диаметрите на двете гуми: +33 - несъвместими
Показание на скоростомера при движение на автомобила със скорост 100 км/ч: 95 км/ч

ще ти бяга с 5% километража.

 

Аз съм с 245/45/18 зимни при 245/40/18 летни и тъкмо ми се събират на s-line окачването. Не знам ако ги вдигнеш още дали няма да опират.

Редактирано от lmbr
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично нищо не бъркам, много добре знам какви са оригиналните размери, 245/45/18 също не би трябвало да става, но става и доста хора във форума карат с него. Просто попитах дали има някой с 255/45/18, това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 34 минути, Satori написа:

4F не е ли заводски с 225/55-16 ? Поне така видях в auto-data

Това е размера за 16-ки джанти. За 17-ки е 225/50/17

Преди 1 час, lmbr написа:

@shavo, @maisuda малко ги бъркате тези размери на гумите. 245/40/18 е оригиналния размер на 4F. На 4G e 245/45/18, т.е. :


Стар диаметър: 653 mm
Нов диаметър: 678 mm
Разлика в диаметрите на двете гуми: +25 - несъвместими
Показание на скоростомера при движение на автомобила със скорост 100 км/ч: 96 км/ч

Та при 255/45/18:


Стар диаметър: 653 mm
Нов диаметър: 687 mm
Разлика в диаметрите на двете гуми: +33 - несъвместими
Показание на скоростомера при движение на автомобила със скорост 100 км/ч: 95 км/ч

ще ти бяга с 5% километража.

 

Аз съм с 245/45/18 зимни при 245/40/18 летни и тъкмо ми се събират на s-line окачването. Не знам ако ги вдигнеш още дали няма да опират.

Не съм казал, че оригиналния размер не е 245/40/18 на 4F. Просто съм направил сравнение на размерите, които искаше колегата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, искам да попитам може ли чрез Ваг ком да си регулирам силата на светене на дългите светлини?

Причината за това е че когато пусна дълги за постоянно и не светят със силата с която светят ако премигам само.

Нарочно ли е направено това или е въпрос на настройка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, miro299 написа:

Цитиране на предходно мнение!

Ако колата е фейслифт е така защото на светкавица светят заедно с би-ксенона и едни допълнителни секции във фара със H7 крушки които при дълги не светят.На дълги свети само ксенона реално.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, фейслифт е колата и фара е същия като на твоята снимка. Ама имат нужда от рециклиране защото на къси се вижда най много 30 метра напред. Ужас е направо.

И лявата ми крушка както си свети и угасва за 1, 2 секунди и после светна. Надявам се да не е баласт, а хлабава връзка към баласта..

И още едно питане :D понеже колата има парктроник отпред и отзад и това което си мислех, че е копче се оказа, че не е за парктроника, има ли начин да се направи така че без да включвам задна скорост предния парктроник да ми отчита като се доближавам до кола, примерно на светофар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, miro299 написа:

Здравейте колеги, искам да попитам може ли чрез Ваг ком да си регулирам силата на светене на дългите светлини?

Причината за това е че когато пусна дълги за постоянно и не светят със силата с която светят ако премигам само.

Нарочно ли е направено това или е въпрос на настройка?

Аз имах същия проблем :) силата на светене се регулира с две чисто нови крушки осрам ;) и сега няма разлика дълги и светкавица ;) 

Редактирано от ivo.petkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D3S са крушките.Осрам си взех от Германия на 40евро бройката.Парктроника не мога да се сетя дали можеше да се включи от копчето над климатроника или само се изключваше от там

Редактирано от nikolay80
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, ivo.petkov написа:

Цитиране на предходно мнение!

Той говори за фейслифт.Има ли фейс със D2S?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това което е уж копчето за парктроника на мен ми се струва, че не е копче защото като го натискам нищо не се случва. Като включа на задна то си светва. Само не съм пробвал като съм на задна да го натисна дали ще стане нещо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...