OvivO Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 Кои стари табла? На 4f или по-стари модели? При мен и доста други колеги стрелката стои като заварена на 90 градуса. Писано е и че това не винаги са 90, а някакъв диапазон от/до, които се считат за нормални. Направено е именно водачът да не се стресира Може да се закачиш с vcds и ще видиш кога стига на 90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 Говорех за C5 и B5. Ще поръчвам оригинален термостат,днес достатъчно си играх май Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 Играх си да си правя лог на живи данни вчера по АМ Тракия и за 10тина мин смесено каране (точно влизах в София) гледам, че главно темп. е била 88.2 - 89.1°C 90°C е стояла около 10% от времето сумарно, като нито веднъж не ги е надвишавала. Падала е до 87.3 °C на няколко пъти. По табло стрелката не е мърдала дори с 1 мм. Термостат съм сменял преди 2 години с оригинален. Според мен тези показания са нормални. Външната температура беше около 6-7 °C Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 (Редактирано) Лятото в жегите редовно си стигат до 100 градуса, но стрелката не мърда от 90. Какво показа лога колега, как е дебитомера и стига ли милиграмите, които ти е пуснал Стефчо. Редактирано 28 Декември 2017 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 Милиграмите ги стига без проблеми, дебитомерът е пътник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 Преди 1 час, lmbr написа: Милиграмите ги стига без проблеми, дебитомерът е пътник. Не би трябвaло дa ги стигa aко е пътник, дaй логовете в ексел дa видим. Мойтa със стaрия дебитомер нa можеше дa стигне 67 милигрaмa при зaдaдени 70. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 Колеги, някой знае ли 3-ката дизел колко издържа в движение на акумулатор без да зарежда алтернатора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 От личен опит не знам, но чух от човек че е минал доста малко нещо от порядъка на 50-60 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 Ако ти е паднал ремъка, карай на парно, за да охлаждаш мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 Електрическата помпа постоянно ли работи или само като си пуснал отопление? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 Ремъка си е там, ако мога да вярвам на брат ми . Много се надявам да не е 50-60км, че филма ще е пълен. Ако се наложи ще откача и оптиката, че нищо да не бачка. Тъпото е че реално автоматика отказва пръв, иначе май можеше да се изтисква и малко повече... Но реално до няколко часа ще знам дали 4 акумулатора с паралелно зареждане от А5-ца в движение ще докарат колата от Виена до София Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 Намери човек да ти я докара оттам на платформа. Може би 700лв ще ти вземат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 Всичко което намерих е за след нова година. Отделно има и малка схема с некви визи и реално схемата е да домъкнем брат ми и жена му поне до Сърбия, и от там вече е по-лесно да се търсят алтернативни варианти, ако се наложи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 Няма да успеете да докарате колата на акумулатор оттам до тука. Оставете я там и я докарайте на платформа. В Schwechat няма платено паркиране в уличките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 @mili 75, прав си... Мернах горивото само в 1ния лог, където точно там е хит-нало 70 мг и то само на едно от отчитанията. На всички останали логове я стигне 67 мг, я не... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 (Редактирано) Слагай новия дебитомер тогава и ще тръгне повече. Да питам за сваляне на заден датчик на парктроника, трябва ли да се маха бронята, че един ми дава грешка и ебава цялата система. Ту тръгва, ту пак спира. Редактирано 29 Декември 2017 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 Поръчан е вече За парктроника - зависи кой заден е. Тези двата средните се измъкват като се бръкне отдолу, без да се маха бронята. Май и страничните може така, но нямам опит с тях Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 (Редактирано) има ли някой колега с фейс от софия, да има няколко минути и VCDS? трябва ми с Cent. Conv (46) на Adaptation какви стойности му дава за ключа със и без активирано автоматично прибиране на огледалата Редактирано 29 Декември 2017 от Manniakk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 преди 36 минути, lmbr написа: Поръчан е вече За парктроника - зависи кой заден е. Тези двата средните се измъкват като се бръкне отдолу, без да се маха бронята. Май и страничните може така, но нямам опит с тях Мерси, среден ляв ми дава - а на вън ли трябва да го избутам или да го издърпам навътре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 Отвътре се дърпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 170-200км държи. Ако успеем да влезем в Сърбия от задръстването ще видим след малко как ще е и с фаровете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 Голям филм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 Сега се чудим на спирачка ли хаби повече ток от стоповете или при превключване от D на Р Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 Може да направите клипче за The Grand Tour. Нали с една A8 правиха опити с горивото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 Мани мани... и телефоните не зареждаме от пестене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts