Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 11


petio_venkov

Recommended Posts

Кои стари табла? На 4f или по-стари модели? При мен и доста други колеги стрелката стои като заварена на 90 градуса. Писано е и че това не винаги са 90, а някакъв диапазон от/до, които се считат за нормални. Направено е именно водачът да не се стресира :) 

Може да се закачиш с vcds и ще видиш кога стига на 90

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,1k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Играх си да си правя лог на живи данни вчера по АМ Тракия и за 10тина мин смесено каране (точно влизах в София) гледам, че главно темп. е била 88.2 - 89.1°C

90°C е стояла около 10% от времето сумарно, като нито веднъж не ги е надвишавала. Падала е до 87.3 °C на няколко пъти.

 

По табло стрелката не е мърдала дори с 1 мм. Термостат съм сменял преди 2 години с оригинален.

Според мен тези показания са нормални. Външната температура беше около 6-7 °C

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лятото в жегите редовно си стигат до 100 градуса, но стрелката не мърда от 90. Какво показа лога колега, как е дебитомера и стига ли милиграмите, които ти е пуснал Стефчо.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, lmbr написа:

Милиграмите ги стига без проблеми, дебитомерът е пътник.

Не би трябвaло дa ги стигa aко е пътник, дaй логовете в ексел дa видим. Мойтa със стaрия дебитомер нa можеше дa стигне 67 милигрaмa при зaдaдени 70.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремъка си е там, ако мога да вярвам на брат ми :). Много се надявам да не е 50-60км, че филма ще е пълен. Ако се наложи ще откача и оптиката, че нищо да не бачка. Тъпото е че реално автоматика отказва пръв, иначе май можеше да се изтисква и малко повече... Но реално до няколко часа ще знам дали 4 акумулатора с паралелно зареждане от А5-ца в движение ще докарат колата от Виена до София :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко което намерих е за след нова година. Отделно има и малка схема с некви визи и реално схемата е да домъкнем брат ми и жена му поне до Сърбия, и от там вече е по-лесно да се търсят алтернативни варианти, ако се наложи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да успеете да докарате колата на акумулатор оттам до тука. Оставете я там и я докарайте на платформа. В Schwechat няма платено паркиране в уличките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mili 75, прав си...

Мернах горивото само в 1ния лог, където точно там е хит-нало 70 мг и то само на едно от отчитанията. На всички останали логове я стигне 67 мг, я не... :(

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай новия дебитомер тогава и ще тръгне повече. Да питам за сваляне на заден датчик на парктроника, трябва ли да се маха бронята, че един ми дава грешка и ебава цялата система. Ту тръгва, ту пак спира.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчан е вече ;)

 

За парктроника - зависи кой заден е. Тези двата средните се измъкват като се бръкне отдолу, без да се маха бронята. Май и страничните може така, но нямам опит с тях

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има ли някой колега с фейс от софия, да има няколко минути и VCDS?

 

трябва ми с Cent. Conv (46) на Adaptation какви стойности му дава за ключа със и без активирано автоматично прибиране на огледалата

Редактирано от Manniakk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 36 минути, lmbr написа:

Поръчан е вече ;)

 

За парктроника - зависи кой заден е. Тези двата средните се измъкват като се бръкне отдолу, без да се маха бронята. Май и страничните може така, но нямам опит с тях

Мерси, среден ляв ми дава - а на вън ли трябва да го избутам или да го издърпам навътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...