Jump to content

избор между 2 автомобила


Recommended Posts

колеги даите съвет   искам   да сменя колата с  ауди а4 б6    и съм се спрял на  2 автомобила   единия е  1.9 тди другия  2.5 180 коня с ръчни скорости    , знам какво ще кажете за 2.5   но имам а6 ц5 с наи стария  2.5  150 коня и съм доволен  за  7 години само 1 помпа ремонтирах    въпроса ми е    колко е голяма разликата   в разхода на гориво    извънграско и  комбинирано   между двете     моята а6_ца харчи  около 7  извънграско  но е по тежка  и е  автомат    тази а4 би трябвало да е по икономична  или се бъркам   а пък един приятел кара  1.9 131 коня  без 4х4  и му харчи 6 извънградско  някои които кара  някоя от колите  да  даде мнение    ето конкретните обяви  

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11490456185432725&slink=2qsypn

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11488912305922193&slink=2r24xw

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук е много сложно да се дава съвет, но според мен частната обява е за предпочитане пред автокъщата.

От друга страна, 2.5 трябва да се види с кой код на мотора е, за да се намалят рисковете да вземеш кола с "нахапани" валове.

От трета пък страна... куаттро и предно... сравнение...бих избрал куаттро при всички положения.

Каквото и да решиш, таи разлика от 1 литър извънградско (ако е толкова де) не трябва да ти е водещия критерий.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако 2.5  ми харчи  7 извънградско  не ми е проблем  карам  предимно  магистрала   от   Бухово  до    ботевградското  и после владимир вазов  до  мерцедес  и това сутрин без  движение и без светофари   по магистралата карам  с 100-130  не ръчкам много    а цената  на 2.5 е доста  по-малка  защото и търсенето им е по малко заради лошата слава  така мисля поне 

сега говорих с продавача  каза че му харчи 10 градско  и 8 извън  с  160-180   но то всеки така ще каже   моята харчи 6.6 по  бордовия  с 80-90 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш или си имал С5....как ще искаш да го смениш д В6? Според мен, ако имаш възможност покарай В6-ца и тогава пак помисли. Ако е пък с 2.5...няма ли фейсови С5-ци с мотори запчващи с "В"? Освен визия...друго ? Както казваше гоустдог-а....В6 бяха "модни", а С5 си останаха големи.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си по-добре една фейс А6-ца 2.5 тди 180 куатро 2004г, ако толкова държиш на мотора, гледай да е с ролкови кубилици, т.е код на мотора BAU/BDH(за втория код не съм 100 % сигурен) Обслужваш му една помпа Бош VP 44 и се возиш(и молиш да е всичко наред с мотора) Но относно другото няма място за сравнение между С5 и Б6... малко кон за кокошка ще размениш. тясно е просто, поне на мен. А А6 2003-2004 просто е един уникално красив автомбил, особено Авант и просторен, и накрая не на последно място повече 2.5 куатро са бъкани с екстри, най-много да реновираш 5-6 гумирани копчета по интериора. Успех от мен !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с колегите - ако ще се мяташ на душегуба то поне да е във фейслифтова C5-ца, като тая:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11490460101275227&slink=2rng3d

 

Или ако ще е гарга, да е рошава :D 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11492023553088867&slink=2rnkuj

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11473429846445633&slink=2rnkuj

Редактирано от aRobben
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

колеги интересува ме  специално 163 коня  6 скорости  без 4х4  защото за момента намирам  този мотор само без 4х4   тои ли  е наи икономичен от 3те   чух , че бил наи-здрав

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо немога да ти разбера въпроса.Искаш да кажеш,че не намираш 1.8T 20V. без 4х4,със 6 степенна кутия ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЧовекО дири дизел, ве.

 

 

Към питащия автор:

Послушай Мечо Пух: Колкото повече, толкова повече.

Коне, екстри, задвижващи колела ...

 

Аааа и BDH е по-нов двигател от BAU.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя грешка.:zustimm:

Да търси 180 коня.Там поне е серийно с двойно задвижване и по-харна автоматична кутия.Ръчната е 6 степенна.

И да са Б6-ци 2003/2004 г. с BDH/BAU мотори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, buhoveca написа:

колеги интересува ме  специално 163 коня  6 скорости  без 4х4  защото за момента намирам  този мотор само без 4х4   тои ли  е наи икономичен от 3те   чух , че бил наи-здрав

Няма как да намериш 163 коня 4х4, защото са само на предно. Освен това са със старите кобилици като 150-тките. А пък атоматика на 163 коня просто го подминаваш, защото е мултитроник(мултитрошляк). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 4/15/2017 at 5:41 PM, buhoveca said:

трябвя ми комби  а и вече  е стара ц5 98ма ми е

И кво като е 98-ма? Таман абитурентка.

Иначе комбито на А4 не е много голямо. 

C5 комби що не вземеш?

 

Моторът 1.9 ТДИ има въртящ момент поне като на 2.5 ТДИ, разходът е с около 33% надолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Как ще имат еднакъв въртящ момент. 2.5 сигурно има 100 нютона повече.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно е искал да каже сегашния му 2.5, сравнен с 1.9PD - наистина имат еднакъв въртящ момент.

Към автора:

1) Търси а6 avant фейслифт 1.9PD, ако искаш голямо комби. Ще върви кажи-речи колкото сегашната ти, но усещането от 6 цилиндровия дизел извън градско си остава много по-добро

2) Търси а6 2.5 от последните '03-'04г., ако искаш голямо комби със запас от мощност (тука обслужването и разхода са ти ясни... изваждането е по-голямо)

Sent From My NOKIA 3310 без фенерче

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9 ТДИ за скорости до 200 км/ч си е предоволно, колата е по-балансирана, обслужването е почти на половина спрямо 2.5 тди, а разходът е -33%

 

 2.5 ТДИ е с по-плавен ход и по-готин звук.

За въртящия момент имах предвид сегашният вариант от 150 к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предоволно е до 100, доволно до 120, поносимо 140... от там нагоре е мъка, тъга и мъка. И то не толкова ускорение, а усещане на двигателя и комфорт в купето... сравнено с душегуб, където вече 200км/ч. е поносима скорост за круизване, стига да има път.

Тези неща, автора ще си ги прецени сам за себе си колко са му важни, при тест драйв.

Sent From My NOKIA 3310 без фенерче

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, SpeedyMan написа:

1.9 ТДИ за скорости до 200 км/ч си е предоволно, колата е по-балансирана, обслужването е почти на половина спрямо 2.5 тди, а разходът е -33%

 

На 4/15/2017 at 16:18, buhoveca написа:

...  и 8 извън  с  160-180  ...

1.9 TDI@160-180 -> 5.3 ... А при небрежно крузване с 200 дали ще стигне до 6 ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, DStealth said:

 

1.9 TDI@160-180 -> 5.3 ... А при небрежно крузване с 200 дали ще стигне до 6 ?

Ами имал съм ATJ и сега търкалям един AFN, 200 вече е някъде около крайната скорост, но повече от 6.5 - 7.5 не мисля че гори поне АФН-а. Карал съм няколко пъти с тази скорост, не ми даде почти никаква осезаема разлика с нормалното каране на магисралата. Тия мотори със 160 се чувстват най-добре до към 180. След това трябва да натискаш педала на газта повечко. 

8 hours ago, Krisko_A6 said:

Предоволно е до 100, доволно до 120, поносимо 140... от там нагоре е мъка, тъга и мъка. И то не толкова ускорение, а усещане на двигателя и комфорт в купето... сравнено с душегуб, където вече 200км/ч. е поносима скорост за круизване, стига да има път.

Тези неща, автора ще си ги прецени сам за себе си колко са му важни, при тест драйв.

Sent From My NOKIA 3310 без фенерче

Напротив, при 160 е по-приятно отколкото при 120. 

Всъщност смятам, че ако не караш в Германия, дизел до 2.0 е предостатъчно. Сигурно има такива и с повечко максимална скорост от вече "класиката" 1,9.

За Германия, където можеш да караш с над 200 няколко часа без да намаляш и имаш такава амбиция и необходимост - там вече ще трябва по-голям мотор. Но повечето цилиндри са повече триене и по-голям разход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно VAG сериозно са изостанали последните 15 години при дизелите, щом 1.9тди гори 6.5 при 200, а аз на последната им генерация CR 1.6тди 105кс до Бургас постигам 12.5...при 170-180 според спусканията...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 150 км/ч на AFN му трябва съвсем леко подаване на газ. Забелязвам, че до 180-190 не се мъчи особено, от 190 до 200 вече натискаш доста. По принцип я карам с около 150 - 160 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си 1.9 да ти е мирна главата. С чип ще е приятен.

 

Хора стига с тия смешки. 1.9 му било комфортно при 160. Тва нещо не знае къде се намира на такива скорости. Ускорението е с календар. ДВГ дето му е ОК да ускорява от 160 на горе са разни от по 400кс. или такива дето могат 100-200 за под 10сек.

С мотор дето му трябват 30-40сек до 200 това не е комфортно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, как я караш, ама физиката е една и съща за кола с 0.31cd и челна площ малко над 2м2...при 90км/ч ти трябват малко под 15кс, а при 180км/ч почти 90кс...ти сметни колко трябва да гори повече при еднакъв коефициент на загуби дори на двигателя, за да генерира двете мощности...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 minutes ago, HEPBAKA said:

Вземи си 1.9 да ти е мирна главата. С чип ще е приятен.

 

Хора стига с тия смешки. 1.9 му било комфортно при 160. Тва нещо не знае къде се намира на такива скорости. Ускорението е с календар. ДВГ дето му е ОК да ускорява от 160 на горе са разни от по 400кс. или такива дето могат 100-200 за под 10сек.

С мотор дето му трябват 30-40сек до 200 това не е комфортно.

Не говоря за ускорение до 200 ( то там му е максимума) а за шофиране в реални условия, на кола, която можеш да караш години, без да пипаш нещо, при това с мотор, който е измислен да дава икономия. Много съм далеч от мисълта, че това е спортна кола.

И как да не знае къде се намира? На 150 км/ч е още на малко под 3000 оборота.

Та пак повтарям, при 150-160 км/ч на 1.9 (AFN/ATJ) им трябва съвсем леко натискане на газта. 

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...