cvetan83 Публикувано 26 Април 2017 Доклад Share Публикувано 26 Април 2017 2,8 193 кс като поддръжка с малки изключения е идентичен с V8. Определено 2,6 не е спортист, но е еластичен и приятен за каране особено с куатро. Харчи може би с литър-два повече от 2,8 30V, но пък е буквално неразрушим. Елементарен с евтина поддръжка и с огромен ресурс. 2,8 12V 174 кс е идентичен на 2.6, но с доста повече динамика и една идея по-нисък разход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 26 Април 2017 Доклад Share Публикувано 26 Април 2017 преди 35 минути, pace написа: ... 2,0 16v за предпочитане ли е пред него? С него ще спестиш от сервизно обслужване ... Навсякъде ще те връщат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 26 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2017 (Редактирано) То не останаха мАтори...АБТ-тромав АЦЕ-проблем след проблем Редактирано 2 Май 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 26 Април 2017 Доклад Share Публикувано 26 Април 2017 (Редактирано) On 4/17/2017 at 7:28 PM, HEPBAKA said: 2.6 има доста по-приятен въртящ момент от 1.8Т сток. А и доста хора са му фенове. На каране за дълги преходи е доста по-приятен всъщност, освен ако не караш постоянно в лютеницата. Надживява 1.8Т спокойно, щото на тия години турбото отдавна е запекло. On 4/19/2017 at 9:31 AM, pace said: Защо сте го набелязали като доста лаком този мотор като разликата му с 2,0 16v не е нищо особено...поне така пише 6 цилиндровите мотори харчат повече от 4 цилиндровите със същия обем. А когато е и по-голям става още повече. Но по принцип ако намериш читав 2.6 и на теб ще ти се хареса. Тръгва да върви от ниските обороти. 6-те цилиндъра предполагат по-висок клас, та вече като балансираност, равномерен ход, готин звук и т.н. 4 цилиндровия не може да се мери с него . Редактирано 26 Април 2017 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 26 Април 2017 Доклад Share Публикувано 26 Април 2017 2,6 е прекрасен двигател, зверски здрав безпроблемен и евтин за обслужване. Газифицира се прекрасно с ГИ. На старата ми А6-ца разхода на газ ми беше в диапазон 11-14л/100км в зависимост от настъпването а градско нокога не е прехвъргал 18л/100, като ако се кара леко слиза на 15. Важно е да се отбележи че говорим за авант куатро около 1650 кг. Аз лично му навъртях почти 250 хил. км почти винаги претоварена с инструмент и багаж и не мога да кажа лоша дума. Елементарна електроника, управлява се по МАП сензор и няма дебитомер, което за мен си е плюс. Отделно има какво да се пипне по това моторче и да се засили леко ако си малко в час може и сам да си го бутнеш. Слабо място е демпферния маховик, който се заменя с едномасов от петак, препоръчвам ти да го олекотиш на 8кг и колата става доста по рязка и пъргава. Аз сложих на моето 2,6 колянов вал и бутала от 2,8 и го сгъстих на около 12/1. Портнах му дроселчето, заиграх се с ръновете, като загладих всички ръбове и се бях подготвил за 283 градусови валове на Каткамс но не стигнах до валовете понеже я продадох. Идеята беше за 200+ коня безпроблемна ежедневна газирана атмосферка. Но дори и със стандартните 220 градусови валчета колата доста се съживи след горния ъпгрейт. Бях я оборудвал с 6-степенна трансмисия и спирачки от S6. Има с какво да се заиграеш ако си мераклия. Ако уцелиш на читав такъв мотор не се чуди. Сменяш ли му редовно консумативите и се грижиш правилно за него, този мотор няма чупене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 26 Април 2017 Доклад Share Публикувано 26 Април 2017 (Редактирано) Тоя пък е още по-зле, за 2.0/16v говоря. На АБТ-то нищо му няма. Просто харчи повечко за невървежа си. Виж обаче другия дето го споменаваш носи код АЦЕ и може да те докара до шизофрения ако нямаш желание да четеш как му се оправят бакиите. Той е с мех. инжекцион който си има ресурс отдавна изтекъл преди още да е стъпил на родна земя. Редактирано 26 Април 2017 от PESHO OT MARS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 26 Април 2017 Доклад Share Публикувано 26 Април 2017 ACE с хубав газов инжекцион - така се карат тия коли. Но все пак е добре поне да пали на бензин, особено зимата. Иначе дори и карбуратор съм виждал да му слагат. 24 minutes ago, kapitango said: Браво. Но и време трябва да има човек, освен мерак и познания Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 27 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 (Редактирано) Преди 9 часа, PESHO OT MARS написа: Тоя пък е още по-зле, за 2.0/16v говоря. На АБТ-то нищо му няма. Просто харчи повечко за невървежа си. Виж обаче другия дето го споменаваш носи код АЦЕ и може да те докара до шизофрения ако нямаш желание да четеш как му се оправят бакиите. Той е с мех. инжекцион който си има ресурс отдавна изтекъл преди още да е стъпил на родна земя. Трябва ми кола за возене такава за ремонти си имам една стига ми толкова Редактирано 27 Април 2017 от pace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 27 Април 2017 Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 АБТ-то е изключително бавно, за сравнение АБК ми се вижда изтребител От това поколение няма интересни мотори като цяло, но писаното по-горе за 2,6 е много на място, малко жертви и поне ще караш приятен мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 27 Април 2017 Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 Преди 13 часа, pace написа: То не останаха мАтори...АБТ-тромав АЦЕ-проблем след проблем Тази може да се окаже интересна http://www.cars.bg/c2113803 Малко е далечко но ще опознаеш родината и прекрасните и пътища. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 27 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 (Редактирано) Преди една седмица ги опознах 'напразно' и сега мисля да се въздържа Редактирано 2 Май 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 28 Април 2017 Доклад Share Публикувано 28 Април 2017 На 19.04.2017 г. at 16:13, HEPBAKA написа: .... Да си вземеш V6 за 1300лв? Т'ва само да му смениш ролки, ремъци, масла, филтри и някоя биалетка си на още 1300лв..... 1300лв може да ги стигнеш с оригинални части евентуално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo3 Публикувано 28 Май 2017 Доклад Share Публикувано 28 Май 2017 С две ръце подкрепям мотора, приятна возия дава и въртящия момент е точно на място. Здрав както казаха колегите и не е много скъп за подръжка (стига да не попаднеш на зле гледан мотор). Минуса е че трудно се откриват, а още по-трудно ако искаш и да е с куатро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване