Jump to content

питанка 2.6 v6


Recommended Posts

Понеже съм се насочил към този мотор искам да събера малко инфо относно надеждност,поддръжка,обслужване,разход и т.н....с две думи що за птица е...и най вече на кое да се обърне особено внимание при покупка,мерси предварително :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Безсмислен мотор.
Обслужване като на V6, харч като на V6, поддръжка като на V6, но пък върви МАЛКО.
Много по-добре е някое 1.8Т. С чип става много по-пъргаво, по-евтино за обслужване, по-лесно за обслужване, повече части на вторичния пазар.

2.6 V6 вероятно има само предимство при извънградско, от гледна точка на това, че е по-тих независимо от оборотите или дори когато е шумен не е така гадно шумен като 4цил. миксер. Обаче тук му свършват качествата.
Разход градско 16-20, на фона на 12-15 при 1.8Т, по-слаб от 1.8Т с чип, че то си има заводски 1.8Т 190кс (ВЕХ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година си вкарах един 2.6 на ход от Англия. За навъртяните му около 6к км впечатленията ми са доста положителни. За това,че върви малко-не съм съгласен. Има си достатъчно мощност във всички обороти. Карал съм 1.8Т и не съм впечатлен!!! Разхода на 2.6 е доста високичак...да кажем около 9-10/100 извънградско,но пък е удоволствие да се кара. Предполагам,всичко опира до това,колко е пазена колата,но като цяло по големият двигател има по малко износване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече съм решил да си взема 100 или А6 с този мотор ГИ ще се сложи на 100% което предполагам ще компенсира височкия разход а за вървежа колкото върви толкова...няма да се състезавам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Deeper написа:

За това,че върви малко-не съм съгласен. Има си достатъчно мощност във всички обороти. Карал съм 1.8Т и не съм впечатлен!!! 

 

Преди време по стечение на обстоятелствата карах 2.6 за няколко дни. Определено ми хареса като поведение и съм съгласен с теб, че върви по-приятно от 1.8Т /за повече не знам, но по-приятно - да/. Похарчваше доста, но пък предлагаше добро усещане за равномерност, балансираност и плавност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако изпадне 2.8 е по-добрия мотор - по-корав, пъргав и изключително приятен за каране. Иначе разхода и поддържката са подобни като на 2.6. Ако има и куатро става прекрасна кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.016в е здрав мотор, но не може да се сложи ГИ, харчи колкото 2.8, отделно е с къси скорости и е шумно на извънградско каране. Не си заслужава да се търси.

 

42 minutes ago, pace said:

Нямам ресурс за 2,8 

а за 2.6 имаш? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 21 минути, HannoSLM написа:

 

а за 2.6 имаш? :hilezh:

колкото за този дарак ги докарвам http://www.cars.bg/c2024022 :hilezh:

 

Редактирано от pace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тоя като го регистрираш, еко-такса, номера и застраховка ще дойде колкото един 2.8 ;)

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Автомобилът" изглежда отлично ... Има метал в него. Вземай го преди някой друг от форума да те е изпреварил.

Тук можеш да видиш цените http://skrapmetal.net/?page_id=44

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 minutes ago, pace said:

тя си е с БГ регистрация

да верно, не обърнах внимание, че са замазали номерата и си ги има. Хубаво е да го прекараш през сервиз за преглед преди да го купиш. Успех и късмет!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, pace said:

колкото за този дарак ги докарвам http://www.cars.bg/c2024022 :hilezh:

 

Ти шегуваш ли се ?
Да си вземеш V6 за 1300лв?
Т'ва само да му смениш ролки, ремъци, масла, филтри и някоя биалетка си на още 1300лв.
Ако имаш само 1300лв за Ауди, гледай някоя 80ка 1.8, а не V6 мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не пускам нова тема...понеже не уцелих на шестак сега гледам едно б4 комби 2.0 90к.с. но на този мАтор му излизат характеристики като на жигула...вЕрно ли това :/

 

Редактирано от pace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми спрял е колкото си искаш. И освен това е обикновено с най-дългата скоростна кутия и ужаса е пълен. Но пък е евтин за газификация и ако прочетеш темите как да си направиш читава плочка за газта не губи мощност. Просто е правен с ниска степен на сгъстяване за ниско октанови горива и не може да ползва предимствата на газта, това му е основната болка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи на какво си свикнал. За мен е тромав като почитател на японските коли. На друг му е екстра да я засили по календара и да си кара спокойно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Читаво АБТ вдига до 170+ реално по магистрала. Има приятна тяга за атмосферка в ниските, това, което понякога търкалям, може спокойно с 50 км/ч на 5 предавка да го карам без притрисане и т.н. Извънградско 9-10/100 на газ, в града 12-13 на 100 градско газ. Непретензиозен двигател, с който да стигнеш от точка А до точка Б. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...