VBI Публикувано 25 Април 2017 Доклад Share Публикувано 25 Април 2017 Придържайте се към заглавието на темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 25 Април 2017 Доклад Share Публикувано 25 Април 2017 Самият факт, че сравняваш по вървеж шест с четири цилиндров мотор е достатъчна глупост. On 4/24/2017 at 10:07 AM, ivanivaleriev said: Като цяло съм се насочил към бензина Добре че поне момчето се е ориентирало добре Винаги можеш да си намериш отремонтирана кола така или иначе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 25 Април 2017 Доклад Share Публикувано 25 Април 2017 (Редактирано) Дано да е така.Да няма после теми от сорта кое колко струва какво се сменя и къде...... дъра бъра.А това с ВИНАГИТО ....... То що тогава някои си купуват такива с не направен ремонт,след като винаги можеш да купиш правена.Еле пък кога е правен,че нали има няколко ревизии на частите.Абе направо на това ВИНАГИ не му е много мястото тук в случая. Редактирано 26 Април 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 26 Април 2017 Доклад Share Публикувано 26 Април 2017 Точно тук му е мястото - във форум за Ауди :). Затова се пускат теми и се насочват хората какво трябва да гледат и как. Ясно е, че масовия потребител първо купува и после пише по форуми като се появят проблемите, но тук случая не е такъв. Човека вече знае и може да вземе информирано решение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morgens Публикувано 26 Април 2017 Доклад Share Публикувано 26 Април 2017 На 21.04.2017 г. at 20:42, ivanivaleriev написа: все още ли го и а проблема с разхода на масло при бензиновия двигател мислях че след 2012 го няма вече, ето затова е хубаво да си питам като не знам за стария двигател бях чел 1.8 и 2.0 че до 2011 са с този проблем Sent from my iPad using Tapatalk Четох в auto bild че проблема е отстранен при двигатели произведени след 2011год. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 26 Април 2017 Доклад Share Публикувано 26 Април 2017 (Редактирано) Райно достатъчно категорично даде мнение по въпроса.Все пак човека всекидневно може би се сблъсква с това. Редактирано 2 Май 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 26 Април 2017 Доклад Share Публикувано 26 Април 2017 (Редактирано) 2011-та е първата ревизия на бутала/сегменти. Последната, най-добра ревизия на бутала/сегменти, е от 2016-та. "Коксуването" на буталата се състои в превръщането на маслото в нагар, които запушва маслените сегменти. За избягването на проблема благоприятстват: честата смяна с хубаво масло, чисто и високооктаново гориво и избягване на тежкия градски цикъл. Ако маслото не издържа на висока температура - запушва сегментите. Ако бензина е нискооктанов - повишава Т в цилиндъра - унищожава качествата на маслото. Ако бензина съдържа примеси - унищожава маслото + допълнителни нагари. Немците са известни пестеливци - кара се с възможно най-евтиното гориво, разрешено от производителя. Редактирано 26 Април 2017 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 26 Април 2017 Доклад Share Публикувано 26 Април 2017 Не разбирам защо трябва фабричен проблем да се прехвърля на потребителите.А това за избягването на градския трафик е направо...Хората си спазват сервизните интервали препоръчани от производителя.Има ли проблем след това?Има.Сипвали най евтиното гориво позволено от производителя????? А кое е то за ТФСИ моторите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 27 Април 2017 Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 В ауто-билд пише, че само в Европа има проблем с гаранцията :). Колкото до горивото - проблемът винаги е съществувал с всякакви марки и видове мотори. Тойота имаха модел, който не се предлагаше в БГ заради качеството на горивото. БМВ заменят гаранционно цели (бензинови) мотори заради повреди от гориво в БГ. Градския трафик не се отразява добре и на големите дизелови мотори с ДПФ. Решението в БГ да се изреже ДПФ и да се кара спокойно в задръстванията е уникално за света. Изобщо това са утежняващи условия, които заедно допринасят за проявяване на проблема. Първоначалният дизайн на бутало и сегмент на 1.8/2.0 е избран с цел да се влезе в някаква еконорма + ниска консумация на гориво. Маслената помпа и хонинга на цилиндрите са оптимизирани за нисковискозни масла. Само че тези масла си имат особености - качествените (който не са хидрокрекинг и са стабилни на висока температура за дълъг период от време) са много скъпи:). В официален дилър на друга марка са ме съветвали при предписан интервал на смяна от 30к км в никакъв случай да не превишавам 20к, като най-добре малото да се сменя на 15к. Това за БГ, където има и още едно утежняващо условие - мръсния въздух. Освен че е вреден за хората е вреден и за маслото. И друг път е ставало дума, че при професионална употреба на маслото се следят моточасовете, а не километрите. А при еднакви километри моточасовете са в ПЪТИ повече при градски трафик. Проблемите на душегуба с 2.5 също са свързани с несмяна на масло или по-скоро с интервал на смяна, несъобразен с качеството на маслото. Едва ли някой (освен немците) си мисли, че всички масла с (примерно) 502.00 са еднакви. И няма значение, че едното масло е 8лв литъра, а друго е над 50лв. Затова и масово 1.8Т се отварят и чистят от нагар....или им се сменят турбини, заради запушена маслена магистрала. Или пукат турбини заради нискокачествен бензин и висока Т на изгорелите газове. Изобщо проблеми с масло винаги е имало - просто ТФСИ моторите работят със свръхбедни смеси и с много прецизно управление на смесите. Много нови неща при тези мотори + друг доставчик за буталата и сегментите (Колбеншмид, вместо Мале). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 27 Април 2017 Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 Една частна лаборатория да има всеки собственик на 2.0ТФСИ, така ли, да не вземе да се счупи и да подхарчи масълце ??? Не е сериозно да се влиза в такива детайли чак и да се търси под вола, теле. Този мотор има проблем с буталата, със смяна на сегменти не се оправя напълно, не става дпбре ремонтът, с алтернатовнк бутала не стават нещата- не са последната безпроблемна ревизия. Този ремонт не излиза по-малко от едни 4000лв. ако говорим да стане както трябва. Сигурен съм, че и за 1000лв. може да стане, но това няма да е кола. Не е оправен проблемът след 2011г. Написах го веднъж някъде, ще го напиша и пак. Имам чувството, че се разрягат локуми и се надъхвате само и само да се убедите, че точно колата, която сте харесали ще е изключение, че ако незнам си какво направите ще избегнете ремонтът, че ремонтът за 1000-2000лв. ще е ок. Заблуждавате се, заблуждавате и други. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 27 Април 2017 Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 А според мен винаги трябва да се търси причината за един проблем. И не е въпроса, че се търси , за да се "надъхат" някакви си потребители, а се търси за да се оправи по добре проблема. Просто двамата имате абсолютно различен подход и цел. Едните търси причината за да си оправи колата по евтино. А другият зависи пряко от това ремонтът да е по скъп. Истината винаги е някъде по средата, казват умните хора... Без лоши чувства към никого Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 27 Април 2017 Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 Никой не зависи от това да е скъп ремонтът. Ремонтът се прави за да се отстрани проблем. Ако този проблем остане напълно или се отсрани частично, каква е ползата ? В случая има установен ред и ясен резултат. Сменяш бутала и колата се оправя. Съгласен съм, че причината е важна, но пък никой не питал " купих си чисто ново 2.0ТФСИ, кажете ми какво да направя за да не започне да харчи масло " Стоян изтъква някои верни неща, но те по никакъв начин не променят картинката, нито пък ще спестят някому смяната на буталата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 27 Април 2017 Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 Just now, Raino said: Стоян изтъква някои верни неща, но те по никакъв начин не променят картинката, нито пък ще спестят някому смяната на буталата. Съгласен съм, както и ти изтъкваш някой важни неща, но пък никой не е казал , че само с оригинални части може.... Както казах, без лоши чувства към никого- Истината е някъде по средата... и бях прав Хубав ден , момчета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boboweb Публикувано 27 Април 2017 Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 41 minutes ago, Raino said: Една частна лаборатория да има всеки собственик на 2.0ТФСИ, така ли, да не вземе да се счупи и да подхарчи масълце ??? Не е сериозно да се влиза в такива детайли чак и да се търси под вола, теле. Този мотор има проблем с буталата, със смяна на сегменти не се оправя напълно, не става дпбре ремонтът, с алтернатовнк бутала не стават нещата- не са последната безпроблемна ревизия. Този ремонт не излиза по-малко от едни 4000лв. ако говорим да стане както трябва. Сигурен съм, че и за 1000лв. може да стане, но това няма да е кола. Не е оправен проблемът след 2011г. Написах го веднъж някъде, ще го напиша и пак. Имам чувството, че се разрягат локуми и се надъхвате само и само да се убедите, че точно колата, която сте харесали ще е изключение, че ако незнам си какво направите ще избегнете ремонтът, че ремонтът за 1000-2000лв. ще е ок. Заблуждавате се, заблуждавате и други. Това е най смисленото мнение в цялата тема ! Това дето проблема бил решен след 2011 е ПЪЛЕН мит ! Лично аз познавам човек със 2.0тфси от края на 2013та който гори яко масло а колата е на 150к реални ... Но тука в тоя форум е така - бензиновия мотор никога не може да бъде лош и проблемен - форумните "зомбита" се самонавиват как 2.0тфси е страхотен мотор и заблуждават жестоко освен себе си и хората които са дошли тука да питат ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 27 Април 2017 Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 40 minutes ago, Fitil4o said: Съгласен съм, както и ти изтъкваш някой важни неща, но пък никой не е казал , че само с оригинални части може.... Както казах, без лоши чувства към никого- Истината е някъде по средата... и бях прав Хубав ден , момчета И аз без лошо чувства Само с оригинални бутала стават нещата. Това е така защоти при оригиналните части си купуваш последната излезнала версия на дадената част. Купуваш си подобрен продукт, безпроблемен. Примерно ако се наложи смяна на биели, а то се случва, те са само оригинални, няма алтернатива про тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 27 Април 2017 Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 Едва ли няма биели на съответните тунек фирми.... Верно, че кита е 2К паунда на TSR , ама и са Foged, което ми се вижда да е маааалко по добре от оригиналното... Колкото до колегата с локомотива, ще го подмина, щото във всяка тема , мна него всеки пост му е дизел vs бензин и има липочва у нас мотор с подръжка за милионери и посредствено вървене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 27 Април 2017 Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 Каква е идеята да си купиш 2.0 ТФСИ и скоро след покупката да го ремонтираш, като предварително си информиран и очакваш да се случи всичко гореизброено? Хайде, дори да не се случи в 100 % от случаите, пак процентът е относително висок. Това е все едно да си купиш 2.5 тди, като предварително знаеш драмите му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 27 Април 2017 Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 преди 14 минути, Fitil4o написа: Колкото до колегата с локомотива ... Но преди всяко магистрално каране да наливаш масло до максимума, да мъкнеш шишета с масло, упражнението с отварянето на предния капак да ти е ежедневие... Как да напишеш добра дума за този двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 27 Април 2017 Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 Just now, 150hp написа: Каква е идеята да си купиш 2.0 ТФСИ и скоро след покупката да го ремонтираш, като предварително си информиран и очакваш да се случи всичко гореизброено? Хайде, дори да не се случи в 100 % от случаите, пак процентът е относително висок. Това е все едно да си купиш 2.5 тди, като предварително знаеш драмите му. И аз не я виждам.Може би,че на хартия мотора е супер.Или пък да се каже,че на 3.0 тди може да му излязат по скъпи ремонти.Ама може би,докато на бензина направо си е ........% 3.0 тди доста добре се движи,не знам с какво го превъзхожда този бензин в случая.И аз бих избрал бензина ако не беше лека издънка.Просто щото предпочитам бензин,но в случая не бих.И друго не мога да разбера е как може да се навиеш да дадеш едни 20к. евра за горе долу засвета кола с идеята да и се сменят половината чарколяци.Новите ТФСИ двигатели станах по сложни от печките.Едните ги усложняват всячески да са по икономични,другите за да са по чисти(общо казано).Общо взето потребителя е преебан. Just now, МММ1 написа: Но преди всяко магистрално каране да наливаш масло до максимума, да мъкнеш шишета с масло, упражнението с отварянето на предния капак да ти е ежедневие... Как да напишеш добра дума за този двигател. Не забравяй и да избягваш градския трафик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 27 Април 2017 Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 При съвсем повърхностна справка на цените в сайтове за авточасти ,само буталата -мале или колбеншмид са около 1000 лв.,като се прибавят и останалите необходими части ,че и сваляне на главата за профилактика ,не съм много убеден ,че 2500 лв. са достатъчни за ремонта , дори и сам да си го прави човек .Колкото до маслото ,така доколкото съм чел из масларските сайтове ,в световен мащаб все още никой не е открил маслото подходящо за 2ТФСИ ,което да кара повече от 5 хил.км. без да си загуби качествата ,така че едва ли могат да бъдат винени единствено потребителите ,че слагат кофти масла и зорлен прецакват "хубавия" мотор .Отделно от това ,човек като е решил да даде повече пари за да си вземе сравнително по-нова кола , на по-малко километри , го прави обикновено с идеята да не си губи времето,нервите и парите с тежки ремонти и най-малко очаква "профилактичен" основен ремонт ,като първа и неизбежна стъпка при поддръжката на автомобила и то само за да може да се ползва по обичайното си предназначение .За мен лично е абсолютно недопустимо в кола за близо 100 хил.лв. като нова ,да се монтира подобен небрежно проектиран мотор и никакви качества на мотора не оправдават наливането на 4-5 хил.лв. просто ей така ,за "профилактика" и това си е абсолютна подигравка с клиентите .Та ауди с мотор за основен ремонт може и да си струва ,ама трябва да е отразено при покупната цена ,а тя като гледам не е по-ниска заради това ,че мотора е кенеф, а си им търсят същите пари ,като за безпроблемен мотор .В крайна сметка малко ми се губи смисъла при положение ,че в същия клас останалите премиуми също предлагат автомобили ,които не са по-лоши особено и като дори закупени за същата първоначална цена идват с 4-5 хил.лв. по тънко .При дизела поне има шанс да не случиш на някоя от самоструговащите се помпи монтирани на лотариен принцип по различните мотори . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 27 Април 2017 Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 (Редактирано) преди 3 минути, 4ring avus написа: .При дизела поне има шанс да не случиш на някоя от самоструговащите се помпи монтирани на лотариен принцип по различните мотори . Аз лично говоря за 245 коня дизела във фейса където този проблем го няма.Докато 2.0тфси 211 коня си се монтира и след фейса Което накланя мойте везни още повече в полза на дизеляка в случая. Редактирано 27 Април 2017 от manchorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 27 Април 2017 Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 За пореден път се поздравявам, че не послушах форумните гурута и изчаках да изпадне 2.0 TFSI Quattro на пазара ;). Взех го дори със знанието, че ще трябва да го ремонтирам, а то дори се оказа в последствие, че му е сменян двигателя и не гори масло. Карам го и му се радвам вече година и половина пък вие си пишете тука и се самонавивайте :). Така или иначе има точно 2 обяви за Sportback в тази конфигурация (ако иска S line стават 0) и общо 5 в мобайл-а и автора трудно ще си намери в България такова дори и да иска. Тук обаче както писах и по-горе сме се събрали за да дадем всички гледни точки и питащия да си прецени сам на базата на тях, а не да се караме или нападаме един друг за това кое е по-добре. За мен също както каза @4ring avus е недопустимо мотор с подобен проблем да се влага в кола дори за над 100к и и аз съм на мнение, че клиентите нямат никаква вина за това, че мотора е дроб, но това е друга тема. Знам и за няколко човека с 3.0 TDI, които не могат да спят от притеснение кога ще пусне стружки помпата и ще олекнат с 10 бона, а знам и за доста такива, които вече олекнаха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 27 Април 2017 Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 (Редактирано) http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a4-avant-2-0-tfsi-qut-s-line-wesel/240648533.html?action=parkItem Ето я колата за колегата пуснал темата Хубава безпроблемна 1 торба пари но пък би трябвало да си спести тубите с масло в багажника.Да му е честита и да спрем с повтарянето на едно и също http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a4-3-0-tdi-quattro-s-line-xenon-navi-gra-lm-pdc-mannheim/239251887.html?action=parkItem Или пък тази за другия отбор. http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a4-3-0-tdi-quattro-s-line-shz-leder-xenon-navi-potsdam/238815403.html?action=parkItem Или тази Редактирано 27 Април 2017 от manchorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 27 Април 2017 Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 3.0тфси същите драми ли ги има с маслата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 27 Април 2017 Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 Just now, netizen написа: 3.0тфси същите драми ли ги има с маслата? Нека Райно да каже или другите колеги с такъв.Но ауспусите на всички дето съм виждал са чернилки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts