Jump to content

Информация относно Audi A4 B7 3.0TDI


Recommended Posts

Тука пак се почна с простотиите хахаха 200 коня били само за града и извън града били трагедия : ) : ) : ) кажи кой ти е дилъра, че явно му е хубав матриала... Човека явно кара F16

Редактирано от Diaksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не караш ли спрял дизелов премиум шестак, който по вървеж може да се сравнява само с 4-ри цилиндров бензин, нищо не си карал. Видиш ли обаче харчел две кила надолу от 2.0т. ДПФ, дюзи, обтегачи, кой ги гледа тия работи. Важно е да се похвалим във форума, че неземната печка харчи 12 градско и върви като 1.8т ... Ужас

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло хората с повече възможности, финансови и не само, карали различни марки коли и двигатели, не ги виждам да се задоволяват с 4 цилиндъра, повечето залитат по 6, 8, 10 и 12 цилиндъра, ама ако си жена и караш градско, 4 те цилиндъра са идеални, как да го кажа по - просто. Аз например в града ходя пеша или с рейса, ама ако ми трябва кола, само 4 цилиндъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло хората, които се интересуват от коли и те за тях не са само начин на придвижване, не се задоволяват с печки. 

Ако си мъж и караш градско какво си купуваш? Кецове?

 

On 4/26/2017 at 9:59 PM, joker_brand said:

поразчетох се и 3.0TDI го описват като успешен мотор ...... но автомата ме притеснява много ! Просто комбинацията Audi + автомат (поне до 2001/2003г.) ми звучи на скъпо и почти 100% счупено вече

Колега успешен мотор има в гаранция. След това всичко е въпрос на поддръжка.

Поддържаните едва ли се продават много, и едва ли са евтини. Едно 3.0тди с автомат, може да докара повече разходи от с4 в б5 :)

 

Като цяло сравнението между 6 и 4 цилиндров мотор е глупаво :)

То представяш ли си 3.0 тди да се окаже че върви колкото 2.0 и тогава няма и какво да сравняваш. Един имагинерен пестаж от дизел, който ще се избива и ще си назад дори след всяко влизане в сервиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, petrishki написа:

Не караш ли спрял дизелов премиум шестак, който по вървеж може да се сравнява само с 4-ри цилиндров бензин, нищо не си карал. Видиш ли обаче харчел две кила надолу от 2.0т. ДПФ, дюзи, обтегачи, кой ги гледа тия работи. Важно е да се похвалим във форума, че неземната печка харчи 12 градско и върви като 1.8т ... Ужас

 

Боже, колко мъка има на тоя свят, боже! " - Моканина

 

Щото 2Т е един много безпроблемен мотор,на който турбината е вечна и няма нито един /задължителен/ скъп ремонт.А пък 3.0тди върви като 1,8т е бисер.И накрая,като тея 2-3 кила бензин отгоре не са ви проблем що непрекъснато ревете за АГУ,нали сте Мъже Масони и сте над тези 2 кила,карайте си на бензин и не се обяснявайте как си връзвате резервната гума в багажника/ако имате такава изобщо/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак ще го кажа на тези години всичко е  на късмет :) , както направих и аз :) сега като гледам  щом 204 и 233 коня са само софт , значи яко съм се пре ебал ..   за 2 -3 години разлика в производството значи само софт , са писали :)  ... Скоростната кутия  да те се трошат много на ауди ама ги слагат и да  не трошливите бмв  и поне още 5 марки :)  ...   то малко като какво има в Iphone  като го отвориш ? .

и да не спамя повече ..

Вземай, което ти хареса  другото божа работа  а и B7 2001-2003 няма :)  p.s  3.0тди към разход градско си  харчи  поне на А6  ... успех .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

53 minutes ago, Reroll said:

,нали сте Мъже Масони и сте над тези 2 кила,карайте си на бензин и не се обяснявайте

Не е готино да ти харчи 15 нафта в София .... 

14 minutes ago, ivo.petkov said:

3.0тди към разход градско си  харчи  поне на А6

Дай цифри, за Варна поне ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за Варна абсолютният минимум при мен който съм постигал е 10-11л. не знам без климатик колко ще е защото не  го изключвам :)   а иначе средно ми дава около 14-15   в града .  Извън градско среден разход 7  , 7,5   с приблизително 140 км.  Това е по бордивия   , с каква тозност е не знам :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи относно вълшебния ви разход, всеки човек може да влезне в спринт монитор и да види следното:
 

Count Fuel type min Ø max
79 Diesel 7,20 8,83 12,07
24 Gasoline 8,18 9,80 19,09


Този с 19/100, кара само градско (80%) и при него разхода е в 90% от случаите 15/100:

https://www.spritmonitor.de/en/detail/667678.html
Средния разход е с разлика от 1 литър, ебаси масонщината викате а?

 

3 hours ago, Reroll said:

Щото 2Т е един много безпроблемен мотор,на който турбината е вечна и няма нито един /задължителен/ скъп ремонт.

Я ги кажи тия скъпи ремонти на 2.0т? 3.0 тди няма турбина ли? Дизела има всички скъпи ремонти на бензина, плюс още доста в конкретния спор.

ТФСИ няма голям смисъл да се кара на газ, но дизелистите от къде да знаете. 

А това за 1.8т е ташак разбира се, смятах че е пределно ясно.

 

3.0 тди да изкараш нов от магазина сигурно е кеф, ама да си го купиш на 12-13 години не съм убеден, че е рентабилно. 2.0т е някак си по-оправдано - доста по-бюджетен, с много приличен вървеж. Дори стейдж 2, което се прави с има няма 1.500лв, смятам ще върви повече от чипосан дизел :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18 hours ago, STEFAN8898 said:

  на големи обороти си е пак миксер, не като 1.8т, ма пак нещо такова. 

Ами на 3000 оборота на последна предавка кола с 2.0Т е със 150км/ч. Интересното е, че това се отнася за 2.0Т със ЗФ и за втория 2.0Т със С-троник.

Втория 2.0Т при 3000 оборота фабрично е с 350Нм, след чип с близо 450Нм.

Не знам какво искаш да кажеш с "миксер", но колата като поведение и звук няма общо с 1.8Т.

 

А относно градското - стоков (надлъжен) моторът има максимален въртящ момент от 350Нм от 1500 до 4500 оборота. И градско автомобил с такъв мотор се кара на практика при отсъствие на шум от мотора.

За вибрации да не говори. 

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0TFSI си е супер мотор, аз карах 2 години такъв в б7 и като цяло ми харесва, ама газифицирането е проблем, смисъл взех дизел 4 цилиндъра и бензина е 10 - 11 среден разход, нафтата 6 - макс 7, тоест 4 литра на 100 което си е 8 лева на 100 км, при 3000 км на месец - 240 лева на месец, пък да наливам 2500 - 3000 за газ, пропускам. Затова казвам, че ако ще карам на бензин 2.0 - 12/100, предпочитам нафта 6 цилиндъра, който пак ще е 11 - 12 /100, ама поне ще карам по - голям двигател, който върви като цяло и с повече екстри по колата. Единствения проблем на нафтата е че зимата парното е зле, затова като стане студено си карам 1.8 на газ и си пея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 minutes ago, dimitrov788 said:

А автомата наистина ли убива много динамиката при 2.0ТФСИ, поне така казват и съм чел. За Б7 става въпрос.

Автомата в Б7 да, но S-tronic е друга бира...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, dimitrov788 написа:

А автомата наистина ли убива много динамиката при 2.0ТФСИ, поне така казват и съм чел. За Б7 става въпрос.

О да, смисъл изстрелва се колата, ако дадеш повече газ, ама за да върви хубаво си иска 3 000 и там вече бучи леко, ако си с дизел, ще си на 2 000 и няма да има миксер .Отделно б7 си е тежка кола, тежка предница, автомата е лагав и докато се развърти двигателя, не е най - приятното нещо, затова казах че е за жена - да си го кара бавно в града с 2 - 2500 си е ок, върви си набира си добре, ама за по - спортно каране не е голям кеф като цяло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

54 minutes ago, Fitil4o said:

 а иначе средно ми дава около 14-15   в града 

 

 

 

Колега само май ти от целия форум не можа да проумееш че ако за 3.0TDI във 4F Tiptronic  разхода в София е 14-15 то за същия двигател монтиран в A4 B7 с ръчна кутия разхода е 11-12 а на 2.0тфси Quattro 13-15 . Кажи честно - наистина ли ти е толкова трудно да го осмислиш и да видиш логиката ? Или според тебе е нормално 3.0тди да си харчи в B7 ръчка и в два тона и половина Q7 Tip се толку ?  Айде се опитвайте поне малко да мислите - не е толкова трудно ... :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, NakoBako написа:

Значи 3.0 тди във всичките му версии е душегуб и кенеф?А 2.0 тфси е баси мотора.Не,че защитавам някой от двата,ама много категорично се говори според мен.Луда работа.И винаги се сравняват круши с череши.

При б7 е по-добре при б8 е малко по-зле при б9 май пак 2тфси е пред 3тди...единствено втора турбина спасява положението, но в него клас Д+ няма 2тфси от сорта на тези в S3, за да може да се продава дизела, който е доста по-изгоден всъщност за производителя, като части обслужване и т.н. ;)

http://www.zeperfs.com/duel6260-5991.htm

http://www.zeperfs.com/duel6519-6352.htm

 

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, DStealth said:

A какъв е проблема, извънградско и с по-големи скорости да се кара бензин ? За обратното с дизела и градското е ясно :hilezh:

Не виждам такъв, напротив ! 

Да не говорим, че се слага и газ без проблеми @robobug

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека попита за 3.0ТДИ и от третото мнение се появиха 2-3 ма  бензинджии да му обясняват как трябва да се вземе бензинова кола.:hilezh:Тук ако питам къде има хубави вратни пържоли гаранция петото мнение ще е ,че са вредни и да си купя марули.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 минути, Passi написа:

Човека попита за 3.0ТДИ и от третото мнение се появиха 2-3 ма  бензинджии да му обясняват как трябва да се вземе бензинова кола.:hilezh:Тук ако питам къде има хубави вратни пържоли гаранция петото мнение ще е ,че са вредни и да си купя марули.

 

Именно,като се пита за дизел разни бензинджии,т.е.Газаджии почват да обясняват колко бил зле дизела - ма никой не ви кара да си го купувате,нито търси мнение дали да си вземе бензинова кола,питат се хора със знания за мотора или собственици на подобна,а не сравнения.Има няколко теми за бензинови трупове и там не видях някой дизелджия да обяснява-говорете си,дискутирайте си в темите за бензиновуи мотори.

Редактирано от Reroll
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...