Jump to content

Моля за съвет дали колата е за мен.


Recommended Posts

Привет.

 

Обръщам се към вас за ценни съвети отностно първата ми кола. От доста време обмислям каква кола да си взема. И реших това да е Ауди А4 2.5 ТДИ. Искам да ви попитам става ли за първа кола и ще мога ли да я поддържам със заплата от 550лв ако колата при покупката е читава да кажем и няма много работи по нея за ремонт. При карене в ограничението от 50 км/ч какъв приблизителен разход трябва да ми даде? И какво най- много да внимавам при покупката на такъв екземпляр. 

 

П.С

Благодаря ви много за отделеното време и ценните съвети!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Нищо лично но със около 6-7к лева годишен доход не си вземай 2.5 ТДИ.Насочи се към нещо по-малко или друга марка.Елементарната математика показва - данък към 150 лв.Гражданска - 200 лв. Каско - 400 лв. Масла и филтри - 200 лв. Винетка - 100 лв. А недай боже нещо се прецака а то ще се, там са едни цифри свят да ти си завие.Градско около 10-12/100 в зависимост от това дали е автоват или ръчка.Извънградско 7-9/100 в зависивост от това корко ти тежи крака.Като влезеш в сервиз и ти кажат 200 лв за ремонт ще ти се иска банкет да правиш.Не се занимавай по-добре според мен.Стари автомобили са а подръжкатй им е скъпичка.Първоначолно обслужване на всичко от до е към 1200-1500 лв в занисимост от това къде,кой и с какво качиство на мастште ти го прави.Аз имам 2.5 в а6 и съм доволен но забрави да вземеш читав екземпляр за малко кинти и да не праниш нищо.

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Точно с тая заплата, тая кола не е за теб! Помисли колко може да отделяш за колата на месец. 

Link to comment
Share on other sites

Не можеш да я поддържаш. 3хил. Минимума за да я вкараш в ред. После само данък, застраховка и преглед са 500лв. Сложи акумулатор, гуми, окачване, спирачки  и ориваш на 5-ка.  Това е душегуб... Ако е читав са вложени много пари в него и не се продава под 7-8000лв. Всичко под тая цена е скраб...не, че не може дори кола за 7-8000да те вкара в разходи за още толко..ама поне се предполага, че има защо да струва толкова.

Има толкова изписано за проблемите на тоя мотор, и за окачване, скорости (йеле па е с мулти) че ще побелееш ако не случиш на кола.

Edited by loshdancho
Link to comment
Share on other sites

Взимай 1,9тдй , без значение в А4, А3 или А6(според бюджета ти за кола естествено) ако случиш на читава само ще караш години наред, а и да не е читава няма общо с 2,5!!!

Link to comment
Share on other sites

Щото 1.9тди-то няма турбо хиляя лева... или демпферен маховик пак за толкова.... ако пък е ПД още по-тъжно...

С такава заплата само  а4/а6 1.6/1.8и  или а3 1.8и (1.6 си чупи кутиите в а3 и голф) .

 

Или нещо тип опел/рено,  пак просто, евтино и бензиново.

Link to comment
Share on other sites

Човека много коректно каза какви са му доходите, но пропусна да спомене какви са му разходите, които може да отделя за колата месечно. И какъв е първоначалният бюджет.

 

Link to comment
Share on other sites

Заплатата е за Б3 на газ. Четири гуми, акумулатор,масло,ремъци, ролки и филтри и бумагите за година са 1000лв. Демек две заплати, без други ремонти. 2.5....550лв? Нерде Ямбол-нерде Стамбул.

Link to comment
Share on other sites

с тоя месечарски доход вместо в кола инвестирай в образование или да хванеш някой по доходен занаят.  за 2.5тди се чува ,че имало здрави , ама малко хора са ги виждали. виж  ако живееш при мама и тати , те носят, готвят и плащат тока и водата удри смело . поне после ще кажеш дали си се наиграл остро . колата с цел пичеловка ли ще я взимаш , щот на тия коли трудно потеглят и средношколските моми от село. виж за навес за сурвакане от тип недвижима собственост ще върши работа.

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Audi_FeN_1 said:

Щото 1.9тди-то няма турбо хиляя лева... или демпферен маховик пак за толкова.... ако пък е ПД още по-тъжно...

С такава заплата само  а4/а6 1.6/1.8и  или а3 1.8и (1.6 си чупи кутиите в а3 и голф) .

 

Или нещо тип опел/рено,  пак просто, евтино и бензиново.

А3 -97-98г. незнам дали има демферен маховик? турбото и за доста по малко може да се ремонтира!! От хората които познавам с такава кола и двигател един не е казал ебаси скъпия кенеф за подръжка , така че незнам дали си прав!!

Link to comment
Share on other sites

Тая тема дали не е стръв за шараните? И един въпрос към списващите в темата, вие на какви заплати сте та карате Ауди? 

Link to comment
Share on other sites

Преди 2 часа, sweetlioo написа:

.... вие на какви заплати сте та карате Ауди? 

:hilezh::hilezh: кой ти чака на една заплата само :hilezh::hilezh:

Link to comment
Share on other sites

Взимай 2.5tdi-то, според мен се вписваш. Колата не гори много, върви доста и е пълна с екстри. Харесвам ги от много време.
Тия форумни приказки дето ги пишат колегите се повтарят от години и са все едни и същи преувеличени бабини деветини. 

Edited by Dummkopf
Link to comment
Share on other sites

Преди 13 часа, Lowercho написа:

 със заплата от 550лв

Ако са на седмица, нямаш деца, живееш при мама и тате, имаш голямо наследство и късмета ти работи, може и да се справиш с тоя мотор. 

Link to comment
Share on other sites

Не взимам колата за да ловя "моми" както се изразихте. На месец мога да отделям от 130 до 180лв. Искам колата понеже ми е взела очите. Не я искам за газария или нещо още по глупаво. Бюджета ми е 6000 лв. Не знам мога ли да намеря читав екземпляр вие как мислите за тези пари ?

Edited by Lowercho
Link to comment
Share on other sites

Приятел си взе миналата година а8 2003-2004 година и обслужването му в Ауди сервиз му излезна 1400лв как на а4 е толкова скъпа? :nixweiss:

Link to comment
Share on other sites

Пич, 180 лв на месец са нищо, освен ако не ползваш колата на място по един път месечно. Акцентирай на втория пост в темата. Само данъци, такси, застраховки са около 1000 лв на година. Отделно има едни палави агрегати, които имат склонност да предадват богу дух. Например http://decbg.com/remont-na-gnp-bosch-vp44.html.  Виж колко струва съединителя, смяна на валове, носачи, гуми, първоначално обслужване. А горивото? 

Edited by martinich
Link to comment
Share on other sites

С тези пари си вземи А4 ама с 1.9 TDI мотора, или малолитражен бензин. Дори тогава, пак ще ти е трудно да се справиш, ако изникне нещо непредвидено, А ТО ЩЕ изникне, все пак е Ауди! Както се каза по-горе, ако си сам, вашите плащат сметките и могат да ударят рамо с горивото, тогава може да се котираш за 1.9 TDI, но за 2.5 TDI не. При него всичко е х2 в сравнение с 1.9 TDI. 
И пак си мисля, че темата е шано :D

Link to comment
Share on other sites

Попринцип съм на 2 работи но едната не е целогодишна но много по доходна лятото около 6,7 хил. Взимам но през другото време съм на работата за 500 кинта та ще видя и за 1.9тди както ми предложихте. Благодаря за ценните съвети и откровенните ви изказвания. 

Намерих същата но 1.9тди за 6000лева. Ръчни скорости 131коня 250к километра (което няма как да е толкова според мен) но е нов внос. Как мислите?

Link to comment
Share on other sites

Ти Б6 ли търсиш? Аз мислех Б5. Вервай ми за тия пари, такава кола, със сигурност има ремонти на стойност поне 3000 лв. Няма как, просто пазара стана такъв вече.

До преди 5 г. можеше да се намери свястна кола в ниския ценови клас, която да не глътне половината от покупната й цена в първата година, но сега е друга бира.

В наши дни, моите наблюдения, с които не ангажирам никой са, че по-добре кола нов внос от Италия, отколкото карана тук. И ще се обоснова - в Италия, верно, техническата поддръжка е като тук - компромис, кара се много повече от тук, но няма ръжда. Внос от Австрия, Швейцария, Германия или която и да е друга зимна страна, означава ръжда-ръжда-ръжда. Там също се кара, ама много, много повече от Италия. Верно, на двигателя може да му е сменяно маслото на време, да е обслужвано и друго нещо на време, но гаранция е на поне 500 хил. км. И въпреки това, ръждата си е като рак при колата. Външно може да е бонбон, ама отвътре е гнила работа, докато при италианците е обратното, няма ръжда, но пък гаранция е поне леко ударена на 2 места. Ако имаш възможност се разходи из "меката" на автокъщите - Дупница, където масово са италианки и другата "мека" - Северозападнала България - където колите са масово от немско-френско говорещите страни. Веднага ще ти се изясни картинката. 

Другата точка, защо не от България - ами може, ама нямаш пари, защото такава кола, от България, която да не е тоталка, ще струва поне 9 хил ++++ лв. и едва ли някой лесно ще се навие да продава. Ако пък намериш такава, която да е под 7000 лв. то тя е нов внос, от която и да е от споменатите страни, със всичките споменати кусури, само дето е регистрирана и всички лайна те чакат, ИЛИ пред ремонт за 2-3-4 хил. лв и някой се отървава от нея, като проблемите вероятно са комбинация от италианските, немските, швейцарски и т.н. коли + бонуса на разбитото българско окачване - сети се защо! 
Това е от мен, така че решавай си сам, но по-добре с тия пари Б5. Парите абсурд да ти стигнат и за 1.9 TDI помпа дюза. 

Edited by sweetlioo
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...