Vesko@Audi Публикувано 6 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2007 Колеги, някой имал ли е такъв проблем? Загасям двигателя, тръгвам да излизам и в момента в който барвам вратата и тряс - хваща ме ток. Не ми правеше впечатление преди, пък и аз изхитрях и почнах да я затварям само с побутване по стъклото, обаче напоследък бие и през пластмаси и от седалката ме е хващал.Какво правим? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimas Публикувано 6 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2007 Колеги, някой имал ли е такъв проблем? Загасям двигателя, тръгвам да излизам и в момента в който барвам вратата и тряс - хваща ме ток. Не ми правеше впечатление преди, пък и аз изхитрях и почнах да я затварям само с побутване по стъклото, обаче напоследък бие и през пластмаси и от седалката ме е хващал.Какво правим? Колега, спри да носиш вълнени пуловери и ще се оправиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vesko@Audi Публикувано 6 Февруари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2007 Де да беше това Пере от всички врати и не подбира жертвите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI Публикувано 6 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2007 Аз имам същият проблем, откакто смених кабелите на свещите, не ми пада акумулатора, а ме бие ток от купето. Интресено някой намерил ли му е цаката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kody Публикувано 6 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2007 (Редактирано) Я и аз да се похваля... Предимно зимата се получава....Защо ли???!!!....Не,че е фатално....даже подобрява кръвообращението ...PP: Сега,като си препрочетох поста,се сетих,че мене ме тресва и на запален двигател,а не само на загасен......не винаги. Редактирано 6 Февруари 2007 от kody Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 6 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2007 Аз имам същият проблем, откакто смених кабелите на свещите, не ми пада акумулатора, а ме бие ток от купето. Интресено някой намерил ли му е цаката?Ами има няколко решения:Синджирче за китката вързано за вратата. Нещо като белезници. Да си намокриш седалката. Или да караш само във влажни дни.Да отваряш вратата и да слизаш докато се държиш за някоя метална част на колата. (това е най-приложимо).Нали се сещате че това е статично електричество от тапицерията на седалката в комбинация с дрехите които носите? Получава се при търкането при слизане.Да не почне некой че му е от новиот алтернатор че ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI Публикувано 6 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2007 Забравих да кажа, че офазих купето срещу крадци, имам 2-ри акумулатор и инвертор на 220 волта, който пипне и светва, като крушка, ама не от енергоспестяващите, напоследък обаче имам притеснения, защото около колата ми почна да се събират някакви обгорели пушещи тела...я куче, я котка, последния път, беше жената дето слага фишовете на синя зона, със все цял екип на бърза помощ, та и мен ме е тряскало 1-2 пъти, ама май съм дръжлив, важното е, че не я крадат. Гризи, как да го реша това, с белезници ще стане ли, или да си купя ланец, пулверизатор за седалката и тъмни очила, за да не ме заслепява волтовата дъга? П.С. антистатици се слагат, при автобусите и трамваите е верига. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
raiders Публикувано 6 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2007 Колеги, някой имал ли е такъв проблем? Загасям двигателя, тръгвам да излизам и в момента в който барвам вратата и тряс - хваща ме ток. Не ми правеше впечатление преди, пък и аз изхитрях и почнах да я затварям само с побутване по стъклото, обаче напоследък бие и през пластмаси и от седалката ме е хващал.Какво правим? споко и при мен е така, сега като слизам пипам контролно 1-2 по-бързо да мине и после спокойно си отварям задната врата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllubo Публикувано 7 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2007 както се бъзика един колега - верига за врата и да се влачи по земята , макар че не знам дали точно това ще помогне А мен как ме треска докато си закачам якето на закачалката (по няколко пъти) не е истина направо.Вече се чудя да се кефа ли на това че ме треска или да продължавам да го псувам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 7 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2007 (Редактирано) Дето се вика - егати пауъра Стандартно явление, случвало ми се е на всички коли, които някога съм карал... не обръщам внимание вече... Редактирано 7 Февруари 2007 от galaboff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LINO_KKK Публикувано 7 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2007 Има просто решение Който го удря ток и му е неприятно да си сложи "атистатик" /едни много красиви лентички/ слагат се отзад на колата, може и две още по-готино става, пък ако има и сини пръскалки преди да те тресне тока ще светнат те Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo06 Публикувано 7 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2007 Има антистатик във на спрей, пръскай от време на време и пей. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
padrebg Публикувано 7 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2007 Не е болка за умиране! Казвате на жените си да купят омекотител с антистатик. Когато перат, слагат в пералнята, дрехите ви стават антистатични, омекотени и приятно ухаещи и вече няма да има ток. Ако не носите вълнени дрехи, или дрехи с вълнени подплати, също няма да има ток.Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 7 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2007 Проблемите са два:От триенето на дрехите в седалката при слизане / качване.От триенето на гумите в Земята.Най-често бие ток от слизане/качване. "Екстрата" е от тапицерията на седалката. Памучни калъфи биха оправили нещата. Синтетичните дрехи пращат също много добре.Факт е че с този проблем се запознах откакто карам АУДИ с плюшена тапицерия. На ЛАДАта такова нещо нямаше. Ама там седалката е от изк.кожа а отгоре бях сложил топчеста седалка (от тези с дървените топчета).Пазете си падащите панели на музиките - сваляне / слагане с такъв заряд ги убива от време на време. ИЗПРАЗНЕТЕ се преди употреба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin Публикувано 7 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2007 (Редактирано) и аз съм с екстрата за подобряване на кръвообръщението.Един стар шофьор ми даде нагледен урок как се слиза от кола+ една тирада че днес на нищо не са ни учили Но като се замисля вече ме удря само като не спазвам указанията му а те са прости и логочни когато слизаш от колата стъпваш на земята без да пускаш дръжката на вратата и статичното си заминава но това е въпрос на навик понякога забравям и се тонизирам Редактирано 7 Февруари 2007 от Galin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ckkgk Публикувано 7 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2007 И аз се зареждам от време на време, а зимата с тези пуловери е доста по-често.Пазете си падащите панели на музиките - сваляне / слагане с такъв заряд ги убива от време на време. ИЗПРАЗНЕТЕ се преди употреба. Полезно инфо grizzly. Добре че не ми се е случило досега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAV Публикувано 7 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2007 Споко - в новите хибридни автомобили , токът от статичното електричество се отвежда директно към батериите , така слизайки от колата пестиш още пауър и пазиш небето синьо. Иначе ако не искате да си слагате антистатични лентички да се пързалят по земята , може до приборите за акумулатор и масло , да инсталирате и един галванометър ... пак ще ви тряска, но няма да е изневиделица А ако возите тъщата - винаги кавалерски - първо тя да слиза от колата....А сериозно - въпросните гъзариики вършат работа и май са единственото решение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAN67 Публикувано 7 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2007 Пускаш първо жената/тъщата/ да слезе и след това си ти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landolin Публикувано 8 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2007 Баси а аз си мислех, че съм сбъркан аз нещо та ме удря ток при всяко слизане. Писна ми да затварям вратата с лакти и крака, ще хвана да си взема някой по голям кондезатор да си го зареждам поне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
R@do Публикувано 8 Март 2007 Доклад Share Публикувано 8 Март 2007 Вече съм спокоен,че не съм единствен.На голфа бях слоцил "Антистатик" само,че за дане влизам в пернишката тунинг група, го закачих под предния мост и определено имаше ефект Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmtrance Публикувано 8 Март 2007 Доклад Share Публикувано 8 Март 2007 сложете антистатик примерно на задния мост, при мен е така и не ме бие ток, а пък като е под колата не се вижда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 18 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2008 при мен се полу4ава тогава когато, поставя превключвателя за подсветка на купето в положение 1 т.е. когато свети като има отворена врата.... Но разбрах защо е така, от както се пре**а контактната пружинка на колонката на д9сната врата.... и ме доскъп9 да си купя за 2лв от моргата и залепих палеца с каноколит.... е от време на време, когато опре в областта на съединението щифта потъва и дава постоянен контакт и като барнеш вратата да я затвориш , пере яко .... като дам плафона в средно пожение н9ма проблем..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 18 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2008 В твоя случай ще помогне употребата на гумени ръкавици и ботуши. И внимавай като ползваш запалката да не те убие тока. Тия аудита са много опасни. Има много случаи на загинали от токов удар от запалката. По-малко случаи са на ударени от ток при употреба на мигачи. Но се срещат и такива.За това хората си купуват италиански коли - изолират ги по-добре и работят на по-ниско напрежение.-------Ъъъъ, тая 9 (деветка) вместо всички непознати букви ли 9 ползваш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
K4m3n Публикувано 18 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2008 Лятото карах един Форд Орион и не помня какво беше станало но го карах бос. Бая ме удряше ток от педалите. Как да го оправя, защото форда още стои а пък вие с тези смъртни случеи където разправяте... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LINO_KKK Публикувано 18 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2008 Лятото карах един Форд Орион и не помня какво беше станало но го карах бос. Бая ме удряше ток от педалите. Как да го оправя, защото форда още стои а пък вие с тези смъртни случеи където разправяте...Ами вържи по един кабел от педалите на акомулатора и карай на стартер Екологично чисто е :hilezh: Майтап да тава бе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts