mladen.mirchev Публикувано 9 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2017 (Редактирано) Здравейте колеги от 3 дена имам слядния проблем, преди колата стигаше рядко до 90 градуса предимно стоеше на 70-80 ,но след един доста проливен дъжд преди 3 дена колата зе да загрява доста на място стига до 100-105 градуса и перка не включва като карам си пада на 80-90градуса като пусна климатика включват и двете перки от какво може да е проблем термостат или някой датчик?Колата е а3 2003г 1,9ТДИ 131коня АСЗ Редактирано 9 Юни 2017 от mladen.mirchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 9 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2017 Датчика на радиатора вероятно се е насрал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mladen.mirchev Публикувано 11 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2017 Колеги проблема излезна от таблото.... трябвало да се рестартира някак си софтуерно защото километрите били връщани..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 11 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2017 Ако таблото е френско(най-вероятно) няма оправяне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 11 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2017 Търсиш си ВДО с цял фис от кола 2000-2003 с дизелов двигател и забравяш за проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 11 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2017 Нека първо колегата потвърди, че е с френско табло, защото той не каза "ремонт" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 11 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2017 Ами ако е с половин ФИС е почти сигурно,че е изтеглил късата клечка,та нека първо извади таблото и го погледне,ако е Jaeger има проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 12 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2017 Колега това си е известен бъг при тия табла. И аз съм така. Стрелките на температурата и горивото се изместват напред. С настройка на стрелките с ваг-ком нещата се оправят временно, но с течение на времето пак почват да бягат напред. Проблем с колата нямаш, карай си и не гледай какво ти показва. Ако толкова те интересува температурата на антифриза виж в климатроника на 51-ви канал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 12 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2017 При мен беше само с горивото,понякога след изваждане и поставяне на таблото се оправяше,понякога с адаптация на стрелките.Накрая намерих табло с цял фис ВДО,купих си ново лостче и дисплей и срещу съвсем разумна сума,колегата Жоро Тошков ми реши проблема кардинално за около 3 часа.Ако някой се колебае,модификацията си заслужава на 100%,не знам кой инжинерен гений е родил идеята за табло с 1/2 бордови компютър,но честно казано си бях по-информиран с другата кола,която го няма.При половинката фис имах страхотна екстра,че като ми светне лампата за бензин(която постоянно светеше почти постоянно,поради дефекта) дори и външна температура не ми показва.Много ми беше чудно,защо щом при голф4,пасат и т.н. подобно табло показва разход,оставащи километри и т.н. при ауди са решили да спестят тази функция Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 12 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2017 Аз съм се отказал да търся. Дизелово VDO в километри си е невъзможно за откриване. Като сметнеш накрая и като цена колко излиза е спорно дали си заслужава, табло - ако извадиш късмет, лостче, евентуално нов дисплей и накрая монтиране и обучаване.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 12 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2017 150лв. табло дизелово VDO заедно с лостчето.Още 130лв. за нов дисплей.Следва обучение на новото табло.Преди всичко това две седмици едва не спах на компютъра в търсене на въпросното табло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 12 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2017 Ама то просто няма, аз повече от 6 месеца ежедневно гледам olx-a с ключови думи ауди а3-audi a3 не специално за табло а и ако изпадне нещо друго изгодно, я халогенки, я подлакътник и до сега един път не съм видял дизелово табло,дори и в обявите за части. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 13 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2017 И какъв е проблема да се кара със стария дисплей, ако не е в трагично състояние? Защото аз не съм си играл да сменям моя. Докато си работи и се чете не виждам причина да се оставят грешни пари за ремонт, който по мое мнение е доста злобно надценен в парично измерение. Още повече ремонт с китайски дисплей, който е Божа работа колко ще изкара, а немските са на неприятни цени. Таблата имат навика да правят проблеми с имобилайзера в някои случаи. Мой познат не успя да запали, след проблеми с такова табло. Аз лично няколко пъти съм имал проблеми с първото палене, когато бях с моето, без никога да е бил пипан имобилайзера или да са били правени опити да се маха. Други "бонуси" които се получават са изгаряне на част от осветлението на таблото, проблеми с оборотомера, изсветляване на дисплея до невъзможност да се чете (през лятото). Тези бонуси и аз ги получих, преди да разкарам моето табло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mladen.mirchev Публикувано 13 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2017 За сега ще карам така най вероятно ще пробвам рестартирането.Важното е че колата не загрява щото с тея 110 градуса сън не ме хващаше :Д Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 13 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2017 Аз повече бонуси от таблота на А3-та не чаках.В момента,в който започна да показва грешно температурата го смених с VDO с борд компютър.След това му сложих метални рингове за 60лв. и съм доволен.Купето всичките тези неща ги има по таблото и не мога да пропусна и на другото Ауди да липсват нищо,че А3-та е на сина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
versay13 Публикувано 13 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2017 Колеги съвет да ми дадете почти от 1 месец карам си аудито стрелката на 110 градуса лампата пищи,проверевям на 49 канал на климатроник и там квото показва стрелката това и климатроника,датчика на двигатела го смених ауди А3 тди 1.9 ,131 коня АСЗ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 15 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2017 Термостат например? След 1 месец каране на прегряло може и да е духнала гарнитура. Нз дали на тези им се измята главата и прочие. Но си е впечатляващо, че още се движи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
versay13 Публикувано 15 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2017 Ако стрелката не ми отчита правилно това би ли се отразило на лампата че светва и почва да пищи Сутрин трагвам за работа паля колата стрелката на 110 градуса почва да пищи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 15 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2017 Пищенето се задейства по отчетена от електрониката температура, а не според механичната позиция на стрелката. Ако приемем, че имаш проблем с таблото и той е механичен(както мисля, че е при таблата Jaeger), нямаше да пищи. Съответно за твоя случай остават само вариантите дефектен датчик и проблем с отчитането на таблото. Взимайки предвид обаче твърдението, че и климатроника показва същото, най-вероятно е наистина да прегрява. Също така искам да отбележа, че температурните датчици за антифриза са 2 - един за таблото и един за електрониката на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
versay13 Публикувано 15 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2017 Добре колега какво щте ме посаветваш да направя от къде да започна забравих да кажа че и перките се включват на 2 скорост в повечето случаи така си карам сутрин сащо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitnessmania Публикувано 15 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2017 Колегата ти е казал. Сменяш термостат и забравяш за температури под и над точно 90 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 16 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 Колега, Наистина ли още си караш така колата, на 110'С? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
versay13 Публикувано 17 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2017 Да карам я наистина,но изведнъж от 110 градуса пада на 60 отиде на 90,и пак 110 включват ке перките и такива някви аномалий Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 17 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2017 Термостат. Сменяш и забравяш. Вторият заподозрян е водната помпа. Реално обаче ако вече си я прегрял значи вече имаш други грижи на главата. Най-добре мини един тест за изгорели газове в антифриза да си спокоен. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroA Публикувано 18 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2017 И моето табло има проблем със стрелките на скоростомера, в повечето случаи играят насам натам , понякога се държат нормално.Тези на оборотомера са добре.На температурата също скачат до 105, но и почват от 65. Явно проблема е с таблото. Ако колегата направи този ,както казва рестарт на таблото , да напиши каква е процедурата и дали има ефект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване