Jump to content

Audi a6 4b 3.0 V6 vs Audi a6 2.7 T


Recommended Posts

Ако пича е улегнал и иска само да налива гориво и да кара, 3.0 е по-удачен. Ако е тинейджър 2.7Т и да почва с ремаповете. Въпрос на личен избор е определено

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колко пък повече да е вървяло...3.0 с ръчка до 100км/ч го бие, при все че Аллроуда е 250кс версията...

http://www.zeperfs.com/duel43-54.htm

Дори и двете да са ръчки, не бих нарекъл тази разлика осезаемо повече - http://www.zeperfs.com/duel43-49.htm

При все 30кс отгоре...реалната макс скорост на двата автомобила е 1км/ч разлика и 0.1сек до 100

 

Edit: Иначе да, в ниските обороти ще се чуства по-силен, но когато се изцедят и на турбото му дойдат малко оборотите се вижда, че са доста изравнени моторите, единия няма лаг и е по-икономичен при настъпване, другия има лаг и потенциални ремонти по-скъпи, но гори по-малко като е разтоварен + на 2.7тт е ако се изкормва и засилва, стоково нещата са доста на кантар....

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оставете тия коне и другите животни да идат на паша. Разкажете малко повече за алуминиевия блок на 3.0 и здравината му, че ми стана интересно. Бях се замислил точно за 3.0 вместо 2.7 не заради друго, но ако е турбинирана кола ще вляза във филми за засилване и става една бездънна яма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като сте почнали....аз препоръчвам s6 (може и 4.2)  - първоначалното обслужване е 1500-2000(всички ремъци, всички ролки, водна помпа, термостат, накладки, масла и филтри) както каза Оги, разход 23 градско, турбини няма, върви повече от 2.7 и неговите 100 коня от горе, за капак на всичко звука е несравним.... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, Tipsy said:

Оставете тия коне и другите животни да идат на паша. Разкажете малко повече за алуминиевия блок на 3.0 и здравината му, че ми стана интересно. Бях се замислил точно за 3.0 вместо 2.7 не заради друго, но ако е турбинирана кола ще вляза във филми за засилване и става една бездънна яма.

 

Ми аз се разделих с нещо след пукнат блок, не е прегрявана колата, няам идея кО стана но е факт.

Иначе за близо 3 години в които я ползвахме като служебна тая кола всеки я караше като крадена, не съм пипал нищо окачването, по двигателя освен стандартното обслужване съм сменил управлението на перките и бобините. 

 

Аз също бих гледал s4 4.2 гори колкото 2.7т и 3.0 но като автомобили са абсолютно несравними, първоначалното обслужване е около 2К наистина.

 

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монтанчо баце, след 1-2 седмици ще си ходя до монтаня че ще ходим за риба, ако още не си решил и имаш желание може да направим един шпалир по трети март примерно да видиш  s6 в c5 купето как върви и да си направиш сравнение (предполагам в 2.7 си се возил,тях ги  има бая все пак) :blush:

Редактирано от Moloch
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти продължаваш с квалификациите.

Който си купува 2.7 обикновено знае какво да го прави....а и не знам някой да го е сменил за "по-безпроблемния" мотор.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, Moloch написа:

Аз не го усещам като котва ама хич :) (преди това карах 2.7 250 коня) 

 

Преди 15 часа, Moloch написа:

Така като сте почнали....аз препоръчвам s6 (може и 4.2)  - първоначалното обслужване е 1500-2000(всички ремъци, всички ролки, водна помпа, термостат, накладки, масла и филтри) както каза Оги, разход 23 градско, турбини няма, върви повече от 2.7 и неговите 100 коня от горе, за капак на всичко звука е несравним.... :hilezh:

 

Преди 11 часа, Moloch написа:

Монтанчо баце, след 1-2 седмици ще си ходя до монтаня че ще ходим за риба, ако още не си решил и имаш желание може да направим един шпалир по трети март примерно да видиш  s6 в c5 купето как върви и да си направиш сравнение (предполагам в 2.7 си се возил,тях ги  има бая все пак) :blush:

 

Присъединявам се изцяло към горните мнения. А ако колегата приеме предложението ти и се повози и покара 4.2-ката, много бързо ще забрави за 2.7Т.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че нещо, но тези двигатели на 20 + години нито вървят, нито харчат малко, направо са си безмислени, вземи си едно 1,8т, хем върви прилично, хем харчи малко и ако се строши за 200 лева го правиш от до. Една газификация и си 10 лв на 100 км разход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пакоран ли си, перукан ли...не те знам ама айде да не лепваш етикети на хората без да ги познаваш че това говори колко си умен пък ти.... типично по български - ганьо разбира най много и сички други са тъпаци а той разбираш ли е доктор хонориус кауза....дейба и балъците с голямо самочувствие...

 

По темата - 1.8т е смешен двигател.

Аз съм с газ и ми е 10 (айде 11-12) лева на 100 извънградско, градско ми е 18-20 кинта ... 

Други доводи за "великия" миксер?

Редактирано от Moloch
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, Moloch said:

Аз ;)

Имал си по ред 3.0, 2.7, 4.2? Или не разбра какво съм написал?

3 hours ago, nichirenshu said:

Както виждаш веднага се опровергават,

Излагаш се вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

19 minutes ago, robobug said:

Имал си по ред 3.0, 2.7, 4.2? Или не разбра какво съм написал?

Излагаш се вече.

3.0 tdi 4f, 2.7 biturbo face и в момента s6 c5. S6 ме радва най много от трите

Редактирано от Moloch
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност се обсъждаха 3.0 ASN и 2.7Т.

 

Така за статистиката е интересно - на колко  беше надул 2.7т-то и с каква газова уредба го караше?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм го надувал. Кефя се на стокови неща (въпреки че с6 е чипнато ама не от мен - шанс :) ). Газовата Оги може да каже каква е, колата е при него на части :D

Иначе с6 го карам в момента с Romano 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...