avudi Публикувано 4 Август 2017 Доклад Share Публикувано 4 Август 2017 Ако пича е улегнал и иска само да налива гориво и да кара, 3.0 е по-удачен. Ако е тинейджър 2.7Т и да почва с ремаповете. Въпрос на личен избор е определено Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 4 Август 2017 Доклад Share Публикувано 4 Август 2017 имах 2.7т в алроуд и 3.0 в Б6 и двете типтроник, 2.7т върви осезаемо повече, 3.0 не предлага нищо за тоя разход който дава градско Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 4 Август 2017 Доклад Share Публикувано 4 Август 2017 (Редактирано) Е колко пък повече да е вървяло...3.0 с ръчка до 100км/ч го бие, при все че Аллроуда е 250кс версията... http://www.zeperfs.com/duel43-54.htm Дори и двете да са ръчки, не бих нарекъл тази разлика осезаемо повече - http://www.zeperfs.com/duel43-49.htm При все 30кс отгоре...реалната макс скорост на двата автомобила е 1км/ч разлика и 0.1сек до 100 Edit: Иначе да, в ниските обороти ще се чуства по-силен, но когато се изцедят и на турбото му дойдат малко оборотите се вижда, че са доста изравнени моторите, единия няма лаг и е по-икономичен при настъпване, другия има лаг и потенциални ремонти по-скъпи, но гори по-малко като е разтоварен + на 2.7тт е ако се изкормва и засилва, стоково нещата са доста на кантар.... Редактирано 4 Август 2017 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipsy Публикувано 4 Август 2017 Доклад Share Публикувано 4 Август 2017 Оставете тия коне и другите животни да идат на паша. Разкажете малко повече за алуминиевия блок на 3.0 и здравината му, че ми стана интересно. Бях се замислил точно за 3.0 вместо 2.7 не заради друго, но ако е турбинирана кола ще вляза във филми за засилване и става една бездънна яма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moloch Публикувано 4 Август 2017 Доклад Share Публикувано 4 Август 2017 Така като сте почнали....аз препоръчвам s6 (може и 4.2) - първоначалното обслужване е 1500-2000(всички ремъци, всички ролки, водна помпа, термостат, накладки, масла и филтри) както каза Оги, разход 23 градско, турбини няма, върви повече от 2.7 и неговите 100 коня от горе, за капак на всичко звука е несравним.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Август 2017 Доклад Share Публикувано 4 Август 2017 Най-големият недостатък на 2.7 е теглото.....а ти предлагаш още по-голяма котва 3.0 се чувства (и е) по-лек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moloch Публикувано 4 Август 2017 Доклад Share Публикувано 4 Август 2017 Аз не го усещам като котва ама хич (преди това карах 2.7 250 коня) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 4 Август 2017 Доклад Share Публикувано 4 Август 2017 (Редактирано) 3 hours ago, Tipsy said: Оставете тия коне и другите животни да идат на паша. Разкажете малко повече за алуминиевия блок на 3.0 и здравината му, че ми стана интересно. Бях се замислил точно за 3.0 вместо 2.7 не заради друго, но ако е турбинирана кола ще вляза във филми за засилване и става една бездънна яма. Ми аз се разделих с нещо след пукнат блок, не е прегрявана колата, няам идея кО стана но е факт. Иначе за близо 3 години в които я ползвахме като служебна тая кола всеки я караше като крадена, не съм пипал нищо окачването, по двигателя освен стандартното обслужване съм сменил управлението на перките и бобините. Аз също бих гледал s4 4.2 гори колкото 2.7т и 3.0 но като автомобили са абсолютно несравними, първоначалното обслужване е около 2К наистина. Редактирано 4 Август 2017 от zlobil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Август 2017 Доклад Share Публикувано 4 Август 2017 4.2 в S4 и S6 е доста различен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 4 Август 2017 Доклад Share Публикувано 4 Август 2017 OFF : Може, не съм проверявал, чесно казано не погледнах че се търси в А6, моя грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moloch Публикувано 4 Август 2017 Доклад Share Публикувано 4 Август 2017 (Редактирано) Монтанчо баце, след 1-2 седмици ще си ходя до монтаня че ще ходим за риба, ако още не си решил и имаш желание може да направим един шпалир по трети март примерно да видиш s6 в c5 купето как върви и да си направиш сравнение (предполагам в 2.7 си се возил,тях ги има бая все пак) Редактирано 4 Август 2017 от Moloch Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Август 2017 Доклад Share Публикувано 4 Август 2017 Ти продължаваш с квалификациите. Който си купува 2.7 обикновено знае какво да го прави....а и не знам някой да го е сменил за "по-безпроблемния" мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 5 Август 2017 Доклад Share Публикувано 5 Август 2017 Преди 14 часа, Moloch написа: Аз не го усещам като котва ама хич (преди това карах 2.7 250 коня) Преди 15 часа, Moloch написа: Така като сте почнали....аз препоръчвам s6 (може и 4.2) - първоначалното обслужване е 1500-2000(всички ремъци, всички ролки, водна помпа, термостат, накладки, масла и филтри) както каза Оги, разход 23 градско, турбини няма, върви повече от 2.7 и неговите 100 коня от горе, за капак на всичко звука е несравним.... Преди 11 часа, Moloch написа: Монтанчо баце, след 1-2 седмици ще си ходя до монтаня че ще ходим за риба, ако още не си решил и имаш желание може да направим един шпалир по трети март примерно да видиш s6 в c5 купето как върви и да си направиш сравнение (предполагам в 2.7 си се возил,тях ги има бая все пак) Присъединявам се изцяло към горните мнения. А ако колегата приеме предложението ти и се повози и покара 4.2-ката, много бързо ще забрави за 2.7Т. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 5 Август 2017 Доклад Share Публикувано 5 Август 2017 Не че нещо, но тези двигатели на 20 + години нито вървят, нито харчат малко, направо са си безмислени, вземи си едно 1,8т, хем върви прилично, хем харчи малко и ако се строши за 200 лева го правиш от до. Една газификация и си 10 лв на 100 км разход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moloch Публикувано 5 Август 2017 Доклад Share Публикувано 5 Август 2017 (Редактирано) Пакоран ли си, перукан ли...не те знам ама айде да не лепваш етикети на хората без да ги познаваш че това говори колко си умен пък ти.... типично по български - ганьо разбира най много и сички други са тъпаци а той разбираш ли е доктор хонориус кауза....дейба и балъците с голямо самочувствие... По темата - 1.8т е смешен двигател. Аз съм с газ и ми е 10 (айде 11-12) лева на 100 извънградско, градско ми е 18-20 кинта ... Други доводи за "великия" миксер? Редактирано 5 Август 2017 от Moloch Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 5 Август 2017 Доклад Share Публикувано 5 Август 2017 ZНа миксера му има нещо, това е доста висок разход, или пък доста си я настъпваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moloch Публикувано 5 Август 2017 Доклад Share Публикувано 5 Август 2017 12 hours ago, robobug said: ....а и не знам някой да го е сменил за "по-безпроблемния" мотор. Аз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 5 Август 2017 Доклад Share Публикувано 5 Август 2017 Пичове щом се припознахте в поста ми, кой съм аз че да споря:-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 5 Август 2017 Доклад Share Публикувано 5 Август 2017 3 hours ago, Moloch said: Аз Имал си по ред 3.0, 2.7, 4.2? Или не разбра какво съм написал? 3 hours ago, nichirenshu said: Както виждаш веднага се опровергават, Излагаш се вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moloch Публикувано 5 Август 2017 Доклад Share Публикувано 5 Август 2017 (Редактирано) 19 minutes ago, robobug said: Имал си по ред 3.0, 2.7, 4.2? Или не разбра какво съм написал? Излагаш се вече. 3.0 tdi 4f, 2.7 biturbo face и в момента s6 c5. S6 ме радва най много от трите Редактирано 5 Август 2017 от Moloch Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 5 Август 2017 Доклад Share Публикувано 5 Август 2017 Всъщност се обсъждаха 3.0 ASN и 2.7Т. Така за статистиката е интересно - на колко беше надул 2.7т-то и с каква газова уредба го караше? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moloch Публикувано 5 Август 2017 Доклад Share Публикувано 5 Август 2017 Не съм го надувал. Кефя се на стокови неща (въпреки че с6 е чипнато ама не от мен - шанс ). Газовата Оги може да каже каква е, колата е при него на части Иначе с6 го карам в момента с Romano Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts