Recommended Posts

А представителите на рево в бг имат ли дино? Не съм много сигурен. :hilezh:

 

@petrishki виде ли сега че дизело бега повече от миксерчето? :lol:

 

И тея коне на гумите ли са?

Share this post


Link to post
Share on other sites

На гуми да.. То дали са точно толкова конете,  никой не знае. Според мен е добре да се иде на дино, което мери на хъбовете - Prospeed, Heed, etc.. 

 

По-важна е разликата за водача при шофиране,  конете еви ги.

 

Бегаше мааалко повече преди чипа,  след обаче има бая разлика :zustimm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Рево за да го предложат е минал доста тъпи през диното. Бай ви Пепинко и т.н. пишат некви неща и айде на гъзомера . Точно за шкодата с 2.0тси е кощунство да не се сложи рево. Хубава кола с хубав мотор, имат перфектни неща за него. Ако говорим вече за цена, тогава разбирам.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не са особено радостни дизел оунърите със софтуери на рево.

Не разбрах, кой рево дилър има дино в България?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 12 часа, danson написа:

при наличие на рево да ходите при такива

Това Рево 300лв ли струва?

Share this post


Link to post
Share on other sites

е ако за 300лв ви е зора.... по-добре въобще да не се занимавате...аз визирах на колегата шкодата...Точно за нея не бих се замислил въобще къде да ходя. А за дино-то, тези софтуери се разработват от  фирми и на дино и на път . Няма какво да им се донастройва, че да ти трябва в реално време дино, за да следиш тук като пипнеш малко, там като пипнеш малко , какво се случва. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

24 minutes ago, danson said:

е ако за 300лв ви е зора....

 

Дай да видим как е сметката ..

- гаражен чип за моя кенеф: 400лв-500лв

- рево: 1200лв

- АПР: 1600лв

- MTM: 2000лв 

 

Ти как избра Рево при тази ситуация и защо? Какво мислиш за разликата в цената и какво я оправдава? Как точно прецени, разликата в качеството между тия предложения и на база на какво заклеймяваш едни за разлика от други?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не знам за какъв "стейдж" се готвиш на TSI-а, но от Рево или АПР не мисля, че някой с "къстъм" ремап ще успее да ти я направи по-добре. Мапърите в България определено нямат опит с тези двигатели, а той си има специфики, а и не мисля всъщност, че въобще някой ще успее да направи нещо "къстъм" успешно без да работи на базата на закупени готови файлове. Аз съм минал през няколко "къстъм" настройки на моята, но поради специфики на хардуера ... и ако можех да избирам не бих се замисли и за миг да налея Рево или АПР. Нали не мислиш, че Пепино или който и да е, е правил толкова тестове и е разнищил толкова подробно картите, както Рево или АПР.

Edited by Jawbreaker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Човек,  всичко това е ясно. Някъде да съм написал,  че Пепино е най-добрия на тоя свят?

 

Коментирай и другите 3 предложения - какво, защо, цена, етц.

 

Стейдж1 на сток кола, не е нещо ужасно сложно все пак...

Edited by petrishki

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Jawbreaker написа:

... TSI-а, ... той си има специфики ... и ако можех да избирам не бих се замисли и за миг да налея Рево или АПР....

И аз мисля така ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 2 минути, petrishki написа:

Човек,  всичко това е ясно. Някъде да съм написал,  че Пепино е най-добрия на тоя свят?

Коментирай и другите 3 предложения - какво, защо, цена, етц.

Стейдж1 на сток кола, не е нещо ужасно сложно все пак...

Ти преценяваш (цена / резултат / риск)... аз знам при мен какви резултати са изкарани и след какви донастройки, когато бях Stage 2+ и ако сега избирах, щях да сложа Рево.

Share this post


Link to post
Share on other sites

А защо Рево, а не АПР или МТМ? 

Между всички тези и произволен гараж, разликата е ясна..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Защото като резултатите може да погледнеш сравнения в нета, Рево ако не по-добре, то са заедно с другите. Даже съм виждал Рево стейдж 1 вс АПР стейдж 2...Рево бие. Не на последно място - цената на Рево е доста по-достъпна + че имаме официален дилър в София. Наистина за твоя мотор, резултатите ще са страхотни. И цената ако не се лъжа е по към 1000лв, не 1200. Но затова - запитване до представителите. Ако не друго - потърси ги за консултация, абстрахирайки се от това , че те са дилър, просто за информация. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз цени съм търсил вече за всички, затова ги цитирам.

И на трите марки има официални представители в България, даже и в София. Достъпни са всички :)

 

Точно поради причината, че не може обективно да се прецени, Рево колко по-добро от гаражен тунинг, специално за най-простото нещо в тунинг света - Стейдж 1, не знам дали е оправдано да се дадат 2 пъти повече мангизи ...

Edited by petrishki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сигурният отговор на "дали е оправдано" особено, когато се сравнява с неясен софт, е да го направиш и да тестваш. Може резултатът да те задоволява. Аз също мислех като теб, че не може да е толкова сложен тунинга на сток TFSI и е неоправдано скъп маковия софт ... и сега мисля обратното ...това е моя опит.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Съществени разлики в софтуер за заводски сет ъп според мен не може да има между утвърдените фирми. Всички що годе отбират какво и как се прави, а ограниченията идват от самия сет ъп не толкова от софта. Много се забавлявам като започне да се говори за 1+,2, 2+, 2 и 1/4, 2 и 3/4, 3 "на косъм" стейдж, после как по-ниская стейдж на едната биел по-високия стейджа на другата фирма... Пълни глупости и хората се зарибяват по разни дреболийки и изсипват пари със самосвали заради някаква цифричка.

Чипосва се там където има добро и адекватно отношение към клиента. В този контекст бих си закарал колата в Prospeed.

Edited by vermeer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 11 часа, Jawbreaker написа:

Не знам за какъв "стейдж" се готвиш на TSI-а, но от Рево или АПР не мисля, че някой с "къстъм" ремап ще успее да ти я направи по-добре.

 

E точно, че нищо не им е "къстъм"

Всичките бг мапери са си набрали от някъде готови файлове и си ги пляскат щото е най-лесно.

Нищо чудно и рево файлове да имат случайно. :hilezh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 13 часа, danson написа:

Рево за да го предложат е минал доста тъпи през диното. Бай ви Пепинко и т.н. пишат некви неща и айде на гъзомера . Точно за шкодата с 2.0тси е кощунство да не се сложи рево. Хубава кола с хубав мотор, имат перфектни неща за него. Ако говорим вече за цена, тогава разбирам.

Цената бърка нещата.Иначе 2.0T мотора има запас много.Зависи кой и колко желае.

Тунинг Jetta V 2.0TFSi 350+ - Фолксваген Клуб България

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хубавото при Рево специално (не знам за другите тунинг фирми) , е че плащаш стейдж 1. В следващ момент решаваш както пича със шкодата , отиваш на стейдж 2 , после може и 3. Тогава плащаш само разликата с предният стейдж , което също си е предимство според мен. Отделно за 2.0тси точно имат супер китове техни си, разбира се и цената е дебела, но тук се говори за тунинг и то качествен....сейфти така да се нарече. Аз бих заложил , ако колегата отиде при някой гаражен да сложи чип и след това сложи РЕВО, че ще се очуди каква разлика има. Предимството е не само като абсолютна стойност и цифри за коне и въртящ момент. Тук се залага на поведение през целият работен диапазон и от там идват големите разлики. Колата е много по-добра за каране , може като пикови стойности дори да е по-ниска. Но всеки сам си решава.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз определено бих се Очудил......:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@danson гледайки графиката, която постнах вчера, не мислиш ли, че е заложено добро поведение през целия работен диапазон? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да графиката изглежда добре , дали може по-добре - сигурно, предполагам и по-зле може.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз споделям твоето мнение. За цената си е задоволително. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 16.04.2018 г. at 18:58, petrishki написа:

И аз споделям твоето мнение. За цената си е задоволително. 

Здравейте,ходих при Пепино с киа рио 1.1 дизел и съм много доволен,от 75коня е 100коня,много разбран човек  и разбиращ от работата си

Няколко месеца я карам така и е екстра.

Той е човека с все ръце.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.