Jump to content

Recommended Posts

  • Отговори 65
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Най-голямо внимание трябва да се обърне на състоянието на маслената помпа.Демек дали е минала ревизия и т.н.

При 2.0 TDI 170 к.с. BRD,освен горното,да се провери и дюзите какви са.С напредването на възрастта на автомобилите има вероятност да сменяни вече.

Мотори 2.0 TDI при А4 Б7 са помпа дюза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги какво ще кажете за въпросните обяви мисля утре да ходя да им хварля по едно око 1  httpsmobile.bg/details/11503500047807248       2   https://m.mobile.bg/details/11484816850817331.         3   https://m.mobile.bg/details/11459503696464306

Редактирано от Xplodd
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледаш тази на кукленско шосе просто я закарай при сервиз Грозданов (Мерцедес) няма значение че е специализиран работят много добре и познават марката до болка! Те също са там преди Газпром.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът за маслената помпа е доста общ ... Вариантите са няколко и зависи какво искаш. Разгледай това http://www.kmbpartsdirect.co.uk/oil_pumps.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Интересно ми е и на мен да чуя. Даже същият продавач е с обявата за "клекналото" ВЕХ, което бе обсъждано тук или в съседна тема.

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11504813002816633

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Броните са и много интересни. Воланът и топката на скоростния лост са слагани допълнително.  Но може да е читава колата. Трябва да се види на живо. Ако съдя по снимките продавачът няма да свали от цената при интерес. Знае от къде да снима за да не се вижда   нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само на място,снимките лъжат понякога.В Казанлък има доста хора които вкарват коли от Швейцария и Австрия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста "ръждивки" съм гледал в Казанлък.. Малко са колите като бройка. А тази конкретната ми се вижда скъпа .. Но е рядка като модификация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е страшно. Голям избор има, няма що. То бива бива да са толкова редки и търсени, ще гледам "по чужбината".

Правете сметка ако примерно не харесвам комбита и искам седан....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи какво точно търсиш-коя моторизация,с двойно или без,ръчка или автомат,седан или авант,S-line или не.

На нашия пазар е слаба работа.Само навън,но и там е дебнене.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко има,ама трябва време,дебнене и не на последно място абстрахиране от максимата “стара кола” струва скъпо.

Щом искаш тази кола,с този мотор,с това задвижване,с тези екстри,значи трябва да се съобразиш.

 

п.п В Чехия има доста избор,но повечето са швейцарки ...

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, МММ1 написа:

Воланът и топката на скоростния лост са слагани допълнително.

От чисто любопитство.....как се познава, че са слагани допълнително?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, МММ1 написа:

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Знае от къде да снима за да не се вижда   нищо.

Да,ама на живо всичко си лъсва и изводът е ,че кола по снимки не се купува,пък в конкретния случай снимките са по-добри от действителността.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали затова говорим,на място се вижда най-добре.

Ти поне вече си я видял.:)

 

@ChitateliaПреди имах Б6-ца със същият трилъчев волан и топка на ск.лост стил S-line.Но колата беше най-обикновенна А4-ка.:)

Редактирано от tonko2.0T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тази кола са си волана и топката за скоростите. S-line такива са с перфорирана кожа. Тази е със спортпакет, част от който съответно са волана и топката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е вярно ... Този волан и топка вървят с цялостен вътрешен S-line пакет, който включва и салон и някои други интериорни детайли. Оригинално колата вероятно е нямала и мултиволан. А този салон , който е на нея е по зле дори и от на Фиат Стило.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз съм имал такава кола, и със сигурност волана и топката не бяха сменяни.

Има доста теми, включително и тук, където е говорено по този въпрос, да не се повтарям.

Това за мултито не го разбрах - тя и сега няма. А и при Б6 няма трилъчев волан с мултифункция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...