CVT Публикувано 4 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2020 (Редактирано) Преди 3 часа, udli написа: ...Скъсан ангренажен ремък. Доста сериозни когато се скъса ангренажния. Буталата се удрят в клапаните, които се огъват, чупят и т.н.. Колко от клапаните ще бъдат ударени пак е въпрос на късмет. Има много снимки в Нета ако ти се гледат разрухи: Редактирано 4 Януари 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 5 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2020 Много е относително. На една Дачия Сандеро 2 пъти къса ремък единия път без никакви щети, 2рив път с 5-6 огънати клапана. На баща ми фокуса поради грешка на сервиза в който му смениха ангренажа се разви болта на шайбата на коляновия вял и също нямаше поражения. На моята 1.8Т при развиване на този болт на вала се помляха няколко клапана. Докато не се свали главата не може да се каже Sent from my SM-G973F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 6 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2020 Някой със 184к.с. дизела имал ли е проблеми с мотора, защото чета и наблюдавам притеснителни неща? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mittaka7 Публикувано 8 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2020 Здравейте колеги, интересувам се от А3 седан 2,0TDI 150k.c. 09.2015г. ако има някой който кара такъв да сподели мнение как се предстявя колата? Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 13 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2020 On 6/6/2020 at 10:19 PM, Raino said: Някой със 184к.с. дизела имал ли е проблеми с мотора, защото чета и наблюдавам притеснителни неща? За проблеми не съм чел/чувал Водна помпа Охладителя Valeo около 6-700лв с отстъпката Някой EGR сменен и това е като цяло, мотора си е чук, ти къде чете за драми? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 Колеги, 1.4TFSI, 122к.с. има ли някакви вродени проблеми? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 10 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2021 Някой колега има ли с S3 8V,но с ръчна кутия?Модела тепърва ще навлиза на пазара за употребявани автомобили.Да даде отзиви,най-вече за 2.0T мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 11 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2021 (Редактирано) Супер е тоя мотор. Но им текват водните помпи. След 2017та са с 2 реда дюзи и няма нагар. Редактирано 11 Януари 2021 от zhelyazA6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 14 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 Мерси!При 2.0T монтиран в S3,освен турбина,явно има и разлики вътре по мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 14 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 Казанчето на чистачките е на друго място. Има допълнителен кулер. Другото по мотора е същото с А3 2.0Т. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskoni Публикувано 24 Април 2021 Доклад Share Публикувано 24 Април 2021 Здравейте. Не намерих писано за конкретния мотор 1.8tfsi, код CJSA. Колата е произведена октомври 2014-та, моделна година 2015-та. Ще съм благодарен за каквато и да е информация от собственици или запознати. Единствено се споменава в Audizine, че веригата започва да трака около 100к пробег и трябва да се смени. Дали така известния харч на масло от при по-старите TFSI е вече отстранен, или поне сведен в разумни граници? Предварително благодаря на отзовалите се! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 2 Май 2021 Доклад Share Публикувано 2 Май 2021 Имах такава 1.8, но с код на мотора CNSB (американка, 2016), мисля нямат разлика. Няма никакъв харч на масло, спокойно можеш да забравиш за този проблем. Чудесен мотор и кола, само дето е на предно.... Разход градско 10. Моята беше на малко км, не мога да кажа за тракане на верига. Очаквай водната помпа/тяло да започне да тече в един момент - общ проблем за 1.8 и 2.0тфси. От сега можеш да започнеш с проучването по въпроса за да не те изненада... Нямах никакви проблеми с тая кола, но малко км съм я карал, иначе 2 години беше при мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskoni Публикувано 3 Май 2021 Доклад Share Публикувано 3 Май 2021 (Редактирано) Благодаря за изчерпателния отговор! Човек ми я провери по шаси в етка и буталата са с еднакъв номер, но при CNSB завършват на G, а при CJSA на A. Твоите са по-нова ревизия демек. Сегментите също са с различен номер. Притеснява ме факта, че има масло 1.5- 2 см над максимума. Може ли да се познае по нещо гори ли масло? По аспуха има черен нагар, но е сух - като от богата смес. Като започна да отделя конденз след запалване, нагарът се отмива лесно ако пипнеш. Не мазнее и не пуши грам при форсиране, имал съм някога кола която гори масло и уж знам как трябва да изглежда аусрпуха. Като се свалят свещите освен по тях да се прецени. Редактирано 5 Май 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 3 Май 2021 Доклад Share Публикувано 3 Май 2021 По свещите по-добре се преценява на какви смеси караш - богати, бедни, нормални... Но това, което описваш по ауспуха, според мен не изглежда да гори масло. При форсиране може да пуши от богата смес. Преди 2 часа, vaskoni написа: има масло 1.5- 2 см над максимума Как толкова много? Да не е мм ? Все пак трябва да следиш какво се случва там. Моята А3-ка от смяна до смяна го сваляше от max до min без да светва лампа. Нормално е всяко тфси да близва малко масло, особено ако е засилена. Знаеш ли 3.0Т каква е лакомница.... 🤣🤣 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskoni Публикувано 3 Май 2021 Доклад Share Публикувано 3 Май 2021 Не е мм за съжаление. Може и някой гъзорък да е доливал. Италианка е, това ме задържа нещо, но с ръчни скорости избор няма. DSG карам служебна Октавия 2019та и ме дразни, не съм фен на автомати. Веригата трябва ли да се чува на студено палене за секунда две? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 3 Май 2021 Доклад Share Публикувано 3 Май 2021 Не мисля, че е добре да се чува. Явно има нещо там. Аз бих я пропуснал тая. Дай линк да я видим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin A4 B9 Публикувано 19 Януари Доклад Share Публикувано 19 Януари Здравейте, колеги! Поради моя интересът към Audi S3 2016 до 2019 бих искал да попитам, някой дали опит с тях и дали е запознат. Например, слаби места, неща от които трябва да се пазя и оглеждам при оглед и т.н! Като цяло искам да разбера за минусите на това прекрасно създание! Благодаря, предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 19 Януари Доклад Share Публикувано 19 Януари S3 8V е с двигател 2.0T от моторната серия EA888 Gen.3.Същия който се монтира в VW Golf MK7R.По-напред сме коментирали,и както колегата Желяз е споменал,слабо място са им водните помпи.Протичат без причина.Мотора е с ангренажна верига.Запалителни свещи се сменят на около 40 хил.км.Турбото е IS38. При фейслифта от пролетта на 2016 г.е 228 kw.(310 к.с.) и трябва да е с двата реда дюзи FSI и MPI. Към каква скоростна кутия си се ориентирал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin A4 B9 Публикувано 19 Януари Доклад Share Публикувано 19 Януари Скоростната кутия със сигурност ще бъде автоматична, сега карам автоматик и съм страшно доволен и ми харесва повече. Имат ли някакви проблеми и от какво да се пазя като цяло от този автомобил и като цяло генерация 8V Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 19 Януари Доклад Share Публикувано 19 Януари Кутиите започват да стават проблемни над 100к км, но е много относително все пак. Гледай да е от 2018 нагоре, поне да е 7 степенната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 19 Януари Доклад Share Публикувано 19 Януари При фейслифта автоматичната кутия е 7 степенна S-tronic(DQ381).Според мен търси автомобил с пробег до 100k км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin A4 B9 Публикувано 21 Януари Доклад Share Публикувано 21 Януари Да, дори държа да е 7 степенна! В момента съм със 7 степенна и съм много доволен! И като цяло ме интересува, мнение за скоростите, двигатела и какви минуси имат те и като цяло самият модел? Ако може някой да каже! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin A4 B9 Публикувано 23 Януари Доклад Share Публикувано 23 Януари Също така ме интересува за поддръжка, какви са разходите по нея? На доста места пише, че не е скъп за поддръжка, така ли е или? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Април Доклад Share Публикувано 18 Април @tonko2.0T DI е NA, MPI+DI е европейско. Но с 8те дюзи пак малко трупа нагар и трябва да се чисти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване