CVT Posted January 4, 2020 Report Share Posted January 4, 2020 (edited) Преди 3 часа, udli написа: ...Скъсан ангренажен ремък. Доста сериозни когато се скъса ангренажния. Буталата се удрят в клапаните, които се огъват, чупят и т.н.. Колко от клапаните ще бъдат ударени пак е въпрос на късмет. Има много снимки в Нета ако ти се гледат разрухи: Edited January 4, 2020 by CVT Link to comment Share on other sites More sharing options...
ole Posted January 5, 2020 Report Share Posted January 5, 2020 Много е относително. На една Дачия Сандеро 2 пъти къса ремък единия път без никакви щети, 2рив път с 5-6 огънати клапана. На баща ми фокуса поради грешка на сервиза в който му смениха ангренажа се разви болта на шайбата на коляновия вял и също нямаше поражения. На моята 1.8Т при развиване на този болт на вала се помляха няколко клапана. Докато не се свали главата не може да се каже Sent from my SM-G973F using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raino Posted June 6, 2020 Author Report Share Posted June 6, 2020 Някой със 184к.с. дизела имал ли е проблеми с мотора, защото чета и наблюдавам притеснителни неща? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mittaka7 Posted September 8, 2020 Report Share Posted September 8, 2020 Здравейте колеги, интересувам се от А3 седан 2,0TDI 150k.c. 09.2015г. ако има някой който кара такъв да сподели мнение как се предстявя колата? Благодаря Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misho 82 Posted September 13, 2020 Report Share Posted September 13, 2020 On 6/6/2020 at 10:19 PM, Raino said: Някой със 184к.с. дизела имал ли е проблеми с мотора, защото чета и наблюдавам притеснителни неща? За проблеми не съм чел/чувал Водна помпа Охладителя Valeo около 6-700лв с отстъпката Някой EGR сменен и това е като цяло, мотора си е чук, ти къде чете за драми? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gangbango Posted December 22, 2020 Report Share Posted December 22, 2020 Колеги, 1.4TFSI, 122к.с. има ли някакви вродени проблеми? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonko2.0T Posted January 10, 2021 Report Share Posted January 10, 2021 Някой колега има ли с S3 8V,но с ръчна кутия?Модела тепърва ще навлиза на пазара за употребявани автомобили.Да даде отзиви,най-вече за 2.0T мотора. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zhelyazA6 Posted January 11, 2021 Report Share Posted January 11, 2021 (edited) Супер е тоя мотор. Но им текват водните помпи. След 2017та са с 2 реда дюзи и няма нагар. Edited January 11, 2021 by zhelyazA6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonko2.0T Posted January 14, 2021 Report Share Posted January 14, 2021 Мерси!При 2.0T монтиран в S3,освен турбина,явно има и разлики вътре по мотора. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zhelyazA6 Posted January 14, 2021 Report Share Posted January 14, 2021 Казанчето на чистачките е на друго място. Има допълнителен кулер. Другото по мотора е същото с А3 2.0Т. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaskoni Posted April 24, 2021 Report Share Posted April 24, 2021 Здравейте. Не намерих писано за конкретния мотор 1.8tfsi, код CJSA. Колата е произведена октомври 2014-та, моделна година 2015-та. Ще съм благодарен за каквато и да е информация от собственици или запознати. Единствено се споменава в Audizine, че веригата започва да трака около 100к пробег и трябва да се смени. Дали така известния харч на масло от при по-старите TFSI е вече отстранен, или поне сведен в разумни граници? Предварително благодаря на отзовалите се! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zhelyazA6 Posted May 2, 2021 Report Share Posted May 2, 2021 Имах такава 1.8, но с код на мотора CNSB (американка, 2016), мисля нямат разлика. Няма никакъв харч на масло, спокойно можеш да забравиш за този проблем. Чудесен мотор и кола, само дето е на предно.... Разход градско 10. Моята беше на малко км, не мога да кажа за тракане на верига. Очаквай водната помпа/тяло да започне да тече в един момент - общ проблем за 1.8 и 2.0тфси. От сега можеш да започнеш с проучването по въпроса за да не те изненада... Нямах никакви проблеми с тая кола, но малко км съм я карал, иначе 2 години беше при мен. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaskoni Posted May 3, 2021 Report Share Posted May 3, 2021 (edited) Благодаря за изчерпателния отговор! Човек ми я провери по шаси в етка и буталата са с еднакъв номер, но при CNSB завършват на G, а при CJSA на A. Твоите са по-нова ревизия демек. Сегментите също са с различен номер. Притеснява ме факта, че има масло 1.5- 2 см над максимума. Може ли да се познае по нещо гори ли масло? По аспуха има черен нагар, но е сух - като от богата смес. Като започна да отделя конденз след запалване, нагарът се отмива лесно ако пипнеш. Не мазнее и не пуши грам при форсиране, имал съм някога кола която гори масло и уж знам как трябва да изглежда аусрпуха. Като се свалят свещите освен по тях да се прецени. Edited May 5, 2021 by VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zhelyazA6 Posted May 3, 2021 Report Share Posted May 3, 2021 По свещите по-добре се преценява на какви смеси караш - богати, бедни, нормални... Но това, което описваш по ауспуха, според мен не изглежда да гори масло. При форсиране може да пуши от богата смес. Преди 2 часа, vaskoni написа: има масло 1.5- 2 см над максимума Как толкова много? Да не е мм ? Все пак трябва да следиш какво се случва там. Моята А3-ка от смяна до смяна го сваляше от max до min без да светва лампа. Нормално е всяко тфси да близва малко масло, особено ако е засилена. Знаеш ли 3.0Т каква е лакомница.... 🤣🤣 Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaskoni Posted May 3, 2021 Report Share Posted May 3, 2021 Не е мм за съжаление. Може и някой гъзорък да е доливал. Италианка е, това ме задържа нещо, но с ръчни скорости избор няма. DSG карам служебна Октавия 2019та и ме дразни, не съм фен на автомати. Веригата трябва ли да се чува на студено палене за секунда две? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zhelyazA6 Posted May 3, 2021 Report Share Posted May 3, 2021 Не мисля, че е добре да се чува. Явно има нещо там. Аз бих я пропуснал тая. Дай линк да я видим. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin A4 B9 Posted January 19, 2024 Report Share Posted January 19, 2024 Здравейте, колеги! Поради моя интересът към Audi S3 2016 до 2019 бих искал да попитам, някой дали опит с тях и дали е запознат. Например, слаби места, неща от които трябва да се пазя и оглеждам при оглед и т.н! Като цяло искам да разбера за минусите на това прекрасно създание! Благодаря, предварително! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonko2.0T Posted January 19, 2024 Report Share Posted January 19, 2024 S3 8V е с двигател 2.0T от моторната серия EA888 Gen.3.Същия който се монтира в VW Golf MK7R.По-напред сме коментирали,и както колегата Желяз е споменал,слабо място са им водните помпи.Протичат без причина.Мотора е с ангренажна верига.Запалителни свещи се сменят на около 40 хил.км.Турбото е IS38. При фейслифта от пролетта на 2016 г.е 228 kw.(310 к.с.) и трябва да е с двата реда дюзи FSI и MPI. Към каква скоростна кутия си се ориентирал? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin A4 B9 Posted January 19, 2024 Report Share Posted January 19, 2024 Скоростната кутия със сигурност ще бъде автоматична, сега карам автоматик и съм страшно доволен и ми харесва повече. Имат ли някакви проблеми и от какво да се пазя като цяло от този автомобил и като цяло генерация 8V Link to comment Share on other sites More sharing options...
zhelyazA6 Posted January 19, 2024 Report Share Posted January 19, 2024 Кутиите започват да стават проблемни над 100к км, но е много относително все пак. Гледай да е от 2018 нагоре, поне да е 7 степенната. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonko2.0T Posted January 19, 2024 Report Share Posted January 19, 2024 При фейслифта автоматичната кутия е 7 степенна S-tronic(DQ381).Според мен търси автомобил с пробег до 100k км. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin A4 B9 Posted January 21, 2024 Report Share Posted January 21, 2024 Да, дори държа да е 7 степенна! В момента съм със 7 степенна и съм много доволен! И като цяло ме интересува, мнение за скоростите, двигатела и какви минуси имат те и като цяло самият модел? Ако може някой да каже! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin A4 B9 Posted January 23, 2024 Report Share Posted January 23, 2024 Също така ме интересува за поддръжка, какви са разходите по нея? На доста места пише, че не е скъп за поддръжка, така ли е или? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpematop Posted April 18, 2024 Report Share Posted April 18, 2024 @tonko2.0T DI е NA, MPI+DI е европейско. Но с 8те дюзи пак малко трупа нагар и трябва да се чисти. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now