Raino Публикувано 7 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2017 (Редактирано) Здравейте, тъй като в други теми добре се получи създаването и развиването на една голяма и всеобхватна тема за даден модел, реших да пусна такава и в този раздел. Напоследък виждам как А3 8V започва масово да се кара, което е нормално, модел на години е. Направих за себе си една статистика какво са ми поръчвали за тези коли, допитах се и до мои познати в Порше и честно казано явно Audi доста са се постарали, правейки този модел. Може да се обобщи, че бройки произведени между 10.2012г. и 04.2013г. могат да имат дефекти със скоростната кутия. Проблемът се изразява в късо съединение, което оставя съединителите постоянно отворени. Произведените между 12.2013г. и 04.2014г. бензинови А3 може да имат проблем с горивната помпа. Като цяло моделът е супер солидно и надежно направен. Интересна ми е S3, някой ако е имал пряк досег с този автомобил да сподели впечатления. Редактирано 20 Октомври 2017 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni72 Публикувано 7 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2017 (Редактирано) Здравейте! Имам я едва от шест месеца (1,4 TFSI) и освен, че съм очарован друго мнение нямам.Още нищо не се е чупило... Изпратено от моят Lenovo A3500-F с помощта на Tapatalk Редактирано 8 Октомври 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 11 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2017 (Редактирано) В този раздел имаме голям и всеобхватен подраздел за всяко поколение А3... Нека въпросите и дискусиите се водят структурирано. А ако някой има желание и възможност е добре дошъл да направи инфомрационна тема за модела, подобно на тази. Ако това е била идеята тук, то заглавието е определено неподходящо - обезсмисля и омаловажава наличието на отделен подраздел и необходимостта за публикуване на отделни теми. Редактирано 11 Октомври 2017 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 18 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2017 Добре, промени заглавието както смяташ за правилно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 30 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 Някой със S3 или RS3 има ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 Аз също от скоро се интересувам от S3 седан и чета по чуждите форуми за сега ми прави впечатление че имат проблем с хелдекса(мисля че беше от помпата) и загуба на антифриз.Също и че led фаровете са много зле до facelift модела който излезе сега.[emoji4] А аз оригинално исках а3 седан с 1.8 или 2.0 TFSI Q до момента в който. една S3 мина покрай мен и тогава реших че ще е S3 вместо А3[emoji2] Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 30 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 Няма смисъл от 2.0TQ като има S3. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 И аз в това се убедих [emoji2] има един в YouTube прави доста ревюта има s3 2017 [emoji7] Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 10 Март 2018 Доклад Share Публикувано 10 Март 2018 (Редактирано) 1.8 tfsi - много е приятна за каране, чудесна градска кола. С-троника е превъзходен. Само, че този мотор е твърде силен само за предно. Настъпваш газта и ESP-то не спира да свети. Всесезонни гуми + предно = пълен fail на сняг. Наложи се да я оставя за 2 дни и да се прибирам с Яриса със зимните гуми, че иначе не мога да прецапам 200 метра сняг 25 см и лек наклон. Разход градско с нормално каране (всеки ден извращения, но не постоянно) 10,5 л/100. По каталог му дават 12,5. Поне 3-4 пълни резервоара духнах, така че съм сигурен в цифрата. 2.0 tfsi с quattro - тук вече си дойдохме на думата. Още на първото настъпване се вижда разликата от торсена - усеща се колко много въртящ момент праща на задния мост. Колата е много стабилна в завой. Кутията е прекрасна. Пак С-троник, но по-различна от 1,8. Сякаш кутията ми чете мислите кога да сменя. Разход нямам още, едва 3 дена я търкалям тази и много ме радва. Audi side assist е супер удобство. Супер приятно изненадан от доволно количество въртящ момент в ниските, колата тръгва веднага. Двете коли нямат нищо общо като перформънс и усещане което дават на водача. Редактирано 10 Март 2018 от zhelyazA6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 10 Март 2018 Доклад Share Публикувано 10 Март 2018 Мерси много за споделеното,и много безаварийни километри [emoji846] Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 11 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Март 2018 А3 2.0TFSI quattro не е ли с Халдекс? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 11 Март 2018 Доклад Share Публикувано 11 Март 2018 Да с Халдекс е. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 12 Март 2018 Доклад Share Публикувано 12 Март 2018 Може да съм пропуснал някоя дума. Имах предвид, че се вижда разликата на халдекса от торсена... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 14 Май 2018 Доклад Share Публикувано 14 Май 2018 Малко се заиграх със компа и адаптациите и успях това да направя. Има много възможности за персонализиране, стига време да има човек да рови и експериментира. Но трябва да се внимава какво се пипа, че е малко объркващо в началото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 6 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2018 Достра странно изглеждат по този начин мигачите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 6 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2018 Колега що се гавриш с колата. Фабрично какво е поведението? Би трябвало да се димва дрл-а при пускане на мигач. Да го беше направил да изгасва ама не и да мига... Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 6 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2018 Интересно ми е,дали могат да се сложат стопове от фейслифта (тези със dynamic indicator) Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 6 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2018 Не става. С друга форма са фейсовите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 7 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2018 Ок [emoji846] Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 7 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2018 Преди 9 часа, zhelyazA6 написа: Не става. С друга форма са фейсовите. Дали? Иначе за dynamic мигачите ще трябват и адаптори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 7 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2018 Хм.... На мен ми изглеждаха леко различни - Вътрешното тяло, острия му ъгъл ми изглеждаше по-издължен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 7 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2018 Така изглеждат, вътре са доста различни, но външната форма е същата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lo_Ridah Публикувано 6 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2019 Някакви впечатлвния от трицилиндровите миксерчета ? Конкретно 1.0 тфси ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 24 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2019 Гледам, че в Германия, Холандия, Белгия много ги карат. Честно казано не съм се сблъсквал с информация за проблеми. На мен ми прави впечатление, че моторът е много балансиран, нищо общо с познатите от преди три цилиндрови мотори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
udli Публикувано 4 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2020 (Редактирано) Привет Извинявам се за ползването на темата, но като информация искам да попитам, ако скъса ремък в движение, какви са пораженията по двигателя.Колата е с код на мотора CRB 2.0 tdi 150 кс.Скъсан ангренажен ремък. Редактирано 4 Януари 2020 от udli Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване