Jump to content

Обща информация за модела - Audi A3 8V.


Raino

Recommended Posts

Здравейте, тъй като в други теми добре се получи създаването и развиването на една голяма и всеобхватна тема за даден модел, реших да пусна такава и в този раздел.

Напоследък виждам как А3 8V започва масово да се кара, което е нормално, модел на години е. Направих за себе си една статистика какво са ми поръчвали за тези коли, допитах се и до мои познати в Порше и честно казано явно Audi доста са се постарали, правейки този модел.

Може да се обобщи, че бройки произведени между 10.2012г. и 04.2013г. могат да имат дефекти със скоростната кутия. Проблемът се изразява в късо съединение, което оставя съединителите постоянно отворени. Произведените между 12.2013г. и 04.2014г. бензинови А3 може да имат проблем с горивната помпа.

Като цяло моделът е супер солидно и надежно направен.

Интересна ми е S3, някой ако е имал пряк досег с този автомобил да сподели впечатления.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Имам я едва от шест месеца (1,4 TFSI) и освен, че съм очарован друго мнение нямам.Още нищо не се е чупило... :D

Изпратено от моят Lenovo A3500-F с помощта на Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този раздел имаме голям и всеобхватен подраздел за всяко поколение А3...

Нека въпросите и дискусиите се водят структурирано.

А ако някой има желание и възможност е добре дошъл да направи инфомрационна тема за модела, подобно на тази.

Ако това е била идеята тук, то заглавието е определено неподходящо - обезсмисля и омаловажава наличието на отделен подраздел и необходимостта за публикуване на отделни теми. 

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Moonland lockedunlocked this topic
  • 3 months later...

Аз също от скоро се интересувам от S3 седан и чета по чуждите форуми за сега ми прави впечатление че имат проблем с хелдекса(мисля че беше от помпата) и загуба на антифриз.Също и че led фаровете са много зле до facelift модела който излезе сега.[emoji4] А аз оригинално исках а3 седан с 1.8 или 2.0 TFSI Q до момента в който. една S3 мина покрай мен и тогава реших че ще е S3 вместо А3[emoji2]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз в това се убедих [emoji2] има един в YouTube прави доста ревюта има s3 2017 [emoji7]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

1.8 tfsi - много е приятна за каране, чудесна градска кола. С-троника е превъзходен. Само, че този мотор е твърде силен само за предно. Настъпваш газта и ESP-то не спира да свети. Всесезонни гуми + предно = пълен fail на сняг. Наложи се да я оставя за 2 дни и да се прибирам с Яриса със зимните гуми, че иначе не мога да прецапам 200 метра сняг 25 см и лек наклон. Разход градско с нормално каране (всеки ден извращения, но не постоянно) 10,5 л/100. По каталог му дават 12,5. Поне 3-4 пълни резервоара духнах, така че съм сигурен в цифрата.

 

2.0 tfsi с quattro - тук вече си дойдохме на думата. Още на първото настъпване се вижда разликата от торсена - усеща се колко много въртящ момент праща на задния мост. Колата е много стабилна в завой. Кутията е прекрасна. Пак С-троник, но по-различна от 1,8. Сякаш кутията ми чете мислите кога да сменя. Разход нямам още, едва 3 дена я търкалям тази и много ме радва. Audi side assist е супер удобство. Супер приятно изненадан от доволно количество въртящ момент в ниските, колата тръгва веднага.

Двете коли нямат нищо общо като перформънс и усещане което дават на водача.

Редактирано от zhelyazA6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много за споделеното,и много безаварийни километри [emoji846]

Sent from my iPad using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Малко се заиграх със компа и адаптациите и успях това да направя.

Има много възможности за персонализиране, стига време да има човек да рови и експериментира. Но трябва да се внимава какво се пипа, че е малко объркващо в началото.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Колега що се гавриш с колата. Фабрично какво е поведението? Би трябвало да се димва дрл-а при пускане на мигач. Да го беше направил да изгасва ама не и да мига...

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е,дали могат да се сложат стопове от фейслифта (тези със dynamic indicator) IMG_0943.thumb.JPG.4a9f533ff69aac73a7547

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Някакви впечатлвния от трицилиндровите миксерчета ? Конкретно 1.0 тфси ?  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Гледам, че в Германия, Холандия, Белгия много ги карат. Честно казано не съм

се сблъсквал с информация за проблеми. На мен ми прави впечатление, че

моторът е много балансиран, нищо общо с познатите от преди три цилиндрови мотори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Привет

Извинявам се за ползването на темата, но като информация искам да попитам, ако скъса ремък в движение, какви са пораженията по двигателя.Колата е с код на мотора CRB 2.0 tdi 150 кс.Скъсан  ангренажен ремък.

Редактирано от udli
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...