Raino Posted October 7, 2017 Report Share Posted October 7, 2017 (edited) Здравейте, тъй като в други теми добре се получи създаването и развиването на една голяма и всеобхватна тема за даден модел, реших да пусна такава и в този раздел. Напоследък виждам как А3 8V започва масово да се кара, което е нормално, модел на години е. Направих за себе си една статистика какво са ми поръчвали за тези коли, допитах се и до мои познати в Порше и честно казано явно Audi доста са се постарали, правейки този модел. Може да се обобщи, че бройки произведени между 10.2012г. и 04.2013г. могат да имат дефекти със скоростната кутия. Проблемът се изразява в късо съединение, което оставя съединителите постоянно отворени. Произведените между 12.2013г. и 04.2014г. бензинови А3 може да имат проблем с горивната помпа. Като цяло моделът е супер солидно и надежно направен. Интересна ми е S3, някой ако е имал пряк досег с този автомобил да сподели впечатления. Edited October 20, 2017 by Moonland Link to comment Share on other sites More sharing options...
veni72 Posted October 7, 2017 Report Share Posted October 7, 2017 (edited) Здравейте! Имам я едва от шест месеца (1,4 TFSI) и освен, че съм очарован друго мнение нямам.Още нищо не се е чупило... Изпратено от моят Lenovo A3500-F с помощта на Tapatalk Edited October 8, 2017 by VBI Цитиране на предходно мнение! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moonland Posted October 11, 2017 Report Share Posted October 11, 2017 (edited) В този раздел имаме голям и всеобхватен подраздел за всяко поколение А3... Нека въпросите и дискусиите се водят структурирано. А ако някой има желание и възможност е добре дошъл да направи инфомрационна тема за модела, подобно на тази. Ако това е била идеята тук, то заглавието е определено неподходящо - обезсмисля и омаловажава наличието на отделен подраздел и необходимостта за публикуване на отделни теми. Edited October 11, 2017 by Moonland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raino Posted October 18, 2017 Author Report Share Posted October 18, 2017 Добре, промени заглавието както смяташ за правилно Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raino Posted January 30, 2018 Author Report Share Posted January 30, 2018 Някой със S3 или RS3 има ли? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black edition Posted January 30, 2018 Report Share Posted January 30, 2018 Аз също от скоро се интересувам от S3 седан и чета по чуждите форуми за сега ми прави впечатление че имат проблем с хелдекса(мисля че беше от помпата) и загуба на антифриз.Също и че led фаровете са много зле до facelift модела който излезе сега.[emoji4] А аз оригинално исках а3 седан с 1.8 или 2.0 TFSI Q до момента в който. една S3 мина покрай мен и тогава реших че ще е S3 вместо А3[emoji2] Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raino Posted January 30, 2018 Author Report Share Posted January 30, 2018 Няма смисъл от 2.0TQ като има S3. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black edition Posted January 30, 2018 Report Share Posted January 30, 2018 И аз в това се убедих [emoji2] има един в YouTube прави доста ревюта има s3 2017 [emoji7] Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
zhelyazA6 Posted March 10, 2018 Report Share Posted March 10, 2018 (edited) 1.8 tfsi - много е приятна за каране, чудесна градска кола. С-троника е превъзходен. Само, че този мотор е твърде силен само за предно. Настъпваш газта и ESP-то не спира да свети. Всесезонни гуми + предно = пълен fail на сняг. Наложи се да я оставя за 2 дни и да се прибирам с Яриса със зимните гуми, че иначе не мога да прецапам 200 метра сняг 25 см и лек наклон. Разход градско с нормално каране (всеки ден извращения, но не постоянно) 10,5 л/100. По каталог му дават 12,5. Поне 3-4 пълни резервоара духнах, така че съм сигурен в цифрата. 2.0 tfsi с quattro - тук вече си дойдохме на думата. Още на първото настъпване се вижда разликата от торсена - усеща се колко много въртящ момент праща на задния мост. Колата е много стабилна в завой. Кутията е прекрасна. Пак С-троник, но по-различна от 1,8. Сякаш кутията ми чете мислите кога да сменя. Разход нямам още, едва 3 дена я търкалям тази и много ме радва. Audi side assist е супер удобство. Супер приятно изненадан от доволно количество въртящ момент в ниските, колата тръгва веднага. Двете коли нямат нищо общо като перформънс и усещане което дават на водача. Edited March 10, 2018 by zhelyazA6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black edition Posted March 10, 2018 Report Share Posted March 10, 2018 Мерси много за споделеното,и много безаварийни километри [emoji846] Sent from my iPad using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raino Posted March 11, 2018 Author Report Share Posted March 11, 2018 А3 2.0TFSI quattro не е ли с Халдекс? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black edition Posted March 11, 2018 Report Share Posted March 11, 2018 Да с Халдекс е. Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
zhelyazA6 Posted March 12, 2018 Report Share Posted March 12, 2018 Може да съм пропуснал някоя дума. Имах предвид, че се вижда разликата на халдекса от торсена... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zhelyazA6 Posted May 14, 2018 Report Share Posted May 14, 2018 Малко се заиграх със компа и адаптациите и успях това да направя. Има много възможности за персонализиране, стига време да има човек да рови и експериментира. Но трябва да се внимава какво се пипа, че е малко объркващо в началото. Link to comment Share on other sites More sharing options...
manoleo Posted June 6, 2018 Report Share Posted June 6, 2018 Достра странно изглеждат по този начин мигачите. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ole Posted June 6, 2018 Report Share Posted June 6, 2018 Колега що се гавриш с колата. Фабрично какво е поведението? Би трябвало да се димва дрл-а при пускане на мигач. Да го беше направил да изгасва ама не и да мига... Sent from my SM-J730F using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black edition Posted June 6, 2018 Report Share Posted June 6, 2018 Интересно ми е,дали могат да се сложат стопове от фейслифта (тези със dynamic indicator) Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
zhelyazA6 Posted June 6, 2018 Report Share Posted June 6, 2018 Не става. С друга форма са фейсовите. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black edition Posted June 7, 2018 Report Share Posted June 7, 2018 Ок [emoji846] Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
fifipaldi Posted June 7, 2018 Report Share Posted June 7, 2018 Преди 9 часа, zhelyazA6 написа: Не става. С друга форма са фейсовите. Дали? Иначе за dynamic мигачите ще трябват и адаптори. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zhelyazA6 Posted June 7, 2018 Report Share Posted June 7, 2018 Хм.... На мен ми изглеждаха леко различни - Вътрешното тяло, острия му ъгъл ми изглеждаше по-издължен. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fifipaldi Posted June 7, 2018 Report Share Posted June 7, 2018 Така изглеждат, вътре са доста различни, но външната форма е същата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lo_Ridah Posted June 6, 2019 Report Share Posted June 6, 2019 Някакви впечатлвния от трицилиндровите миксерчета ? Конкретно 1.0 тфси ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raino Posted June 24, 2019 Author Report Share Posted June 24, 2019 Гледам, че в Германия, Холандия, Белгия много ги карат. Честно казано не съм се сблъсквал с информация за проблеми. На мен ми прави впечатление, че моторът е много балансиран, нищо общо с познатите от преди три цилиндрови мотори. Link to comment Share on other sites More sharing options...
udli Posted January 4, 2020 Report Share Posted January 4, 2020 (edited) Привет Извинявам се за ползването на темата, но като информация искам да попитам, ако скъса ремък в движение, какви са пораженията по двигателя.Колата е с код на мотора CRB 2.0 tdi 150 кс.Скъсан ангренажен ремък. Edited January 4, 2020 by udli Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now