Jump to content

Обща информация за модела - Audi A3 8V.


Raino

Recommended Posts

Здравейте, тъй като в други теми добре се получи създаването и развиването на една голяма и всеобхватна тема за даден модел, реших да пусна такава и в този раздел.

Напоследък виждам как А3 8V започва масово да се кара, което е нормално, модел на години е. Направих за себе си една статистика какво са ми поръчвали за тези коли, допитах се и до мои познати в Порше и честно казано явно Audi доста са се постарали, правейки този модел.

Може да се обобщи, че бройки произведени между 10.2012г. и 04.2013г. могат да имат дефекти със скоростната кутия. Проблемът се изразява в късо съединение, което оставя съединителите постоянно отворени. Произведените между 12.2013г. и 04.2014г. бензинови А3 може да имат проблем с горивната помпа.

Като цяло моделът е супер солидно и надежно направен.

Интересна ми е S3, някой ако е имал пряк досег с този автомобил да сподели впечатления.

Edited by Moonland
Link to comment
Share on other sites

Здравейте!

Имам я едва от шест месеца (1,4 TFSI) и освен, че съм очарован друго мнение нямам.Още нищо не се е чупило... :D

Изпратено от моят Lenovo A3500-F с помощта на Tapatalk

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

В този раздел имаме голям и всеобхватен подраздел за всяко поколение А3...

Нека въпросите и дискусиите се водят структурирано.

А ако някой има желание и възможност е добре дошъл да направи инфомрационна тема за модела, подобно на тази.

Ако това е била идеята тук, то заглавието е определено неподходящо - обезсмисля и омаловажава наличието на отделен подраздел и необходимостта за публикуване на отделни теми. 

Edited by Moonland
Link to comment
Share on other sites

  • Moonland locked and unlocked this topic
  • 3 months later...

Аз също от скоро се интересувам от S3 седан и чета по чуждите форуми за сега ми прави впечатление че имат проблем с хелдекса(мисля че беше от помпата) и загуба на антифриз.Също и че led фаровете са много зле до facelift модела който излезе сега.[emoji4] А аз оригинално исках а3 седан с 1.8 или 2.0 TFSI Q до момента в който. една S3 мина покрай мен и тогава реших че ще е S3 вместо А3[emoji2]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

1.8 tfsi - много е приятна за каране, чудесна градска кола. С-троника е превъзходен. Само, че този мотор е твърде силен само за предно. Настъпваш газта и ESP-то не спира да свети. Всесезонни гуми + предно = пълен fail на сняг. Наложи се да я оставя за 2 дни и да се прибирам с Яриса със зимните гуми, че иначе не мога да прецапам 200 метра сняг 25 см и лек наклон. Разход градско с нормално каране (всеки ден извращения, но не постоянно) 10,5 л/100. По каталог му дават 12,5. Поне 3-4 пълни резервоара духнах, така че съм сигурен в цифрата.

 

2.0 tfsi с quattro - тук вече си дойдохме на думата. Още на първото настъпване се вижда разликата от торсена - усеща се колко много въртящ момент праща на задния мост. Колата е много стабилна в завой. Кутията е прекрасна. Пак С-троник, но по-различна от 1,8. Сякаш кутията ми чете мислите кога да сменя. Разход нямам още, едва 3 дена я търкалям тази и много ме радва. Audi side assist е супер удобство. Супер приятно изненадан от доволно количество въртящ момент в ниските, колата тръгва веднага.

Двете коли нямат нищо общо като перформънс и усещане което дават на водача.

Edited by zhelyazA6
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Малко се заиграх със компа и адаптациите и успях това да направя.

Има много възможности за персонализиране, стига време да има човек да рови и експериментира. Но трябва да се внимава какво се пипа, че е малко объркващо в началото.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Колега що се гавриш с колата. Фабрично какво е поведението? Би трябвало да се димва дрл-а при пускане на мигач. Да го беше направил да изгасва ама не и да мига...

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Интересно ми е,дали могат да се сложат стопове от фейслифта (тези със dynamic indicator) IMG_0943.thumb.JPG.4a9f533ff69aac73a7547

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Хм.... 

На мен ми изглеждаха леко различни - Вътрешното тяло, острия му ъгъл ми изглеждаше по-издължен.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Някакви впечатлвния от трицилиндровите миксерчета ? Конкретно 1.0 тфси ?  

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Гледам, че в Германия, Холандия, Белгия много ги карат. Честно казано не съм

се сблъсквал с информация за проблеми. На мен ми прави впечатление, че

моторът е много балансиран, нищо общо с познатите от преди три цилиндрови мотори.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Привет

Извинявам се за ползването на темата, но като информация искам да попитам, ако скъса ремък в движение, какви са пораженията по двигателя.Колата е с код на мотора CRB 2.0 tdi 150 кс.Скъсан  ангренажен ремък.

Edited by udli
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...