Miroslav544 Публикувано 14 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2017 Здравейте. От скоро имам ауди а4 б6 1.9 пд 131 коня. На празен ход колата трепери и мени леко оборотите 903-881. Стойностите на 13 канал са 0.45/0.48/0.08/0.10. Ако подам газ дори и на 920 об тресенето спира. Като загрее също спира, но не всеки път. При натиснат съединител също не спира. Четох много мнения, но има хора със сменени дюзи, маховик, вал и тресенето продължава. В движение няма проблем. Моля помагайте. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanasovkn Публикувано 15 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2017 Виж прословутия тампон на двигателя под алтернатора се пада (с една букса е въпросния тампон). П.С. Само те насочвам да го погледнеш , защото не си го споменал . Поздрави ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miroslav544 Публикувано 15 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2017 Ми изглежда здрав. А и не знам дали ще мени оборотите от тампона. Когато ги държи 903 и не мърдат няма треперене, но почнат ли да играят 881 903 се усеща. Чел съм много теми за 1.9 и 2.0 тди със същият проблем. Има даже мнение, че софтуерно се решавал този проблем. Ще свалям капака на клапаните да видя вала и да регулирам дюзите. Ако и това не помогне ще сменям разпръсквачите с нови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xaxaxaxaxaxa Публикувано 17 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 (Редактирано) Ще следя темата с интерес, понеже имам същият проблем. При мен стойностите на дюзите са 0.25/0.25/0.85/0.25. Тампоните са сменени преди година с оригинални. Налягането на турбо, егр и др стойности са в нормата. Колата стоя 4 дни на сервиз и нищо не откриха.... На празен ход като се разтресе мотора разклаща цялото купе понякога. При ускорение понякога прекъсва за секунда. Ако се кара продължително и загрее проблема изчезва...но не мисля че е свързан със загряване и подобни понеже при мен дори след магистрално каране и загася за 2 минути, след което запаля пак и започва да тресе на празен ход. Няма повишен разход или загуба на мощтност. Има лек страничен механичен шум в момента на разтрисане. От сервиза го определиха като ли от повдигачи. Да вметна, че ако леко подавам газ на празен ход да държи 1000 и малко обороти тресенето спира. Иначе самото тресене не е постоянно, а г/д през 20-30 секунди разтриса мотора с различа сила като е на празен ход. Съотвено като загрее пак го прави, но доста по-леко. Но сега в по-ниските температури сутрин макар и рядко, но така се разтриса и играят оборотите, че ако не подам газ двигателя изгасва. Съмнение има евентуално по вакууми и подобни, но мой човек който кара само дизели седна и каза, че проблема е в дюза/и , която не разпръсква правилно. Трудно да се каже, пожене когато мериха дюзите проблема не бе на лице и всички стойности бяха в норми. Редактирано 17 Ноември 2017 от xaxaxaxaxaxa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 17 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 А шайбата на генератора провериха ли я в сервиза? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xaxaxaxaxaxa Публикувано 17 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 Сменена е преди година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Gatev Публикувано 17 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 Аз имах подобен проблем и се оказа хлабава клема на буксата на една от дюзите. Но това го открихме чак като отказа тотално след няколко месеца Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 17 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 Аз пък мисля ,че ще е разпръсквач.Нали знаете ,че тез дюзи на диагностика може да показват добри стойности ,но на стенд да са хвърляне ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kx3m Публикувано 17 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 Имах такъв проблем, започваше да претриса от 65гр до 85гр след това спираше на 90 гр. За около 2 години от едвам доловимо се увеличи в силно претрисане при въпросните градуси. Първо пробвах с ремонтен комплект Bosch гумички о пръстени за дюзи, нови реглажни и крепежни болтове и реглаж на дюзи при майстор който уж знае как се прави, еми стана по зле, оказа се шибана дюза на 4-ти цилиндър. Нафтата ни е пълно гоМно, а уж само от Еко сипвам. Иначе преди 3 години като започна да го прави този проблем правих почистване с добавка на лики моли Diesel purge на откачени маркучи след горивния филтър (има клипчета в нета) и лекото претрисане което беше в началото изчезна за 1 година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 18 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2017 И аз имам претрисане на празен ход (2.0тди 16V БЛБ 140к.с). Иначе оборотите не играят . Изчел съм интернета и съм разговарял с доста хора с подобен проблем , които са хвърлили 1 куп пари за проба-грешка и няма резултат. Лично аз не съм предприел нищо по въпроса , чакам да се обади нещо конкретно и тогава да го сменя. ( Само да вметна ,че бланс шафта ми е сменян с такъв от 1.9тди пд) и може да си втълпявам , но май след този ремонт , започна да претриса двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miroslav544 Публикувано 18 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2017 И аз четох какво ли не, но почти никой не е решил проблема. Мисля да сменя разпръсквачите с нови и ще видим. Имаше няколко мнения във vwclub, че софтуерно се оправял проблема. Ако някой знае нещо да потвърди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radich Публикувано 18 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2017 Имах същия проблем и се оказа егр клапана и го намалих максимално с ваг ком.Иначе да пробваш извади вакумния маркуч докато работи на обороти колата и виж дали претреперването и мененето на обороти спира веднага.Сподели резултата после Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galinavramov Публикувано 20 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2017 Колега за претрисането на празен ход причините може да са много,но за промяна в оборотите си виж свещите.Аз имах такъв проблем с оборотите и като си смених свещите,защото две от тях бяха заминали проблема ми се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miroslav544 Публикувано 21 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2017 Агр проверен не еот него. Свещи 4 здрави.снощи я запалих и на студено(около 0градуса) май трепери повече и като позагрее се оправя. Пак казвам че когато трепери оборотити също играят. Питам и разпитвам и всички твърдят дюза или вал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miroslav544 Публикувано 21 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2017 Утре ще премеря за всеки случай компресията(за собствено успокоение) и свалям капака на клапаните. Едно момче ми сподели, че е виждал същият случай и едната дюза била с различен номер. Не че има значение колата по километраж е 200 000 км , а на ваг ком показва 314 000 ако може да му се вярва. Дайте идеи къде да нося дюзите за проверка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miroslav544 Публикувано 21 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2017 Още едно питане. Казаха ми че при слагане на помпа дюзите се ползва специален инструмент за позиционирането им. Ако е така трябва да се ходи на майстор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miroslav544 Публикувано 22 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2017 Попрочутох малко и се оказа, че става да се позиционират с шублер. Има снимки и клипчета как става, а също и размерите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 22 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2017 чел съм ,че дюзите се центрят на 180 или 225 градуса . немога да кажа кое е по-вярно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 22 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2017 225 градуса,прави се със специален инструмент,от ограничителя се развива на тези градуси,за самото изваждане на дюзата пак трябва специфичен инструмент Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miroslav544 Публикувано 25 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 Компресията е 27-28 бара. Забелязах, че ако включа повече консуматори и тресенето спира или почти не се усеща. Ходих при един известен майстор и той ми каза, че би пробвал пъво да отвори капака на клапаните и ако всичко изглежда добре ( вал, повдигачи) смяна на ремонтни сомплекти на дюзите и след това регулиране. Забравих да спомена и размяна на 1 с 4 и 2 с 3 дюза и пак гледане на 13 и 23 канал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване