tsvetomir_spasov Публикувано 25 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 Здравейте колеги, дойде време за покупка на нов автомобил, след като наскоро си продадох B7-цата. Като цяло съм се спрял на B8, обаче се колебая за Allroad, защото е малко по-висок, но освен това не успявам да намеря друга по съществена разлика между нормално B8 и Allroad. Относно двигателя съм решил твърдо да е 2.0 TDI 170hp. Един много важен за мен въпрос е, дали е с въздужно окачване Allroad-a ? Ще съм много благодарен, ако някой сподели информация за разликата между двата варианта! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 25 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 Няма въздух при А4. Не знам за други функционални разлики (освен клиренса), основно козметични. Заради по-големия клиренс мисля, че има някои нестандартни части по окачването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 25 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 (Редактирано) Ол Роуда има и декоративни пластмаси на калниците. Специално за Б8 не мисля, че си заслужава да се взема. Редактирано 25 Ноември 2017 от DJANO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 25 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 Четох в една обява,че колата е с адаптивно окачване. Мисля,че има въздух и при тях. Като цяло Олроуда е по-красив в пъти повече от нормалного а4. Поне за мен. Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 25 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 А това адаптивно окачване за което се пише по обявите какво трябва да означава? Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 25 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 Пишат го наистина, но това не значи въздушно окачване, а адаптивно. Тук има малко инфо, но по форумите пише доста ако се разтърсиш за Adaptive Damping Suspension. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 25 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 Има и Б8-ци с такова окачване, аз не бих дал само заради визията горницата за Allroad. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsvetomir_spasov Публикувано 25 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 Благодаря колеги за отговорите, щом няма въздушно allroad ще е избора. На мен лично много повече ми харесва с тези вежди по калниците и че е малко по-висока. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 25 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 @Jass има разбира се, всички коли с Audi Drive Select от завода са с такова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 25 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 1 hour ago, tsvetomir_spasov said: Благодаря колеги за отговорите, щом няма въздушно allroad ще е избора. На мен лично много повече ми харесва с тези вежди по калниците и че е малко по-висока. Въздуха може да е само в плюс, незнам що го отбягваш!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 25 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 И да бяга и да не бяга при А4 Allroad въздух няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsvetomir_spasov Публикувано 25 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 преди 22 минути, pacoran написа: Въздуха може да е само в плюс, незнам що го отбягваш!! Понеже смятам, че ще ми дава ядове. Доста коли съм виждал клекнали, като S-class, 7er , A8 , A6 и гледам да го избягвам, както казват хората, колкото по-просто, толкова по-добре. Но при B8 не знам дали е точно така! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 25 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2017 (Редактирано) За мерцедес съм съгласен че е слабо място , но при ауди си е доста стабилна системата!! Just now, P_PETKOV said: И да бяга и да не бяга при А4 Allroad въздух няма Това е ясно, тука става въпрос че колегата явно е в заблуда леко за въздуха, все едно се чупи през 1000км и струва хиляди левове!!! Редактирано 25 Ноември 2017 от pacoran Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maxxuell Публикувано 2 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2017 B8 е с втвърдяване на амортсьорите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 2 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2017 Но няма въздушно окачване.Просто е раздута Б8-ца която вади яка стойка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 4 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2017 Аз пък смятам, че си заслужава да се дадът повече пари за Allroad. По-красив е ако се дистанцираме от визията и концепцията A4 avant S line. Има подсилени кори отдолу, има по-високо и пак подсилено окачване, изглежда по-екслузивно и държи повече цена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aRobben Публикувано 4 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2017 И за мен си заслужава allroad-а! Дори само заради визията и по-високото окачване. Супер се дразня на B6-цата, че е много по-ниска от старата B4. На 1/3 от местата пред вкъщи не мога да паркирам. На безумни места съм я удрял/драл отдолу! То затова долната част на бронята и корите са с луфтове, тропат и хлопат. Е@ем ти и аеродинамиката, център на тежестта и т.н.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 4 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2017 Преди 2 часа, aRobben написа: Е@ем ти и аеродинамиката, център на тежестта и т.н.... A от ауди знаеш ли какво си мислят? "ебем ти и източноевропейските пропадняци дето ги карат тея коли по каруцарски пътища " Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aRobben Публикувано 4 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2017 (Редактирано) И ти си прав дееб@ Но онзи ден подпрях предната броня в абсурдно нисък бордюр, паркирайки перпендикулярно на бордюра... Съвсем стандартна ситуация, в която пътищата ни не играят роля! Преди с 80ката спирах, когато гумите опрат, сега слизам, гледам, закачам бронята на щипките ако се налага , местя... заигравка си е, ако искаш да спреш адекватно Но основната идея в случая е, че Allroad-а е яката рАлта! Редактирано 4 Декември 2017 от aRobben Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване