Jump to content

Температура


Georgi A6

Recommended Posts

Е, ако на околовръстното където се подава гориво и изстива.... Е ОЧЕВАДНО, че е заминал термостата, ама да искаш да спуснеш Витиня или Траянова врата към Пазарджик или Девненския баир, или Хайнбоаз или Шипка . ... И да не  изстине е нещо съвсем различно.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колегата не дава информация за кой двигател става въпрос, но два термостата в комбинация с V50 помпа работеща е нормално според мен да мръдне малко стрелката по нанадолнище - големия кръг започва да затваря, но V50 върти през малкия и при липса на детонация  топлото отива в купето което не е никак малко.

Сменял си я помпата три пъти - тествай без топло да караш - ако нямаш работна температура сменяй горния термостат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен падаше температурата на 70 градуса,смених по-големия термостат който беше около 130 лева,оттогава вече 2 години си държи 90 градуса,така че няма какво да му се чудиш колега,вадиш към 130 лева ,сменяш го и си готов.Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То трябва да се чете, преди да се пише. Колегата е казал, че колата е 233 конски сили, значи ASB мотор. И е с един термостат. Следващите на фейслифта са с два.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок прав си,не съм видял.2005 3.0 пак са с два термостата.Главната идея я разбрахме-термостата е за смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето е с 2 термостата.Миналата зима ги смених че ми скъсаха нервите.Първо смених големия,никакъв ефект накрая открих че имам втори е след неговата смяна заспаха нещата.По бързо загрява вдигнели 90гр няма събаряне и по-дълго държи топъл мотора като изгасиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторите CDY,CAN,CCM и CAS имат два термостата докато BMK, ASB, BKN, BSG, BPP, BUG и BKS са с един.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиши им и четвъртите букви на тези мотори с двата термостата, защото очаквам сега някой да пита и какъв е този CDY или CAS мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това с парното на макс топло съм гонползвал лятото на една бракма, на която ѝ играеше стрелката (пежо) и свалях температурата. След това излезе, че за мачките - било нормално стрелката за температурата да ти лази по нервите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А Вие как си държите зимата парното?Аз лично го държа на 23гр авто с изкл.A/C.Също така забелязвам че сега като паднаха температурите под 5гр доста по-бързо загрява колата,това го свързвам с тоя ел.нагревател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на 19 градуса на auto, рядко минавам на econ, тогава понякога започват да се запотяват стъклата. На 19, защото в града обикновено децата са си с якета и става прекалено топло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OvivO махни маншона под кората на чистачките и почисти листата и няма да се запотява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махнах предната пластмаса, която се сваля лесно, не тази веднага пред стъклото, а другата отпред :)

нямаше много листа и гняс между агрегатите, но нямах мощна прахосмукачка, да ги зачистя. Нито успях да видя къде са гадните дренажи :) може ли жокер?

 

п.п.

При всички случаи компресорът е добре да работи и зимата, поне веднъж на няколко дни. 

Ел парното как работеше - на екон ли само? Или няма знаечение auto/econ.

Винаги си карам само на auto от много години, сигурно е излишен разход зимата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При включен компресор на климатика прозорците мноооого трудно се запотяват. Аз също карам на ЕКОН, но до колкото знам при нас компресора е винаги зацепен и разлика в разхода май няма. И аз карам на 23 градуса, само преди да кача женички си спирам парното да се правя на голям мъж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не знам дали е зацепен  постоянно но дори и да е така  е  на байпас компресора няма логика да надува постоянно .. А за разхода има разлика играл съм си да изключвам климатроника на празен ход и да го включвам и там дава разлика на текущия разход  ,  Предполагам и  в движение има някаква ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресорът е зацепен постоянно, не е със съединител, но като няма нужда не прави налягане - има отворен клапан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колега,смени ли термостата и оправи ли се проблема?

При мен е подобно,но на равен път извън градско от вчера няколко пъти ми падна на 80 градуса и после кове 90гр.В градски условия не мърда от 90гр като загрее колата.Мотор ASB :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 12/24/2017 at 9:19, kikson1979 написа:

Цитиране на предходно мнение!

До преди малко го сменях колега сега е пробвах не мърда от 90 остана обезвъздушаване че парното не идва нещо 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...