loshdancho Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 (Редактирано) Е, ако на околовръстното където се подава гориво и изстива.... Е ОЧЕВАДНО, че е заминал термостата, ама да искаш да спуснеш Витиня или Траянова врата към Пазарджик или Девненския баир, или Хайнбоаз или Шипка . ... И да не изстине е нещо съвсем различно. Редактирано 5 Декември 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Laptopz Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Колегата не дава информация за кой двигател става въпрос, но два термостата в комбинация с V50 помпа работеща е нормално според мен да мръдне малко стрелката по нанадолнище - големия кръг започва да затваря, но V50 върти през малкия и при липса на детонация топлото отива в купето което не е никак малко. Сменял си я помпата три пъти - тествай без топло да караш - ако нямаш работна температура сменяй горния термостат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 И при мен падаше температурата на 70 градуса,смених по-големия термостат който беше около 130 лева,оттогава вече 2 години си държи 90 градуса,така че няма какво да му се чудиш колега,вадиш към 130 лева ,сменяш го и си готов.Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 То трябва да се чете, преди да се пише. Колегата е казал, че колата е 233 конски сили, значи ASB мотор. И е с един термостат. Следващите на фейслифта са с два. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 Ок прав си,не съм видял.2005 3.0 пак са с два термостата.Главната идея я разбрахме-термостата е за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 Моето е с 2 термостата.Миналата зима ги смених че ми скъсаха нервите.Първо смених големия,никакъв ефект накрая открих че имам втори е след неговата смяна заспаха нещата.По бързо загрява вдигнели 90гр няма събаряне и по-дълго държи топъл мотора като изгасиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 Какъв ти е кода на мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 Моторите CDY,CAN,CCM и CAS имат два термостата докато BMK, ASB, BKN, BSG, BPP, BUG и BKS са с един. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 Пиши им и четвъртите букви на тези мотори с двата термостата, защото очаквам сега някой да пита и какъв е този CDY или CAS мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 Ами те са A, B, C четвъртите букви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 Какъв ти е кода на мотора. CDYA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 Е затова си с два. Авторът на темата е с един, защото е с ASB. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 BMK 3.0ТДИ 2006 колко термостата има? При спускане например от Копитото до София без газ ми пада на 70. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 Един термостат. Да падне пак има мног условности - колко е била загряла, външна температура, трафик и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 И колко е пуснато отоплението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 Да, това с парното на макс топло съм гонползвал лятото на една бракма, на която ѝ играеше стрелката (пежо) и свалях температурата. След това излезе, че за мачките - било нормално стрелката за температурата да ти лази по нервите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 А Вие как си държите зимата парното?Аз лично го държа на 23гр авто с изкл.A/C.Също така забелязвам че сега като паднаха температурите под 5гр доста по-бързо загрява колата,това го свързвам с тоя ел.нагревател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 Аз на 19 градуса на auto, рядко минавам на econ, тогава понякога започват да се запотяват стъклата. На 19, защото в града обикновено децата са си с якета и става прекалено топло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 OvivO махни маншона под кората на чистачките и почисти листата и няма да се запотява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 Махнах предната пластмаса, която се сваля лесно, не тази веднага пред стъклото, а другата отпред нямаше много листа и гняс между агрегатите, но нямах мощна прахосмукачка, да ги зачистя. Нито успях да видя къде са гадните дренажи може ли жокер? п.п. При всички случаи компресорът е добре да работи и зимата, поне веднъж на няколко дни. Ел парното как работеше - на екон ли само? Или няма знаечение auto/econ. Винаги си карам само на auto от много години, сигурно е излишен разход зимата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 При включен компресор на климатика прозорците мноооого трудно се запотяват. Аз също карам на ЕКОН, но до колкото знам при нас компресора е винаги зацепен и разлика в разхода май няма. И аз карам на 23 градуса, само преди да кача женички си спирам парното да се правя на голям мъж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 8 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2017 Ами не знам дали е зацепен постоянно но дори и да е така е на байпас компресора няма логика да надува постоянно .. А за разхода има разлика играл съм си да изключвам климатроника на празен ход и да го включвам и там дава разлика на текущия разход , Предполагам и в движение има някаква ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2017 Компресорът е зацепен постоянно, не е със съединител, но като няма нужда не прави налягане - има отворен клапан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 24 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2017 Колега,смени ли термостата и оправи ли се проблема? При мен е подобно,но на равен път извън градско от вчера няколко пъти ми падна на 80 градуса и после кове 90гр.В градски условия не мърда от 90гр като загрее колата.Мотор ASB Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi A6 Публикувано 24 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Декември 2017 (Редактирано) На 12/24/2017 at 9:19, kikson1979 написа: Цитиране на предходно мнение! До преди малко го сменях колега сега е пробвах не мърда от 90 остана обезвъздушаване че парното не идва нещо Редактирано 30 Декември 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване