yavor20v Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 Колата не съм смятал колко е точно, но да речем 20 000лв . за бензин на месец е 50-60лв 10 000 да съм "спестил", съм повече от доволен!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 Поне 12 000лв си спестил - още 6 месеца и колата ти е подарък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 (Редактирано) 1 hour ago, alexvan said: За тия 44 000 км май си спестил към 16 000лв. Махни цената на газовата и зависи колко даваш на месец за бензин - 13 000лв си на плюс. Колко я купи самата кола? Изинявай, ама с тая сметка ще се излъже някой. За 44 000 км са около 16-17хиляди лева бензин, ама тая кола на газ също харчи. Извади от 16-17 хиляди малко повече от половината от тях и цената на газовото и получаваш сметката на спестените пари Общо взето спестяваш на 10 хиляди около 1000-1500 лева, което е супер, ако караш колата си както колегата! Редактирано 28 Декември 2017 от alexxk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 Много си прав си - смятал съм за двойно като пробег/за 88 000км/. Яворе, лъзнах те без да искам. За 44 000км е към 6-7 000 лв "спестяването". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 Ами ако минаваш 3-6000км годишно и то само градско на късо, заслужава ли си газовата? Имаше някакви теми, че студена, докато прехвърли, а и дори след това на градско разхода е огромен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 ми пак е ок, кво да ти кажа.... имайки предвид, че това сигурно ми е последнта кола на газ (по-новите не е оферта), ше се възползвам докато може Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KDebian Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 11 hours ago, loshdancho said: Ами ако минаваш 3-6000км годишно и то само градско на късо, заслужава ли си газовата? Имаше някакви теми, че студена, докато прехвърли, а и дори след това на градско разхода е огромен. Конкретно за A8 4.2 мотора, проблема се "решава", като предварително подгрее печката и си пали директно на газ, единствения проблем е че трябва или да знаеш кога точно ще тръгваш, за да "навиеш" "будилника" или ако имаш дистанционно да я запалиш от него 5-10 мин преди да тръгнеш. Сметките съм описал в предния си пост, как всяко палене струва 10 стотинки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
foxy-the infant prodigy Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 Добре де, от колко далече хваща дистанционното? 10-15 м стигат ли ? На каква Т подгрява? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 Преди 15 часа, KDebian написа: Конкретно за A8 4.2 мотора, проблема се "решава", като предварително подгрее печката и си пали директно на газ, единствения проблем е че трябва или да знаеш кога точно ще тръгваш, за да "навиеш" "будилника" или ако имаш дистанционно да я запалиш от него 5-10 мин преди да тръгнеш. Сметките съм описал в предния си пост, как всяко палене струва 10 стотинки Ставаше дума, че трябва да я избивам между 3 и 5години... за мен се обезсмисля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 4 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2018 Яворе, любопитно ми е тоз не толкова стар 4.2 на газ след толкова километри не страда ли от всякакви извращения като жълти лампи по таблото, запушени дюзи, сдухани катализатори, грешки за кофти горивна смес и други подобни екстри? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 5 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2018 (Редактирано) Нямам такива работи на моята. Единствената грешка в мотора, която ми набива е тази за десен тампон на двг. И това е. Да не дърпам дявола за опашката, но колата е тип топ. Редактирано 5 Януари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 5 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2018 Грешки няма ако грамотен човек е слагал газта. А8та ми е 4та кола на газ и никога не съм имал абсолютно никакъв проблем с ГИ....нищо буквално! А и нея я взех с поставено вече устройство което се оказа перфектно направено. Икономията е неоспорима и не виждам какво се коментира. Да каже някой с 4.2 тди разход с 200 на темпомат бургас сф и да сметнем....моя е 17.5...а при нас газта е под лев.... Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 5 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2018 Преди 10 часа, nmm написа: Яворе, любопитно ми е тоз не толкова стар 4.2 на газ след толкова километри не страда ли от всякакви извращения като жълти лампи по таблото, запушени дюзи, сдухани катализатори, грешки за кофти горивна смес и други подобни екстри? Ники, от скоро ми се осветка чека и се чудих какво да правя.... вчера установих, че са счупени двете шарнирчета за вакуумите на колектора, което би могло да бъде причината... ше ги сменям идната седмица и ще разбера. Дава грешка и катализатор, но искам първо да видя след смяната им дали ше продължи да светва. Не знам каква им е ролята точно, казаха ми че нещо променя потоци на въздух ала бала, но това не ми е ясно как и защо. Иначе нямам никакви проблеми. Зареждам и карам. Нещо като класическото “качваш се и караш” А колата е на 230000км вече, не знам ама може и да са си поотошли тия катализатори, така и не получавам ясно мнение по тоя въпрос? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2018 (Редактирано) Явка, от тези лостчета ще е по-спънат двигателя в ниски обороти, но не би трябвало да свети чек-а. По-скоро може да свети от грешката за катализатора или ако имаш други грешки в контролера на двигателя. Какви точно са грешките? Редактирано 5 Януари 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2018 От неработещата геометрия на V8 бензин, може да се качи разхода с 5-7 литра и да е неспокоен автоматика. Губиш около 50-100 Нм без тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 5 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2018 Едното ми лостче беше строшено и карах поне 5к преди да видя че е пръднало...Нито чекове, нито разлика във вървеж, нито по голям разход.... Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2018 До 3500 оборота геометрията е дръпната от клапаните и до тия обороти колата е спъната...Как не си усетил не знам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2018 Защото другото лостче е успявало да завърти геометрията. Ако и двете се счупят се усеща разликата, не толкова в разход колкото във вървеж ако си познаваш колата. Руснаците вадят тялото (флейта ѝ викат) от всмукателните колектори и оставят вакуумния приводен механизъм за тапа и карат без нея. Интересно е какъв е ефекта ако се махне изцяло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2018 Всяко лостче на V8 отговаря за дадена глава. Масово на 5.2 V10 се чупи колектора и го изхвърлят и харчи с 5 литра отгоре и ги няма тия 400 и кусур коня. Нов колектор за V10 без отстъпките е 5к. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 5 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2018 (Редактирано) При мен се беше счупило едното лостче и определено се усещаше спад в динамиката и повишен разход. Оригинално няма намиране, вървят с целия актуатор, води се ремонтен комплект и струва около 450 лв и е на поръчка. В морга също няма намиране. Аз си взех от D-Bros , Цецо имаше някакви custom. @krassi_110 скоро прави тази операция, каза, че е е сложил от Лада и пасвали. Редактирано 5 Януари 2018 от JusttRelaxx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2018 Мембраната, ако се скъса лошо, но като гледам е правена от пича гума, няма късане Лостчетата се продават в ибей и са къстъм напраЕни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 5 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2018 Има ги, леко са им височки цените, за 2 парчета метал/пластмаса. Но си е вариант, да. Вариантът от лада, ако наистина става, е 4 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2018 Другия вариант е, ако имаш здраво да вземеш мерки и да си го произведеш сам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 5 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2018 Мене ми го произведе един познат в пловдив... Супер трудно се слага ако е заминала само пластмасата като при мен. Ако колата е била спъната няма вариант да не я усетя, тия неща не ми убягват, просто нямаше никаква разлика....в нищо... Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2018 Ти си първия дето не го усеща. Форсирай колата на място и виж на около 3500-4000 оборота дали ще отпусне двете геометрии заедно. При мен на S6-цата, която карах запичаше едната и не дърпаше юнашки в този момент. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване