Jump to content

Разход 4.2 TDi


Georgi75

Recommended Posts

Колата не съм смятал колко е точно, но да речем 20 000лв .

за бензин на месец е 50-60лв

 

10 000 да съм "спестил", съм повече от доволен!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 95
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

1 hour ago, alexvan said:

За тия 44 000 км май си спестил към 16 000лв. Махни цената на газовата и зависи колко даваш на месец за бензин - 13 000лв си на плюс. Колко я купи самата кола?
 

Изинявай, ама с тая сметка ще се излъже някой. :D За 44 000 км са около 16-17хиляди лева бензин, ама тая кола на газ също харчи. Извади от 16-17 хиляди малко повече от половината от тях и цената на газовото и получаваш сметката на спестените пари :) Общо взето спестяваш на 10 хиляди около 1000-1500 лева, което е супер, ако караш колата си както колегата! 

Редактирано от alexxk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много си прав си - смятал съм за двойно като пробег/за 88 000км/.

Яворе, лъзнах те без да искам.

За 44 000км е към 6-7 000 лв "спестяването".
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако минаваш 3-6000км годишно и то само градско на късо, заслужава ли си газовата?

Имаше някакви теми, че студена, докато прехвърли, а и дори след това на градско разхода е огромен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми пак е ок, кво да ти кажа....

имайки предвид, че това сигурно ми е последнта кола на газ (по-новите не е оферта), ше се възползвам докато може :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, loshdancho said:

Ами ако минаваш 3-6000км годишно и то само градско на късо, заслужава ли си газовата?

Имаше някакви теми, че студена, докато прехвърли, а и дори след това на градско разхода е огромен.

Конкретно за A8 4.2 мотора, проблема се "решава", като предварително подгрее печката и си пали директно на газ, единствения проблем е че трябва или да знаеш кога точно ще тръгваш, за да "навиеш" "будилника" :D или ако имаш дистанционно да я запалиш от него 5-10 мин преди да тръгнеш. Сметките съм описал в предния си пост, как всяко палене струва 10 стотинки :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, от колко далече хваща дистанционното? 10-15 м стигат ли ? На каква Т подгрява?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, KDebian написа:

Конкретно за A8 4.2 мотора, проблема се "решава", като предварително подгрее печката и си пали директно на газ, единствения проблем е че трябва или да знаеш кога точно ще тръгваш, за да "навиеш" "будилника" :D или ако имаш дистанционно да я запалиш от него 5-10 мин преди да тръгнеш. Сметките съм описал в предния си пост, как всяко палене струва 10 стотинки :D 

Ставаше дума, че трябва да я избивам между 3 и 5години... за мен се обезсмисля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яворе, любопитно ми е тоз не толкова стар 4.2 на газ след толкова километри не страда ли от всякакви извращения като жълти лампи по таблото, запушени дюзи, сдухани катализатори, грешки за кофти горивна смес и други подобни екстри?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам такива работи на моята. Единствената грешка в мотора, която ми набива е тази за десен тампон на двг. И това е. Да не дърпам дявола за опашката, но колата е тип топ.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешки няма ако грамотен човек е слагал газта. А8та ми е 4та кола на газ и никога не съм имал абсолютно никакъв проблем с ГИ....нищо буквално!

А и нея я взех с поставено вече устройство което се оказа перфектно направено. Икономията е неоспорима и не виждам какво се коментира. Да каже някой с 4.2 тди разход с 200 на темпомат бургас сф и да сметнем....моя е 17.5...а при нас газта е под лев....

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, nmm написа:

Яворе, любопитно ми е тоз не толкова стар 4.2 на газ след толкова километри не страда ли от всякакви извращения като жълти лампи по таблото, запушени дюзи, сдухани катализатори, грешки за кофти горивна смес и други подобни екстри?

Ники, от скоро ми се осветка чека и се чудих какво да правя.... вчера установих, че са счупени двете шарнирчета за вакуумите на колектора, което би могло да бъде причината... ше ги сменям идната седмица и ще разбера. Дава грешка и катализатор, но искам първо да видя след смяната им дали ше продължи да светва. Не знам каква им е ролята точно,  казаха ми че нещо променя потоци на въздух ала бала, но това не ми е ясно как и защо. Иначе нямам никакви проблеми. Зареждам и карам. Нещо като класическото “качваш се и караш” :hilezh:

 А колата е на 230000км вече, не знам ама може и да са си поотошли тия катализатори, така и не получавам ясно мнение по тоя въпрос?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явка, от тези лостчета ще е по-спънат двигателя в ниски обороти, но не би трябвало да свети чек-а. По-скоро може да свети от грешката за катализатора или ако имаш други грешки в контролера на двигателя.

Какви точно са грешките?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От неработещата геометрия на V8 бензин, може да се качи разхода с 5-7 литра и да е неспокоен автоматика. Губиш около 50-100 Нм без тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едното ми лостче беше строшено и карах поне 5к преди да видя че е пръднало...Нито чекове, нито разлика във вървеж, нито по голям разход....

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До 3500 оборота геометрията е дръпната от клапаните и до тия обороти колата е спъната...Как не си усетил не знам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото другото лостче е успявало да завърти геометрията. Ако и двете се счупят се усеща разликата, не толкова в разход колкото във вървеж ако си познаваш колата. Руснаците вадят тялото (флейта ѝ викат) от всмукателните колектори и оставят вакуумния приводен механизъм за тапа и карат без нея. Интересно е какъв е ефекта ако се махне изцяло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяко лостче на V8 отговаря за дадена глава. Масово на 5.2 V10 се чупи колектора и го изхвърлят и харчи с 5 литра отгоре и ги няма тия 400 и кусур коня. Нов колектор за V10 без отстъпките е 5к.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се беше счупило едното лостче и определено се усещаше спад в динамиката и повишен разход.
Оригинално няма намиране, вървят с целия актуатор, води се ремонтен комплект и струва около 450 лв и е на поръчка.

В морга също няма намиране. Аз си взех от  D-Bros , Цецо имаше някакви custom. 

 @krassi_110 скоро прави тази операция, каза, че е е сложил от Лада и пасвали.

Редактирано от JusttRelaxx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мембраната, ако се скъса лошо, но като гледам е правена от пича гума, няма късане :)

Лостчетата се продават в ибей и са къстъм напраЕни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ги, леко са им височки цените, за 2 парчета метал/пластмаса. Но си е вариант, да. Вариантът от лада, ако наистина става, е 4 лв. :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мене ми го произведе един познат в пловдив... Супер трудно се слага ако е заминала само пластмасата като при мен. Ако колата е била спъната няма вариант да не я усетя, тия неща не ми убягват, просто нямаше никаква разлика....в нищо...

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си първия дето не го усеща. Форсирай колата на място и виж на около 3500-4000 оборота дали ще отпусне двете геометрии заедно. При мен на S6-цата, която карах запичаше едната и не дърпаше юнашки в този момент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...