mezan75 Публикувано 20 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2018 Колеги, създадох тази тема защото мисля че този проблем е рядкост, доста работа ми се отвори и накрая се оказа мн елементарно нещо. Ако имате такъв проблем, ще споделя как се реши, поне за моя случай. Разбира се всички ми казваха че е от масления охладител, но не беше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 20 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2018 Сподели, ще е много полезно за всички и за референция в бъдеще! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mezan75 Публикувано 20 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2018 Споделям. Започна се когато забелязах че ремъка ми е омаслен и имаше лека миризма на изгоряло масло. Малко след това ремъка се скъса и се наложи оглед и ремонт. Приятели ме съветваха какво ли не - Корпус на масления филтър, Семеринг на коляновия вал, Гарнитура на масления охладител и т.н. Понеже всичко беше омаслено и не можех да видя от къде идва теча, почнах подред. Не беше семеринг, нито О-пръстените на масления филтър. След тежка битка успях да сваля масления охладител, смених му гарнитурата , събрах всичко и .... пак тече. Направо бях бесен. Седнах да мисля , какво може да е . И изведнъж , след като обмислих всичко тотално и огледах, реших да сваля датчика за маслото, понеже под него бях изпуснал няколко медни дифтунги. Реших да го проверя, тъй като в гнездото на буксата имаше масло. Надух го с малко въздух и ОПА - изби малко масло и ми стана ясна картината. Купих нов за 10 лв. и готово. Но много труд и време ми отне, а и не бях пипал нищо по двигателя там. За да е по лесен монтажа, се прави малка преправка на конзолата на егр- а. Видях го от един руски сайт в youtube. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 22 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2018 Чисто информативно, обаче нека да завършим темата до край. @mezan75, можеш ли да постнеш и линка на тези руснаци в youtube Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mezan75 Публикувано 22 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2018 www.youtube.com/watch?v=LzjMQ6N5Dvo. На клипа е показано как се преправя конзолата за да е по лесен монтажа или ако се налага да се сваля за почистване или друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencoi88 Публикувано 18 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2018 И аз правя това упражнение, обаче стигнах и немога да сваля охладителя. А сваляш ли гнп-то Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 18 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2018 Същия проблем + антифриз и малко акита от мишки. И нищо да не тече за 15 години там кой знае какво се събира и после го дишаме в купето. Нещо което може да се развали от вода между двете глави има ли? Мисля утре да излея 1 литър обезмаслител и да набутам водоструйката пък после благодарение на колегата ще гледам от къде тече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 19 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 (Редактирано) Има, охладителя има три гарнитури които струват майка си и татко си, предвид, че са като гумени о-пръстени, има и една голяма ламаринена в основата - тя е евтина и ремонтен комплект за кутията на масления филтър - всичко ми и излиза към 160 лева с отстъпката от Ауто+. Скапана работа е, защото както се сещате през охладителя минава и масло и антифриз. Редактирано 19 Февруари 2018 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mezan75 Публикувано 20 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2018 Сваля се ГНП, само се разкача от маркучите за горивото и долу се крепи на 3 болта, шестограм 6. Аз не съм сменял гарнитурите на масления охладител както и голямата метална отдолу. При мен се виждаше че теча не е от тях и само ги намазах тънко с черен силикон Reinz, и сглобяване. Смених само О- Пръстените на кожуха на масления филтър че бяха се спекли и се скъсаха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 21 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2018 Е как може да свалиш толкова неща и да не смениш всички гарнитури и о-пръстени наоколо. Утре като текне пак висчкия труд наново. За хората, които ще се занимават с този проблем, мога да кажа само, преди да започнат да разглобяват да си купят голямата метална гарнитура в основата на V-то, три о-пръстена под масления охладител, ремонтен комплект за кутията на филтъра и три о-пръстена за местата, в които влиза егр-охладителя в блока - това е нужно, за да стане ремонта както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 30 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2019 mezan75 трудно ли се сваля датчика колега ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LYUBKO Публикувано 16 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2019 Здравейте Колеги. Карам Ауди а4 б7 3.0тди. Имам следния проблем, капе ми масло от двете страни на двигателя,ходих на майстор и ми каза че капе от гарнитурите на главите. Възможно ли е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 16 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2019 по-скоро от капачките на дюзите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 16 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2019 (Редактирано) Ако е от капачките на дюзите,може да ги намажеш с червен силикон гарнитурките и семерингите покрай дюзите,или да си купиш нови капачки около 25 лева беше бройката оригинални,но ще ти трябват 6 броя,ако искаш да ги смениш всичките,аз така направих,закупих си нови,и става перфектно.Капе си точно оттам ,да така е.Ако ще слагаш нови,трябва да извадиш и дюзите,ако ще ползваш старите-мисля,че може да се завъртят настрани капачките,мажеш с червен силикон и си готов.Успех. Редактирано 16 Юни 2019 от koceg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LYUBKO Публикувано 16 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2019 Благодаря Ви колеги за бързия отговор. Колата бе три дни при майстора и я прегледа(така мисля). Ще я закарам на друг майстор да смени капачките. Много ли разглабане трябва за да се сменят капачките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 16 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2019 (Редактирано) Свалят се маркучетата на дюзите,тръбичките,кабелите ми,и на всяка капачка по 4 болта,мисля че бяха с глава 10,завъртат се капачките на 90 градуса,развиват се още по 2 гайки мисля че бяха на всяка дюза,и дюзата излиза с капачката,сменяш капачката и обратно.Може би към 2 часа да е цялата работа,може и 1 да е,нещо такова беше.От към шофьорската страна по-нямаш достъп до дюзите,там отива повечето време.Ще е хубаво ако го правиш това,да смениш и дехтунгите на дюзите,май към 6 лева едната,може и само да ги отгреете с бензинова лампа,пак става ако са в добро състояние дехтунгите,стават меки след отгряването-нагрявате ги до червено и веднага ги потапяш в вода и стават супер мекички,идеално си пасват после на мястото.Успех. Редактирано 16 Юни 2019 от koceg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 17 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2019 За да ги смениш тези капачки се свалят дюзите и работата въобще не е малко и не е лесна. Има и доста рискове от падане на дихтунгата в мотора или двете гайки, които държат дюзата. Така че ако дюзите са ти ок, аз бих ти препоръчал да отвиеш само капачките, които са със шестограм 5 ако се не лъжа на студен мотор, да ги надигнеш и завъртиш леко и да сложиш малко черен силикон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LYUBKO Публикувано 17 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2019 И шестте дюзи са рециклиран преди два месец при petarik в Разлог. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 17 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2019 И после най-вероятно са протекли капачетата. Значи най-добре първо пробвай със силикона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2019 И мен ме е яд, че не смених поне най-задното ляво капаче. оттам ми пуска доста. Даже съм го купил, но не ми се занимава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavlin8787 Публикувано 30 Март 2022 Доклад Share Публикувано 30 Март 2022 Здравейте колеги казам а6 3.0 233 кс имам теч в v-то на масло някои мобе ли да ми кажи какви опрастени и какви гарнитури ми трябват благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 4 Април 2022 Доклад Share Публикувано 4 Април 2022 @mili 75 можеш ли да кажеш/дадеш някакви номера на тези гарнитури Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavlin8787 Публикувано 4 Април 2022 Доклад Share Публикувано 4 Април 2022 Не колега нямам си и на идея какви са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tonipeev Публикувано 7 Април 2022 Доклад Share Публикувано 7 Април 2022 Здравейте, имам същия проблем като вашия. Смених всички уплътнения на масления корпус за филтъра измих изчистих мотора и след 1 седмица всичко беше олято отново. Уплътненията на маследния филтър бяха като пластмаса но тече явно не е бил от там. Някой може ли да обясни къде се намира този датчик за маслото и как става смяната му. Предполагам не е датчика който е на картера за нивото на маслото понеже теча е между главите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 7 Април 2022 Доклад Share Публикувано 7 Април 2022 Датчика е отпред, в ляво, преди дясната глава, до радиатора. На мен ми пускаха гарнитурите на главите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване