Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

Абе колеги, дайте идеи какво мога да направя по следния проблем - огледалото за задно виждане се мести сравнително лесно (поне в сравнение с Б5, пасат б6 и роувър 25). И малко ме дразни, защото от вибрациите по павета и дупки леко се размества, а разместено огледало направо ме побърква :D:D:D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изкарай го от ябълката и притисни крачетата където ляга на вътре. 

Краен вариант с фолио около ябълката, да уплътни :Д

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моето е черно и би трябвало да е сток така, но плафонът има бяло по краищата :/

 

П.П.: ако някой продава черен фейслифт плафон с копче за люк - търся

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 10.12.2018 г. at 9:53 AM, OvivO said:

@royce, @zafirovp: явно колата си недозавива, но вие как успяхте да го усетите, аз до сега не съм, а не карам супер спокойно, не събирам и мушици по страничните стъкла де :) 

 

Ми ... и Б6-цата ми пак беше така. Ама тя реагираше по-бързо. Не само щото беше по-къса, ама беше и 3.0i ръчка.

Аз лично си правя сметка по Субару-то ми. Там малко да дадеш, газ стопля гела на вискомуфата и недозавиването става презавиване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@royce А според теб кое задвижване е по-добро, мнението ти предполагам ще е обективно тъй като имаш и двете, а като гледам никой не отразява x-drive и 4matic.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zafirovp Грешно съм се изразил значи. Имах Субару преди А4-ката.

Първо да почнем оттам, че не съм "драйвър" така да се каже. Това е лично мнение и впечатление, как аз съм усетил колите. Може и аз да съм объркал, затова не казвам, че е на 100% истина.

Честно да си кажа не съм имал ядове със задвижването на Субару-то и колата като цяло. Имах Легаси Б13 механика с бавни. Бая заснежени баири съм изкачил и като цяло беше забавно за каране, защото с малко газ задницата тръгваше. Сравнявал го с Б11 на приятел, и там муфата в централния диф явно заключваше по-бавно, защото не се завърташе така. Като казах заключваше ... малко силно казано, защото тя реално не заключва на 100%, а си е виско LSD.

Да кажем например на кръгово кръстовище. Влизаш, въртиш волана наляво, отначало леко недозавива, даваш газ задния мост почва да върти повече и да презавива и като контрираш с волана дясно за да излезеш излиза лесно. Моите впечатления поне са такива. Говоря за каране със скорост малко по-висока от нормалната за въпросното кръгово, което не е особено голямо по размери.

С торсена обаче е малко по-различно. Влизаш въртиш ляв, даваш газ, леко недозавива, и в момента когато навиеш надясно (давайки газ) задницата тръгва повече и се опитва да ме изпревари. Това с А4-ката, че с нея си правих повече експерименти, че беше по-къса и ръчка. Тоя шлеп автомат ... вече една година го карам ... на моменти ми е странно.

Относно Субару-то. Проблема беше, че мотора идва една идея слаб за пълноприводен автомобил. Говоря за Легаси Б13 2.0, не за някое СТИ, че там е друга история. Приятел има такова около 400 катъра, ама ме достраша като ми предлагаше да го пробвам, че беше един лед ...

Друго е, че докато при Ауди има 2 типа куатро (торсен и халдекс) там задвижванията са поне 4 различни - Легаси/Аутбек, Импреза/Форестър, 4-сепенен автомат, 5-сепенен автомат. Отделно и СТИ, което няма нищо, ама абсолютно нищо общо с останалите.

Актуално мнение как се държи на сняг може да дам тая зима, че моето Б13 го взе тоя приятел с Б11-ката и ми е под ръка така да се каже ...

 

P.S. - това за сравнението ставаше въпрос за задвижване и поведение на сняг. Колите няма да сравнявам, щото нямат нищо общо ... :rolleyes:

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги възможно ли е да инсталирам камера за задно виждане на моята кола, имали такавс опция за този мми система, спрял съм се на тази камера на линка, интересува ме имали някъде AV вход някъде в тази кола  за камерата?  Между другото нямам тв тунер. 

https://www.amazon.de/Greatek-Griffleiste-Rückfahrkamera-Einparkkamera-Wasserdicht-SIZE-220mm/dp/B07H3QYD6F/ref=mp_s_a_1_3?__mk_de_DE=ÅMÅZÕÑ&qid=1544567233&sr=8-3&pi=AC_SX236_SY340_FMwebp_QL65&keywords=audi+a6+4f+camera&dpPl=1&dpID=31gnVprb3rL&ref=plSrch

Редактирано от djuni_ibiza
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@royce: аз още не съм си правил експерименти с quattro-то. Само на киша и сняг си тръгвам все едно е сухо, а някой до мен се опитва само на предно/задно и върти гуми. Ако до преди това сме се набирали и двамата заедно, става интересно. :) 

Скоро ми попадна да карам една нова М2. Със сигурност не мога да карам такава кола и не разбирам защо, но , тя е само на задно, не може да захапе асфалта. Давам газ и веднага трябва да я пусна, защото задницата тръгва да се носи... не можах особено да я карам. :) Та ми беше чудно защо не ги правят xdrive тези коли и да може по желание - само на задно да се минава, но това е друга тема.

 

@djuni_ibiza: трябва да си смениш control head мисля модул да има FBAS, да си вземеш и TV tuner, мисля има и модул за самата камера, малко кабеляк и 500+ лв по-късно, ще имаш камера. Има и друг вариант, но не е по-евтин. Има устройства, които се монтират зад жабката последователно на cd changer и те дават възожност за video вход. Тогава там можеш да боднеш камерата, но няма да ти рисува траекторията, няма да ти се вижда оптичния парктроник. Камера е добре, но да си я имаш или да я ретрофитнеш като оригинална. Спорно е дали си заслужава при visual парктроник и свикване с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изолацията на фаровете е почнала да се рони и дава грешки за изгорели крушки/проблем с адаптивните светлини. :( ЧУдя се да търся ли афтърмаркет нови фарове и дали си струват или да ги оставя за рециклиране... Някой може ли да сподели опит с едното или другото?

Редактирано от KiroPora
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може и сам да си ги оправиш, за 3/4 часа става всичко от до. 

Купуваш си термосвиваем шлаух и го правиш. Избърсваш си и лупите хубаво, че се натрупва бял тънък филм по тях, както и стъклото отпред и отвътре.

Ако ли не, по-добре ги дай на някого да ги направи хубаво. Около 300 лв.

Нови китайски боклуци недей да си купуваш. Стари оригинални - ще са като твоите сегашни :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То драмата е свалянето на фаровете и всичко около тях, а не слагането на самата изолация - не бих се наел да го правя аз. Щом евтините афтърмаркет фарове не стават - ще потърся къде да ми ги рециклират явно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

19 minutes ago, TURBO_RS said:

Колеги дайте предложения за гумени стелки, който малко от малко да приличат на нещо. 

оригинални си вземи, пасват идеално, не миришат, може и да не са чисто нови от Порше. Предни и задни идват комплект около 100 лв.

Иначе с добро качество са тези: https://www.avto.bim.bg/Gumeni-stelki-komplekt-predni-i-zadni-4-broq-za-AUDI-A6-ot-2005-do-2011_p48242m25.html - не миришат на гума и пасват добре, трябва да си ги монтираш с щипки, за да не се разместват

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, кои номера bluetooth модули поддържаха да си пускаш музика от телефона ? Не намирам темата. А също така и окабеляване от къде може да се намери ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Satori, няма такива екстри в тази кола. Автопилоти, камери, подгреви... всичко има, един прост AUX няма. 

 

Купих си Xiaomi Roidmi 3S, към 40 лева, работи добре, качеството е ок, не е като на CD но все пак е добро. Това е може би най-добрия FM трансмитер към момента пък и 30-40 лв.

 

Някакви идей как да направя запалката да НЕ подава ток когато колата не е на контакт?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...