Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

Преди 2 часа, kpematop написа:

под въздушния имаш алтернатор

ми може и то, знае ли се смо да не е нещо от мотора ама се съмнявам да е така, явно е някоя ролка или алтернатор. 

Just now, alexxk написа:


Тук изби рибата. Това ще бъде в подписите на някои хора сигурно :D 

Хаххахааххаа ама така е дее, и това ме кефи яко за това че е доста комфортна за шофиране. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кавитацията е номер едно, мултитроника и китайския скутер е много по-назад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10.09.2018 г. at 20:49, petio_venkov написа:

99% е от пластмасата на третия стоп ;) поне при мен. Остана, да намеря проблема на предна дясна кора...

Това с предна дясна кора и аз го имам. Но се появява от време на време и то при над 100 км/ч. Но според мен е някъде от външната страна под кората за чистачките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това не ви ли е от жабката или от десен капак на бушоните като се отвори пасажерската врата? Този капак му сложих вътре нещо да го надига и уплътнява и изчезна един шум.

Също като отвориш вратата в предната ѝ част на нивото на кръстта има една черна пластмаса малка - и тя понякога шуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колегата незнам, но при мен е ооределено нещо по пътя пистов ремък  и то ня място а не със 100км в час. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, минах от Пасат Б5 на Ауди самолет и са ми интересни много неща като начинаещ с този автомобил. Едното е за ръчната. При пасата беше важно да дърпам ръчната винаги като паркирам за да нямам проблеми със заяли механизми в задните апарати, така и правех и всичко си беше ок. Казвам го, защото точно заради дърпане на ръчната 2 пъти годишно се стигна до там да рециклирам механизъм в едното задно апаратче. При аудито с електрическа ръчна, има ли го този момент и вие редовно ли активирате ръчната?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги търся и немога да намеря информация, отзад на дифузьора (оллролд) има дупка и теглич който се пребира тази дупка има ли капак за нея? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Gangbango: и аз винаги я пускам ръчната. Ако си автомат и е леко стръмно, даже е добре да пуснеш първо ръчната и след това да минеш на P, за да не седи на палчето на кутията колата.

Ако си с колан, на D и дадеш газ - ти се вдига сама при тръгване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги  имам нужда от малко  помощ .  Вчера след  сканиране за грешки и заигравка с модулите  заради скоростната кутия  открих следното .

Едното копче  за предното дясно стъкло го сваля без проблем  но не винаги го прибира.    това  пише като го натисна за прибиране  Implausible   WR-Button (E81) Passenger Door .  Как да го разбирам не прави контакт или  е друг проблема . защото го чете като натискам .

 

Втория проблем е след като  пипах адаптация  на климатика  пуснах без да искам  Basic Setting  и я спрях .. хем знам , че се бъгва   играх го с адаптивните фарове :)

но сега ми дава тези грешки при повторно пускане .

Faults Found:
01087 - Basic Setting Not Performed
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100101
                    Fault Priority: 2

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите !

Минавам на следващия въпрос. Забелязвам, че мога да свалям разхода в градско с каране в ръчния режим, с превключване на горна предавка по-рано и като цяло като гоня по-ниски обороти. Определено при такъв стил ми сваля с литър и половина градския разход. Не знам обаче, дали по този начин ще амортизирам нещо по кутия, двигател, турбо и т.н. Иначе за сравнение, като карам на баща ми Пасат 2.0 тди 150к.с. 2018г. го гледам, че движи с колкото се може по-ниски обороти. Редовно е с 1100 оборота при спокойно каране. В градско включва 5-та на 50км/ч, 4-та на 40км/ч и т.н. Супер ниски обороти държи при нормално каране и в същото време разход градско дава 5.5/100. Как мислите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно ти такива разходи и извън градско няма да направиш :)  най важно е плавно подаване на газ и  , като виждаш че светофара е червен пускай  газта   да спира с двигателя . Ако я смачваш  здраво и разхода ти ще е хубав :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно де, при разход градско 14/100 с тоя кораб няма как да търся 5 извънградско. Просто писах, че при онази кола супер ниските обороти водят и до по-нисък разход. Но тя така си е проектирана и настроена. Въпроса ми е, дали с такова каране и гонене на супер ниски обороти при 3.0тди ще се амортизира или износи и т.н. нещо ? Предишната ми беше Пасат Б5 АФН и там знам, че ниските обороти убиват маховика и зацапват геометрията. Тук има ли някакви такива притеснения. Т.е, ако някой е карал примерно 450 000 км градско с ръчния режим и каже, че не е имал проблеми, значи и аз да съм спокоен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кутията със сигурност се амортизира по-бързо, ако караш само на ръчен, но ти така или иначе не си я взел чисто нова и не знаеш колко живот има в нея. Най-интересно ми е за какво ти е автоматик, ако ще си играеш да превключваш всеки път? Минавай си на ръчка и разхода ще ти падне. Най-малкия проблем в такъв автомобил ти е 1.5 литра разход на 100км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз тези глупости с нисък разход особенно на 3.0тди не мога да ги разбера.Като се гони нисък разход 2.4 на газ и те ти кирийка... Колелото в града също е алтернатива обаче ;)

Редактирано от kikson1979
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко по това 3.0тди е от 1500лв нагоре. Дори и 2.0тди не е евтин, щото дюзите са 2к, помпа 1к, съединител 1к...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, OvivO написа:

 

преди 9 минути, kpematop написа:

Всичко по това 3.0тди е от 1500лв нагоре. Дори и 2.0тди не е евтин, щото дюзите са 2к, помпа 1к, съединител 1к...

Та колеги аз имам едно запитеане за моята, 2.7 tdi multiskuter, според вас нормален ли е този разход след студен старт и каране около половин час. на едната снимка е моментния разход а на другия нормален! иначе бързо ми свършват 30 литъра нафта?

IMG_20180914_161350.jpg

IMG_20180914_161120.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9/14/2018 at 17:44, kpematop написа:

Цитиране на предходно мнение!

За нормално ли да възприемам този разход на снимккте? 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не ти е наред колата  да знаеш . Моята веднъж от горица по нанадолнището  тъкмо се бе изчистил борд. компа  и ми показа 2 литра среден разход ... какви са тези 12 :) .  И сега сериозно ти очакваш  ли , че може да падне под 12 като заводско на 3 литра им дават 11.6 :) . Аз много исках бензин но разхода ме спря за 4ф :)  виж при 4г е друга бира  ... Колегите ти го казах това не е кола за икономия ако искаш това си сбъркал генерално марката и модела.

И не ми е приятно някой да ме нарича  Дървар ! още по малко ако не  може да си пусне климатроника ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...