djuni_ibiza Публикувано 14 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2018 Преди 2 часа, kpematop написа: под въздушния имаш алтернатор ми може и то, знае ли се смо да не е нещо от мотора ама се съмнявам да е така, явно е някоя ролка или алтернатор. Just now, alexxk написа: Тук изби рибата. Това ще бъде в подписите на някои хора сигурно Хаххахааххаа ама така е дее, и това ме кефи яко за това че е доста комфортна за шофиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2018 Кавитацията е номер едно, мултитроника и китайския скутер е много по-назад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maisuda Публикувано 14 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2018 На 10.09.2018 г. at 20:49, petio_venkov написа: 99% е от пластмасата на третия стоп поне при мен. Остана, да намеря проблема на предна дясна кора... Това с предна дясна кора и аз го имам. Но се появява от време на време и то при над 100 км/ч. Но според мен е някъде от външната страна под кората за чистачките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 14 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2018 това не ви ли е от жабката или от десен капак на бушоните като се отвори пасажерската врата? Този капак му сложих вътре нещо да го надига и уплътнява и изчезна един шум. Също като отвориш вратата в предната ѝ част на нивото на кръстта има една черна пластмаса малка - и тя понякога шуми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 14 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2018 (Редактирано) За колегата незнам, но при мен е ооределено нещо по пътя пистов ремък и то ня място а не със 100км в час. Редактирано 14 Септември 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 14 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2018 Колеги, минах от Пасат Б5 на Ауди самолет и са ми интересни много неща като начинаещ с този автомобил. Едното е за ръчната. При пасата беше важно да дърпам ръчната винаги като паркирам за да нямам проблеми със заяли механизми в задните апарати, така и правех и всичко си беше ок. Казвам го, защото точно заради дърпане на ръчната 2 пъти годишно се стигна до там да рециклирам механизъм в едното задно апаратче. При аудито с електрическа ръчна, има ли го този момент и вие редовно ли активирате ръчната? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 14 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2018 Има го тоя момент, винаги слагай ръчна, така пазиш и скоростите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 14 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2018 Колеги търся и немога да намеря информация, отзад на дифузьора (оллролд) има дупка и теглич който се пребира тази дупка има ли капак за нея? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 14 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2018 @Gangbango: и аз винаги я пускам ръчната. Ако си автомат и е леко стръмно, даже е добре да пуснеш първо ръчната и след това да минеш на P, за да не седи на палчето на кутията колата. Ако си с колан, на D и дадеш газ - ти се вдига сама при тръгване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 14 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2018 Колеги имам нужда от малко помощ . Вчера след сканиране за грешки и заигравка с модулите заради скоростната кутия открих следното . Едното копче за предното дясно стъкло го сваля без проблем но не винаги го прибира. това пише като го натисна за прибиране Implausible WR-Button (E81) Passenger Door . Как да го разбирам не прави контакт или е друг проблема . защото го чете като натискам . Втория проблем е след като пипах адаптация на климатика пуснах без да искам Basic Setting и я спрях .. хем знам , че се бъгва играх го с адаптивните фарове но сега ми дава тези грешки при повторно пускане . Faults Found: 01087 - Basic Setting Not Performed 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation Freeze Frame: Fault Status: 01100101 Fault Priority: 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 14 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2018 Благодаря за съветите ! Минавам на следващия въпрос. Забелязвам, че мога да свалям разхода в градско с каране в ръчния режим, с превключване на горна предавка по-рано и като цяло като гоня по-ниски обороти. Определено при такъв стил ми сваля с литър и половина градския разход. Не знам обаче, дали по този начин ще амортизирам нещо по кутия, двигател, турбо и т.н. Иначе за сравнение, като карам на баща ми Пасат 2.0 тди 150к.с. 2018г. го гледам, че движи с колкото се може по-ниски обороти. Редовно е с 1100 оборота при спокойно каране. В градско включва 5-та на 50км/ч, 4-та на 40км/ч и т.н. Супер ниски обороти държи при нормално каране и в същото време разход градско дава 5.5/100. Как мислите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 14 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2018 Спокойно ти такива разходи и извън градско няма да направиш най важно е плавно подаване на газ и , като виждаш че светофара е червен пускай газта да спира с двигателя . Ако я смачваш здраво и разхода ти ще е хубав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 14 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2018 Ясно де, при разход градско 14/100 с тоя кораб няма как да търся 5 извънградско. Просто писах, че при онази кола супер ниските обороти водят и до по-нисък разход. Но тя така си е проектирана и настроена. Въпроса ми е, дали с такова каране и гонене на супер ниски обороти при 3.0тди ще се амортизира или износи и т.н. нещо ? Предишната ми беше Пасат Б5 АФН и там знам, че ниските обороти убиват маховика и зацапват геометрията. Тук има ли някакви такива притеснения. Т.е, ако някой е карал примерно 450 000 км градско с ръчния режим и каже, че не е имал проблеми, значи и аз да съм спокоен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 14 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2018 Кутията със сигурност се амортизира по-бързо, ако караш само на ръчен, но ти така или иначе не си я взел чисто нова и не знаеш колко живот има в нея. Най-интересно ми е за какво ти е автоматик, ако ще си играеш да превключваш всеки път? Минавай си на ръчка и разхода ще ти падне. Най-малкия проблем в такъв автомобил ти е 1.5 литра разход на 100км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 14 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2018 И другото интересно, защо взима 3.0тди като гони нисък разход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 14 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2018 Ами човека е минал от икономичен автомобил 1,9 тди на ламя и сега се чуди дали не се е прецакал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 14 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2018 (Редактирано) Аз тези глупости с нисък разход особенно на 3.0тди не мога да ги разбера.Като се гони нисък разход 2.4 на газ и те ти кирийка... Колелото в града също е алтернатива обаче Редактирано 14 Септември 2018 от kikson1979 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 14 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2018 Кво ти пука разхода като роди мултитроника Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2018 Всичко по това 3.0тди е от 1500лв нагоре. Дори и 2.0тди не е евтин, щото дюзите са 2к, помпа 1к, съединител 1к... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 14 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2018 Преди 5 часа, OvivO написа: преди 9 минути, kpematop написа: Всичко по това 3.0тди е от 1500лв нагоре. Дори и 2.0тди не е евтин, щото дюзите са 2к, помпа 1к, съединител 1к... Та колеги аз имам едно запитеане за моята, 2.7 tdi multiskuter, според вас нормален ли е този разход след студен старт и каране около половин час. на едната снимка е моментния разход а на другия нормален! иначе бързо ми свършват 30 литъра нафта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2018 TDI V6 трябва да гори 11-13 лятото и до 15 зимата. При -20 може и 17 да понагорва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 14 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2018 (Редактирано) На 9/14/2018 at 17:44, kpematop написа: Цитиране на предходно мнение! За нормално ли да възприемам този разход на снимккте? Редактирано 23 Септември 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 14 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2018 Те ви нормален разход на V6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 14 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2018 Значи моя въпрос беше тези показания нормалнили са при мен, а инапе не ми е осднало под 12 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 14 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2018 Нещо не ти е наред колата да знаеш . Моята веднъж от горица по нанадолнището тъкмо се бе изчистил борд. компа и ми показа 2 литра среден разход ... какви са тези 12 . И сега сериозно ти очакваш ли , че може да падне под 12 като заводско на 3 литра им дават 11.6 . Аз много исках бензин но разхода ме спря за 4ф виж при 4г е друга бира ... Колегите ти го казах това не е кола за икономия ако искаш това си сбъркал генерално марката и модела. И не ми е приятно някой да ме нарича Дървар ! още по малко ако не може да си пусне климатроника Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts