Jump to content

Избор между А4 В7 3.0 TDI и 3.2 FSI


Recommended Posts

Аз споменах по-рано, че 4Ф лично на мен ми е малко голям екземпляр - карах веднъж седанова, та имам поне бегла представа. А на конкретният екземпляр най-хубавата му екстра е шибидаха и цвета на MMI-я.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, не е чак такъв кораб 4ф-а, бързо му се свиква. Да беше осмица дълга база, да кажеш, че ти трябва категория за съчленен автобус :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не отписвай 2.0ТFSI!Много приятно дърпа в купето на B7 с tiptronic ,Quattro и други екстри :razz:Смяната на верига ще ти струва само 500лв с труда вместо 2.5к и се чипва лесно до 250коня

 

 

 

 

 

Редактирано от Raziell
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам миксер 1.8Т и по-голямото братче 2.7Т. Моя съвет е да си вземеш 3.0 дизела - ако си готов за ремонтите му. Голям турбо мотор за ежедневно каране ти предлага повече динамика от еквивалентен по размер атмосферен.
Винаги имаш опцията за чип и 3.2фси-то изобщо няма да е конкурентно като динамика.
Без да споменаваме, че едното се кара 2000-3000 съвсем нормално и имаш всичката сила, другото трябва да е на заварка.

От лични впечатления на колегата съсед по бюро - 3.2 фси му глътна 3-4 хил. заради вериги и някакви неща свързани с газоразпределението - клапани нещо у-а.

И двата са скъпи за издръжка и ако не си готов 10к автомобил да го платиш още веднъж в ремонти и поддръжка следващите 3-4 години, направо не е за теб.
Скъпа кола преди 10г която няма да става по-нова. Трябва да си готов финансово че всичко най-лошо може да ти се случи.
Естествено винаги може да пробваш да я продадеш с по-малко загуба от евентуален ремонт, на някой балък, ако се стигне до нужда от скъп ремонт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, HEPBAKA написа:

Без да споменаваме, че едното се кара 2000-3000 съвсем нормално и имаш всичката сила, другото трябва да е на заварка.

 

Баткоо, за 3.2фси говорим, а не за цивик 1.6, каква заварка? :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е и на мой колега съсед по бюро 3.0тди му глътна аналогични пари за турбо, електроника по турбото, 2 дюзи и разни други съпътстващи периферии. Да чукнем на дърво, кутията му е здрава и веригите също :)

едит: на заварка на 4та 3.2фсито хваща 200. Опитно установено с кинематографичен материал. 3та е от 40 до 140 и ако човек е мързелив, в града почти не му трябва друга предавка :D

Редактирано от Lo_Ridah
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Парно ще имаш с автономен отоплител ... Но голям дизел с вериги и студени стартове и недостигане на работна температура зимата не е добре. А какъв звук и разход има студен. Аз в момента нарочно въртя повече км. и не минавам по най-късия маршрут малко да се изпари нафтата от маслото и да се зареди АБ. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не казвам, че е по-евтин, а по-еластичен в ежедневна употреба.
Тва че не е 1.6 а 3.2 ... при 1700 до 1900кг кола не е от кой знае какво значение, особено със смешните 320нм. Тва го казвам от камбанарията на 600нм бензинка дето карам ежедневно.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

To хубаво правим сметки ами момента с лага на печката? При градско каране дизела отлепя сума време от място и реално върви над 2к оборота, да не кажа и повече. С ръчка направо си е неприятен мотор, няма нищо общо с това, което 2,7Т дава тъй че логиката с обемите и турбото отива по дяволите.

От тия двигатели макар да не съм карал 3,2-то точно в а4 ми е ясно, че това ще е най-добрия двигател за градско и то с не малко предимство...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 hours ago, 4ring avus said:

При некадърния  ЕА113 ,  а ремонт се прави както на всеки друг мотор ,на това което   се счупи ,когато се счупи

Мисля, че хиляда пъти е писано. ЕА113 има проблем с маслена помпа. Тази помпа струва 1200 евро.

Износва се и/или се запушва от каране с лонглайф масло. Индикацията на таблото светва твърде късно и обикновено резултатът е тотал щета на главата. Глави за ЕА113 - НЯМА. Защото проблемът е масов.

Километрите нямат голямо значение, ако е карана с неподходящо масло може да "гръмне" и на 50-60к км, ако се сменя редовно маслото с лекота изкарва над 300к км.

Ремонтът наистина е като на всеки друг мотор, просто цените за смяна на няколкото проблемни възела (като помпа, валове, вариатор) може да надвишат цената на колата. Като цяло всеки елемент от двигателя, е по-скъп и по-ненадежден от съответния елемент на по-новия мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ся кво си писал хиляда и две хиляди пъти си е твоя работа и честно ме изумява фанатизма ти по темата с маслояда .....имах те за разумен човек  . При В7 карането на лонг лайф интервали общо взето е рядкост щото мотора като цяло се кара с масла 502.00 , които не  са за  лонг лайф , а 504/507.00 ги пише в книжката ,ама не се кара с такива ,поне не в Бг ,просто  колата е по старо поколение дето не бяха модни такива работи като лонг лайф  .Поне моята не е карана на такъв режим на обслужване и на 250 хил. помпата си е в прекрасно здраве .Проблем с помпата мотора има колкото и 1,8 Т ,демек реално хич , а иначе по форумите не е като да няма изгорели  .   Валове ,вариатор ,пропусна  горивна помпа високо наляне се сменят ако се прецакат  и пак са форумни легенди дето си чел . За сведение свалях прословутия пул да го видя .....ами нищо му нямаше на оригиналния....и е по -тежък от тоя дето го бях взел да го сменям ....пак оригинален от ауди  .За нагара пак са глупости и тая работа нали и аз като тебе чета ....ами не  оставаха всмукателните клапани отворени от нагар както пише...там дето си чел.  Вярно ,че В8 станаха на по 10г.  и идва време за продажба ,т.е. трябва се лъска имиджа и да се избиват кинтите за основен ремонт дет сте ги дали  ,ама да се обяснява как основен ремонт е нещо в реда на нещата ,като смяна на течност за чистачки едва  ли не и тъпите собственици са виновни за ремонта , дето не са открили светия граал на маслата да го спасят ми идва малко в повече .  Я да питам как се отразяват нови бутала(щот ауди не продават ремонтни размери )  в  мотор на 250 хил.+ ....с елипсовидни цилиндри , дали спира да гори масло ....или правен от Бг майстор в омазан гараж с китайски бутала ,как ли се получават работите .......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8.03.2018 г. at 4:11, HEPBAKA написа:

 Моя съвет е да си вземеш 3.0 дизела - ако си готов за ремонтите му....

 

Този рано се е предал https://www.cars.bg/offer/c2403820    Чака се следващия....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еските напълно ли си ги отписал? По скъпи са за подръжка и закупуване, но един ден като тръгнеш да продаваш по лесно ще я дадеш https://www.cars.bg/offer/c2469760https://www.cars.bg/offer/c2449926

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, 4ring avus said:

пак са форумни легенди дето си чел . ...там дето си чел.

Нищо не съм чел. Абсолютно всяко болтче от този мотор ми е минало през ръцете. Включително мога да го зацепвам и без секретните инструменти на ВАГ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14 hours ago, nichirenshu said:

Оф ти наистина си взет като от детската градина. а4 3.2 куатро с типтроник е 1600 кила, с ръчка и куатро ще е малко над 1500.

СХващаш ли малката ралзика, че твоите 600 НМ дето без дино не ги вярвам са в точка или по точно пик на пикливите ти малки турбини докато на 3.2 има едно готино плато. Всяка голяма атмосферка е супер приятна за каране.

Лага е гигантски на 3.0тди особено с автомат, а с ръчка освен ако не искаш да си ватман си е мъчение.


Ти си чисто луд.
Б5 кватро с 1.8Т е 1490кг на кантар. В6 кватро 1.8Т е 1600+, пък с 3.2 сигурно ще по-малко?
 

Стига си ми обяснявал колко е яко с 400нм на 3300 оборота вместо 500 от К03 и 600 от К04. И малко дете му е ясно че са глупости.

Но да, като цяло от 3.0тди и 3.2фси предвид че ТДИто е старо ... по-добре 3.2фси-то

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имаш 2,7Т и го слагаш на един кантар с дизела ли?? Понеже и на двете пише че има турбо и нютони? ТДИ-то е пълна трагедия и като звук и като лаг и вибрации, има един 500 нютонов пик, който чакаш със затаен дъх 5 секунди и тъкмо дойте и си замине.

Най-гобрия мотор за градско е средно голяма или голяма атмосферка с автомат, всичко друго е компромис по един или друг параграф. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей,къдей 1680кг е мойта кошница по книга, със все квадрото.

https://www.autodata.bg/cars/audi/a6/4f-c6/3-2-fsi-quattro-255-hp

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 3.0тди има тонове инфо - разход,ремонти и тн

За3.2 и това ,което предлага информация много ,за проблемите,евентуални също.

Филмът дизел - бензин/турбо - атмосферен сме го гледали много

Автора ,ако държи много,ще бъде предупреден по по-специфичен начин за партенките,които се пускат.

Първата тема е видима,за да си синтезираш ценната информация.

Поздрави

Редактирано от Ц Е Ц О
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...