Стамбата Публикувано 8 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2018 Аз споменах по-рано, че 4Ф лично на мен ми е малко голям екземпляр - карах веднъж седанова, та имам поне бегла представа. А на конкретният екземпляр най-хубавата му екстра е шибидаха и цвета на MMI-я. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lo_Ridah Публикувано 8 Март 2018 Доклад Share Публикувано 8 Март 2018 Е, не е чак такъв кораб 4ф-а, бързо му се свиква. Да беше осмица дълга база, да кажеш, че ти трябва категория за съчленен автобус Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 8 Март 2018 Доклад Share Публикувано 8 Март 2018 (Редактирано) Не отписвай 2.0ТFSI!Много приятно дърпа в купето на B7 с tiptronic ,Quattro и други екстри Смяната на верига ще ти струва само 500лв с труда вместо 2.5к и се чипва лесно до 250коня Редактирано 8 Март 2018 от Raziell Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 8 Март 2018 Доклад Share Публикувано 8 Март 2018 Имам миксер 1.8Т и по-голямото братче 2.7Т. Моя съвет е да си вземеш 3.0 дизела - ако си готов за ремонтите му. Голям турбо мотор за ежедневно каране ти предлага повече динамика от еквивалентен по размер атмосферен. Винаги имаш опцията за чип и 3.2фси-то изобщо няма да е конкурентно като динамика. Без да споменаваме, че едното се кара 2000-3000 съвсем нормално и имаш всичката сила, другото трябва да е на заварка. От лични впечатления на колегата съсед по бюро - 3.2 фси му глътна 3-4 хил. заради вериги и някакви неща свързани с газоразпределението - клапани нещо у-а. И двата са скъпи за издръжка и ако не си готов 10к автомобил да го платиш още веднъж в ремонти и поддръжка следващите 3-4 години, направо не е за теб. Скъпа кола преди 10г която няма да става по-нова. Трябва да си готов финансово че всичко най-лошо може да ти се случи. Естествено винаги може да пробваш да я продадеш с по-малко загуба от евентуален ремонт, на някой балък, ако се стигне до нужда от скъп ремонт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 8 Март 2018 Доклад Share Публикувано 8 Март 2018 преди 1 минута, HEPBAKA написа: Без да споменаваме, че едното се кара 2000-3000 съвсем нормално и имаш всичката сила, другото трябва да е на заварка. Баткоо, за 3.2фси говорим, а не за цивик 1.6, каква заварка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lo_Ridah Публикувано 8 Март 2018 Доклад Share Публикувано 8 Март 2018 (Редактирано) Е и на мой колега съсед по бюро 3.0тди му глътна аналогични пари за турбо, електроника по турбото, 2 дюзи и разни други съпътстващи периферии. Да чукнем на дърво, кутията му е здрава и веригите също едит: на заварка на 4та 3.2фсито хваща 200. Опитно установено с кинематографичен материал. 3та е от 40 до 140 и ако човек е мързелив, в града почти не му трябва друга предавка Редактирано 8 Март 2018 от Lo_Ridah Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стамбата Публикувано 8 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2018 Мъчи ме идеята, че да търкалям такъв дизел по 15-20 км на ден ... аз ще си мръзна по устав зимата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 8 Март 2018 Доклад Share Публикувано 8 Март 2018 Парно ще имаш с автономен отоплител ... Но голям дизел с вериги и студени стартове и недостигане на работна температура зимата не е добре. А какъв звук и разход има студен. Аз в момента нарочно въртя повече км. и не минавам по най-късия маршрут малко да се изпари нафтата от маслото и да се зареди АБ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 8 Март 2018 Доклад Share Публикувано 8 Март 2018 Не казвам, че е по-евтин, а по-еластичен в ежедневна употреба. Тва че не е 1.6 а 3.2 ... при 1700 до 1900кг кола не е от кой знае какво значение, особено със смешните 320нм. Тва го казвам от камбанарията на 600нм бензинка дето карам ежедневно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 8 Март 2018 Доклад Share Публикувано 8 Март 2018 To хубаво правим сметки ами момента с лага на печката? При градско каране дизела отлепя сума време от място и реално върви над 2к оборота, да не кажа и повече. С ръчка направо си е неприятен мотор, няма нищо общо с това, което 2,7Т дава тъй че логиката с обемите и турбото отива по дяволите. От тия двигатели макар да не съм карал 3,2-то точно в а4 ми е ясно, че това ще е най-добрия двигател за градско и то с не малко предимство... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 9 Март 2018 Доклад Share Публикувано 9 Март 2018 20 hours ago, 4ring avus said: При некадърния ЕА113 , а ремонт се прави както на всеки друг мотор ,на това което се счупи ,когато се счупи Мисля, че хиляда пъти е писано. ЕА113 има проблем с маслена помпа. Тази помпа струва 1200 евро. Износва се и/или се запушва от каране с лонглайф масло. Индикацията на таблото светва твърде късно и обикновено резултатът е тотал щета на главата. Глави за ЕА113 - НЯМА. Защото проблемът е масов. Километрите нямат голямо значение, ако е карана с неподходящо масло може да "гръмне" и на 50-60к км, ако се сменя редовно маслото с лекота изкарва над 300к км. Ремонтът наистина е като на всеки друг мотор, просто цените за смяна на няколкото проблемни възела (като помпа, валове, вариатор) може да надвишат цената на колата. Като цяло всеки елемент от двигателя, е по-скъп и по-ненадежден от съответния елемент на по-новия мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 9 Март 2018 Доклад Share Публикувано 9 Март 2018 Ся кво си писал хиляда и две хиляди пъти си е твоя работа и честно ме изумява фанатизма ти по темата с маслояда .....имах те за разумен човек . При В7 карането на лонг лайф интервали общо взето е рядкост щото мотора като цяло се кара с масла 502.00 , които не са за лонг лайф , а 504/507.00 ги пише в книжката ,ама не се кара с такива ,поне не в Бг ,просто колата е по старо поколение дето не бяха модни такива работи като лонг лайф .Поне моята не е карана на такъв режим на обслужване и на 250 хил. помпата си е в прекрасно здраве .Проблем с помпата мотора има колкото и 1,8 Т ,демек реално хич , а иначе по форумите не е като да няма изгорели . Валове ,вариатор ,пропусна горивна помпа високо наляне се сменят ако се прецакат и пак са форумни легенди дето си чел . За сведение свалях прословутия пул да го видя .....ами нищо му нямаше на оригиналния....и е по -тежък от тоя дето го бях взел да го сменям ....пак оригинален от ауди .За нагара пак са глупости и тая работа нали и аз като тебе чета ....ами не оставаха всмукателните клапани отворени от нагар както пише...там дето си чел. Вярно ,че В8 станаха на по 10г. и идва време за продажба ,т.е. трябва се лъска имиджа и да се избиват кинтите за основен ремонт дет сте ги дали ,ама да се обяснява как основен ремонт е нещо в реда на нещата ,като смяна на течност за чистачки едва ли не и тъпите собственици са виновни за ремонта , дето не са открили светия граал на маслата да го спасят ми идва малко в повече . Я да питам как се отразяват нови бутала(щот ауди не продават ремонтни размери ) в мотор на 250 хил.+ ....с елипсовидни цилиндри , дали спира да гори масло ....или правен от Бг майстор в омазан гараж с китайски бутала ,как ли се получават работите ....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 9 Март 2018 Доклад Share Публикувано 9 Март 2018 Абсолютно. Темата е за избор на шестаци. Не го намесвайте тоя миксер с тъжен звук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 9 Март 2018 Доклад Share Публикувано 9 Март 2018 На 8.03.2018 г. at 4:11, HEPBAKA написа: Моя съвет е да си вземеш 3.0 дизела - ако си готов за ремонтите му.... Този рано се е предал https://www.cars.bg/offer/c2403820 Чака се следващия.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стамбата Публикувано 9 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2018 Тази обява стои от доста време. Горе-долу от 1 седмица след регистрацията на автомобила Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 9 Март 2018 Доклад Share Публикувано 9 Март 2018 (Редактирано) Еските напълно ли си ги отписал? По скъпи са за подръжка и закупуване, но един ден като тръгнеш да продаваш по лесно ще я дадеш https://www.cars.bg/offer/c2469760, https://www.cars.bg/offer/c2449926 Редактирано 9 Март 2018 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 9 Март 2018 Доклад Share Публикувано 9 Март 2018 1 hour ago, 4ring avus said: пак са форумни легенди дето си чел . ...там дето си чел. Нищо не съм чел. Абсолютно всяко болтче от този мотор ми е минало през ръцете. Включително мога да го зацепвам и без секретните инструменти на ВАГ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 9 Март 2018 Доклад Share Публикувано 9 Март 2018 14 hours ago, nichirenshu said: Оф ти наистина си взет като от детската градина. а4 3.2 куатро с типтроник е 1600 кила, с ръчка и куатро ще е малко над 1500. СХващаш ли малката ралзика, че твоите 600 НМ дето без дино не ги вярвам са в точка или по точно пик на пикливите ти малки турбини докато на 3.2 има едно готино плато. Всяка голяма атмосферка е супер приятна за каране. Лага е гигантски на 3.0тди особено с автомат, а с ръчка освен ако не искаш да си ватман си е мъчение. Ти си чисто луд. Б5 кватро с 1.8Т е 1490кг на кантар. В6 кватро 1.8Т е 1600+, пък с 3.2 сигурно ще по-малко? Стига си ми обяснявал колко е яко с 400нм на 3300 оборота вместо 500 от К03 и 600 от К04. И малко дете му е ясно че са глупости. Но да, като цяло от 3.0тди и 3.2фси предвид че ТДИто е старо ... по-добре 3.2фси-то Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 9 Март 2018 Доклад Share Публикувано 9 Март 2018 Колега имаш 2,7Т и го слагаш на един кантар с дизела ли?? Понеже и на двете пише че има турбо и нютони? ТДИ-то е пълна трагедия и като звук и като лаг и вибрации, има един 500 нютонов пик, който чакаш със затаен дъх 5 секунди и тъкмо дойте и си замине. Най-гобрия мотор за градско е средно голяма или голяма атмосферка с автомат, всичко друго е компромис по един или друг параграф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lo_Ridah Публикувано 9 Март 2018 Доклад Share Публикувано 9 Март 2018 Ей,къдей 1680кг е мойта кошница по книга, със все квадрото. https://www.autodata.bg/cars/audi/a6/4f-c6/3-2-fsi-quattro-255-hp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 9 Март 2018 Доклад Share Публикувано 9 Март 2018 (Редактирано) За 3.0тди има тонове инфо - разход,ремонти и тн За3.2 и това ,което предлага информация много ,за проблемите,евентуални също. Филмът дизел - бензин/турбо - атмосферен сме го гледали много Автора ,ако държи много,ще бъде предупреден по по-специфичен начин за партенките,които се пускат. Първата тема е видима,за да си синтезираш ценната информация. Поздрави Редактирано 9 Март 2018 от Ц Е Ц О Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts