Schnura Публикувано 13 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 (Редактирано) преди 44 минути, Ц Е Ц О написа: Автора ако си намери 3.0ТДИ в Б8 с Ауди Драйв Селект и се ремапне , ще забрави за всякакви С-ки от поколението на Б6. Автора, ако си намери читава и запазена Ес-ка от поколението на Б6-Б7 (ако иска ускорение, да е ръчка) и после и сложи те това... http://www.vfengineering.com/s4/ Ще забрави всички дизелови кюмбаци и прочее.... Те и тук.... https://jhmotorsports.com/jhm-supercharger-kit-for-b6-b7-s4-stage-1.html Редактирано 13 Юни 2018 от Schnura Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 13 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 преди 6 минути, Schnura написа: Автора, ако си намери читава и запазена Ес-ка от поколението на Б6-Б7 (ако иска ускорение, да е ръчка) и после и сложи те това... http://www.vfengineering.com/s4/ Ще забрави всички дизелови кюмбаци и прочее.... Те и тук.... https://jhmotorsports.com/jhm-supercharger-kit-for-b6-b7-s4-stage-1.html М дааааа На Шнура колата върви феноменално,да не говорим каква стойка вади......МРАК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_koko_ Публикувано 13 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 При тази цена на чарджъра едва ли има смисъл да се набива в платформа като Б6/7, вместо да се мине диретно на Б8, където потенциалът е огромен. Отделно някакви голфове Р32 и сродни от класа ще го депресират по вървеж при двойно по- нисък разход от осмака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 13 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 Преди 1 час, Ц Е Ц О написа: Автора ако си намери 3.0ТДИ в Б8 с Ауди Драйв Селект и се ремапне , ще забрави за всякакви С-ки от поколението на Б6. Все не ти стигат конете па на тебе деба... Не всичко е коне и секунди... звука на осмака е несравним и никакъв дизел не може да се доближи до него, пък ако ще и 700 коня да е. Съвсем нормално си се движи Ес4ката. 340 коня са повече отколкото може един нормален човек (а не като тебе ) да използва по 99% от бг пътищата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 13 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 Just now, Audi_FeN_1 написа: Все не ти стигат конете па на тебе деба... Не всичко е коне и секунди... звука на осмака е несравним и никакъв дизел не може да се доближи до него, пък ако ще и 700 коня да е. Съвсем нормално си се движи Ес4ката. 340 коня са повече отколкото може един нормален човек (а не като тебе ) да използва по 99% от бг пътищата. Коги си прав , не си седнАл....Божинката Just now, _koko_ написа: При тази цена на чарджъра едва ли има смисъл да се набива в платформа като Б6/7, вместо да се мине диретно на Б8, където потенциалът е огромен. Отделно някакви голфове Р32 и сродни от класа ще го депресират по вървеж при двойно по- нисък разход от осмака. КОлко огромен е потенциала на Б8? На коя модификация? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_koko_ Публикувано 13 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 (Редактирано) На S4, които почваха от 30к, когато гледах за последно и са в пъти по- коли от предишните поколения, които идват на толкова при покупна цена + чарджър. С ремап и шайба на компресора потенциалът му е близък до RS4. Редактирано 13 Юни 2018 от _koko_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 13 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 Дори само с ремап се опъва на РС4 Б8. Ремък и ролка за нашите ширини вървят с голям кулер за компресора , а там цената започва от 2000лв без монтажа, та не е като да не се наливат пари.Ще трябва и софт за кутията. Интейка е 500+ щото и въздух иска колата, да не говорим колко скъпи агрегати има по колата. Тея от 30к изобщо не са за гледане. При всички случаи да станат работите както трябва си отиват едни 10000лв с обслужването. КОлата е 1900+ килограма и то седана и върви по-зле от С4 Б6 с компресор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 13 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 Чекам сега некой да вкара и разхода на чорба в темата и мармалада ще е пълен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 13 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 @Ц Е Ц О Колега ясно е удоволствието и разликата когато караш колата на писта и бързо, интересно ми е има ли разлика от едно просто даване на газ да изпревариш както и най-много когато круизваш на магистрала с 140 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 13 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 @alexxk В абсолютно всеки един момент се усеща разлика между С и А, дори когато седиш в колата на паркинг )) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 13 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 преди 28 минути, moto_fan написа: Чекам сега некой да вкара и разхода на чорба в темата и мармалада ще е пълен Какво не ти харесва?Да си знае човека.............. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 13 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 Just now, Ц Е Ц О написа: Какво не ти харесва?Да си знае човека.............. На мен ли? За мен е съвсем ок, така или иначе не ги зареждам аз тее кошници които ми се налага да карам чат пат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 13 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 Преди 1 час, _koko_ написа: На S4, които почваха от 30к, когато гледах за последно и са в пъти по- коли от предишните поколения, които идват на толкова при покупна цена + чарджър. С ремап и шайба на компресора потенциалът му е близък до RS4. Само,че и на RS4 B7 може да се добави чарджър и нещата стават други.Разбира се и парите.Което за България няма как да стане,защото веднага ще те помислят за луд. Такава Б7-ца струва към 50000 евра в момента. Относно дизела,дори и в Б8,пак ще си е А4-ка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 13 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 Ти знаеш ли на шнура трошляка колко е понаправен да носи таа веялка? Нали се сещаш че ше летят карантии я от мотор я от кутия ако само го боцнеш тоо коНпресор и му раздадеш целата газ. Иначе и аз немам нищо против осмаче с принудително пълнене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 13 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 Да,така е.Разликата между заводска Еска и такава с коНпресор,е все едно да сравняваме компоти с компютри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivak_S4 Публикувано 13 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 Здравейте отново, темата става епична и доста забавна. Както и да е. Качвам снимки на обслужването което е направено на моята S4 B6, както обещах на колегите. Мненията, на по компетентните колеги във форума, са препоръчителни за хората на които им предстои тази процедура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 13 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 Малеее, тука настанало сеч ? Компресори, филми.... Днеска ходих да гледам 2 коли, първата беше с много външни забележки, счупена жабка и още някви дреболии.. От мотора не се чуваше тракане. Повозихме се и честно да кажа мислех си че повече ще върви, но беше задоволително, особено звука на 8мака 2рата кола беше много добра по мое мнение, със сервизна книжка водена до последно и по думи на търгашите със сменени вериги. Общо взето нямаше забележки, но нямаше и транзитни номера и не ми дадоха да я карам. Не ми дадоха и да я капарирам, защото щели да я карат утре до сервиз да я гледа някво момче, да я купува. Та ще видим.. Гледах и с6-цата от форума, но малко дърта ми идва, иначе колата е мрак за годините си. Търсенето продължава, Събота ще ходя до Загорско да гледам другата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 13 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 @ivak_S4 Колега на този мотор поне в А6 има два обтечага, които струват по хиляда лева с отстъпки. От фактурата не виждам да има нещо такова. В С4 не е ли същото, някой запознат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivak_S4 Публикувано 13 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 @vladyp Тази със счупената жабка да не е с бургаска регистрация? @alexxk Не съм толкова запознат и не мога да кажа. Някой от по запознатите ако може, нека да сподели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 13 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 Пак да кажа. Когато се гледат коли тук е добре да се погледне подобна кола в немското мобиле и да се види цената. После 800 кинта транспорт, печалба на търгаша и математиката излиза... Не може в немско обикновена С4 Б6 да е 10 хиляди евра, а тук да е 10 хиляди лева и купувача да си мисли, че всичко е ок с колата. Тоест може, но винаги е за сметка на купувача. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 13 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 Здравейте отново, темата става епична и доста забавна. Както и да е. Качвам снимки на обслужването което е направено на моята S4 B6, както обещах на колегите. Мненията, на по компетентните колеги във форума, са препоръчителни за хората на които им предстои тази процедура. Респект за безкомпромисното обслужване......малко хора биха дали 600-800лв. само за уплътнения и болтове. Дано повече кандидат купувачи на такова возило видят снимките и да си направят добре сметката.В противен случай ще карат течащи лейки с тракащи вериги. П.П. Тайно се надявам и аз да карам осмак някой ден....пък нека е спрял(по форумните критерии). Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 13 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 Да с бургаска е. Знаеш ли нещо за нея? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivak_S4 Публикувано 13 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 @bobitovn Благодаря за добрите думи. @vladyp Гледах/пробвах я и аз преди да си взема моята. Знам че момчето си я обслужва добре, но има доста външни/вътрешни забележки, но пък и това е отразено в цената. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 13 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 @vladyp Бюджет,само за покупката на S4 8E,има ли определен? Та и аз съм на същото мнение като Петко,че прилична Еска в чужбина струва почти двойно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 13 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 преди 36 минути, bobitovn написа: П.П. Тайно се надявам и аз да карам осмак някой ден... И аз тайно се надявах... Даже почти се бях навил, и парите бях събрал, но като разбрах кое колко струва и бързо ми мина. Добре че после въведоха и триногите, че да мога да се успокоявам че "няма смисъл от толкова бързи коли" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts