Jump to content

Мнение за конкретна обява s4 b7


Recommended Posts

преди 44 минути, Ц Е Ц О написа:

Автора ако си намери 3.0ТДИ в Б8 с Ауди Драйв Селект и се ремапне , ще забрави за всякакви С-ки от поколението на Б6.

 

Автора, ако си намери читава и запазена Ес-ка от поколението на Б6-Б7 (ако иска ускорение, да е ръчка) и после и сложи те това...

VF500-1900-SC-Assy-HD.jpg

 

 

http://www.vfengineering.com/s4/

 

Ще забрави всички дизелови кюмбаци и прочее....

 

 

Те и тук....

https://jhmotorsports.com/jhm-supercharger-kit-for-b6-b7-s4-stage-1.html

Редактирано от Schnura
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 128
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

преди 6 минути, Schnura написа:

 

Автора, ако си намери читава и запазена Ес-ка от поколението на Б6-Б7 (ако иска ускорение, да е ръчка) и после и сложи те това...

VF500-1900-SC-Assy-HD.jpg

 

 

http://www.vfengineering.com/s4/

 

Ще забрави всички дизелови кюмбаци и прочее....

 

 

Те и тук....

https://jhmotorsports.com/jhm-supercharger-kit-for-b6-b7-s4-stage-1.html

М дааааа

На Шнура колата върви феноменално,да не говорим каква стойка вади......МРАК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 При тази цена на чарджъра едва ли има смисъл да се набива в платформа като Б6/7, вместо да се мине диретно на Б8, където потенциалът е огромен. Отделно някакви голфове Р32 и сродни от класа ще го депресират по вървеж при двойно по- нисък разход от осмака.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Ц Е Ц О написа:

Автора ако си намери 3.0ТДИ в Б8 с Ауди Драйв Селект и се ремапне , ще забрави за всякакви С-ки от поколението на Б6.

 

Все не ти стигат конете па на тебе деба... :hilezh:

 

Не всичко е коне и секунди... звука на осмака е несравним и никакъв дизел не може да се доближи до него, пък ако ще и 700 коня да е.

 

Съвсем нормално си се движи Ес4ката. 340 коня са повече отколкото може един нормален човек (а не като тебе :lol: ) да използва по 99% от бг пътищата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Audi_FeN_1 написа:

 

Все не ти стигат конете па на тебе деба... :hilezh:

 

Не всичко е коне и секунди... звука на осмака е несравним и никакъв дизел не може да се доближи до него, пък ако ще и 700 коня да е.

 

Съвсем нормално си се движи Ес4ката. 340 коня са повече отколкото може един нормален човек (а не като тебе :lol: ) да използва по 99% от бг пътищата.

Коги си прав , не си седнАл....Божинката:hilezh:

Just now, _koko_ написа:

 При тази цена на чарджъра едва ли има смисъл да се набива в платформа като Б6/7, вместо да се мине диретно на Б8, където потенциалът е огромен. Отделно някакви голфове Р32 и сродни от класа ще го депресират по вървеж при двойно по- нисък разход от осмака.

КОлко огромен е потенциала на Б8?

На коя модификация?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 На S4, които почваха от 30к, когато гледах за последно и са в пъти по- коли от предишните поколения, които идват на толкова при покупна цена + чарджър. С ремап и шайба на компресора потенциалът му е близък до RS4.

Редактирано от _koko_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори само с ремап се опъва на РС4 Б8.

Ремък и ролка за нашите ширини вървят с голям кулер за компресора , а там цената започва от 2000лв без монтажа, та не е като да не се наливат пари.Ще трябва и софт за кутията.

Интейка е 500+ щото и въздух иска колата, да не говорим колко скъпи агрегати има по колата.

Тея от 30к изобщо не са за гледане.

При всички случаи да станат работите както трябва си отиват едни 10000лв с обслужването.

КОлата е 1900+ килограма и то седана и върви по-зле от С4 Б6 с компресор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Ц Е Ц О Колега ясно е удоволствието и разликата когато караш колата на писта и бързо, интересно ми е има ли разлика от едно просто даване на газ да изпревариш както и най-много когато круизваш на магистрала с 140 :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 28 минути, moto_fan написа:

Чекам сега некой да вкара и разхода на чорба  в темата и мармалада ще е пълен:hilezh:

Какво не ти харесва?Да си знае човека..............

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Ц Е Ц О написа:

Какво не ти харесва?Да си знае човека..............

На мен ли?

За мен е съвсем ок, така или иначе не ги зареждам аз тее кошници които ми се налага да карам чат пат.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, _koko_ написа:

 На S4, които почваха от 30к, когато гледах за последно и са в пъти по- коли от предишните поколения, които идват на толкова при покупна цена + чарджър. С ремап и шайба на компресора потенциалът му е близък до RS4.

Само,че и на RS4 B7 може да се добави чарджър и нещата стават други.Разбира се и парите.Което за България няма как да стане,защото веднага ще те помислят за луд.

Такава Б7-ца струва към 50000 евра в момента.

Относно дизела,дори и в Б8,пак ще си е А4-ка.

34558777_10215241180443559_26384628344422400_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти знаеш ли на шнура трошляка колко е понаправен да носи таа веялка?

Нали се сещаш че ше летят карантии я от мотор я от кутия ако само го боцнеш тоо коНпресор и му раздадеш целата газ.

Иначе и аз немам нищо против осмаче с принудително пълнене :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,така е.Разликата между заводска Еска и такава с коНпресор,е все едно да сравняваме компоти с компютри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, темата става епична и доста забавна. Както и да е. Качвам снимки на обслужването което е направено на моята S4 B6, както обещах на колегите. Мненията, на по компетентните колеги във форума, са препоръчителни за хората на които им предстои тази процедура. 

513EEDD8-817E-492C-94C8-1DDB75C85454.jpeg

B324361E-7AAC-488C-AA5B-DF2FE3D7E8F9.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малеее, тука настанало сеч ?

Компресори, филми....

Днеска ходих да гледам 2 коли, първата беше с много външни забележки, счупена жабка и още някви дреболии..

От мотора не се чуваше тракане. Повозихме се и честно да кажа мислех си че повече ще върви, но беше задоволително, особено звука на 8мака

2рата кола беше много добра по мое мнение, със сервизна книжка водена до последно и по думи на търгашите със сменени вериги. Общо взето нямаше забележки, но нямаше и транзитни номера и не ми дадоха да я карам. Не ми дадоха и да я капарирам, защото щели да я карат утре до сервиз да я гледа някво момче, да я купува. Та ще видим..

Гледах и с6-цата от форума, но малко дърта ми идва, иначе колата е мрак за годините си.

Търсенето продължава, Събота ще ходя до Загорско да гледам другата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ivak_S4 Колега на този мотор поне в А6 има два обтечага, които струват по хиляда лева с отстъпки. От фактурата не виждам да има нещо такова. В С4 не е ли същото, някой запознат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@vladyp Тази със счупената жабка да не е с бургаска регистрация?

 

@alexxk Не съм толкова запознат и не мога да кажа. Някой от по запознатите ако може, нека да сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак да кажа.

Когато се гледат коли тук е добре да се погледне подобна кола в немското мобиле и да се види цената.

После 800 кинта транспорт, печалба на търгаша и математиката излиза...

Не може в немско обикновена С4 Б6 да е 10 хиляди евра, а тук да е 10 хиляди лева и купувача да си мисли, че всичко е ок с колата.

Тоест може, но винаги е за сметка на купувача.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, темата става епична и доста забавна. Както и да е. Качвам снимки на обслужването което е направено на моята S4 B6, както обещах на колегите. Мненията, на по компетентните колеги във форума, са препоръчителни за хората на които им предстои тази процедура. 

513EEDD8-817E-492C-94C8-1DDB75C85454.jpeg

B324361E-7AAC-488C-AA5B-DF2FE3D7E8F9.jpeg

Респект за безкомпромисното обслужване......малко хора биха дали 600-800лв. само за уплътнения и болтове.

Дано повече кандидат купувачи на такова возило видят снимките и да си направят добре сметката.В противен случай ще карат течащи лейки с тракащи вериги.

П.П. Тайно се надявам и аз да карам осмак някой ден....пък нека е спрял(по форумните критерии).

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@bobitovn Благодаря за добрите думи.

 

@vladyp Гледах/пробвах я и аз преди да си взема моята. Знам че момчето си я обслужва добре, но има доста външни/вътрешни забележки, но пък и това е отразено в цената. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@vladyp Бюджет,само за покупката на S4 8E,има ли определен?

Та и аз съм на същото мнение като Петко,че прилична Еска в чужбина струва почти двойно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 36 минути, bobitovn написа:

П.П. Тайно се надявам и аз да карам осмак някой ден...

 

И аз тайно се надявах... Даже почти се бях навил, и парите бях събрал, но като разбрах кое колко струва и бързо ми мина. :hilezh:

Добре че после въведоха и триногите, че да мога да се успокоявам че "няма смисъл от толкова бързи коли" :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...