Jump to content

Какво Audi Avant, което да е здраво и евтино за поддръжка?


Recommended Posts

Здравейте, 

 

Замислям се на какво да се хвърлям.

Какво Audi Avant, което да е здраво и евтино за поддръжка? След B4 и B5, аналогично да вземем B6/7, но с кой мотор? Нещо ми се въртят в главата идеи и за C5 с 1.9 или пък някой пасат, октавия, голф. Или пък някоя друга марка?

Дайте предложения

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Октавия МК1 е много здрава машина (голям голф) с чудесен багажник дори в хечбек версия. Дизелите са здрави 1.9 тди, бензина само класиката 1.8т има смисъл. Разбира се 1.6 е икономичен, 2.0 е здрав.


Относно аудитата аз съм за А6 Ц5, защото е най-голяма. Технологично няма разлика с Б6/Б7. Двигателите бих те насочил пак към 1.8т + газ. За съжаление всички дизели са карани много. Ако имаш конкретни въпроси питай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пасат или Октавия с 1.9 тди. Търсиш поддържана с възможно най-много история, защото със сигурност масовката вече са на по 300-400-500 плюс. 

 

До скоро вървяха някви клипчета как Октавия на 600 хиляди няма никакви проблеми по мотора 1.9 тди, 90 коня) . Имам познат с такава, взимана нова от Шкода на разпродажба през 2008, колата е 2004. Няма абсолютно никакви проблеми, а я сцепва от каране, може би е на към 300 хиляди и отгоре. Даже все още е с оригиналния акумулатор :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пространство и приличен интериор малко по-добър от на Шкодите то това е Пасат В5.5 1.9ТДИ 4МОУШЪН
Кофти пространство,хубав интериор и прочие е Ауди А4 В6 1.9ТДИ или 1.8Т задълже quattro

Щкодите не искам ги коментирам ... качеството на материала е ужасен,дори и при Супърб,които ми харесват по принцип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9 tdi си е класика,Пасат 5.5 е по широк но интериора няма да те впечетли,скърцащи пластмаси и прочие,ауди а4б6 е по тясно отзад но по добра сглобка и интериор иначе моторите 131 к.с са си добри,теглят купето без грешка.Важно е колата да е подържана.Има скъпи агрегати,дюзи,съединител,маховик,турбо,окачването си зависи от карането на шофьора.Среден разход 5.5 което си добре.Това мога да кажа за дизела,за бензиновия 1.8 т нека други колеги кажат мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 47 минути, MAPTO7007 написа:

 

Щкодите не искам ги коментирам ... качеството на материала е ужасен,дори и при Супърб,които ми харесват по принцип.

Карах нов Суперб на 5000 км. и е 1:1 с пасат от предходния модел вътрешно. Само няма часовник между духалките, но е идеалка. Иначе си прав :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересна оферта, ама като видя обява през 2018-та година, снимата с телефон нокия 3110 на 640х480 (явно тенденциозно) ше е доста позанемарена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На пръв поглед:
- Да ВЕХ-е

- Да 1.8Т + quattro

- Да цената е примамлива

- Да с истински РЕКАРО седалки е

- Да има и хладилна жабка,хубави джанти,БОСЕ музика и други дреболии / екстри

 

Интересното:

- Съмнителни следи или каквото е там по седалищния борд на шоф.седалка

- Километрите не са тези

- ОЕМ телефона прилича на изкъртен от адаптера/поставката си

- Проблем с кантарите по автоматичната регулировка на фаровете (гледайки иконката на дисплея)

- Предна роня с липсващи пръскалки,които при ксенонови фарове мисля,че са задължителен пакет със измиване

- и така нататък 

 

За тези пари със коментар предполагам,може да и се отдели време за оглед и прочие ... Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами карал съм няколко възрасни 1.8Т и само едно е вървяло както трябва. Ако върви значи е оферта, може да я погледна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е истинска колата,за тея пари е много добре.Но нещо не ми се вярва.Затова оглед на място,че снимката лъже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съвсем малко отгоре или същите пари ще си вземеш Пасат след 2006, който е в пъти по-красив от всички изброени, а за интериор да не говорим. Ауди А4 от моделите Б6/7 са най-надценените коли в момента на пазара. Масова ситуация е да се продават хубави Б7ци на цената на хубави Б8 само защото са 1.8т или 1.9тди плюс куатро. Водят ги здрави, ама нормално като от към есктри и прочие си е модел от 2001 (тогава кажи речи за последно са мислени колите да бъдат здрави) :) Б7цата е фейслифт, който каквото и да говори вътре си е старото. Ако не си човек на който му трябва да се катери някъде зимата или пък няма да раздаваш газ за да видиш удоволствието от 4х4 - не ти трябва :) Един АСР или ЕСП плюс хубави гуми и няма да имаш проблеми да се качиш и да караш ски. Кажи какъв ти е бюджета и изиксвания от към есктри, скорости и разни други. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти пък нищо не каза ама честно Пасат 6 - модерен,красив и интериор ... пълен абсурд,а за двигатели просто да не говорим.

В7 - ца С-лайн - стара? Да сравнена с В9 или нагоре да ... съгласен.

Ако сравняваш 1.8Т с недосмислицата 2.0ТДИ в Пасат-а или друг,нещо не си в час с мотори и прочие.

 

И не на последно място 4х4 (quattro) не е система измислена само за зимата или катерене ... но виждам,че няма смисъл да се обяснява на хора като теб.

Нищо лично - коментираме си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марто, мноо си лош ве, човекО тамън блесна, като искрица и ти го поля като, летен дъжд гръцки плаж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пасата го сравнявам с А4ката. С лайн или не вътре нещата като разположение и копчета са едни и същи. Вън каквито и да са броните по-нова от Б8 няма да изглежда. Всичко е до вкус, но повечето неща измислени в тази кола са от 1997 с Ауди А6 :) Не може просто да струва толкова много само заради славата, че е здрав. На тези години няма здрави коли, а само поддържани. Много джамбази се възползват от ситуацията и продават пълни дераци за сумати пари. Познавам не един или двама, които си взеха Б8ци в диапазона 14-18 хиляди и нямат никакви проблеми. Даже такива с 3.0тди и куп екстри. 2.0 тди има един проблем, който всеки знае и е оправен при 170 конювата версия. Един колега си взе от Германия преди 2 години за 4500 евро и я разцепва от каране. Куатро карам всеки ден с мотор който е два пъти колкото твоя, смисъл от него не виждам когато колата се кара нормално, явно си прочел както ти е харесало мнението ми, имах предивд за катерене зима и даване газ когато и да е. Казах го на човека за да си прецени как кара и какво иска.

 

Изразяваме мнения ама в моето нямаше нищо към теб, а ти направо ме обиждаш?! Явно си дал много пари за твоята и се засегна по някакъв начин, но не е било лично към теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Куатро при 1.8T с цялото ми уважение - точно ще го ползва в сняг и на някое завойче. Коли 1.8Т си се карат спокойно и с предно само.

Пасат 6 е модерна кола, но не сега, а пред B6 и бих казал B7 интериорно.

Първият Супърб си е Пасат B5.5, но L версия :) 

Зависи какво търси човекът. 

Ако търси по-евтино и надеждно, да скача на Октавия 2 по-наточена с един добър и супер икономичен дизел (защо не и топ бензиново изпълнение) и да си джитка. 

Ауди евтино, надеждно и супер запазено - да, ама две от трите само.

 

Към автора: забий една Хонда Акорд високо оборудване :) нали искаш и идеи. Комбито е като катафалка, но мен ме кефи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не,кеф цена няма,дал-взел,така съм преценил.

Обаче този моабет,имам приятел,който,взе,кара,евтино,на същата цена като,не пипа,проблемите ги знаеме,са постоянни.

 

Аз пък от 9 години карам 1.8Т щот ми е по-джоба за всичко,не съм батка или масон да се изхвърлям,а имах възможност да си купя С-ка или А8 Д3,които са по-коли от А4 с 1.8Т

Но ако почна като Теб/Вас имам приятел който кара ... и ... няма да стигнем до никъде повярвай ми,имам поглед над нови и стари коли,подкарвал съм но не карам такива,а виждам как след всекидневно каране ама каране и километри,кои най-често са в сервиза,като мотори коментирам,не модели или марки но това е друга тема,която няма общо с тая и форума като цяло.

 

Нямам нищо лично към теб съвсем не,просто е грешно човека да търси Ауди,да му се предлага Сеат и да се сравнява с Пасат или Шкода над това исках да акцентирам.

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да съм имал всички възможни двигатели на Ауди, но изказвам мнение от хора, които са ми близки по някакъв начин и знам какво се случва с колите им. Не съм казал нищо за 1.8т освен, че колите са скъпи в такъв вариант - за мен неоправдано. Сигурно са здрави, защото са често коментирани, но няма как да не си съгласен, че вече са стари и това, че двигателя е измислен добре вече не може да бъде пълен дроб. Можех да изказвам мнението си без да пиша от къде го знам дори и да лъжа, че съм имал въпросния мотор, ама не е идеята такава. Смятам, че форума е за споделяне на информация била то и от приятел, важното да е достоверна. Имаш наточена Б7ца, кефи й се, ама не скачай така, като някой каже, че нещо е по-хубаво от нея за същите пари. За теб със сигурност не е, защото ти си взел това, което е най за теб, но хората сме различни. За мен едно е безумие, за теб друго :D 

 

Трябва да си купуваме колите, които искаме. Не е задължително да си масон, батка и прочие за А8, ама в наща мила България нещата са объркани за съжаление.. Жена ми постоянно си ми казва, че по-добре някой нов Хюндай, защото сега само я мислят за някоя тъпа кифла или мен за кисел гъзар, келеш. :D 

Редактирано от alexxk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти пък нищо не каза ама честно Пасат 6 - модерен,красив и интериор ... пълен абсурд,а за двигатели просто да не говорим.

В7 - ца С-лайн - стара? Да сравнена с В9 или нагоре да ... съгласен.

Ако сравняваш 1.8Т с недосмислицата 2.0ТДИ в Пасат-а или друг,нещо не си в час с мотори и прочие.

 

И не на последно място 4х4 (quattro) не е система измислена само за зимата или катерене ... но виждам,че няма смисъл да се обяснява на хора като теб.

Нищо лично - коментираме си.

Хубаво е, когато споменяваш някакви мотори за "недосмислени", да прочетеш по-подробно.

Редом с 8цата, в семейството имаме и Пасат 6 2.0тди 140кс 8в(едноклапанов), който не е с проблемните пиезо дюзи). Тази кола за 1 година е глътнала 000.00лв. Кара се ежедневно. И аз бях предубеден в началото към нея, но като човек от 1ва ръка, мога с ръка на сърцето да кажа, че е по-кола от А4. По-голяма във всяко едно отношение, по-обезшумена.

Даже не знам защо масово се сравнява Пасат с А4, като конкурент за мен му е А6.

Така, заедно с тези коли, в гаража седи "случайно" и пасат 5.5 2005та година 1.8т. 9/10 изпълнение и екстри. Скока, който VW са направили от 5.5 към 6ца е потресаващ. И пак го казвам като човек 1ва ръка, защото тези коли са ми пред очите всеки ден.

Според мен, Пасат б6 въобще не трябва да се изключва от търсените коли, ами в този ценови диапазон, за мен е най-логичната покупка. Само да се подбере с правилния код на двигателя. Модерен дизайн, екстериор интериор, има екземпляри с доволно оборудване, и едно от търсените неща в темата - евтина за поддръжка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, krassi_110 написа:

...

 

Хубаво е че имаш тези коли и база за сравнение.

 

Сега чисто любопитство,а ще е полезно и за темата и избора на колегата,да сравниш Passat (B6) 2006-2008 с Audi A4 (B7) няма смисъл с A6 (4F) както упоменаваш,четеябва се сравнява и да ме светнеш,кое освен вътрешното пространство,го прави по-колаот Ауди-то,кои екстри или каквото щеш?

Защото както каза колегата по-горе теб ти харесва външния вид на Пасат-а,на Мен на Ауди-то,а на друг пък на Шкодата,затова това няма го коментираме.

 

Друго модерно нещо във въпросната кола,което при съпоставката с (В7) го прави по-кола?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не знам какво е "по-кола" ама авторът на темата пита за авант/комби с евтина поддръжка...

Също така има пасати набухани с екстри и оборудване, които сравнени с някоя базвона А6ца ще са "по-модерни" или "луксозни" ...но това няма общо с темата :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автора на темата пита за Авант Ауди с евтина подръжка ...

И колкото и да им е неприятно на колегите то това не е 2.0ТДИ двигателя ... а винаги сравнено с тези критерии,ще си остане 1.8Т ... поради ред причини,които няма да засягаме и да разводняваме темата.

 

Пасат-и набухани с екстри,евентуално Р-лайн или там каквото е изпълнение,иначе,какви са тези толко превъзхождащи базови екстри?

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, krassi_110 написа:

 

Даже не знам защо масово се сравнява Пасат с А4, като конкурент за мен му е А6.

 

 

Поради простия факт, че А4 и Пасат са в един сегмент (D)...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...