Jump to content

Съвет относно покупка на A6 C5


Recommended Posts

Точно тези неща нямат никакво значение обаче, нито става въпрос за вървене, нито чипа променя нещо. За сметка на това типа двигател прави голяма разлика в усещането за колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 104
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Само S6 4.2 V8 прави колата различна, имам приятел с точно такава да там найстина е друга кола.

Карал съм всичките двигатели разлика голяма не можеш да намериш освен разхода на гориво.

Дали 4 цилиндера бензин дизел или 6 цилиндера няма много значение, важното е колега да попадне на възможно по запазена.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласявам се напълно с DLS :) 
И като допълнение - C5 на предно за мен е страшна тъпотия. :)

Редактирано от JusttRelaxx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И за мен е "тъпотия" А6 с 4.2 299 кс, който чипнат голф го минава, но всеки е подбрал колата си според собствените си нужди и разбирания. От много време във форума всеки почна да дава много обидни квалификации за избора на другия. По-нормално е да кажеш кое според те не ти харесва, какви са + и - според теб, при кои двигатели, ситуации, режими на придвижване и т.н. за да може потенциални купувач да си направи някакъв извод. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой, който се е интересувал и тествал може да спомене и факта, че 4,2ките масово им липсват едни 100коня, затова се получават тия разминавания и форумни легенди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колектор, дебитомер и още 10 дреболии струващи по 2-3-4 коня породени от старост. 1,8Т по принцип са същите умреляци ама там като го чипнеш и смениш 2-3 задължителни неща наближаваш 200коня и в предвид, че си 300кила по-лек от 4,2 на което също са му останали 200 и малко... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз това имах предвид, че повечето от колите са доволно стари и няма много логика

1.8Т да са в перфектно здраве, а повечето 4.2 да са щета. Освен конструктивно 8-ците

да са по-проблемни, по-податливи на разваляне/износване. Но , не е невъзможно.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oсмака ако е с адекватен дебитомер, здрав колектор и ламбди и не смуче въздух от някъде, си се мести много добре ;) 

 

/index.php?/profile/91549-ppenchev/" rel="">@ppenchev А сравняваняита на чипосан голф с A6/S6  с V8 мотор са някак си меко казано нелепи, абсурдни, де да знам как още да ги класифицирам... 

Нито има силата, доускорението, гладката работа, ниските обороти при висока скорост, липсата на задъхване, плавното нарастване на въртящия момент, тягата от много ниски обороти, комфорта. Най-обичам някой такъв играч да ме натегне с гоУфо на магистралата. Пускам го да мине пред мен и карам след него. На 200 онова вече е издъхнало, ей тогава почвам аз да му святкам, щото тоя гадния осмак не я усеща тая скорост и не е в 6000 оборота. :) 

 

А предното при C5, означава греда на задния мост. Сам можеш да си направиш изводите за поведение, управление и така нататък. 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

54 minutes ago, kurty said:

Аз това имах предвид, че повечето от колите са доволно стари и няма много логика

1.8Т да са в перфектно здраве, а повечето 4.2 да са щета. Освен конструктивно 8-ците

да са по-проблемни, по-податливи на разваляне/износване. Но , не е невъзможно.

 

Точно това е, като нови е едно, но 15години по-късно вече нещата се променят. 4,2 иска повече пари за да го направиш да върви, докато 1,8Т ако ще и с чип да е ще постигнеш лесно заводския вървеж. Там знаеш, че сменяш 2-3 неща на достъпни цени и започва да върви. Осмака ще го платиш още вендъж докато тръгне нормално и отделно не знам нито един случай някой да е решил и да е възтановил такъв.
От поне 10 такива на купето на Ц5 съм виждал само един който беше горе долу добре, в смисъл липсват му само 50коня вместо 100 :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, JusttRelaxx написа:

 

/index.php?/profile/91549-ppenchev/" rel="">@ppenchev

Най-обичам някой такъв играч да ме натегне с гоУфо на магистралата. Пускам го да мине пред мен и карам след него. На 200 онова вече е издъхнало, ей тогава почвам аз да му святкам, щото тоя гадния осмак не я усеща тая скорост и не е в 6000 оборота. :)

Има и такива(1.8Т), които и след 200 могат да ти светят У вратлето :hilezh: Можеш да попиташ и @Ц Е Ц О ,ако не вярваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, ppenchev написа:

И за мен е "тъпотия" А6 с 4.2 299 кс, който чипнат голф го минава, но всеки е подбрал колата си според собствените си нужди и разбирания. 

 

А за мен е тъпотия да се гледат само времена от 0 до 100, ускорение от точка А до точка Б за възможно най-кратко време, чипове, чЕпове и т.н.

Не казвам, че чипнат Голф няма да надбяга осмака. Казвам, че разликата между поведението на тези два мотора е от земята до небето. И като звук и като разгръщане на мощността и като усещане, което дават тези два мотора. Но това се разбира като си имал осмак, свикнал си с него и после слезеш на чипнат малолитражен голф, който дори да го разминава, не може да ти лепне усмивката по този начин.

Давам пример - чипнато БМВ е46, 330 дизел, размазва осмака. Обаче като слязох да го тествам бързо спря да ми пука дали размазва осмака, понеже дупката до 2000, лагът, гадният звук, тесният оборотен диапазон, грубото рязко и кратко идване на мощността, напъването, вибрациите, саждите и какво ли още не, ме отказаха. Да не говорим, че върви от 2000 до 4000 оборота.

Карал съм добре чипнат 1.8Т в купе на Пасат, който не отстъпваше много на осмака като праволинейно ускорение до 100. Но като поведение - нищо общо. Малолитражен характер. При първия сериозен баир под 2000 оборота издъхва и трябва да върнеш предавка. Развърта се на 2500 и приключва на 5000. Ръмжи и се напъва с гаден тембър. А лятото като влезеш в час пик трафика и ако 1.8Т е сток, кулерчето му се опича и потеглянето е трагедия - все едно дърпаш 20 тонен навес.

Отделен е въпросът, че като избирах осмака, 80 % от екземплярите бяха уморени и вървяха като 1.6. Оттам и много хора се заблуждават, че колата не върви. Не че при 1.8Т е по-различно - ако турбината или периферията около нея е тръгнала и вървежа отидЕ на кино.

За мен истината е такава, че повечето хора, които са свикнали на голяма кубатура и повечко цилиндри, дори след това да сменят колата и да получат същия вървеж с по-нисък разход и по-голяма бързина, но от някоя малолитражка, въздишат по осмака.

И съм сигурен, че ако някой друг зарежда горивото, поддържа мотора и плаща данъците и таксите, никой няма да избере 1.8Т пред осмак с ръчни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пределно ми е ясно, в общия случай обаче са чипосани тръцове и печки на доизживяване, с бавноразвиващи се имбецили зад волана

 

Сериозните тунинг проекти можем да питаме Цецо и колко струват и в крайна сметка защо реши, че е по-добре да заложи на нещо заводско с афтърмаркет доказан тунинг, вместо наливане на хиИ левове, нерви, време, мапери, динота с неясен краен резултат и надеждност. :) 

 

И все пак - това купе и този мотор не са за гонкаджийски изпълнения :) Концепцията тука е друга. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, GTX3071R написа:

Има и такива(1.8Т), които и след 200 могат да ти светят У вратлето :hilezh: Можеш да попиташ и @Ц Е Ц О ,ако не вярваш.

 

И още няколко други, на които им писна да наливат, да висят по майстори и да светят като коледна елха и продадоха всичко на части, купувайки си заводски легенди, някои от които - атмосферни осмаци.

Just now, JusttRelaxx написа:

 

 

И все пак - това купе и този мотор не са за гонкаджийски изпълнения :) Концепцията тука е друга. 

 

 

Така е, но повечето хора гледат само сухи данни и времена. То чипнат тръц в голфово купе може да прескочи и А8 6.0 w12, ама как ще се чувства единият водач с 200 /този в Аудито/ и как другият с тази скорост, при тези обороти и при този комфорт?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То щото в легендарните амосферни осмаци не се налива... Даже във форума са няколко такива с наляти за поддръжка и ремонти, колкото за 3 тръца по 500+ коня :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тия архаични осмаци дето клАтели купето кат форсираш леко на място, сте за Американския форум :)

Всеки двигател от последното десетилетие, слага на сенкЯ тоя тулуп :)

Колкото и да се напъвате, сполучлив двигател като Тръца скоро няма да има.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@JusttRelaxx Няма спор в това, което пишеш. Разбира се така. Идеята е, че всеки има гледна точка - на тъста взехме бора 1.6 101 кс, която се кара 100-120 км/ч и гори 7 газ и е с малкия данък и за него е чудесна покупка. Друг ще каже, че има бора с 1.8т, 180кс, третия 1.9 тди 4х4 и т.н. Идеята е да има толерантност.

 

ПС: тръца го карам, защото това е сиромашка комбинация, между голямо купе и евтин мотор, които има що-годе сила.

Редактирано от ppenchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, 150hp написа:

 

А за мен е тъпотия да се гледат само времена от 0 до 100, ускорение от точка А до точка Б за възможно най-кратко време, чипове, чЕпове и т.н.

Не казвам, че чипнат Голф няма да надбяга осмака. Казвам, че разликата между поведението на тези два мотора е от земята до небето. И като звук и като разгръщане на мощността и като усещане, което дават тези два мотора. Но това се разбира като си имал осмак, свикнал си с него и после слезеш на чипнат малолитражен голф, който дори да го разминава, не може да ти лепне усмивката по този начин.

Давам пример - чипнато БМВ е46, 330 дизел, размазва осмака. Обаче като слязох да го тествам бързо спря да ми пука дали размазва осмака, понеже дупката до 2000, лагът, гадният звук, тесният оборотен диапазон, грубото рязко и кратко идване на мощността, напъването, вибрациите, саждите и какво ли още не, ме отказаха. Да не говорим, че върви от 2000 до 4000 оборота.

Карал съм добре чипнат 1.8Т в купе на Пасат, който не отстъпваше много на осмака като праволинейно ускорение до 100. Но като поведение - нищо общо. Малолитражен характер. При първия сериозен баир под 2000 оборота издъхва и трябва да върнеш предавка. Развърта се на 2500 и приключва на 5000. Ръмжи и се напъва с гаден тембър. А лятото като влезеш в час пик трафика и ако 1.8Т е сток, кулерчето му се опича и потеглянето е трагедия - все едно дърпаш 20 тонен навес.

Отделен е въпросът, че като избирах осмака, 80 % от екземплярите бяха уморени и вървяха като 1.6. Оттам и много хора се заблуждават, че колата не върви. Не че при 1.8Т е по-различно - ако турбината или периферията около нея е тръгнала и вървежа отидЕ на кино.

За мен истината е такава, че повечето хора, които са свикнали на голяма кубатура и повечко цилиндри, дори след това да сменят колата и да получат същия вървеж с по-нисък разход и по-голяма бързина, но от някоя малолитражка, въздишат по осмака.

И съм сигурен, че ако някой друг зарежда горивото, поддържа мотора и плаща данъците и таксите, никой няма да избере 1.8Т пред осмак с ръчни.

Защо връщаш една предавка надолу ????

Аз в събота ходих на Рилския манастир, моята а6 ц5 1.8т с пуснат климатроник си катери нагоре на 5 скорост без проблем. Явно имат някакъв проблем тия изброените автомобили дето казваш и на 5000 оборота правя заварка на педала и се изстрелва чудесно. Явно си мъчите много колите и ги изпърдявате и после и 2 турбини да турите все тая взели сте му душата .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 33 минути, Williams написа:

С тия архаични осмаци дето клАтели купето кат форсираш леко на място, сте за Американския форум :)

Всеки двигател от последното десетилетие, слага на сенкЯ тоя тулуп :)

Мислиш ли, че ме боли фуя, дали някой тръцко, печка или нещо ме разминава на някой светофар, след като същата НИКОГА не може да ти даде специфичното удоволствие от поведението и шофирането на атмосферен V8. :) Пробвай да покараш известно време някой хубав осмак и ще разбереш какво се опитвам да ти кажа.

Ако исках гонкаджийка, щях да си купя S3 вероятно. :) 

А форумната легенда с клатенето на купето много ми е чудно що така го няма при мене?  

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четейки до тук, се вижда, че за голяма част от пишещите в темата, в една кола няма нищо по-важно от времето за ускорение от 0 до 100 км/ч .... Само ей така ще постна това:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, JusttRelaxx написа:

А форумната легенда с клатенето на купето

Имах предвид "разклащането" в добрия смисъл.

Всеки прехласнат по ВиЕйт го изтъква кат страшен душевен оргазъм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво се засегнахте на тема "осмак". Аз бих се комплексирал, ако карам v8 и чипната печка ме шамари. За какво му плащам масрафа на 8мака тогава?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, разбирам. Че из форума се носи легенда, че разбираш ли няма останал V8, дето да не лашка на празен ход. 

 

Моята при форсиране заклаща купето в абсолютно нормални граници, като всеки друг мотор. Нищо общо с разни Muscle car-ове. :D 

@ppenchev и ти май не схващаш идеята на осмака. Няма лошо. Прочети пак, няколко човека сме написали. :)

 

Редактирано от JusttRelaxx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, ppenchev said:

Какво се засегнахте на тема "осмак". Аз бих се комплексирал, ако карам v8 и чипната печка ме шамари. За какво му плащам масрафа на 8мака тогава?

бате ти си нямаш на идея какви кочини има по 500 кс и 900 кг (нисан sx, тойора мр ...), които са около 10к лв с модването. И от тях ли се комплексираш? Недей бъди такъв комплексар .... представям си те как си глътнал волана, връщаш предавка и даваш пълна газ, когато някой те наближи да те изпреварва, като истински Ганьо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...