Jump to content

Стойности на Дюзи и Дебитомер 3.0 tdi


RhythmiX

Recommended Posts

При мен температурни датчици няма или поне не могат да се видят, но се съмнявам.

 

И как тогава разбира, че потокът е малък?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това се чудя.Периодично и на мен ми набива тая грешка.Лятото по често пък зимата никви грешки.Но аре при мен ги има тея Т дачици.Ясно ми е че радиатора е запушен,обаче как мамицата му мога да го накисна с газ на място?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох доста и май става дума за потока след дросела - алуминиевата тръба, където се включва тръбата с изгорелите газове.

Аз първо там ще разглобя, да видя и дросела как е. Като му сменях зъбните беше чист.

 

И при мен като е по-топло го прави. Обаче онзи ден е записало пак и то в града, без да е топло. Мисля си, че има връзка с новия дебитомер и сега очаквам да зачести тая грешка. Явно сравнява показанията на дебитомера с някакви очаквани стойности и разминаването при отворен егр го смята за запушен егр.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да се включа от Саксония, 

сега аз като съм с 2.7tdi  кои канали трябва да проверя в ваг ком,  и какви  трябва да са стойностите? 

или най малкото мога ли  да ви помоля след проверката просто да кача снимки и да ми кажете дали са изрядни, ще ви почерпя с по една студена биричка на лятната ваканция. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какви парамери искаш да провериш.

И ние не сме наясно с много неща и затова се морим да пишем тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, mshbul написа:

Четох доста и май става дума за потока след дросела - алуминиевата тръба, където се включва тръбата с изгорелите газове.

Аз първо там ще разглобя, да видя и дросела как е. Като му сменях зъбните беше чист.

 

И при мен като е по-топло го прави. Обаче онзи ден е записало пак и то в града, без да е топло. Мисля си, че има връзка с новия дебитомер и сега очаквам да зачести тая грешка. Явно сравнява показанията на дебитомера с някакви очаквани стойности и разминаването при отворен егр го смята за запушен егр.

 

Смята го много ясно, нали ти писах и преди че въздухът от егр-а влиза в сметките за общото количество въздух, влизащ в цилиндъра, само че с тази разлика, че не минава през дебитомера. Аз даже имах обратен случай на предното А6 с 2,0 тди, егр-а го спряхме със Стефан софтуерно, но ми набиваше грешка и светваше чека, грешката беше нещо свързано с дебитомера. Сложих му тогава и една ламарина, да го затапя и механично и всичко си дойде на мястото. Преди това освен грешката, нямаше мощност до 2000 оборота и след това се изстрелваше. Та затова се замислих като каза, че очакваш повече мощност между 1500 и 2000 оборота, че може да идват от евентуални проблеми с ЕГР-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам от това, че е позапушена тръбата да е слаб в ниските.

А може и да не е слаб, а не мен така да ми се струва. Като е автомат хидрото компенсира.

При ръчните сигурно повече се усеща.

 

Ще сваля алуминиевата тръба да я изчистя. Чудя се с нафта дали ще е достаъчно да я накисна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, mshbul написа:

Не знам какви парамери искаш да провериш.

И ние не сме наясно с много неща и затова се морим да пишем тук.

Дюзи и дебитомер разбира се. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших и аз да направя няколко снимки на въпросните парметри и незнам какво е положението дали са наред дюзите и дебита. 

IMG_20181015_000721.jpg

IMG_20181015_000939.jpg

IMG_20181015_001045.jpg

IMG_20181015_001211.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само незнам за дебитомера дали има нужда да я пръсна със спрей за дискове, тоест дали изобщо има ли нужд от подобно нещо понеже нямям и идея дали от тези показатрли се разбира дали е наред?! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карах извънградско с новия дебитомер и не мисля, че има особено подобрение във вървежа. Не съм карал по магистрала и не знам как ще е под пълен товар.

Все пак има някакъв резултат.

 

Мисля, че се оправи неравномерното ускорение около 2000 оборота.

По компютър като че ли спадна разхода, но това не съм сигурен. 

 

Обаче пак имам грешка за потока през егр-а. Явно зачести рязко с новия дебитомер.

Свалих алуминиевата тръба и дросела и ще ги чистя. Дано не се налага и друго да свалям, че  като гледам какво е между главите ще си отворя много работа.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая тръба няма изчистване. Тия отлагания са като камък. 

Има 2 малки дупчици точно след дроселя, през които влизат изгорелите газове от егр-а. Бяха доста се стеснили и сигурно това е проблема.

Ама не знам дали съм успял да ги изчистя.

 

Почти цял спрей за егр изпръсках, като 3 дни преди това стои в нафта. Утре пак продължавам и колкото стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спри го тоя ЕГР-софтуерно и после му сложи и една ламаринка да го затапиш и ще видиш как ще ти тръгне колата в ниските обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че е така, но не искам да махам екологиите поне докато не са се повредили.

Най-сетне изчистих тръбата и ще видим дали ще се появи пак грешката.

 

Откакто сменях зъбните колела миналата година дроселът след загасяне го чувам, че затваря и отваря 3 пъти. При вас така ли е?

Даже сега като го свалях го оставих да го видя какво прави и това прави - отваря и затваря 3 пъти. Преди палене само 1 път, което е нормално сигурно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почистването на тръбата засега изглежда постигна резултат. 400км я няма грешката, а беше топло.

 

Явно това е първото, което трябва да се направи при  EGR INSUFFICIENT FLOW. 

 

Обаче продължава да ме мъчи мисълта как компютърът го мери това. Единственото обяснение е според намалението на дебита през дебитомера съотнесено към мнението му колко е отворил ЕГР-а. Така ще излезе, че ако не е добре дебитомера не управлява правилно егр-а и така да се вдига разхода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, тази грешка я имах две години, през които минах около 25хил.км. Появяваше се на около 700-1000км, и то винаги в движение, но никога не изчезваше в  движение, а на някое от запалванията. Колата си вървеше без никакви проблеми. Преди година и половина смених ЕГР-а и охладителя му, по препоръка на майстор, и оттогава вече близо 22хил.км. няма и помен от нея. Затова си мисля, че проблемът ти е в охладителя на ЕГР-а, който се запушвал с времето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще видим, може и така да се окаже.

При теб вероятно при смяната са почистили тази тръба и затова е изченала.

 

Ако ти е 4-буквен мотора при теб има още датчици за егр-а и може и да са други нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мене дебитомерът взима данни от това колко е отворен ЕГР-а и се смятат тези изгорели газове в схемата за сместа. Когато обаче е запушен ЕГР-а този въздух не влиза и ето ти невървене в ниските обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте колеги,

Скоро си купих AUDI A6 4F/3.0TDI и бих искал да помоля за информация относно състоянието но дюзите и турбото.

Да отбележа колата има чип.

Диагностиката е направена при температура на двигателя 90°С.

IMG_2018-12-26_22-18-40.JPG

IMG_2018-12-26_22-20-01.JPG

IMG_2018-12-26_22-22-02.JPG

IMG_2018-12-26_22-22-40.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,3,11 канал трябва да ги логнеш на пълна газ. Адаптацията на дюзите е ок, щом корекцията е малка на 13 и 14 канал. Ако не затяга при палене и няма бял пушек на празен ход, то всичко е наред.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, kpematop написа:

1,3,11 канал трябва да ги логнеш на пълна газ. Адаптацията на дюзите е ок, щом корекцията е малка на 13 и 14 канал. Ако не затяга при палене и няма бял пушек на празен ход, то всичко е 

 

Благодаря за информацията,

Днес ще направя 1, 3 и 11 и ще кача данни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...