kpematop Публикувано 11 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 ЕГР кулер дросела е със соленоиден клапан винаги и е отворено/затворено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 При мен температурни датчици няма или поне не могат да се видят, но се съмнявам. И как тогава разбира, че потокът е малък? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 11 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 И аз това се чудя.Периодично и на мен ми набива тая грешка.Лятото по често пък зимата никви грешки.Но аре при мен ги има тея Т дачици.Ясно ми е че радиатора е запушен,обаче как мамицата му мога да го накисна с газ на място? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 Четох доста и май става дума за потока след дросела - алуминиевата тръба, където се включва тръбата с изгорелите газове. Аз първо там ще разглобя, да видя и дросела как е. Като му сменях зъбните беше чист. И при мен като е по-топло го прави. Обаче онзи ден е записало пак и то в града, без да е топло. Мисля си, че има връзка с новия дебитомер и сега очаквам да зачести тая грешка. Явно сравнява показанията на дебитомера с някакви очаквани стойности и разминаването при отворен егр го смята за запушен егр. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 11 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 Айде и аз да се включа от Саксония, сега аз като съм с 2.7tdi кои канали трябва да проверя в ваг ком, и какви трябва да са стойностите? или най малкото мога ли да ви помоля след проверката просто да кача снимки и да ми кажете дали са изрядни, ще ви почерпя с по една студена биричка на лятната ваканция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 12 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2018 Не знам какви парамери искаш да провериш. И ние не сме наясно с много неща и затова се морим да пишем тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 12 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2018 Преди 11 часа, mshbul написа: Четох доста и май става дума за потока след дросела - алуминиевата тръба, където се включва тръбата с изгорелите газове. Аз първо там ще разглобя, да видя и дросела как е. Като му сменях зъбните беше чист. И при мен като е по-топло го прави. Обаче онзи ден е записало пак и то в града, без да е топло. Мисля си, че има връзка с новия дебитомер и сега очаквам да зачести тая грешка. Явно сравнява показанията на дебитомера с някакви очаквани стойности и разминаването при отворен егр го смята за запушен егр. Смята го много ясно, нали ти писах и преди че въздухът от егр-а влиза в сметките за общото количество въздух, влизащ в цилиндъра, само че с тази разлика, че не минава през дебитомера. Аз даже имах обратен случай на предното А6 с 2,0 тди, егр-а го спряхме със Стефан софтуерно, но ми набиваше грешка и светваше чека, грешката беше нещо свързано с дебитомера. Сложих му тогава и една ламарина, да го затапя и механично и всичко си дойде на мястото. Преди това освен грешката, нямаше мощност до 2000 оборота и след това се изстрелваше. Та затова се замислих като каза, че очакваш повече мощност между 1500 и 2000 оборота, че може да идват от евентуални проблеми с ЕГР-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 12 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2018 Не вярвам от това, че е позапушена тръбата да е слаб в ниските. А може и да не е слаб, а не мен така да ми се струва. Като е автомат хидрото компенсира. При ръчните сигурно повече се усеща. Ще сваля алуминиевата тръба да я изчистя. Чудя се с нафта дали ще е достаъчно да я накисна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 12 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2018 Преди 2 часа, mshbul написа: Не знам какви парамери искаш да провериш. И ние не сме наясно с много неща и затова се морим да пишем тук. Дюзи и дебитомер разбира се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 12 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2018 изчети цялата тема, ще видиш файловете, които са сложили колегите, разгледай ги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 14 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2018 Реших и аз да направя няколко снимки на въпросните парметри и незнам какво е положението дали са наред дюзите и дебита. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 15 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2018 Поне по компютър са добре дюзите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 15 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2018 Само незнам за дебитомера дали има нужда да я пръсна със спрей за дискове, тоест дали изобщо има ли нужд от подобно нещо понеже нямям и идея дали от тези показатрли се разбира дали е наред?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 16 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2018 от тези не в темата назад ще видиш каъде се гледа дебитомера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 20 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2018 (Редактирано) Карах извънградско с новия дебитомер и не мисля, че има особено подобрение във вървежа. Не съм карал по магистрала и не знам как ще е под пълен товар. Все пак има някакъв резултат. Мисля, че се оправи неравномерното ускорение около 2000 оборота. По компютър като че ли спадна разхода, но това не съм сигурен. Обаче пак имам грешка за потока през егр-а. Явно зачести рязко с новия дебитомер. Свалих алуминиевата тръба и дросела и ще ги чистя. Дано не се налага и друго да свалям, че като гледам какво е между главите ще си отворя много работа. Редактирано 20 Октомври 2018 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2018 Тая тръба няма изчистване. Тия отлагания са като камък. Има 2 малки дупчици точно след дроселя, през които влизат изгорелите газове от егр-а. Бяха доста се стеснили и сигурно това е проблема. Ама не знам дали съм успял да ги изчистя. Почти цял спрей за егр изпръсках, като 3 дни преди това стои в нафта. Утре пак продължавам и колкото стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 25 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2018 Спри го тоя ЕГР-софтуерно и после му сложи и една ламаринка да го затапиш и ще видиш как ще ти тръгне колата в ниските обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2018 Предполагам, че е така, но не искам да махам екологиите поне докато не са се повредили. Най-сетне изчистих тръбата и ще видим дали ще се появи пак грешката. Откакто сменях зъбните колела миналата година дроселът след загасяне го чувам, че затваря и отваря 3 пъти. При вас така ли е? Даже сега като го свалях го оставих да го видя какво прави и това прави - отваря и затваря 3 пъти. Преди палене само 1 път, което е нормално сигурно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 28 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2018 Почистването на тръбата засега изглежда постигна резултат. 400км я няма грешката, а беше топло. Явно това е първото, което трябва да се направи при EGR INSUFFICIENT FLOW. Обаче продължава да ме мъчи мисълта как компютърът го мери това. Единственото обяснение е според намалението на дебита през дебитомера съотнесено към мнението му колко е отворил ЕГР-а. Така ще излезе, че ако не е добре дебитомера не управлява правилно егр-а и така да се вдига разхода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko1962 Публикувано 28 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2018 Колега, тази грешка я имах две години, през които минах около 25хил.км. Появяваше се на около 700-1000км, и то винаги в движение, но никога не изчезваше в движение, а на някое от запалванията. Колата си вървеше без никакви проблеми. Преди година и половина смених ЕГР-а и охладителя му, по препоръка на майстор, и оттогава вече близо 22хил.км. няма и помен от нея. Затова си мисля, че проблемът ти е в охладителя на ЕГР-а, който се запушвал с времето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 29 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2018 Ще видим, може и така да се окаже. При теб вероятно при смяната са почистили тази тръба и затова е изченала. Ако ти е 4-буквен мотора при теб има още датчици за егр-а и може и да са други нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 29 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2018 За мене дебитомерът взима данни от това колко е отворен ЕГР-а и се смятат тези изгорели газове в схемата за сместа. Когато обаче е запушен ЕГР-а този въздух не влиза и ето ти невървене в ниските обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkov_90 Публикувано 26 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2018 Здравейте колеги, Скоро си купих AUDI A6 4F/3.0TDI и бих искал да помоля за информация относно състоянието но дюзите и турбото. Да отбележа колата има чип. Диагностиката е направена при температура на двигателя 90°С. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 26 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2018 1,3,11 канал трябва да ги логнеш на пълна газ. Адаптацията на дюзите е ок, щом корекцията е малка на 13 и 14 канал. Ако не затяга при палене и няма бял пушек на празен ход, то всичко е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkov_90 Публикувано 27 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2018 Преди 10 часа, kpematop написа: 1,3,11 канал трябва да ги логнеш на пълна газ. Адаптацията на дюзите е ок, щом корекцията е малка на 13 и 14 канал. Ако не затяга при палене и няма бял пушек на празен ход, то всичко е Благодаря за информацията, Днес ще направя 1, 3 и 11 и ще кача данни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване