Jump to content

Ъпгрейд от Б6 1.9, 131 к.с. на Б8 2.0 ТФСИ!


Recommended Posts

Разликата е, че едното е навигация,

Just now, skertin said:

която е с бутоните долу около скоростния лост

а другото е радио

Just now, skertin said:

ругата на която копчетата са горе

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 133
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 2 часа, skertin написа:

 

Ми аз попитах няколко пъти по-назад в темата дали 170 к.с. е удачен вариант и дали също е лек за поддръжка като 143 к.с., но не получих отговор, заюото пак казвам,че този мотор специално мисля,че ще ми приляга най-добре.

 

Разлика в двигателя като архитектура - няма. Заводски дюзите са най-големите и турбото е най-голямото при двигателя със 170к.с.

Съответно от това произтича разлика в представянето на двата мотора, и тя е че двигателя със 170к.с. е по-скоро за дълги магистрални пътувания, а не толкова за градски къси отсечки, а двигателя със 143к.с. е вариант и за магистрални пътувания, и за градско придвижване. 

При 170к.с. заради по-голямата турбина двигателя се развърта с изявен лаг до 1500об.мин, което в градско движение се усеща постоянно и леко дразни, но пък за сметка на това на магистрла може да се кара със 140-150-160км./ч., с часове без да прегрее железата и маслата, и да даде добър разход., а при 143к.с. това упражнение е лек проблем.

 

Също така "малкият" - 143к.с. дизел, чрез ъпдейт става "голям" - 170 к.с. дизел (без да се пипат дюзи и турбо), след което започва да върви много и да харчи малко гориво(направо чудо), обаче на магистрала, като решиш да му отпуснеш края и охлюва си заминава. 

 

Разлика в поддръжката няма, ако се позлва по предназначение всеки един от двата двигателя. Консумативите са еднакви, само при спирачните дискове и съединителя има разлика. Следователно може да си отговориш на въпроса за поддръжката.

 

 

Преди 4 часа, skertin написа:

Чудех се и нещо друго, защо някои Б8ци имат бутони долу на конзолата около скоростния лост, а други нямат, това от модела навигация ли зависи?

 

Mоделите озвучителна система (MMI) на които  бутоните за управление са разположени около скоростният лост - това е навигация (и са няколко типа), другото е само "музикална кутия".

Редактирано от Nikosaul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Виж това е един много ясен, добре синтезиран коментар, който ми отговаря точно и ясно на въпросите, благодаря ти колега :)

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, moto_fan написа:

е те за тоо бюджет ше е огИн тва 3.0тди . Като рОди и ше го обикаляш кат голЕм камИк:hilezh:

 

Хахахаах това чак се засмях като го прочетох с тоя голем камИк :D

 

Иначе, то вече е ясно,че с тия коли е така, затваряш очите, скачаш и се молиш после, гаранция, само от магазина, имам колега който кара 4Ф, и той човекът даде 1000 лв за 2 седмици да прави въздушно, но ей го кара си го и видимо уж е доволен :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо е прав,че доста хора не са наясно с двойното при Ауди.

Не разбрах какъв бюджет има заделен от автора за Б8-цата.Тея коли станаха на години вече,и си искат своето.А дизел нов внос на малко километри-няма. 

Размисли пак и не бягай от асиметричното двойно задвижване при Б8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обява: https://www.autoscout24.ch/de/d/audi-a4-kombi-2010-occasion?allmakes=1&fuel=15&index=10&kmto=180000&make=5&model=38&returnurl=%2fde%2fautos%2f-audi--a4%3fallmakes%3d1%26fuel%3d15%26kmto%3d180000%26make%3d5%26model%3d38%26sort%3dprice_asc%26st%3d2%26vehtyp%3d10%26yearfrom%3d2010%26yearto%3d2015%26r%3d5&sort=price_asc&st=2&vehid=5865023&vehtyp=10&yearfrom=2010&yearto=2015

 

2.0Д/170кс, куатро, 170к км, 2010та.....12м гаранция.

Швейцарска с преглед, винетка, спортен салон с алкантара, навигация.....18000лв без ДДС и докарване.

Колко по-евтина трябва да е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДДС 20%, мито 10%, 300 евро докарване. Тотал 24к, нормално е.

Ама е друго да се нашиеш с нов внос от джамбази тука за 16к, каквито се постват в темата :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 31 минути, petrishki написа:

ДДС 20%, мито 10%, 300 евро докарване. Тотал 24к, нормално е.

Ама е друго да се нашиеш с нов внос от джамбази тука за 16к, каквито се постват в темата :hilezh:

 

Така, не всеки може да иде и да си купи кола от Швейцария, нали така, освен това като идеш да си я купиш оттам при кой ще я закараш да я види преди да я купиш, а и тая гаранция, ако стане нещо до Швейцария ли ще я закараш да ти я оправят?? Айде малко по-така все пак не висчки можем да си позволим внос на кола и се ограничаваме с това, което има тук, много ясно ,че ще се оглеждам за нещо от частно лице с регистрация,че да имам поне малко представа за кво иде реч. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си.Но зависи от кой ще вземеш тая кола нов внос,тука.

Като се качиш в кола от Швейцария,но не някой барутник,ще ти стане ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, petrishki написа:

 

Ми ето тука има, не знам какви са, не съм ги гледал на живо, но има и по-голямата част са около 20К

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=3&slink=812skm&f1=1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами разтегливо понятие е бюджетът и принципно малко зависи от продажбата и на моя автомобил, но да кажем някакъв максимум ми е 22К, това трябва да включва и обслужването, тоест или трябва да я купя обслужена или да е 17-18К за да мога да я обслужа както трябва.

Изпратено от моят SM-J510FN с помощта на Tapatalk

И сега понеже знам, че някой ще каже, " ми купи си 2 Тфси и си я ремонтирай" ще отговоря предварително, че не искам да се хвърлям в толкова сложен ремонт и да треперя дали ще стане като хората, да налея още един куп пари и да не спя с дни и нощи чудейки се ще го бъде ли няма ли!

Изпратено от моят SM-J510FN с помощта на Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, ppenchev написа:

Куатрото мен ме кефи, че от 140 км/ч като му набия 2ра на мокър път или преди опасност усещаш яко как 4те гуми държат колата. 

 

Като набиеш втора на 140 не излизат ли буталата на тръца, да те шляпнат по челото? Той ако на втора вдига 140, значи на трета сигурно стига поне до 250.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно едно от изискванията ми беше да е авант, ма реших да хвърля един поглед и на седаните, струва ми се че са на по-ниски цени и има не малък избор.

Изпратено от моят SM-J510FN с помощта на Tapatalk

Ето примерно това - http://mobile.bg/11533818802088918

Изпратено от моят SM-J510FN с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попринцип да си правиш компромис с изискванията, заради цена, според мен не е опция изобщо. :) 

 

Колата, която е постнал @robobug е изключително слънчева, с просто око се вижда, че няма нищо общо с нищо, което се продава на българския пазар. :) 

 

А Швейцария не е никак далече.

Редактирано от JusttRelaxx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще проуча и този въпрос, принципно имам идея понеже имам 2ма познати, които се занимават с внос на коли (аз лично нямам нито познанията, нито времето да отида сам да си я внеса) и ще видим те какво могат да предложат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не четох ръчка или автомат

 

на тази какво и е например ? Освен, че е “базовица” https://m.mobile.bg/details/11522496382976057

Редактирано от bahkata007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има парктроник, мултиволан, темпомат и фарове се слагат лесно, но като цяло е доста базова, все пак е била служебна.

Ако наистина е на тези километри може и да си струва, Quattro-то си е голям плюс.

Мен салона и цвета на таблото/волана ме дразнят повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, fifipaldi написа:

Има парктроник, мултиволан, темпомат и фарове се слагат лесно

Мен салона и цвета на таблото/волана ме дразнят повече.

 

Така е, не е трудно, ама на много малко хора им се занимава с ретрофити след като си купят кола. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...