Jump to content

Помощ за избор на Ауди А4 Б7 авант 1.8т


Recommended Posts

Здрасти!Карам Ауди Б5 и съм решил да го сменя с Б7 авант(понеже визуално ми харесва повече от седана),не съм някакъв болен фен на която и да е марка критериите ,които ме насочиха към точно определения модел са бензин+автомат.Не съм карал кой знае колко коли,но това което съм чел и чул сякаш си оставам на бензин(вероятно).Единственото което ме плаши,че б7 авант 1.8т е с мултитроник на който не му се свързва името с здравина.Въпроса ми е ако реша да купя тази комбинация в какъв риск се вкарвам откъм пари за ремонти(да кажем чупи се скоростната кутия в мойте ръце най-лошия сценарии).Отворен съм и на други предложения(и за друг тип комбинации).Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 90
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако няма да слагаш газ, по-хубаво се насочи към 2.0T куатро - по-икономичен мотор, по-бърз и не е с мултитрошляк. 1.8Т  е силно надценен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комбинацията 1.8Т + Мултитроник е отвратителна. Не бих си го причинил. 

2.0ТFSI автомат quattro. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0тфси като мотор казвате,че е по-добър от 1.8т ?не е ли 1.8т най-хваленият бензинов мотор на VW? Или за комбинацията с автомат е по-добрия избор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комбирацията 2.0TFSI+типтроник е по-малкото зло от 1.8T+мултитроник... 2-ката при B7 не е толкова проблемна както при Б8 и ако е обслужван качесвено мотора може и да нямаш никакви грижи.

Ако въпросната форумна кола е тази, която си мисля и наистина всичко й е правено в D-Bros, аз съвсем спокойно бих я отнесал, ако търсех такава. Въпроса е дали ще ти се дават толкова пари...  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иди я виж и ако ти хареса направи оферта за толкова колкото мислиш че струва. Това не е магазин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 22 минути, DannyBoy написа:

Да, за същата става въпрос, но си е доста скъпа, към 15000 лева.... вярно с екстри е, но все пак си е на годинки вече.

Когато започнете да цените колите според състоянието и оборудването им, може и да се оправят нещата.

Няма по-голяма тъпня да определяш цена на кола по годините й.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,търси за 12.000 -14.000 хиляди някое В8 ... 1.8ТФСИ,2.0ТДИ или 2.0ТФСИ Куатро - Автомат,не се занимавай с В7-ци за тия пари,стари и обезценени коли са това за наще географски ширини.

Ганьо с 5 лева в джоба трябва да кара нова година за малко пари ида обяснява на всички останали как са се прецакали,типична родна черта.

 

Във всяка такава тема за В7 се дават примери как ще купиш по-хубава за тези пари В8-ца ама още никой не е купил и не я е показал тука пред всички,за колко пари я купил,обслужил,пуснал в движение и прочие и най-важното както казва ЦЕЦО съобразил вид,екстри,състояние и продажбена цена на запад,защото ДА немци и швейцарци са будали и не знаят какво са купили и какво продават в момента и на каква цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

29 minutes ago, Ц Е Ц О said:

Когато започнете да цените колите според състоянието и оборудването им, може и да се оправят нещата.

Няма по-голяма тъпня да определяш цена на кола по годините й.

Състоянието няма как да го видиш с рентгенов поглед и също така няма сервиз, който да ти гарантира какво е, така че годините са добър ориентир. Ясно, че салона ако не е като нов и има изпочупени неща и скъсано, явно собственикът е бил немарлив и дотам. Ясно, че дадена кола на 5 години може да е много по-зле от друга на 10 години, но годините са си години - излизат нови модели старите се демодират - на село може да си вървежен със "старо злато" :D Въпросната "форумна" кола изглежда много добре, но ако ще и само масло да и сипваш още 200К км пак ще си остане дърта кошница и според мен е силно надценена - не казвам, че на пазара има по-хубава, но неизбежно след 4-5 години че и по-рано вече ще е много демодирана и за смяна. Тя и Моника Белучи е много запазена, ама вече не бих я е**л.

Редактирано от Diaksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мойто мнение правилно или не е ,че са прекалено 15 000 за Б7.Ами ако изпадне дизел към коя комбинация бихте ме посъветвали да гледам,ако не намеря бензин.(ама пак бензина си ми е приоритет като резервен вариянт дизела)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 22 минути, Diaksi написа:

Състоянието няма как да го видиш с рентгенов поглед и също така няма сервиз, който да ти гарантира какво е, така че годините са добър ориентир. Ясно, че салона ако не е като нов и има изпочупени неща и скъсано, явно собственикът е бил немарлив и дотам. Ясно, че дадена кола на 5 години може да е много по-зле от друга на 10 години, но годините са си години - излизат нови модели старите се демодират - на село може да си вървежен със "старо злато" :D Въпросната "форумна" кола изглежда много добре, но ако ще и само масло да и сипваш още 200К км пак ще си остане дърта кошница и според мен е силно надценена - не казвам, че на пазара има по-хубава, но неизбежно след 4-5 години че и по-рано вече ще е много демодирана и за смяна. Тя и Моника Белучи е много запазена, ама вече не бих я е**л.

Много погрешно мислене.

Няма да изпадам в подробности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не виждам с какво тази Б7 форумка (цък!) е толкова по-добра от тази Б8 джамбазка (цък!), че да са на същата цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, D.Ivanovv написа:

Aми ако изпадне дизел към коя комбинация бихте ме посъветвали да гледам,ако не намеря бензин.(ама пак бензина си ми е приоритет като резервен вариянт дизела)

 Най-добре 3.0ТДИ Куатро от поаледните 2007-08 година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги го има този "тънък" момент еле пък в бг.

Нормално е - последен фейс и година на производство срещу първа от нов модел.

Неизбежно е .

В момента имаме Олроуд Ц5 на същите пари , че и по-скъпи от Олроуд 4Ф от първите години.

Редактирано от Ц Е Ц О
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Just now, CVT написа:

И аз не виждам с какво тази Б7 форумка (цък!) е толкова по-добра от тази Б8 джамбазка (цък!), че да са на същата цена.

На снимки всички са красиви. B) Но на живо ... ламарини с щампи made ii Taiwan, фарове Depo, пребоядисан моторен отсек и т.н. На "ритането" в автомата му трябва винаги само смяна на масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, CVT написа:

И аз не виждам с какво тази Б7 форумка (цък!) е толкова по-добра от тази Б8 джамбазка (цък!), че да са на същата цена.

Първата има някаква история и може да я тестваш, втората няма история може да е на 4-500 000 км и едва ли ше ти дадат да я пробваш. При ауди, без значение на годината парите които можеш да налееш за ремонти не са никак малко. Аз бих видял Б7-цата, не казвам че това е колата. Гледам и ес-4 ки има около тия пари, не е лошо и те да се погледнат. Например - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11474800058102118&slink=8lpdnwhttps://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11538991465768022&slink=8lpdnw. Най важното е колата да се тества на пътя възможно най дълго и след това да се закара на добър сервиз за диагностика.

ПП: Сега разглеждам Б8-ците, цените са им средно по около 17-18 к., значи за тия пари може да излезе нещо читаво, но за 12-14 едва ли. Иначе има и Б9 за 18, но едва ли ще се движи - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11537369596803665&slink=8lpgum. "Евтино и хубаво са на различни щандове в магазина"

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, DannyBoy написа:

Не се караме бе пичове. Просто концептуално си разискваме, хубаво е това и градивно. АКо и това не правим, за какво е тоя форум тогава. Нали тук са се събрали хора, горе долу интересуващи се от коли и с мнение.... 

Много точно казано.

Всеки си има виждане и мнение за нещата.:flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, DannyBoy написа:

Не е нормално, Цецо. Това е цяло едно поколение по нова кола. Особено пък със Б7, която реално си е концепция, шаси и всичко от Б6, която си е 2001 година кола... 

Друга бира е новата - шаси, окачване външен вид и тнт....

Така мисля аз, може и да бъркам.

Така е човек, ама глей какво става.Отваряй мобилето и гледай като се застъпват годините.

Ся има Олроуди 4Ф 2008 на 12 000лв, а има и Ц5 на тея пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, DannyBoy написа:

Не е нормално

Абсолютно нормално е ако "новия" модел е бил служебен и е навъртял много километри, а "стария" е бил за лично ползване в ръцете на някой автофен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Форума трябва да е градивен и всеки да получи максимално обективна информация относно питанките при покупка на даден модел.Разбира се много хора купуват коли без да питат и да се интерсуват и след това почва теглото и въпросите,затова и има много и субективни мнения относно дадени модели на база лоша покупка и непреценени възможности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, martinich said:

Първата има някаква история и може да я тестваш, втората няма история може да е на 4-500 000 км и едва ли ше ти дадат да я пробваш. При ауди, без значение на годината парите които можеш да налееш за ремонти не са никак малко. Аз бих видял Б7-цата, не казвам че това е колата. Гледам и ес-4 ки има около тия пари, не е лошо и те да се погледнат. Например - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11474800058102118&slink=8lpdnwhttps://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11538991465768022&slink=8lpdnw. Най важното е колата да се тества на пътя възможно най дълго и след това да се закара на добър сервиз за диагностика.

ПП: Сега разглеждам Б8-ците, цените са им средно по около 17-18 к., значи за тия пари може да излезе нещо читаво, но за 12-14 едва ли. Иначе има и Б9 за 18, но едва ли ще се движи - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11537369596803665&slink=8lpgum. "Евтино и хубаво са на различни щандове в магазина"

 

Първата е били точно като втората преди да я купи колегата - дзамбазка, нов внос от Швейцария, само че Б7. Значи купува я, обслужва я в D-Bros, кара я една година из България навъртайки 25 хил.км. и тя става форумна, равна по цена на нов внос Б8 от Швейцария.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ли нещо полудявам или тая сивата B8-ца няма 2 съседни детайла дето да са един цвят... И емблемите отзад са свалени - защо ли :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...