герги Публикувано 3 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2023 (Редактирано) На 1.07.2023 г. at 18:24, герги написа: Бре Никой ли не си е сменил маслото. Хиляда клипа изгледах и не видях като на мойта кола от къде се налива маслото в торсена. Редактирано 3 Юли 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@* Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 3 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2023 Да не можеш да намериш нещо в нета е смешно .. https://www.drive2.ru/l/585225235440081420 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 3 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2023 На кутията и задният диференциал си ги смених без проблеми. Проблема е в торсена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2023 я дай снимка на тоя велик "торсен", че ми станА интересно, къде баш го намери, че и с пробка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 3 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2023 Ако е с АСК там е сложно. Пробката е само една. Източваш със шприц. Допълваш караш и после пак същата процедура. Да се обнови колкото е възможно. Цялостна смяна е възможна само след сваляне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 3 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2023 Това е пробката за източване. Няма за наливане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 3 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2023 Не виждам нищо познато. Каква е конфигурацията на автомобила? Или е събиран във Враца ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 3 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2023 (Редактирано) Не е събиран във Враца. 1.9 tdi 6 скорости авант куатро 2003 година, закупен от Италия. Не знам може ли маслото да е едно с това на кутията Редактирано 3 Юли 2023 от герги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 3 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2023 (Редактирано) Преди 1 час, герги написа: .... може ли маслото да е едно с това на кутията При В7 quattro/механична кутия/ маслото на кутията и "торсена" е едно и също и се сменя през пробките на кутията.Слага се само ОЕМ,което е предвидено и е с подходящите "присадки"да работи с двата възела едновременно.Не вярвам при B6 нещата да са по-различни. Редактирано 3 Юли 2023 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 3 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2023 Ясна е работата. Но такъв корпус на кутия не съм виждал. Може би защото не съм попадал на Б6 1.9 tdi 6 скорости куатро. 😎 Скъпичко е оригиналното масло за тази кутия и все по скъпо става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 3 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2023 Аз в момента съм сложил масло отговарящо на стандарт API GL-4/GL-5. Мисля че такова трябва да бъде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
user12321 Публикувано 7 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2023 Търся някой, който е навътре с окачванията при B6. Интересува ме стандартното окачване със следните PR кодове до колко е високо и каква е возията му. И има ли друго с друг код, което да прави колата още по-висока (и проходима при лоши пътища). преден мост: OEM : 8E0413031CC note : gas-filled shock absorber; PR:1BA+0JC заден мост: 8E0513036AE note : gas-filled shock absorber;;PR:1BA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 12 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2023 Някой запознат еладжия да каже какво може да се измисли?С дрф модул съм на дългите, но съм с биксенон лупи моримото допълнително монтирани. При включване на фарове и светване ба дългите, машинките остават отворени на дълги светлини.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 12 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2023 (Редактирано) A дългите които ползваш за дневни спират ли да светят? Защото при правилно свързване модула трябва да се изключи при пускане на габарити. Редактирано 12 Юли 2023 от Chitatelia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 12 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2023 ДаSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 12 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2023 Всичко е както трябва с включването и изключването на дрл. Само като дам дам на дълги на биксенон лупите и искам да превключа на къси , те си остават на дълги.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 12 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2023 преди 23 минути, Митака55555 написа: .......те си остават на дълги. Когато се монтират допълнително биксенонови лупи,между намотката на тяхната бленда и захранването на вътрешната секция на фара се слага по едно реле,за да не се мъчат да се задейстават механизмите при включване на дневните светлини.При теб,или такива релета не са сложени,или са дали "фира".Трябва да се прегледа инсталацията и да се установи,дали блендата се задържа отворена от паразитно напрежение,или просто блокира механично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 12 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2023 Не са сложени релета явно това е разковничето. Благодаря.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 12 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2023 Чакай че нещо май. При мен при изключил дрл и светнати стандартни фарове, когато дам на дълги сеетват дългите на лупите но не връщат на къси. Трябва пак да върна копчето в изключено положение да се задейства дрл, пак да светна стандартните фарове и тогава е на къси, но пак дам ли дълги, забива на дълги.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 13 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2023 (Редактирано) Преди 20 часа, jordanik написа: Когато се монтират допълнително биксенонови лупи,между намотката на тяхната бленда и захранването на вътрешната секция на фара се слага по едно реле,за да не се мъчат да се задейстават механизмите при включване на дневните светлини.При теб,или такива релета не са сложени,или са дали "фира".Трябва да се прегледа инсталацията и да се установи,дали блендата се задържа отворена от паразитно напрежение,или просто блокира механично. Имаш ли схема или с няколко изречения да опишеш свързването на релетата. Когато слагах лупите точно за това не вързах електромагнита на биксеноновата лупа защото при ползване на дневните електромагнита се опитва да се задейства. Редактирано 13 Юли 2023 от Chitatelia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 13 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2023 Да. Може ли схемичка за връзването и какви точно релета.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 19 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2023 Някой би ли дал дал схемата?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
user12321 Публикувано 27 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2023 (Редактирано) Колеги, как B6-ца може да се направи с 2-3 см. по-висока отпред и отзад и само с тези комплекти ли е варианта за многоточково алуминиево окачване: https://www.olx.bg/d/ad/buferi-podlozhki-za-pruzhini-a-b-c-e-2937-CID1243-ID8AChH.html от http://www.dbk-dimitrov.com/ ми предлагат някакви по-различни подложки за пружините само за отзад, но не и отпред Редактирано 27 Юли 2023 от user12321 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
user12321 Публикувано 27 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2023 (Редактирано) Или пък с тези втулки, изработвани по поръчка: https://www.olx.bg/d/ad/vtulki-za-povdigane-na-avtomobili-wv-golf4-wv-bora-octavia-audi-a3-CID1243-ID782oj.html Някой да е тествал който и да е от изброените варианти на B6/B7 Avant? Редактирано 27 Юли 2023 от user12321 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DanielVK Публикувано 5 Август 2023 Доклад Share Публикувано 5 Август 2023 (Редактирано) Здравейте колеги, искам да попитам кое е точно релето за нафтовата помпа на А4 Б6 1.9 тди AVF 131 коня, че имам проблем с тока към нея. Понякога не пали, понякога с доста зор, но когато я закача на vcds и чрез Engine / Basic Settings / група 035 и подам ток на помпата пали без проблем. Също така е замервано към помпата - не се подава ток, а помпата си работи. Редактирано 5 Август 2023 от DanielVK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване