Fireblood Posted January 14, 2019 Report Share Posted January 14, 2019 (edited) Колеги, понеже проблема е дребен мислех да попитам в темата "питанки за Б6/Б7" ама виждам, че е заключена. Та.... задната броня на автомобила е претърпяла мистеризно приключение, колкото да е за бояджия и да хлътне единия сензор на парктроника. Та....бояджията не е спешен, обаче на задна предавка пищи постоянно, понеже споменатия сензор "вижда" самата броня. Знам, че тоя сензор го държи нещо, потърсих в нет-а, ама не мога да се ориентирам точно какво ми трябва. И.....тая броня лесно ли се сваля, или с половината кола? Колата е Б7 комби. Edited January 14, 2019 by VBI Заглавие Link to comment Share on other sites More sharing options...
simoV49 Posted January 15, 2019 Report Share Posted January 15, 2019 Това би трябвало да ти свърши работа, но самия датчик как се хваща нямам идея .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexander alexandrov Posted January 15, 2019 Report Share Posted January 15, 2019 При Б6 духалките на парното трябва ли да светят, каткто е на А4 Б5 фейс? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivailo_slavov Posted January 15, 2019 Report Share Posted January 15, 2019 Не светят при всички - зависи от оборудването на конкретния модел. Духалките, както визитника, както и поставката за чаша са в два варианта - "с" или "без" подсветка. Някъде бях прочел, че може да имат подсветка, но да няма инсталация към тях - трябва да извадиш една от духалките да видиш имат ли кабел и букса за да си сигурен. Ако имат букса, захранването е лесна работа. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKO Posted January 15, 2019 Report Share Posted January 15, 2019 Мдааааа, нямаш ли там как беше, light пакет май, няма светещи духалки. И аз имам лед-четата, окабеляването и буксичките на всичките духалки, ама нъц, няма светлинаааа..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRUEL Posted January 16, 2019 Report Share Posted January 16, 2019 В тоя ред на мисли пластмасата около централната духалка отделна част ли е, или е заедно с духалката? И дали са еднакви с тези, които нямат подсветка? В смисъл духалка без подсветка дали символите до врътката са нарисувани, или и на тях са си "прозрачни"? Че трябва да сменя моята, че има 2 дупки от парот-а, който мисля да преместя на друго място... Sent from my XT1585 using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
tisho_psg Posted January 16, 2019 Report Share Posted January 16, 2019 Ще питам в темата на колегата,ако се прецени-да се трие. Ако има подсветка на духалките,може ли някак от тях да се захранят и да светнат и визитника и поставката за чаша,ако те нямат подсветка? Някой пускал ли им е тока по някакъв начин и на тях? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ads Posted January 17, 2019 Report Share Posted January 17, 2019 Колко е вътрешният и външният диаметър на маркучите за гориво? Искам да ги сменя с прозрачни. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chefk0 Posted January 18, 2019 Report Share Posted January 18, 2019 Колеги колата е б7 2.0тди 140 2007 година свалих стъклото на огледалото да видя дали е с подгрев понеже май не работи и видях и тази букса която не е включена никъде идеи за какво е ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKO Posted January 18, 2019 Report Share Posted January 18, 2019 За подгрева. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ads Posted January 18, 2019 Report Share Posted January 18, 2019 За подгрева са двете други букси. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKO Posted January 18, 2019 Report Share Posted January 18, 2019 Вярно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passi Posted January 18, 2019 Report Share Posted January 18, 2019 Да не е била със затъмняващи огледала. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ads Posted January 18, 2019 Report Share Posted January 18, 2019 Колеги, а знаете ли на дизела при B6 кое се явява датчикът за температура на входящият въздух? Аз мисля, че е MAP сензора.. Гледам, че бензинките имат допълнителен датчик точно на кутията на въздушния филтър... или греша? Интересно е, че при околна температура на въздуха от -3 градуса, входящата към двигателя е около 20-25, при малко по-енергично каране. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chefk0 Posted January 18, 2019 Report Share Posted January 18, 2019 Преди 4 часа, Passi написа: Да не е била със затъмняващи огледала. не, не е вътрешното огледало е обикновенно.За това ми стана чудно за какво може да е тази букса Link to comment Share on other sites More sharing options...
dragotrd Posted January 19, 2019 Report Share Posted January 19, 2019 Здравейте искам да попитам. Не ми работи зумера за забравени фарове. Четох напред-назад, че високоговорителчето в таблото може да е изгоряло, но преди да премина към смяната му искам да проверя да не би случайно да е софтуерно деактивирано. Влизам с вагкома в инструменти но там не ми е точно ясно какво да търся. Така че ако някой знае да помогне предварително благодаря. Link to comment Share on other sites More sharing options...
герги Posted January 19, 2019 Report Share Posted January 19, 2019 Не знам дали може да се деактивира софтуерно,но едва ли някой би го направил.Самия зумер е в таблото и най-вероятно е изгорял. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ads Posted January 19, 2019 Report Share Posted January 19, 2019 Преди 1 час, dragotrd написа: Здравейте искам да попитам. Влизаш в Instruments. Натискаш Output test. Натискаш Start output sequence. Наблядаваш какво си случва и натискаш Next. В един момент ще достигнеш до Buzzer или нещо Chime. Не съм сигурен как беше кръстено. Ако тогава не изпищи, значи е изгоряло. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dragotrd Posted January 19, 2019 Report Share Posted January 19, 2019 Давам му тест....не пиши. Значи го сменям. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRUEL Posted January 19, 2019 Report Share Posted January 19, 2019 Зумера за фарове/мигачи не може да се деактивира - ако е здрав пищи, ако не пищи е изгорял. Може да се вкл/изкл само тоя за отворената шоф. врата. Sent from my XT1585 using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
dragotrd Posted January 19, 2019 Report Share Posted January 19, 2019 (edited) Успях да сменя зумера на таблото. И да напиша с две думи как го направих може да бъде интересно и полезно за някой. Консултирах се колко вървят тези микрофончета в продавалника и с изумление установих че цената им върви от 20 до 40 лв което на мен ми се стори абсолютно неприемливо. Затова, след кратък размисъл, от Пасат б 5,5 ми беше останало едно старо английско табло с халфис. Отворих таблото и свалих високоговорителчето. Разликата между това и на аудито беше в цокъла. Така че отстраних микрофончето от цокъла и го прехвърлих на цокъла на таблото на аудито. Цокалите се свалят и от двете табла за да може да се работи. Запоих го и където беше нужно леко със силикон го залепих. Резултат перфектен. Сега свири та се къса като ново. Операцията ми излезна съвсем без пари плюс един час труд. Ако някой се интересува по-подробно готов съм да обяснявам. Успешен ден на всички. Edited January 19, 2019 by dragotrd Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKO Posted January 19, 2019 Report Share Posted January 19, 2019 (edited) Във всяко магазинче за електроника ги има тия пискуни по 5-6-7-8 лева, мисля че трябваше да са нещо от сорта на 8 ома, ако не бъркам единицата. Дори при някои вносители са в комплект с цокълчето. Edited January 19, 2019 by NIKO Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRUEL Posted January 19, 2019 Report Share Posted January 19, 2019 Става и с пищялка от компютър... Sent from my XT1585 using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
freduri Posted January 21, 2019 Report Share Posted January 21, 2019 (edited) Колеги, въпрос за разтоварващ клапан на 1.8т, как му е правилната позиция, с вакуума нагоре или настрани? Виждал съм различни мнения и съм карал и в двете положения, кое е по добре и по правилно? Edited January 21, 2019 by freduri Link to comment Share on other sites More sharing options...
DimitarBT Posted January 24, 2019 Report Share Posted January 24, 2019 Колеги, едно питане и от мен. Няко знае ли този....клапан ли е...датчик ли е....ква роля играе...и какви са му признаците, че си е заминал? 2.0TFSI Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now