Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4


Fireblood

Recommended Posts

На 1.07.2023 г. at 18:24, герги написа:

 

Бре 

Никой ли не си е сменил маслото. Хиляда клипа изгледах и не видях като на мойта кола от къде се налива маслото в торсена.

 

 

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е с АСК там е сложно. Пробката е само една. Източваш със шприц. Допълваш караш и после пак същата процедура. Да се обнови колкото е възможно. Цялостна смяна е възможна само след сваляне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е събиран във Враца.

1.9 tdi 6 скорости авант куатро 2003 година, закупен от Италия.

Не знам може ли маслото да е едно с това на кутията 

Редактирано от герги
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, герги написа:

.... може ли маслото да е едно с това на кутията 

При В7 quattro/механична кутия/ маслото на кутията и "торсена" е едно и също и се сменя през пробките на кутията.Слага се само ОЕМ,което е предвидено и е с подходящите "присадки"да работи с двата възела едновременно.Не вярвам при B6 нещата да са по-различни.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясна е работата. Но такъв корпус на кутия не съм виждал. Може би защото не съм попадал на Б6 1.9 tdi 6 скорости куатро. 😎

Скъпичко е оригиналното масло за тази кутия  и все по скъпо става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търся някой, който е навътре с окачванията при B6. Интересува ме стандартното окачване със следните PR кодове до колко е високо и каква е возията му. И има ли друго с друг код, което да прави колата още по-висока (и проходима при лоши пътища).

 

преден мост:

OEM : 8E0413031CC
note : gas-filled shock absorber; PR:1BA+0JC

 

заден мост:

8E0513036AE
note : gas-filled shock absorber;;PR:1BA

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой запознат еладжия да каже какво може да се измисли?
С дрф модул съм на дългите, но съм с биксенон лупи моримото допълнително монтирани. При включване на фарове и светване ба дългите, машинките остават отворени на дълги светлини.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A дългите които ползваш за дневни спират ли да светят? Защото при правилно свързване модула трябва да се изключи при пускане на габарити.

Редактирано от Chitatelia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е както трябва с включването и изключването на дрл. Само като дам дам на дълги на биксенон лупите и искам да превключа на къси , те си остават на дълги.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 23 минути, Митака55555 написа:

.......те си остават на дълги.

Когато се монтират допълнително биксенонови лупи,между намотката на тяхната бленда и захранването на вътрешната секция на фара се слага по едно реле,за да не се мъчат да се задейстават механизмите при включване на дневните светлини.При теб,или такива релета не са сложени,или са дали "фира".Трябва да се прегледа инсталацията и да се установи,дали блендата се задържа отворена от паразитно напрежение,или просто блокира механично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай че нещо май. При мен при изключил дрл и светнати стандартни фарове, когато дам на дълги сеетват дългите на лупите но не връщат на къси. Трябва пак да върна копчето в изключено положение да се задейства дрл, пак да светна стандартните фарове и тогава е на къси, но пак дам ли дълги, забива на дълги.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, jordanik написа:

Когато се монтират допълнително биксенонови лупи,между намотката на тяхната бленда и захранването на вътрешната секция на фара се слага по едно реле,за да не се мъчат да се задейстават механизмите при включване на дневните светлини.При теб,или такива релета не са сложени,или са дали "фира".Трябва да се прегледа инсталацията и да се установи,дали блендата се задържа отворена от паразитно напрежение,или просто блокира механично.

Имаш ли схема или с няколко изречения да опишеш свързването на релетата. Когато слагах лупите точно за това не вързах електромагнита на биксеноновата лупа защото при ползване на дневните електромагнита се опитва да се задейства.

Редактирано от Chitatelia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, как B6-ца може да се направи с 2-3 см. по-висока отпред и отзад и само с тези комплекти ли е варианта за многоточково алуминиево окачване:

 

https://www.olx.bg/d/ad/buferi-podlozhki-za-pruzhini-a-b-c-e-2937-CID1243-ID8AChH.html

 

от http://www.dbk-dimitrov.com/ ми предлагат някакви по-различни подложки за пружините само за отзад, но не и отпред

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или пък с тези втулки, изработвани по поръчка: https://www.olx.bg/d/ad/vtulki-za-povdigane-na-avtomobili-wv-golf4-wv-bora-octavia-audi-a3-CID1243-ID782oj.html

 

Някой да е тествал който и да е от изброените варианти на B6/B7 Avant?

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги,

искам да попитам кое е точно релето за нафтовата помпа на А4 Б6 1.9 тди AVF 131 коня, че имам проблем с тока към нея.

Понякога не пали, понякога с доста зор, но когато я закача на vcds и чрез Engine / Basic Settings / група 035 и подам ток на помпата пали без проблем. Също така е замервано към помпата - не се подава ток, а помпата си работи.

Редактирано от DanielVK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...