Jump to content

Съвети при покупка на Q7


Recommended Posts

Здравейте. От известно време се оглеждам за смяна на А6-цата с нещо с по голям клиренс и по проходимо, сиреч говорим за Q7. Виждам че тези след фейслифта са от около 30 и нещо хиляди на горе, а тези преди фейса има екземпляри и на доста по поносими (за мен) цени, но пак варират от 16 000 до около 30-35 000 в зависимост от оборудването, годината и разбира се състоянието. Моят бюджет е ограничен до около 20 000, като кеш мога да платя до към 16 000, а за по скъпите от тази ще ми е необходимо да ползвам лизинг. Та след като разтеглих толкова много темата да си дойда на въпроса: кои са екстрите които задължително да търся да има колата като оборудване, кои екстри са проблемни и създават главоболия? Кое задължително да избягвам? Четох че въздушното окачване било проблемно, но цените за рациклиране на въздушна възглавница от около 400 лв. мисля че не е причина да се избягва подобна екстра, все пак такъв клас автомобил трябва да вози изключително комфортно. За KEYLESS-GO разбрах че прави проблеми също, но на тази екстра не държа, по скоро ме интересува дали да я избягвам задължително. Панорамния покрив, за мен е задължителен макар да четох, че и той правел проблеми с протичане, ако не бъдат почиствани редовно отводнителните канали. Това е всичко което се сещам за сега. Благодаря предварително за мненията които ще дадете, па макар и сега да ми сипете с големия черпак за ниския бюджет :respekt:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко може да е проблем и търси най-запазената.

Имай предвид, че след 250х започват сериозните ремонти.

 

Аз избрах малко по-скъпа и с по-малко екстри, но по-запазена и на 60х по-малко и няма изненади засега. Макар и да имаше ремонти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не обичам да броя на някого парите, но го приеми като приятелски съвет - с ограничени финанси не се впускай в такава авантюра с Q7. Разходите по него значително надвишават тези в а6-цата ти и има много сериозна опасност да се вкараш в тежки драми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям колегата. Щом самото придобиване, при това на едни от най-евтините и изморени екземпляри те притеснява, определено недей да си го причиняваш.

 

Не е сипване с големия черпак, а просто съвет. :) Лесно ще го купиш, дори да вземеш кредит, обаче после като излезе нещо, от порядъка на 2-3 хил. лева готов ли си да го поемеш по всяко едно време без да счупиш бюджета? Вериги, дюзи, турбо, все някое от тези неща може да изскочи. 
Гумите му също не са евтини, а ги яде бързо.  

Застраховките са ясни. 

Сложи и кредит и къде отидохме? 

 

Тези за 16-20к са на доста километри и почти мога да ти гарантирам, че няма да е цветя и рози положението. 

 

Редактирано от JusttRelaxx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, че съм го предвидил като вариант. Веднъж годишно 2-3к мога да ги поема без да счупя бюджета както колегата се изрази. Мен повече ме притеснява да не се случва по често, че тогава вече е друга бира. Като каза за гумите, се сетих и за дискове и накладки че също заминавали бързо. Въпроса ми е колко точно бързо?  Аз годишно минавам около 15к км. Като са около 70 към 30 градско- извънградско. От друга страна обаче, от както се роди детето съм доста по спокоен шофьор от преди и може да се каже че карам като баба. Колко струват комплект дискове и хубави накладки, както и добри гуми(това са неща с които не обичам да правя компромиси)?

Забравих да допълня че за вариант с лизинг бих могъл да вдигна и малко над 20к бюджета, стига да е екземпляр който си заслужава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дискове и накладки не мога да помогна, джипови гуми - 255/50/19, купих преди 2 седмици летни, Kumho - почти 900 лв. за 4 броя. Очаквах по-тежка цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един комплект гуми издържа ли поне 2-3 сезона, ако се карат летни,през лятото и зимни, през зимата? Ако е така( пак казвам, със спокойно каране), то тогава сме ОК.

И друг един въпрос: кое оборудване е базово за модела и кое е опционално? 

Например виждам че не всички имат памет на шофьорската седалка.

Не всички имат камера за заден ход.

Не всички имат старт-стоп система.

Какви видове мултимедия има като оборудване и кое е предпочитания вариант?

Търсих тема по тези въпроси, но за съжаление не открих. Ако съм я пропуснал някъде, предварително се извинявам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е мога и да изчакам още година и да го взема кеш, ама не ми се чака. Както споменах по горе имам някакви спестени пари, просто не са достатъчно за добър екземпляр.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2-3 годишно са ти само разходите за да имаш колата и тя да се движи. 2-3 хиляди са ти веригите, 2-3 хиляди ти е автомата, 2-3 хиляди са ти всички масла + накладки и дискове, 2-3 са ти два комлекта гуми, 2-3 са дюзи и турбина. За покупна цена от 16 хиляди 2-3 може да даваш първата половин година - всеки месец за да стане нещо от тази кола.

Гледам, че си възпитан и културен човек, ако не можеш да отделяш по около едни 700-800 (грубо с горивото) на месец само за колата, не си я взимай, защото ще правиш много компромиси.

Редактирано от alexxk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам, че си си навил на пръста, че искаш Q7 и се опитваш да изкопчиш одобрение от някой, ясно показвайки, че се надскачаш.

Сигурно някой ще дойде и ще ти каже давай, скачай, веднъж се живее, за да ти гледа сеира после. :)
В твоя бюджет има автомобили, които биха ти свършили добра работа, без да ти почупят джоба. 

 

2-3к няма да са само веднъж годишно, както са ти казали вече. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как точно го изчисли 2к каско, не ми е ясно. Почват се с някакви сеири, филми ... човекът пита и му дайте мнение, ако можете, не е нужно да му отваряте очите колко е тъп. Има коли, които си струват и не е задължително да са в последната страница по цени на сайтовете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, колко е според теб, щом си измисляме? Не е 2к, 1500-600 и ГО станаха близо 2к. Съветваме го, за да не вземе най-изстрадалия кенеф за 18к и да се чуди как да го връща от отвъдното. И да не кара с гуми на 8 години, щото тоя тежък варел трябва и да спира. 

Редактирано от DJANO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и тея за по 28к може да са толкова изстрадали, няма гаранция. До 20к има над 6 страници с обяви, не мога да повярвам, че над 100 коли под 20к ще са само тотални скрапове...

Иначе за 70/30 градско/извънградско трудно мога да се сетя за по-неподходящ автомобил, но може това да му е любимият модел на човека...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е според мен, а веднага ти казвам колко е - каско на 23к излиза малко над 1.3к, ако искаш мога да ти кажа и застрахователната компания. Не говорете наизуст. Малко над 2к ще излязат каското, заедно със среден клас летни гуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е, 1.3. Мойто е 1.6, затова с ГО го закръглих на 2. В контекста на този автомобил/джиБ 300лв са нищо. Оригинални предни накладки са едни 350-400лв.

 

@goshevv Хората хубаво трябва да си правят сметката, защото после се почва едно рязане на катализатори, дпф-и, махане на клапи и какви ли не извращения с тези автомобили. 

Редактирано от DJANO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, съгласен съм. Но започват да се хвърлят цифри в пространството за едни хиляди левове, които не винаги са точни. Гражданската се прави на всяка кола, така че аз лично не я слагам в сметката.

Ако търси както трябва и не се бърза, съм почти сигурен, че ще се намери добра кола на приемлива цена. Дали/кога нещо ще се счупи и дали човекът може да се справи с ремонти - да си прецени сам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ти хубаво пишеш за лизинг, ама лизингодателите често имат една практика колата да е на не повече от 7 години в края на лизинга. Таа гледай колата да е поне 2014-15та иначе забрави да има смисъл от разсрочване. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, goshevv написа:

Разбира се, съгласен съм. Но започват да се хвърлят цифри в пространството за едни хиляди левове, които не винаги са точни. Гражданската се прави на всяка кола, така че аз лично не я слагам в сметката.

Ако търси както трябва и не се бърза, съм почти сигурен, че ще се намери добра кола на приемлива цена. Дали/кога нещо ще се счупи и дали човекът може да се справи с ремонти - да си прецени сам.

Благодаря за подкрепата колега! Не бързам. Вече 3-4месеца си ги гледам само. Чакам да изпадне нещо интересно. Дотогава има с какво да се движа.

 

преди 3 минути, DJANO написа:

Така е, едва ли ще правиш скорости, турбо, дюзи, клапи наведнъж. :zustimm:

Именно и аз на това разчитам.

 

преди 2 минути, Lo_Ridah написа:

Колега, ти хубаво пишеш за лизинг, ама лизингодателите често имат една практика колата да е на не повече от 7 години в края на лизинга. Таа гледай колата да е поне 2014-15та иначе забрави да има смисъл от разсрочване. 

Има голяма част от автокъщите които предлагат собствен лизинг или през лизингова компания. На мен не ми трябва лизинг за цялата или дори за половината сума, а по-скоро за около 25-40% от сумата. Останалите ги имам спестени, налични. Умишлено съм се насочил към сума под 25-30к, защото и при по скъпите, гаранция че нищо няма да се счупи, уви - няма. За километрите дори няма да коментирам. Няма как автомобил на 12-13 години да е на 160-170 к. А6-цата я купих на 162к уж, после излезна на 327 от последната смяна на ремък. От тогава съм и навил още 60. Така че на глупостите за реални километри не вярвам. Дори на километража да пише 280к, не значи че не е реално на половин милион. По скоро бих гледал да е добра и пазена бройка, пък ако ще и на 2 милиона да е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да знаеш че си похарчва и градско и извън, хубаво е и добавчици да слагаш, така че това също не е малко перо в бюджета! Ако бях на твое място бих пропуснал Q-то, по добре отделяй повече пари за почивката на семейството от колколкото за тия милионници:-)

 

П.С. Никой не може да ти гарантира че ще извадиш на година за подръжка примерно 5-8 хил. лв. както няма гаранция и за обратното:nixweiss:

Редактирано от pacoran
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...