Jump to content

Ауди а4 б7 или а6 с6


Recommended Posts

Здравеите решил съм да си купувам един от тези два модела и се какъв да е бензин или дизел. Въпроса ми е мнение за тези мотори 3.0 tdi 2.0 tdi и 2.0 tfsi кои е по добър кои не става тъи като доста хора казват че 2.0 и 3.0 tdi били доста капризни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Б7-ците, 2.0 TFSI мотора е доста здрав и супер евтин за поддръжка. Това е от личен опит. Като изключим 2-те смени на ангренажния комплект който ми струва 600 лв. на смяна, имам една смяна на термостата, една смяна на N80 клапана, една смяна на PCV клапана, една смяна на корпуса на масления филтър, защото беше протекъл (около 300 лв. за новия) и разбира се смяна на 4-те бобини, защото оригиналните бяха от черните и се развалиха една по една. Не включам смяна на маслото на всеки 10 хил. км, което ми излиза около 120 - 130 лв. с труда и филтрите. Също смених свещи поне 2 пъти и горивния филтър веднъж. Това е всичко за 13-те години през които карам тази кола.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 21.06.2019 г. at 15:51, CVT написа:

При Б7-ците ...

 

 

 

Забравяш да му споменеш,че колата е купувана от теб чисто нова,подържана от теб тези 13 години в нормални граници и интервали,докато:

 

На запад не е така и всичко внос оттам е карано с лонглайф масла,не е сменяно ни клапанче ни нищо и състоянието на такъв екземпляр няма да е в състоянието на твоята кола.

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През първите 4 години докато беше под гаранция я поддържах в Ауди, но тази простотия с лонглайфа още я намаше. Мисля че я въведоха след това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си се насочил към 3.0TDI , по-добре в купето на C6. Като цяло C6 си е доста по-голяма и луксозна кола. Седни и в 2-та модела и сам ще усетиш по-премиум усещането на А6-цата. Двигателите 2.0тди и 2.0тфси според мен са слаби за А6. Иначе като поддръжка на моторите 2.0тфси и 2.0 тди са доста по-евтини от 3.0 ТДИ. Там само веригите като се разтропат и ремонта ти е 30% от стойността на колата ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А6 С6 3.0 ТДИ задължително автоматик и куатро !

Другите два модела може да са ръчка и само с предно !

Автоматик или ръчни скорости искаш ???

Куатро или само с предно ???

Седан или комби ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчай на момчето тази комбинация щом като ти харесва..................

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 6/21/2019 at 15:51, CVT написа:

При Б7-ците, 2.0 TFSI мотора е доста здрав и супер евтин за поддръжка. Това е от личен опит. Като изключим 2-те смени на ангренажния комплект който ми струва 600 лв. на смяна, имам една смяна на термостата, една смяна на N80 клапана, една смяна на PCV клапана, една смяна на корпуса на масления филтър, защото беше протекъл (около 300 лв. за новия) и разбира се смяна на 4-те бобини, защото оригиналните бяха от черните и се развалиха една по една. Не включам смяна на маслото на всеки 10 хил. км, което ми излиза около 120 - 130 лв. с труда и филтрите. Също смених свещи поне 2 пъти и горивния филтър веднъж. Това е всичко за 13-те години през които карам тази кола.

 

Чисто от любопитство питам.....Колко км си минал за 13г и нищо ли по окачването не си правил?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента е на 194 хил. По окачването само левия заден лагер започна да вие преди 2 години и сменях главината. Иначе накладки съм сменял 2 пъти и предните дискове веднъж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спрях се на а4 но не знам quattro или предно за мен няма много значени  въпроса е дали с предно върви добре или quattro е по добре моторите 2.0 тди или 2.0 тфси тъи като 3.0 тди с тези вериги малко ме притеснява 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи така че да тестваш и двата автомобила преди да вземеш решение ако си толкова на кантар.Много хора ще те насочат към А4 -ка та ,ама знай че удоволствието от КУАТРО съчетано с по големия мотор няма място за сравнение............Да не мислиш че А4 -ка та е по безпроблемна ?!? 

Успех желая !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само,че на 2Т верижката на валовете струва стинки в сравнение с на  3тди веригите ......и между Октавия и А4 има и ред други разлики освен кръгчетата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 12 минути, Velislaff написа:

Драскаш У темата на момчета ,ама не му даваш съвет нали.......да се правиме на умни е важно.............

За да смени 2.0 с 3.0 значи има защо нали ???

То и ти не даваш съвети като гледам, а броиш на хората Стинките и раздаваш заповеди, кой, кво и защо трябва или е трябвало Задължително да си купи А6 тедеи.

Очевидно човека за да пита кое що, 4 или 6 цил., дизел/бензин ,предно/куатро иска да си има някаква представа  и не му е безразлично, кое какво ще му коства и да си вземе решение.

Аз дадох моите 5 стинки по темата по съвсем конкретен въпрос, като човек карал близо 100 хил.км. допреди 5 дни А4 2.0 ТQ. Иначе елементарната справка в който и да е сайт за части сочи, че 3.0 тди е всичко друго, ама не и мега изгодно за притежание, като същото показва и бегло зачитане из който и да е ауди форум по света.

Що съм с 3 тедеи в момента, не е предмет на темата, но със сигурност не е щото е няква мега вървела дет мой ти секне дъха нито пък щото на 2 Т в В7 му има нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На кои хора преброих Стинките колега -бъди коректен и ми кажи- каква заповед издадох ? Споменах те  под предлог че когато искаш такава кола не се интересуваш непременно колко струва верижката на едната и на другата............

Не само ти имаш 100к км с определн модел Ауди

Извини ме ако си се почуствал засегнат -държа да се извиня !!!!

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ‎23‎.‎6‎.‎2019‎ г. at 16:35, Velislaff написа:

А6 С6 3.0 ТДИ задължително автоматик и куатро !

Другите два модела може да са ръчка и само с предно !........

...................Ама и ти си се метнал на 3.0 ТДИ и не си правил сметка за Стинките ,нали ?

Само за протокола, понеже попита, ще отбележа, че на мен това с ултимативен тон и удивителните накрая ми се стори като заповед и позволение какво може какво не, а  за стинките се вижда.

Няма лошо човек да  иска и да си начеше крастата с нещо, ама  просто някои хора са по-практични да речем по една или друга причина . 

Не съм се почувствал чак засегнат, то ако се засягах така .......в този форум :hilezh: 

Айде лека вечер, стига толкова искрено и лично, аз изчезвам да пия бири, че тъкмо захладня. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, 4ring avus написа:

Само за протокола, понеже попита, ще отбележа, че на мен това с ултимативен тон и удивителните накрая ми се стори като заповед и позволение какво може какво не, а  за стинките се вижда.

Няма лошо човек да  иска и да си начеше крастата с нещо, ама  просто някои хора са по-практични да речем по една или друга причина . 

Не съм се почувствал чак засегнат, то ако се засягах така .......в този форум :hilezh: 

Айде лека вечер, стига толкова искрено и лично, аз изчезвам да пия бири, че тъкмо захладня. :bia:

Чак с позволение и заповед ...хахаххаха

Наздраве от мен................

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 6/21/2019 at 12:49 PM, bobi1312 said:

3.0 tdi 2.0 tdi и 2.0 tfsi кои е по добър кои не става тъи като доста хора казват че 2.0 и 3.0 tdi били доста капризни.

Реално само 2.0Д може да изправиш на крака за малко пари.

Най-големия каприз на тфси е, че иска редовна смяна на масло....и ако може да не е "оригинално"...

2.7тди е безмислен мотор и поради тази причина може да се намери читав екземпляр на пазарна цена.

Ако не караш зимата по непочистени пътища куатрото не е must have (не знам как да го напиша по-кратко на български)

 

Ако не се търси автомат, шумът и вибрациите на дизела са приемливи, то колата е А6 с 2.0Д, ръчка и предно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...