bobi1312 Публикувано 21 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2019 Здравеите решил съм да си купувам един от тези два модела и се какъв да е бензин или дизел. Въпроса ми е мнение за тези мотори 3.0 tdi 2.0 tdi и 2.0 tfsi кои е по добър кои не става тъи като доста хора казват че 2.0 и 3.0 tdi били доста капризни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 21 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2019 (Редактирано) При Б7-ците, 2.0 TFSI мотора е доста здрав и супер евтин за поддръжка. Това е от личен опит. Като изключим 2-те смени на ангренажния комплект който ми струва 600 лв. на смяна, имам една смяна на термостата, една смяна на N80 клапана, една смяна на PCV клапана, една смяна на корпуса на масления филтър, защото беше протекъл (около 300 лв. за новия) и разбира се смяна на 4-те бобини, защото оригиналните бяха от черните и се развалиха една по една. Не включам смяна на маслото на всеки 10 хил. км, което ми излиза около 120 - 130 лв. с труда и филтрите. Също смених свещи поне 2 пъти и горивния филтър веднъж. Това е всичко за 13-те години през които карам тази кола. Редактирано 21 Юни 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 23 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2019 (Редактирано) На 21.06.2019 г. at 15:51, CVT написа: При Б7-ците ... Забравяш да му споменеш,че колата е купувана от теб чисто нова,подържана от теб тези 13 години в нормални граници и интервали,докато: На запад не е така и всичко внос оттам е карано с лонглайф масла,не е сменяно ни клапанче ни нищо и състоянието на такъв екземпляр няма да е в състоянието на твоята кола. Редактирано 23 Юни 2019 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 23 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2019 През първите 4 години докато беше под гаранция я поддържах в Ауди, но тази простотия с лонглайфа още я намаше. Мисля че я въведоха след това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hugsy Публикувано 23 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2019 Ако си се насочил към 3.0TDI , по-добре в купето на C6. Като цяло C6 си е доста по-голяма и луксозна кола. Седни и в 2-та модела и сам ще усетиш по-премиум усещането на А6-цата. Двигателите 2.0тди и 2.0тфси според мен са слаби за А6. Иначе като поддръжка на моторите 2.0тфси и 2.0 тди са доста по-евтини от 3.0 ТДИ. Там само веригите като се разтропат и ремонта ти е 30% от стойността на колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velislaff Публикувано 23 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2019 А6 С6 3.0 ТДИ задължително автоматик и куатро ! Другите два модела може да са ръчка и само с предно ! Автоматик или ръчни скорости искаш ??? Куатро или само с предно ??? Седан или комби ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 23 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2019 Защо не ръчка при C6 3.0 tdi, имат проблеми? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velislaff Публикувано 23 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2019 (Редактирано) Препоръчай на момчето тази комбинация щом като ти харесва.................. Редактирано 28 Юни 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 24 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2019 На 6/21/2019 at 15:51, CVT написа: При Б7-ците, 2.0 TFSI мотора е доста здрав и супер евтин за поддръжка. Това е от личен опит. Като изключим 2-те смени на ангренажния комплект който ми струва 600 лв. на смяна, имам една смяна на термостата, една смяна на N80 клапана, една смяна на PCV клапана, една смяна на корпуса на масления филтър, защото беше протекъл (около 300 лв. за новия) и разбира се смяна на 4-те бобини, защото оригиналните бяха от черните и се развалиха една по една. Не включам смяна на маслото на всеки 10 хил. км, което ми излиза около 120 - 130 лв. с труда и филтрите. Също смених свещи поне 2 пъти и горивния филтър веднъж. Това е всичко за 13-те години през които карам тази кола. Чисто от любопитство питам.....Колко км си минал за 13г и нищо ли по окачването не си правил? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 24 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2019 В момента е на 194 хил. По окачването само левия заден лагер започна да вие преди 2 години и сменях главината. Иначе накладки съм сменял 2 пъти и предните дискове веднъж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi1312 Публикувано 24 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2019 Спрях се на а4 но не знам quattro или предно за мен няма много значени въпроса е дали с предно върви добре или quattro е по добре моторите 2.0 тди или 2.0 тфси тъи като 3.0 тди с тези вериги малко ме притеснява Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velislaff Публикувано 24 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2019 Направи така че да тестваш и двата автомобила преди да вземеш решение ако си толкова на кантар.Много хора ще те насочат към А4 -ка та ,ама знай че удоволствието от КУАТРО съчетано с по големия мотор няма място за сравнение............Да не мислиш че А4 -ка та е по безпроблемна ?!? Успех желая ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 24 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2019 Само,че на 2Т верижката на валовете струва стинки в сравнение с на 3тди веригите ......и между Октавия и А4 има и ред други разлики освен кръгчетата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 24 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2019 преди 12 минути, Velislaff написа: Драскаш У темата на момчета ,ама не му даваш съвет нали.......да се правиме на умни е важно............. За да смени 2.0 с 3.0 значи има защо нали ??? То и ти не даваш съвети като гледам, а броиш на хората Стинките и раздаваш заповеди, кой, кво и защо трябва или е трябвало Задължително да си купи А6 тедеи. Очевидно човека за да пита кое що, 4 или 6 цил., дизел/бензин ,предно/куатро иска да си има някаква представа и не му е безразлично, кое какво ще му коства и да си вземе решение. Аз дадох моите 5 стинки по темата по съвсем конкретен въпрос, като човек карал близо 100 хил.км. допреди 5 дни А4 2.0 ТQ. Иначе елементарната справка в който и да е сайт за части сочи, че 3.0 тди е всичко друго, ама не и мега изгодно за притежание, като същото показва и бегло зачитане из който и да е ауди форум по света. Що съм с 3 тедеи в момента, не е предмет на темата, но със сигурност не е щото е няква мега вървела дет мой ти секне дъха нито пък щото на 2 Т в В7 му има нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velislaff Публикувано 24 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2019 (Редактирано) На кои хора преброих Стинките колега -бъди коректен и ми кажи- каква заповед издадох ? Споменах те под предлог че когато искаш такава кола не се интересуваш непременно колко струва верижката на едната и на другата............ Не само ти имаш 100к км с определн модел Ауди Извини ме ако си се почуствал засегнат -държа да се извиня !!!! Редактирано 28 Юни 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 24 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2019 На 23.6.2019 г. at 16:35, Velislaff написа: А6 С6 3.0 ТДИ задължително автоматик и куатро ! Другите два модела може да са ръчка и само с предно !........ ...................Ама и ти си се метнал на 3.0 ТДИ и не си правил сметка за Стинките ,нали ? Само за протокола, понеже попита, ще отбележа, че на мен това с ултимативен тон и удивителните накрая ми се стори като заповед и позволение какво може какво не, а за стинките се вижда. Няма лошо човек да иска и да си начеше крастата с нещо, ама просто някои хора са по-практични да речем по една или друга причина . Не съм се почувствал чак засегнат, то ако се засягах така .......в този форум Айде лека вечер, стига толкова искрено и лично, аз изчезвам да пия бири, че тъкмо захладня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velislaff Публикувано 24 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2019 Just now, 4ring avus написа: Само за протокола, понеже попита, ще отбележа, че на мен това с ултимативен тон и удивителните накрая ми се стори като заповед и позволение какво може какво не, а за стинките се вижда. Няма лошо човек да иска и да си начеше крастата с нещо, ама просто някои хора са по-практични да речем по една или друга причина . Не съм се почувствал чак засегнат, то ако се засягах така .......в този форум Айде лека вечер, стига толкова искрено и лично, аз изчезвам да пия бири, че тъкмо захладня. Чак с позволение и заповед ...хахаххаха Наздраве от мен................ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi1312 Публикувано 1 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юли 2019 Може ли и някакво мнение за 2.7 тди . Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 1 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2019 Няма смисъл от 2.7цата, при положение, че разходите са почти едни и същи с 3.0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 1 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2019 Изпадат 2.7-ци на ниски пари, това е единствения смисъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 6 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2019 On 6/21/2019 at 12:49 PM, bobi1312 said: 3.0 tdi 2.0 tdi и 2.0 tfsi кои е по добър кои не става тъи като доста хора казват че 2.0 и 3.0 tdi били доста капризни. Реално само 2.0Д може да изправиш на крака за малко пари. Най-големия каприз на тфси е, че иска редовна смяна на масло....и ако може да не е "оригинално"... 2.7тди е безмислен мотор и поради тази причина може да се намери читав екземпляр на пазарна цена. Ако не караш зимата по непочистени пътища куатрото не е must have (не знам как да го напиша по-кратко на български) Ако не се търси автомат, шумът и вибрациите на дизела са приемливи, то колата е А6 с 2.0Д, ръчка и предно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drakkar Публикувано 7 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2019 120 лв за масла, филтри и труд. Къде е това и каква марка са консумативите? Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pampo Публикувано 9 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2019 Също така какво значи да не е "оригинално", защото моят хапва по 2-3 литра от оригиналното между смените... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 9 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2019 Точно това иска да каже, че "оригиналното" на VAG го гори повече, в момента е BP ако не се лъжа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k.vasilev Публикувано 9 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2019 Оригиналното и при мен почваше да го похапва раничко, сега с Амсойл-а се случва близко преди смяната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване