bruce Публикувано 9 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2020 И му кажи да удари едно re преди палвите снимчици бенефон драгона. Export to pdf няма да искаме за сега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FSH Публикувано 9 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2020 преди 46 минути, bruce написа: палвите снимчици бенефон драгона. Сълзи! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
redalex Публикувано 10 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2020 On 12/17/2019 at 9:47 PM, more said: Светило 😙 @redalex хаха добро е само не разбрах що чипосан присъства във въпроса - моята каляска си е стокова (За много години) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 10 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2020 И на теб всичко най-хубаво. Да знаеш, че всички са ти стискали палци на "Стани богат"....колкото и да отричат после. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 10 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2020 Преди 4 часа, redalex написа: хаха добро е само не разбрах що чипосан присъства във въпроса - моята каляска си е стокова (За много години) Чудесна реакция За много години Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paxop Публикувано 13 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2020 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 13 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2020 (Редактирано) On 1/10/2020 at 5:09 PM, redalex said: хаха добро е само не разбрах що чипосан присъства във въпроса - моята каляска си е стокова (За много години) Каляска ли викаш на тoя кенеф? 10 hours ago, paxop said: Постчета ли събираш? Редактирано 13 Януари 2020 от soult@ker Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paxop Публикувано 13 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2020 10 minutes ago, soult@ker said: Постчета ли събираш? Знаеш как е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko25Tdi Публикувано 14 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2020 Здравейте , нов съм във форума но като прочетох темата се реших да се регистрирам . Винаги се учудвам в бг форумите всеки плюе и никой не помага. Та по същество , карам А6 2,5 тди 155 коня с/155коня е с най спънатата помпа по софт даваща време само за 45 мг гориво /на 300 + коне от една година , всеки ден се кара . . Всичко е сток без распръсквачи /+66% cpc ,turbo хибрид на gt2052v няма egr ,4 bar мап и най смотаната генерация на 55 мм с едно резонаторно гърне.Софта аз съм го писал научих го за една година опит грешка над 100 мапвания на личния автомобил . И за 360 коня тези неща където ги направи са излишни , болтовете на главата държат до 2,5 бара налягане разпъват се от пуснато много гориво/ не добре направен софт/ .Това ми е телефона 0888152333 ако някой го интересува нещо да помогна да звънне . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 14 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2020 Може да си прав за болтовете, но има ли гаранция че няма да повдигне кратуните...като казваш, софта е първопричината. Финландското пълничко момче също си е с оригиналните болтове, той прдупреди, че причината е в многото гориво и се случва, че и идва много рано и силата, за да дигне главите. Каза че преди 3000оборота да се намали горивото, че тия дюзи леят на воля, за колко мил/цик не съм го разпитвал. Спомена под 500нютона да е. Ама сега поне за това мисля да не се притеснявам(освен да сгъна биелите). А така поне се застраховах. Сега поради подобна причина правя и плоча в картера. Ама малко ударихме гредата. Шпилките/гайките на плочата ще опрат в маслената помпа. Та Емо трябва да прави доста по-сложни решения за да се случи тая плоча. На него разчитам. Намерих човек в Америка, колега тираджия обади се директно. вчера американците от ARP bоlts имаха уточняващи въпроси...и не се стигна до резултат. Тая вечер ще има пак кореспонденция по тел. Дано излезе някой комплект шпилки за тая пуста плоча. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paxop Публикувано 14 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2020 Спокойно буля, времето е пред теб :) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 14 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2020 Не знаеш колко си прав. В събота се надявам, най-накрая да са готови колекторите, тръбите и V-то, заварчика да е оправил плюнките, които съм творил, че да имам смелостта да кача снимки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paxop Публикувано 14 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2020 Абе щом си се захванал, ще го докараш до някъде. Друг е въпроса до къде. Реши ли проблема с джантите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 14 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2020 Там проблем няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko25Tdi Публикувано 14 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2020 Ето една графика от дино , това е на 1,95 бара налягане . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paxop Публикувано 14 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2020 Тази графика защо изглежда като рисунка на къща от дете на 4 години? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 14 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2020 Деева тоя американци деева, ше ги ева в евалниците евени евах му макята евана... Искат уточняваща информация... Модел мотор, кс, година на производство, вид на материала в който се стяга... ама и да ви кажа не сте и чували за такава катаманга вее. Баси драмата направиха тия. Искам точен размер шпилки....кво толко трудно има да отвори каталога и да свери. Преди за кратуните им трябваха само някплко минути... Сега се кумят вече два дни.и само питат...ма много сте любопитни вее. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkris Публикувано 15 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2020 Добър брой използване на корена "ева" в едно изречение... дали просто не се опитват по заобиколен начин, да ти кажат, че не им се занимава на тез разбирачи... п.п. Докато си на тая тема с болтове и шпилки, кажи некой магазин в София, да предлага по голям избор от размери на болтове с калибровано тяло или само удебелено, така наречените "пас" болтове, че тука трудна работа... може и на лични, да не разводняваме темата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko25Tdi Публикувано 15 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2020 Да добавя за тези коне трябва 1,95-2 бара /за тази торбина с 65 мм компресорна перка /това в около 1250 въздух при afr 18.5 e 68.5 гориво за 360 коня при 3900 -4100 оборота са 80 гр гориво за тях трябва около 1450-1500 въздух това е около 2,5 бара .За това налягане са безмислени болтове , пружини усилвания и тем подобни като за всекидневен автомобил не краш постоянно на пълна газ. Поради редица лоши за мен обстоятелства не можах да ги реализирам на практика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 15 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2020 Преди 9 часа, Malkata bulka написа: Деева тоя американци деева, ше ги ева в евалниците евени евах му макята евана... Искат уточняваща информация... Модел мотор, кс, година на производство, вид на материала в който се стяга... ама и да ви кажа не сте и чували за такава катаманга вее. Баси драмата направиха тия. Искам точен размер шпилки....кво толко трудно има да отвори каталога и да свери. Преди за кратуните им трябваха само някплко минути... Сега се кумят вече два дни.и само питат...ма много сте любопитни вее. Проблема е, че не съм толкова добре а английския за да им обясня по тел. и говоря пре двама човека, на четвърти.... Представям си какво се чува от амвриканеца. Даже си мисля, че е разбрал че искам да произведе нови комплекти по зададени размери. И за това иска данни. А не това ми е искането. Трябват ми. млн За по-късите има решение. Шпилки за 1.8Т от главите AEB късните версии с 11мм диаметър. Остават дългите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko25Tdi Публикувано 15 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2020 Та ако ще го надуваме на 3 бара около 1700 въздух гориво около 100 гр като 90 % разпръсквачи са там някъде , гнп прави до 80 градуса продължителност макс 4500 оборота на мотора на теория това са около 420-450 коня в диапазона 3800 -4500 . Това трябва да очакваме от проекта като намери съединител да държи до 800 нм . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 15 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2020 (Редактирано) Ама само бързате., Чакайте, ше има всичко. Сега драмата ми е с шпилките, после ще е с ринговете, след това ще е с кулерите, турбопътищата, даунпйпа, охлаждането на маслото. Нека всичко да стане, това ще е послвдното, за което.ше се притеснявам. А и нали дойде и точният човек. Има време. Подковаването на мотора е с цел сигурност и презастраховка. Думите от рода и сорта държи си...не хващат дикиш даже само при едно счупено същото нещо. Пример със спукани колектори - има, сцепен блок - има, повдигнати глави-има, счупен демфер-има, скъсани тампони на мотор и скорости-има, скъсани полуоски -има (от лънч на 4к об/мин-1..... Всичко това мисля да го пропусна и да се преосигуря. Редактирано 15 Януари 2020 от Malkata bulka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko25Tdi Публикувано 15 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2020 Само да вметна за болтовете на 3,0 тди ауди и бмв м50д който вадят по 450 коня при стандартна конфигурация какви са болтовете. И при какво налягане на турбото ? Ако искаш по големи коне по голямо турбо с по ниско налягане отколкото по малско с по виско налягане . Та какво искаме да върви в високите и в ниските с едно турбо . Не знам как ще стане ако гоним над 350 коня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 15 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2020 (Редактирано) Това са шпилки за картерната плоча, остави 3.0, м50 57... и т.н. там процеса на горене е реализиран по съвсем друг начин, детонацията е разделена на порции впръскване, обема е друг, мани не сравнявай кон с кокошка. това си е мотор с неговите си проблеми. П.П. и да, финландеца наду 3.0тди над 400кс и духна гарнитура. Редактирано 15 Януари 2020 от Malkata bulka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko25Tdi Публикувано 15 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2020 Като си решил съгласен съм ,ще ти трябва 4bar мап да се осигури.Да може да се види налягането . И е хубаво да се снима номера на компа че трябва да се прекодира на ръчна 4x4 в някой не става . Да се търси по на време решение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване