Jump to content

2.5tdi +360hp


Recommended Posts

  • Отговори 1,3k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

On 12/17/2019 at 9:47 PM, more said:

Светило 😙   @redalex

 

 

хаха добро е :)

само не разбрах що чипосан присъства във въпроса - моята каляска си е стокова :)

 

(За много години)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на теб  всичко най-хубаво.

Да знаеш, че всички са ти стискали палци на "Стани богат"....колкото и да отричат после.:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, redalex написа:

хаха добро е :)

само не разбрах що чипосан присъства във въпроса - моята каляска си е стокова :)

 

(За много години)

 

 

Чудесна реакция FotBEQc.gif

 

За много години :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

On 1/10/2020 at 5:09 PM, redalex said:

хаха добро е :)

само не разбрах що чипосан присъства във въпроса - моята каляска си е стокова :)

 

(За много години)

 

Каляска ли викаш на тoя кенеф?

10 hours ago, paxop said:

:D

Постчета ли събираш? :D :D 

Редактирано от soult@ker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , нов съм във форума но като прочетох темата се реших да се регистрирам .

Винаги се учудвам в бг форумите всеки плюе и никой не помага.

Та по същество , карам А6 2,5 тди 155 коня с/155коня е с най спънатата помпа по софт даваща време само за 45 мг гориво /на 300 + коне от една година , всеки ден се кара . .

Всичко е сток без распръсквачи /+66% cpc ,turbo хибрид на gt2052v няма egr ,4 bar мап и най смотаната генерация на 55 мм с едно резонаторно гърне.Софта аз съм го писал научих го за една година опит грешка над 100 мапвания на личния автомобил  . И за 360 коня тези неща където ги направи са излишни  , болтовете на главата държат до 2,5 бара налягане разпъват се от пуснато много гориво/ не добре направен софт/ .Това ми е телефона 0888152333 ако някой го интересува нещо да помогна да звънне .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да си прав за болтовете, но има ли гаранция че няма да повдигне кратуните...като казваш, софта е първопричината. Финландското пълничко момче също си е с оригиналните болтове,  той прдупреди, че причината е в многото гориво и се случва, че  и идва много рано и силата, за да дигне главите.  Каза че преди 3000оборота да се намали горивото, че тия дюзи леят на воля, за колко мил/цик не съм го разпитвал. Спомена под 500нютона да е. Ама сега  поне за това мисля да не се притеснявам(освен да сгъна биелите).

А така поне се застраховах. Сега поради подобна причина правя и плоча в картера. Ама малко ударихме гредата.

Шпилките/гайките на плочата ще опрат в маслената помпа. Та Емо трябва да прави доста по-сложни решения  за да се случи тая плоча.

На него разчитам.

Намерих човек  в Америка, колега тираджия обади се директно.  вчера американците  от ARP bоlts имаха уточняващи въпроси...и не се стигна до резултат. Тая вечер ще има пак кореспонденция по тел. Дано излезе някой комплект шпилки за тая пуста плоча. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знаеш колко си прав.

В събота се надявам, най-накрая да са готови колекторите, тръбите и V-то, заварчика да е оправил плюнките, които съм творил, че да имам смелостта да кача снимки.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Деева тоя американци деева, ше ги ева  в евалниците евени евах му макята евана...

Искат уточняваща информация... Модел мотор, кс, година на производство, вид на материала в който се стяга...  ама и да ви кажа не сте и чували за такава катаманга вее. Баси драмата направиха тия. Искам точен размер шпилки....кво толко трудно има да отвори каталога и да свери.

Преди за кратуните им трябваха само  някплко минути... Сега  се кумят вече  два дни.и само питат...ма много сте любопитни вее. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър брой използване на корена "ева" в едно изречение... дали просто не се опитват по заобиколен начин, да ти кажат, че не им се занимава на тез разбирачи...

 

п.п.

Докато си на тая тема с болтове и шпилки, кажи некой магазин в София, да предлага по голям избор от размери на болтове с калибровано тяло или само удебелено, така наречените "пас" болтове, че тука трудна работа... може и на лични, да не разводняваме темата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя за тези коне трябва 1,95-2 бара /за тази торбина с 65 мм компресорна перка /това в около 1250 въздух при afr 18.5 e 68.5 гориво за 360 коня при 3900 -4100 оборота са 80 гр гориво за тях трябва около 1450-1500 въздух това е около 2,5 бара .За това налягане са безмислени болтове , пружини усилвания и тем подобни като за всекидневен автомобил не краш постоянно на пълна газ.

Поради редица лоши за мен обстоятелства не можах да ги реализирам на практика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, Malkata bulka написа:

Деева тоя американци деева, ше ги ева  в евалниците евени евах му макята евана...

Искат уточняваща информация... Модел мотор, кс, година на производство, вид на материала в който се стяга...  ама и да ви кажа не сте и чували за такава катаманга вее. Баси драмата направиха тия. Искам точен размер шпилки....кво толко трудно има да отвори каталога и да свери.

Преди за кратуните им трябваха само  някплко минути... Сега  се кумят вече  два дни.и само питат...ма много сте любопитни вее. 

Проблема е, че не съм толкова добре а английския за да им обясня по тел.  и говоря пре двама човека, на четвърти.... Представям си какво се чува от амвриканеца. Даже си мисля, че е разбрал че искам да произведе нови комплекти по зададени размери. И за това иска данни. А не това ми е искането.

 Трябват ми.

received_2456595851129861.jpeg.16888334f6c31c0603d46f7d02e05810.jpegмлн

received_587064468754987.jpeg.0184abe358f85e33d631a192dbb4bcef.jpeg

За по-късите има решение. Шпилки за 1.8Т от главите AEB късните версии с 11мм диаметър. 

Остават дългите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та ако ще го надуваме на 3 бара около 1700 въздух гориво около 100 гр като 90 % разпръсквачи са там някъде , гнп прави до 80 градуса продължителност макс 4500 оборота на мотора на теория това са около 420-450 коня в диапазона 3800 -4500 . Това трябва да очакваме от проекта като намери съединител да държи до 800 нм .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама само бързате., Чакайте, ше има всичко. Сега драмата ми е с шпилките, после ще е с ринговете, след това ще е с кулерите, турбопътищата, даунпйпа, охлаждането на маслото. 

Нека всичко да стане, това ще е послвдното, за което.ше се притеснявам. А и нали дойде и точният човек.  Има време. 

Подковаването на мотора е с цел сигурност и презастраховка. Думите от рода и сорта държи си...не хващат дикиш даже само при едно счупено същото нещо. Пример със спукани колектори - има, сцепен блок - има, повдигнати глави-има, счупен демфер-има, скъсани тампони на мотор и скорости-има, скъсани полуоски -има (от лънч на 4к об/мин-1..... 

Всичко това мисля да го пропусна и да се преосигуря. 

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна за болтовете на 3,0 тди ауди и бмв м50д който вадят по 450 коня при стандартна конфигурация какви са болтовете.

И при какво налягане на турбото ? Ако искаш по големи коне по голямо турбо с по ниско налягане отколкото по малско с по виско налягане . Та какво искаме да върви в високите и в ниските с едно турбо . Не знам как ще стане ако гоним над 350 коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са шпилки за картерната плоча, остави 3.0, м50 57... и т.н. там процеса на горене  е реализиран по съвсем друг начин, детонацията е разделена на порции впръскване, обема е друг, мани не сравнявай кон с кокошка.  това си е мотор  с неговите си проблеми. 

П.П. и да, финландеца наду 3.0тди над 400кс и духна гарнитура. ;)

 

 

 

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като си решил съгласен съм ,ще ти трябва  4bar мап  да се осигури.Да може да се види налягането . И е хубаво да се снима номера на компа че трябва да се прекодира на ръчна 4x4 в някой не става . Да се търси по на време решение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...