janoar Публикувано 28 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2020 нема вее, нали казах, че ще го коригирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crazy driver Публикувано 1 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2021 Честита нова година! Желая успех на всички и най-вече на автора и проекта му!! Аз лично си пожелавам през 2021 да спрат да ни занимават вече с вируси, ваксини и щуротии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 1 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2021 (Редактирано) Мерси, и на теб за много години. Пристигне ли блока, веднага се заемам да сглобявам, че вече почва да ми писва. От нямане какво да правя, смених и повдигачите с нови, и стана първия душегуб в световен мащаб със сменени валове и повдигачи още преди да е запалил Интересното е, че изглеждат като за АКЕ въпреки, че на размер са като за BAU... 32.6м височина. Ква е таз работа... Редактирано 1 Януари 2021 от janoar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko25Tdi Публикувано 4 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2021 Хидравличен повдигач за АКЕ 420 0082 10- външен диаметър: 13,00 мм, височина: 36,00 мм Хидравличен повдигач за BAU 420 0222 10- външен диаметър: 12,00 мм, височина: 32,70 мм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko25Tdi Публикувано 4 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2021 С кое ГНП ще бъде колата /триплунжерното 106 е/ ,егр ще го премахнеш сигурно а клапата за меко гасене и ел. клапана за егр. Другия въпрос е с кой комп си /дали има кодировка за ръчна кутия и 4x4/ нали колата беше автомат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko25Tdi Публикувано 4 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2021 И сега защо питам , егр ако не се изключи правилно /досега в БГ не съм виждал правилно / няма да има точния аванс и n75 е муден /турбото пренадува ./а колата се прави на лимита и ще има едни пикове от близо 3-3,5 бара на турбото . Та карантиите дали ще издържат дългооо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 4 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2021 (Редактирано) Егр е махнат отдавна, клапата за меке гасене си отива също, има направена тръба v-pipe. С трубуталната помпа съм. АКЕ мотор, има го същия и ръчка, би трябвало да може да се прекодира на ръчка. Това за повдигачите го знам. Говорех, за конструкцията, на BAU, е с тънко стебло повдигача,...уж, ама моите са със стебло като на АКЕ. Точно като втория 420 0222 10 Това ми е странното. С теб ли говорих преди време по тел, ако не се лъжа, беше я направил 340кс Редактирано 4 Януари 2021 от janoar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko25Tdi Публикувано 5 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2021 Да с мен , проблема не е в махането чисто механически /софтуерен е / диаметър на повдигачите е еднакъв . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 5 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2021 (Редактирано) Малко остана. Ще те имам в предвид, ама трябва да се пазари и дино, да се надуе тая гад както искам. Пък ако се разлита...нека , поне ще има хартийката с15сек слава... Редактирано 5 Януари 2021 от janoar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko25Tdi Публикувано 5 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2021 Какво ще бъде турбото последно , подкачаща помпа за гнп то ще сложиш на 1-1,5 бара . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 5 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2021 (Редактирано) GTB2260V подкачваща помпа от 3.0тди 300лчас(поне толкова показа 5л/мин) мисля я даваха 3-бара, редукционен клапан 1-1.5бара си има на филтъра. Редактирано 5 Януари 2021 от janoar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko25Tdi Публикувано 5 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2021 Това gtb2260v хибрид/ако е с какви перки / защото ако е сток gbt2260v турбо всичко останало е безмислено . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 5 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2021 11+0 2265-8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko25Tdi Публикувано 5 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2021 Това ако е само компресорна перка сменена /слабо ще бъде за това което очакваш/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 5 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2021 Нека да е слабо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko25Tdi Публикувано 7 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2021 Ок за турбото , разпрсквачите каква големина са 66% или 90% . Колекторите от главите до турбината ше ги преправяш или стокови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 7 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2021 Всичко е писано, главата е портвана, пружини от 3.0asn, колекторите са правени нови с диаметър 2×38мм, валовете са сменени заради по-твърдите пружини даже са разпробити и петите на разпределителните валове за 8мм шпилки, слагам рингове на блока за да не повдига главата, разреждам мотора до около16-16.5 степен на сгъстяване, челосани са даже и буталата. ARP шпилки за главата и основните лагери, плоча в картера и в жабата. Поръчков съединител от R8 с поръчков маховик. Дюзите са +90% някъде ги пишат и +99%...кое е вярното. Не знам. Кулера е от два стокови 18л, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jovcho Публикувано 7 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2021 Баси, човек да не попита нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko25Tdi Публикувано 7 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2021 По този начин му припомням какво е направил с мотора и турбото трябва да е поне gtb25 или gtb30 или холсет. Иначе се чудя за какво прави всичко . С gtb2568 на 1,9 pd мотор на 2,5-2,7 bar реално налягане и достатачно гориво разпъва apr болтове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko25Tdi Публикувано 7 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2021 Тряба ти голяма турбина /повече дебит въздух при по ниско налягане /защо мислиш на M50 с трите турбина голямата е такава и при Ауди 326 hp голямата е такъв размер . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 7 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2021 17 minutes ago, Nasko25Tdi said: Иначе се чудя за какво прави всичко . и той отдавна се чуди защо, защо?!?! поне ме радва, че е стабилка и не се отказва! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko25Tdi Публикувано 7 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2021 Въпреки че не съм съгласен с някой доработки бих помогнал с каквото мога. Все пак всеки искада се повози на 2,5 тди 400 hp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
janoar Публикувано 7 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2021 (Редактирано) Знам, като я взимах тая лагерница нямаше за нея нищо, сега излезнаха хибриди на нейна база за по 450кс (то реално се ползва само средната част)и ме е страшно яд. Ама за сега остава тая, че вече ми е над 1700лв и става само за мен, толкова е магерена. Въпреки, че с такова лагерно турбо и хибрид на база gtb2260vzk има доста 3.0тди с по 360-380-400кс . Няколко човека ме убеждават, че ще бутне +360кс, пък да видим, ако не се разлети скоропостижно техниката може да се сложи в последствие и по-голяма и метанол и lLPG. Нека тръгне пък тогава. Редактирано 7 Януари 2021 от janoar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jovcho Публикувано 7 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2021 Не е лошо и един мутитроник да сложиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
agstyles Публикувано 7 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2021 На 4.01.2021 г. at 12:54, Nasko25Tdi написа: И сега защо питам , егр ако не се изключи правилно /досега в БГ не съм виждал правилно / няма да има точния аванс и n75 е муден /турбото пренадува ./а колата се прави на лимита и ще има едни пикове от близо 3-3,5 бара на турбото . Та карантиите дали ще издържат дългооо Държат учудващо добре, моята е с такава нескопосана настройка в момента и точно това се получава с пиковете ама вече 10к км няма проблеми поне от към карантии... Давайте предложения за мапер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване