Jump to content

2.5tdi +360hp


Recommended Posts

Преди 10 часа, more написа:

Кво стана, ще избухваш ли :)

 Взех блока и вала, полиране на вала. Блока е челосан 0.10мм много вееее, баси мамата,  допуска на надстърчане на буталата е 0.4мм... са имам драма, че се цунат ли с клапаните. И немам индикатор да мерА,  кво че го кроим ич идея си немам.:nixweiss::steinigung: Ако беше по-малко от 0,1мм хич и нямаше да го мисля,  шляпах главите, ама саа незнаещо си скубем косицата. Пуснат му е лек хонинг  на блока 0.01мм.

 Утре може да те навестя да ти подосаждам. Да ми намериш генерация от 3,0тди да я меря. И няма да я купя ако не е в комплект със спойлера от червената осемдесЯтка.:hilezh:

 

Преди 1 час, veselin velchev написа:

Данчо,я кАжи кои са тези в Шумен с изработването на частите?

 Реклама трябва да ми плащат вече тия разбойници.:lol:

 CPC Diesel Noslezz.

Link to comment
Share on other sites

Знам, ама са с кофти профил отгоре. като го сглобя пробно, сигурно ще го нося при стругарЯ с какса бира  за мерилка.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Намерих топла част от gtb2260vk( 3.0tdi),  вътрешния профил покрай прерката бил същия като на gtb2260v(vklr) та сега мисля да ползвам топлата част от аудито в комплект с v-pipe,  надеждата ми е да е по-малко рязането и да запазя фланците като сглобка. Намерих решение също на проблема с меките връзки, че не вярвам да издържат на тоя напън дето уж го замислям. Ще ползвам сглобка подобна на тая на маркучите влизащи в радиатора( две тръби влизащи една в друга, две заварени водещи втулки на по-малката и уплътнителен сегмент между тях) само че няма да слагам зегерка да фиксира, а за уплътнение ще ползвам сегмент за генерация от скания V8. https://kamioni.autodoc.bg/elring/7528488

Там се ползва точно тая сглобка  на генерацията и държи на натоварвания и темп, който няма да постигна...предполагам. Всичко е измислено1969 много преди аз да се родя... Няма да открия топлата вода я. Ето тук се виждат снадките с термоконпенсацията на генерацията, които искам да направя.PhotoPictureResizer_190730_012503765_crop_220x146.jpg.642f1ec56917507d4b5f8575e8890123.jpg

Намерих от къде да взема индикатор за надстърчането на буталата, надявам се в събота да правя пробно сглобяване и мерене. Ако надстърчат над блока повече от 0.4мм отиват на стругар да ги челоса изоснови, ще махна до степен, че да се получи право чело без канали за клапаните. Хем ще разредя малко мотора.

Edited by loshdancho
Link to comment
Share on other sites

Блока се оказа леко спукан....  И ти на много кофти място. Иде ми да го полея с бензин и да го  запаля, въпреки, че знам, че няма да изгори.:steinigung:

IMG_20190803_124530-1200x1600.thumb.jpg.ea5b371e7778615d80b27d1223969823.jpgIMG_20190803_124629-1280x960.thumb.jpg.230a38614c2b2078b55ff8bb9b7269a0.jpg

Link to comment
Share on other sites

Има още 4блока комплект с картери и бутала...., ама тоя го шлайфах, хонинг, сегментите са на 15-20к км,  уж парите не бяха важни, ама изведнъж ми стана гадно, как ще отлетят пак пари и по тоя, който ще го взема. Поне да го бях видял преди шлайфането. И там загубих две седмици и 300кинта, сега пак за блок, пак шлайф, пак сегменти, купил съм нови лагери отново,.... Мамка му и прасе, разпилял се е без да е подкован...и ме спохожда някакво странно лошо пречуствие.

Edited by loshdancho
Link to comment
Share on other sites

Правил е само това, което се искаше от него хонинг и челосване. Нищо друго не е гледал явно.

Link to comment
Share on other sites

Парата е важна Йордане, така"работи" вече нашенеца.

Когато липсват професионализъм, морал и култура, се стига дотук. Масовката бълХари са от тоя сорт. 

Link to comment
Share on other sites

Даже го бях гресирал да не ръждясва...останах втрещен, че нямат мивка в тая шлайфбаза и така насран си го бяха шлайфали. Днес го мих (мислех да го сглобявам за мерене)и видях тая цепка. Огромна е, от леглото на лагера до дъното на жабата 10-15см...  Интересното е, че лагера не е мърдал и цепката се е отбележила на него. Няма никава разлика в износването. Обаче ме навяват разни мисли:  крив тунел,  крив вал  или да има поражения по вала(пукнатини или де-баланс). Чудя се сега към новия блок кой вал да ползвам, щото на тоя и биелните лагери са на 15-20х. км. Ако сменявам и вал трябва да се купуват и биелни лагери. А те са спутлери и да скъпички.

Малко ми е каша в главата и ще чакам да се избистри...тъгата по загубата.:steinigung:

Нищо де,  днес разбрах, че  турбото е почти готово, пратих и новия топъл охлюв за монтаж, пружините ще се забавят над 3седмици и са 30% по твърди/бързи.

Сдобих се с V-pipe и тръби, от 3.0тди  благодарение на  @more по-добър е за нуждите ми от оригиналния на 2.5tdi. 

Горния е 2.5тди

Сеедния е от 3.0тди,

Долния от MB CDI350 

Покойника най-отдолу по подразбиране е покрит с бял чаршав:hilezh:

IMG_20190803_114620-768x1024.thumb.jpg.0da1a43244a48f9fd857c0f93b26e643.jpg.

За късмет и тръбите с темп. конпенсатори са със същите фланци, но  различни по дължина и сглобка.

Ето температурните конпенсатори със сегмент от скания, тоя специално е  брак ама за мерене по модел  става. 

 IMG_20190803_190519-768x1024.thumb.jpg.7d97c044ff0a23e1ec91735d4a2b165b.jpgIMG_20190803_190459-768x1024.thumb.jpg.283968d467020c52a43b782cd4627480.jpg

 

Edited by loshdancho
Link to comment
Share on other sites

Стига вее, море е Спас и има морга...къде го фърли и него на кучето.

И е голям... И точен. Тъй да знаеш.

Факта си е факт. Шлайфиста има вина, че не е погледнал мазния мръсен блок. Ако въобще може да е това вина.... Предупреден бях, че нямат мивка, и не му е работата да дефектира части, които не са му в полезрението на работа.

Станалото - станало, "продължаваме напред". Цитирам гайдата.

Казах - има 4блока, ега се някой се окаже читав. 

Майната му, темата е за друго. 

Edited by loshdancho
Link to comment
Share on other sites

Стига вве, мани тия Доброславци. Блока си е бил спукан още на колата, ама никой не е знаел и така се е движила кой знае от кога.

Криви ракети космоси и тем- способни нещастия в последствие не са се случвали.

Link to comment
Share on other sites

Данчо, премери вала за износване и кривина. Ако всичко е наред- качвай го спокойно. Както ти каза, тоя блок може и така да си го събрал. 

Link to comment
Share on other sites

 Има и по-зле от мен.... макар, че  и аз съм почти близко.

https://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/lohko/

Което означава, че от пулсациите  на V-тo блока се уморява и се цепи. Което  пък, означава, че ще гледам блока да е на-малко км. има един на 220к. в момента пътува от Швейцария .

 

Edited by loshdancho
Link to comment
Share on other sites

Бее, аз пак ше се изкажа по начин, дет ше речеш, че ти засирам темата, маааа не може тия разбойници провалени в Доброславци да вземат блок за колкова процедури и да не видят нещо такова очевидно ве?!?!

Ти (ясно е за всички, че си ходил при тях), не виждам що ги прикриваш, дори да те е пратил познат там, тия неща се казват!!!

Аз като съм давал глави за правене, (не съм ги носил лично, давал съм ги на хора, които се занимават с това), те се чистят и гледат детайлно, не само сменят водачи, гумички, пасват клапани, шлайфат и гледат за кривини. Хората надуват, гледат тече ли, пуска ли, а най-важното - връщат е като нова. И отвътре и отвън, измита, почистена, ако има скъсани шпилки - вадят ги.

 

Изобщо - хората си държат на качеството.

С други думи, ако разбирам правилно - тия са ти го върнали мръсен и непочистен, с маслото по него, с полепналите по него стружки? Не го вярвам това.

 

Гледах едно време, на петаците, правеха стоманена решетка, която да държи петите да не се разтваря блока от въртящия момент. Тук подобни

техники приложими ли са или конструктивно няма място? Не се заяждам, питам и давам идея само.

On 8/3/2019 at 10:44 PM, AserEl said:

В доброславци ли е това кажи да знам и аз че имам и аз един крив тувел на cdi 2.2 у спринтер

Пешо, а си седи у рийд моуд, по-добре е за всички.

Link to comment
Share on other sites

Блока беше отнесен за хонинг и челосване, не знам за кой път го казвам вече, бил си е спукан от преди. Предупредиха ме, че нямат мивка, а аз им го бях занесъл с грестта,  извършено е само това, което съм искал, без допълнителни прегледи и дефектация. Не им е било работа явно да гледат това, за което не им се плаща. А и цепката просто не се вижда когато вала е там. И аз когато сменявах лагери не свалях вала, само го охлабих и ги мушнах и явно не съм я видял.. Тука има такава плоча, горен картер  и казват, може и да е била хлабава преди да сменя лагерите, щото течеше. Има и странични болтове в петите на лагерите през блока всеки основен лагер се стяга с Четири болта на петата и два упорни през блока, 

Блока беше шлайфан в бившето  АРП, сега силвър стар. Майната му, цялата ми загуба е 300лв, ше ги прежаля.

Edited by loshdancho
Link to comment
Share on other sites

Ясно, ок, успех. Дано идващия блок, да е по-здрав и да издеяни на проекта.

53 minutes ago, loshdancho said:

 Майната му, цялата ми загуба е 300лв, ше ги прежаля.

:hilezh::hilezh::hilezh::hilezh:

Точно толкова провалиха бая народ в тоо форум.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...