more Posted July 26, 2019 Report Share Posted July 26, 2019 Кво стана, ще избухваш ли Link to comment Share on other sites More sharing options...
veselin velchev Posted July 26, 2019 Report Share Posted July 26, 2019 Данчо,я кАжи кои са тези в Шумен с изработването на частите? Link to comment Share on other sites More sharing options...
loshdancho Posted July 26, 2019 Author Report Share Posted July 26, 2019 Преди 10 часа, more написа: Кво стана, ще избухваш ли Взех блока и вала, полиране на вала. Блока е челосан 0.10мм много вееее, баси мамата, допуска на надстърчане на буталата е 0.4мм... са имам драма, че се цунат ли с клапаните. И немам индикатор да мерА, кво че го кроим ич идея си немам. Ако беше по-малко от 0,1мм хич и нямаше да го мисля, шляпах главите, ама саа незнаещо си скубем косицата. Пуснат му е лек хонинг на блока 0.01мм. Утре може да те навестя да ти подосаждам. Да ми намериш генерация от 3,0тди да я меря. И няма да я купя ако не е в комплект със спойлера от червената осемдесЯтка. Преди 1 час, veselin velchev написа: Данчо,я кАжи кои са тези в Шумен с изработването на частите? Реклама трябва да ми плащат вече тия разбойници. CPC Diesel Noslezz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
more Posted July 26, 2019 Report Share Posted July 26, 2019 Пилни буталата да си вържеш гащите Link to comment Share on other sites More sharing options...
loshdancho Posted July 26, 2019 Author Report Share Posted July 26, 2019 Знам, ама са с кофти профил отгоре. като го сглобя пробно, сигурно ще го нося при стругарЯ с какса бира за мерилка. Link to comment Share on other sites More sharing options...
loshdancho Posted July 29, 2019 Author Report Share Posted July 29, 2019 (edited) Намерих топла част от gtb2260vk( 3.0tdi), вътрешния профил покрай прерката бил същия като на gtb2260v(vklr) та сега мисля да ползвам топлата част от аудито в комплект с v-pipe, надеждата ми е да е по-малко рязането и да запазя фланците като сглобка. Намерих решение също на проблема с меките връзки, че не вярвам да издържат на тоя напън дето уж го замислям. Ще ползвам сглобка подобна на тая на маркучите влизащи в радиатора( две тръби влизащи една в друга, две заварени водещи втулки на по-малката и уплътнителен сегмент между тях) само че няма да слагам зегерка да фиксира, а за уплътнение ще ползвам сегмент за генерация от скания V8. https://kamioni.autodoc.bg/elring/7528488 Там се ползва точно тая сглобка на генерацията и държи на натоварвания и темп, който няма да постигна...предполагам. Всичко е измислено1969 много преди аз да се родя... Няма да открия топлата вода я. Ето тук се виждат снадките с термоконпенсацията на генерацията, които искам да направя. Намерих от къде да взема индикатор за надстърчането на буталата, надявам се в събота да правя пробно сглобяване и мерене. Ако надстърчат над блока повече от 0.4мм отиват на стругар да ги челоса изоснови, ще махна до степен, че да се получи право чело без канали за клапаните. Хем ще разредя малко мотора. Edited July 29, 2019 by loshdancho Link to comment Share on other sites More sharing options...
autoasist Posted July 31, 2019 Report Share Posted July 31, 2019 Тва ше са най-епично прахосаните пари евЪ. Освен 300 те лева на Lushito, дето оня кръндел @ИСО профука за селфита по Италия. Link to comment Share on other sites More sharing options...
loshdancho Posted July 31, 2019 Author Report Share Posted July 31, 2019 А, да не омазваме тая тема, искаш ли? Link to comment Share on other sites More sharing options...
loshdancho Posted August 3, 2019 Author Report Share Posted August 3, 2019 Блока се оказа леко спукан.... И ти на много кофти място. Иде ми да го полея с бензин и да го запаля, въпреки, че знам, че няма да изгори. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKO Posted August 3, 2019 Report Share Posted August 3, 2019 Фърляш и нов. На Сизиф картинката, няма да я пусна..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
loshdancho Posted August 3, 2019 Author Report Share Posted August 3, 2019 (edited) Има още 4блока комплект с картери и бутала...., ама тоя го шлайфах, хонинг, сегментите са на 15-20к км, уж парите не бяха важни, ама изведнъж ми стана гадно, как ще отлетят пак пари и по тоя, който ще го взема. Поне да го бях видял преди шлайфането. И там загубих две седмици и 300кинта, сега пак за блок, пак шлайф, пак сегменти, купил съм нови лагери отново,.... Мамка му и прасе, разпилял се е без да е подкован...и ме спохожда някакво странно лошо пречуствие. Edited August 3, 2019 by loshdancho Link to comment Share on other sites More sharing options...
AserEl Posted August 3, 2019 Report Share Posted August 3, 2019 Добер де фрезиста не го ли е видял в това състояние ! Поне да ти беше казъл Link to comment Share on other sites More sharing options...
loshdancho Posted August 3, 2019 Author Report Share Posted August 3, 2019 Правил е само това, което се искаше от него хонинг и челосване. Нищо друго не е гледал явно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKO Posted August 3, 2019 Report Share Posted August 3, 2019 Парата е важна Йордане, така"работи" вече нашенеца. Когато липсват професионализъм, морал и култура, се стига дотук. Масовката бълХари са от тоя сорт. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KCV Posted August 3, 2019 Report Share Posted August 3, 2019 Ем не беше ли измит или го отнесе насран? Link to comment Share on other sites More sharing options...
loshdancho Posted August 3, 2019 Author Report Share Posted August 3, 2019 (edited) Даже го бях гресирал да не ръждясва...останах втрещен, че нямат мивка в тая шлайфбаза и така насран си го бяха шлайфали. Днес го мих (мислех да го сглобявам за мерене)и видях тая цепка. Огромна е, от леглото на лагера до дъното на жабата 10-15см... Интересното е, че лагера не е мърдал и цепката се е отбележила на него. Няма никава разлика в износването. Обаче ме навяват разни мисли: крив тунел, крив вал или да има поражения по вала(пукнатини или де-баланс). Чудя се сега към новия блок кой вал да ползвам, щото на тоя и биелните лагери са на 15-20х. км. Ако сменявам и вал трябва да се купуват и биелни лагери. А те са спутлери и да скъпички. Малко ми е каша в главата и ще чакам да се избистри...тъгата по загубата. Нищо де, днес разбрах, че турбото е почти готово, пратих и новия топъл охлюв за монтаж, пружините ще се забавят над 3седмици и са 30% по твърди/бързи. Сдобих се с V-pipe и тръби, от 3.0тди благодарение на @more по-добър е за нуждите ми от оригиналния на 2.5tdi. Горния е 2.5тди Сеедния е от 3.0тди, Долния от MB CDI350 Покойника най-отдолу по подразбиране е покрит с бял чаршав . За късмет и тръбите с темп. конпенсатори са със същите фланци, но различни по дължина и сглобка. Ето температурните конпенсатори със сегмент от скания, тоя специално е брак ама за мерене по модел става. Edited August 3, 2019 by loshdancho Link to comment Share on other sites More sharing options...
AserEl Posted August 3, 2019 Report Share Posted August 3, 2019 Къде е сервиза.на този море ? да не е в доброславци мен там еме.наиграха така с крив тунел тия там шлайфисти Link to comment Share on other sites More sharing options...
loshdancho Posted August 3, 2019 Author Report Share Posted August 3, 2019 (edited) Стига вее, море е Спас и има морга...къде го фърли и него на кучето. И е голям... И точен. Тъй да знаеш. Факта си е факт. Шлайфиста има вина, че не е погледнал мазния мръсен блок. Ако въобще може да е това вина.... Предупреден бях, че нямат мивка, и не му е работата да дефектира части, които не са му в полезрението на работа. Станалото - станало, "продължаваме напред". Цитирам гайдата. Казах - има 4блока, ега се някой се окаже читав. Майната му, темата е за друго. Edited August 3, 2019 by loshdancho Link to comment Share on other sites More sharing options...
AserEl Posted August 3, 2019 Report Share Posted August 3, 2019 В доброславци ли е това кажи да знам и аз че имам и аз един крив тувел на cdi 2.2 у спринтер Link to comment Share on other sites More sharing options...
loshdancho Posted August 3, 2019 Author Report Share Posted August 3, 2019 Стига вве, мани тия Доброславци. Блока си е бил спукан още на колата, ама никой не е знаел и така се е движила кой знае от кога. Криви ракети космоси и тем- способни нещастия в последствие не са се случвали. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vladi Posted August 4, 2019 Report Share Posted August 4, 2019 Данчо, премери вала за износване и кривина. Ако всичко е наред- качвай го спокойно. Както ти каза, тоя блок може и така да си го събрал. Link to comment Share on other sites More sharing options...
loshdancho Posted August 4, 2019 Author Report Share Posted August 4, 2019 (edited) Има и по-зле от мен.... макар, че и аз съм почти близко. https://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/lohko/ Което означава, че от пулсациите на V-тo блока се уморява и се цепи. Което пък, означава, че ще гледам блока да е на-малко км. има един на 220к. в момента пътува от Швейцария . Edited August 4, 2019 by loshdancho Link to comment Share on other sites More sharing options...
autoasist Posted August 5, 2019 Report Share Posted August 5, 2019 Бее, аз пак ше се изкажа по начин, дет ше речеш, че ти засирам темата, маааа не може тия разбойници провалени в Доброславци да вземат блок за колкова процедури и да не видят нещо такова очевидно ве?!?! Ти (ясно е за всички, че си ходил при тях), не виждам що ги прикриваш, дори да те е пратил познат там, тия неща се казват!!! Аз като съм давал глави за правене, (не съм ги носил лично, давал съм ги на хора, които се занимават с това), те се чистят и гледат детайлно, не само сменят водачи, гумички, пасват клапани, шлайфат и гледат за кривини. Хората надуват, гледат тече ли, пуска ли, а най-важното - връщат е като нова. И отвътре и отвън, измита, почистена, ако има скъсани шпилки - вадят ги. Изобщо - хората си държат на качеството. С други думи, ако разбирам правилно - тия са ти го върнали мръсен и непочистен, с маслото по него, с полепналите по него стружки? Не го вярвам това. Гледах едно време, на петаците, правеха стоманена решетка, която да държи петите да не се разтваря блока от въртящия момент. Тук подобни техники приложими ли са или конструктивно няма място? Не се заяждам, питам и давам идея само. On 8/3/2019 at 10:44 PM, AserEl said: В доброславци ли е това кажи да знам и аз че имам и аз един крив тувел на cdi 2.2 у спринтер Пешо, а си седи у рийд моуд, по-добре е за всички. Link to comment Share on other sites More sharing options...
loshdancho Posted August 5, 2019 Author Report Share Posted August 5, 2019 (edited) Блока беше отнесен за хонинг и челосване, не знам за кой път го казвам вече, бил си е спукан от преди. Предупредиха ме, че нямат мивка, а аз им го бях занесъл с грестта, извършено е само това, което съм искал, без допълнителни прегледи и дефектация. Не им е било работа явно да гледат това, за което не им се плаща. А и цепката просто не се вижда когато вала е там. И аз когато сменявах лагери не свалях вала, само го охлабих и ги мушнах и явно не съм я видял.. Тука има такава плоча, горен картер и казват, може и да е била хлабава преди да сменя лагерите, щото течеше. Има и странични болтове в петите на лагерите през блока всеки основен лагер се стяга с Четири болта на петата и два упорни през блока, Блока беше шлайфан в бившето АРП, сега силвър стар. Майната му, цялата ми загуба е 300лв, ше ги прежаля. Edited August 5, 2019 by loshdancho Link to comment Share on other sites More sharing options...
autoasist Posted August 5, 2019 Report Share Posted August 5, 2019 Ясно, ок, успех. Дано идващия блок, да е по-здрав и да издеяни на проекта. 53 minutes ago, loshdancho said: Майната му, цялата ми загуба е 300лв, ше ги прежаля. Точно толкова провалиха бая народ в тоо форум. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now