Jump to content

Ауди А6 C6 - какъв двигател да избера?


Recommended Posts

Преди 1 час, Jasmine написа:

Тази ми хвана окото но навярно наистина собственикът е дал странно описание.

Насочила съм се към а6, тъй като пътувам доста и с пежото е мъка, след като се возих в такова а6, реших да взема такова.

4.2 искам заради газта.

Щом по обява е на тези километри, думата "мъка" след покупката ще придобие реално значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 198
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

17 hours ago, Lo_Ridah said:

Нямам против да те возя някой следващ уикенд (ако е при мен още колата) и да се увериш сам.А газова за 3.2 за 5хилки... Тука малко вповече ми се вижда. Гледах преди месец някъде, след като няколко души ме питаха колко струва и не знаех. Около 1.6-1.8к бяха газовите за 3,2.

Прави ралзика между течна фаза газова, няма изпарител и такава с изпарител която харчи бензин и газ.

Не беше ли с бургаски номер твоята, нямам пътуван енатам.

8 hours ago, kurty said:

Ако решиш да е 4.2 с код на мотора ВАТ ( това се слага в А6 4F) мога да ти кажа за някои неща:

- няма ангренаж. Има само един ремък за 50 лв., който върти динамото. Всичко е на веригите. Останалите V6 и V8 също имат вериги, потенциални за смяна, но имат и ангренаж, който не знам колко струва, ама май ще е над 1000 лв.

- Всмукателния колектор е разглобяем и по-опростен от на V6 и другите V8. Верно няма части за него, но пък всичко може да се направи. Не, че трявбва да го правиш веднага, но ако се наложи.

- Свещи гледах Beru х 9 лв. броя, а за газ даже някои газаджии препоръчват и Brisk , които пък са x 4 лв....баси евтинията, ама де'а знам.

- Бобини 45-50 лв. бр. х 8

- Газов инжекцион - на LPG TECH примерно, колко...2000 +.. не знам точно

- Масло синтетика на Ravenol 0w40 - 15 лв. литъра х 9 литра ( и един в багажника за доливане...поне)

Някъде около 3К лева , след като я купиш

- Гледай да е на въздух според мен. Много по-добре е като комфорт спрямо пружината особено някой S-line.

 

Да свещите са медни и наистина са под 10 лева, докато при фси са доста по скъпи.

Бобините най-вероятно са сменени по акция с последната версия, завършва на Т по спомени. Ако не са може да се отиде в Поршв да искаш да ти ги сменят по акция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въобще не правя разлика, карам на бенз и не ми дреме. С Бургаски номера са ми и двете вече, ама като нямаш път насам, ще си остане на честна дума :D

1 hour ago, HannoSLM said:

Това е обречена кауза :hilezh:

Парица царица - 3-4к в цената не е без значение :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес тествах една дупнишка А6 с 4.2 и автомат, тъкмо била смъкната от автовоза, но много странно сменяше и тресеше. Проблемни ли са кутиите или на кофти модел съм попаднала?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е тресяло? Аз прегледах няколко такива наскоро и масово нямат хубав празех ход и отделно автомата на Д внася още някаква вибрация. Иначе всички сменяха добре във всички режими.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи на колегата колата.

Ще има и кого да питаш после.

 

Явно не си видяла, но нагоре колегите писаха, че само до 2005 на 4.2 е по-евтина газовата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оглеждам, 3.2 не съм сигурна дали не е слабо за този автомобил.

Вярвам, че ако в БГ не намеря, ще излезе нещо през Испания, където често отскачам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре, разберете се поне да я видиш на @Lo_Ridah, така ще имаш база за сравнение с всички останали и най-вече с:

"току-що свалените от автовоза" - едва ли не - "не сме ги пипали въобще, автовозът идва директно от двора на бабата в Италия, рязахме фиданката пред гаража ѝ, за да изкараме колата, че хич не я е карала" и други такива...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, автомобилът добре изглежда и ако не намеря 8 цилиндрова бройка, ще прегледам и тази. Май е гаражна.

Оше един въпрос - кое окачване е за предпочитане за нашите пътища - амортисьори или въздушно с възглавници?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се върнах от оглед на друга А6 с 4.2, продавачът каза, че е с обикновена газова, каквото и да значи това...

На празен ход двигателят работеше неравномерно, от време на време сам се форсираше, динамиката не ми се стори добра, поне нямаше тресене докато сменяше скоростната, явно пак съм нацелила кофти бройка.

Търсенето продължава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се не бързаш с покупката, защото запазен екземпляр бая трудно се намира. А като се появи, веднага го отнася някой. Трябва търпение и бързи решения за да успееш да намериш такава кола. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама да българските джамбази карат само топ качество и в Дупница и Труд колите са по-читави от тези в Германия.😂 Знам даже един дето е дал 40 000лв за да вкара в пътя кола струваща 4 ама иначе много знае.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Jasmine said:

Сега се върнах от оглед на друга А6 с 4.2, продавачът каза, че е с обикновена газова, каквото и да значи това...

На празен ход двигателят работеше неравномерно, от време на време сам се форсираше, динамиката не ми се стори добра, поне нямаше тресене докато сменяше скоростната, явно пак съм нацелила кофти бройка.

Търсенето продължава.

Обясни се вече.

Има два варианта на 4.2, единия е FSI и се монтира от 2006-та(примерно). Това е мотор с директно впръскване, 350 коня и 32 клапана. Газовата уредба е скъпа за него и безпроблемната й работа не е гарантирана. Другият мотор се прави 2004-2005, 335 коня и 40 клапана. Той е без директно впръскване и се слага така наречената "обикновена газова" - евтина и по-лесна за монтаж и експлоатация.

Добре е поне Уикипедия да се прочете, поне да знае човек какво се произвежда... https://en.m.wikipedia.org/wiki/Audi_A6

 

Тая покупка мирише на греда 😂

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, HannoSLM said:

Надявам се не бързаш с покупката, защото запазен екземпляр бая трудно се намира. А като се появи, веднага го отнася някой. Трябва търпение и бързи решения за да успееш да намериш такава кола. Успех.

Навярно такъв ще ми е нужен ... Или ще трябва да разширя опциите до 3.0ТДИ в краен случай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак за 15к едва ли, но има за 16.5 цък в БГ.

 

В немско има за 7к в евро цък и за 7250 евра седан ... вярно малко поужулен ама за тия пари толкова.

 

Обаче това 3.0TFSI няма да гори малко (9-9,5-10 при 130-140 и темпомат е при мен) и за него пък хептен няма газово.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оф защо си пишете наизуст, има си китове за 3.0тфси от Ланди Ренцо, даже в българксия сайт са качили пдф с моделите. Харчи газ и бензин.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

емиии слагай тогава като има ... и другото е колко 3.0тфси са направили ?

 

Това ли е файла, понеже няма ни един 3.0тфси в него ?

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

днес ми се отдаде възможност да покарам С6 с 3.2 агрегат, автомобилът имаше добра возия и сравнително приятна динамика, която за мое учудване и дори разочарование явно не бе достатъчна, за да пребори някакво ауди 80, с което се засякохме и ме размаза няколко пъти, А6 цата просто нямаше шанс...

Твърдо отписвам 3.2 като опция, ще порезгледам още няколко бройки с 4.2 и в случай, че не харесам нищо, ще търся в немско / испанско.

Какво мислите за тази обява?

 

https://m.mobile.bg/details/11562131410292822

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...